Ik noem dit niet NET achter liggen. Ze krijgt er per minuut meerdere stemmen bijquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:59 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat met tor enz werkt, jammer, want je ligt net achter.
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik noem dit niet NET achter liggen. Ze krijgt er per minuut meerdere stemmen bij
Ben er ook bang voor...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.
Ja, die heeft vast ontdekt hoe proxy-servers werken..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan zal er voor haar dus wel iemand met tor bezig zijn.
Ik dus nog steeds niet, voel me echt DOMquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:03 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ja, die heeft vast ontdekt hoe proxy-servers werken..
Het is vals spelen om meerdere keren via proxy te stemmen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik dus nog steeds niet, voel me echt DOM
En wat als je op f4 drukt?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:15 schreef Mickytjuh het volgende:
En nog steeds iedere keer als ik op f5 druk heeft ze er stemmen bij!
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
Gestemd op Esmee want die had het grootste rek.
Interessant! Het is ook nodig: nog 38 stemmen achter met nog 90 minuten te gaanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:27 schreef qltel het volgende:
Ik heb maar even een scriptje in firefox gemaakt waarmee ik met 1 druk op de knop m'n IP vernieuw en stem..
Godver. Alle moeite voor niks.quote:
En ondertussen worden er in dit topic manieren gepost om het stemmen te beďnvloeden, maar daar hebben we het niet over, dat is alleen maar stout als een ander het doet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:35 schreef Mark het volgende:
Ik zou er na afloop toch eens een mailtje aan wagen dat er rare dingen gebeurd zijn. Komt misschine over als een slechte verliezer, maar we zien gewoon stemmen verdwijnen en bij de concurrentie verdacht hard oplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |