Potdikkie, nu heb ik me toch zin in taart!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow wauw! Dat wist ik niet eens!
[ afbeelding ]
Ja daar staat al een artikel, maar als IK ga vragen om stemmen voor MEZELF dan weet ik wel wat er gebeuren zal...quote:
Ik noem dit niet NET achter liggen. Ze krijgt er per minuut meerdere stemmen bijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat met tor enz werkt, jammer, want je ligt net achter.
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik noem dit niet NET achter liggen. Ze krijgt er per minuut meerdere stemmen bij
Ben er ook bang voor...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.
Ja, die heeft vast ontdekt hoe proxy-servers werken..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.
Ik dus nog steeds niet, voel me echt DOMquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:03 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja, die heeft vast ontdekt hoe proxy-servers werken..
Het is vals spelen om meerdere keren via proxy te stemmen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik dus nog steeds niet, voel me echt DOM
En wat als je op f4 drukt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:15 schreef Mickytjuh het volgende:
En nog steeds iedere keer als ik op f5 druk heeft ze er stemmen bij!
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Gestemd op Esmee want die had het grootste rek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |