In Duitsland geweest?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef Juup© het volgende:
¤1,32 voor een liter Euro95, dat is een betere prijs
Ik heb laatst voor 1,30 getankt in Duitsland. Maar daar is het ook afhankelijk van hoe laat het is. De prijzen wisselen daar om de paar uur.quote:
Ik kom hier regelmatig, maar nooit bij stil gestaan dat ik beter een paar kilometer verderop kan tanken dan in Nederlandquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor 1,30 getankt in Duitsland. Maar daar is het ook afhankelijk van hoe laat het is. De prijzen wisselen daar om de paar uur.
gewoon ademen voldoet ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 07:02 schreef Renesite het volgende:
3,21u zegt de routeplanner. Al ben ik bang dat ik halverwege toch echt aan het zuurstof moet.
Kost een paar extra boterhammen als brandstofquote:
Q kan nog wel een paar jaar trappen voor zijn brandstof op isquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kost een paar extra boterhammen als brandstof
Het was altijd zo'n scharminkelquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q kan nog wel een paar jaar trappen voor zijn brandstof op is
Strategische reserve.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q kan nog wel een paar jaar trappen voor zijn brandstof op is
Rij door naar Lux daar is het nog goedkoper.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Strak plan, maar fiets jij dan maar honderden kilometers op 1 dag, ik pak de auto
Zo ver hoef ik nou ook weer niet te rijdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rij door naar Lux daar is het nog goedkoper.
Ik kom toch nooit de stad uit hier. En waarom zou ik?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Strak plan, maar fiets jij dan maar honderden kilometers op 1 dag, ik pak de auto
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit de stad uit hier. En waarom zou ik?
Dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrienden die zo ver weg gaan wonen zijn geen vrienden.![]()
Dan heb ik dus geen vrienden omdat ik verhuisd benquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrienden die zo ver weg gaan wonen zijn geen vrienden.![]()
Yep! Uit het oog...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb ik dus geen vrienden omdat ik verhuisd ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |