Mede door de top Fok!ers hier hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:23 schreef Mark het volgende:
Is zo te zien ook de enige categorie waar het nog spannend is
Ik zie 489 en 492quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:24 schreef Dven het volgende:
Nu beide 492. VIndt het maar een vreemde bedoeling
Kortom : Misschien sta je al op 1000 zonder dat we het wetenquote:
Heb je vast niet. In Nederland heb je vrijwel altijd hetzelfde IP-adres, maar ik woon niet in Nederland en kan 'm in een paar seconden vernieuwen. Als iemand daar nu snel even een script voor maakt dat dat automatisch gaat..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind jullie super creatief! Ik ga eens kijken of ik ook zo'n knopje heb
Sorry ik bedoelde 498quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom : Misschien sta je al op 1000 zonder dat we het weten
Oke, zal zo nummer 500 even makenquote:
Ik gebruik er heel omslachtig Hola voorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Heb je vast niet. In Nederland heb je vrijwel altijd hetzelfde IP-adres, maar ik woon niet in Nederland en kan 'm in een paar seconden vernieuwen. Als iemand daar nu snel even een script voor maakt dat dat automatisch gaat..
Nou, ik raak mn camera al kwijt als ik hem met polsbandje om mijn pols stevig vast heb ik Joris en de Draak. Zo'n selfiestick is erg slecht vast te houden vergeleken met een hele cameraquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:35 schreef Mark het volgende:
![]()
Weet niet hoe vast een smartphone in een selfie stick zit? Dan zou je jezelf kunnen filmen...
Goede trein. Zou naast kat plaatsnemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat mijn zus niet meer mee mag, de kat wil mee!!
Vind ik ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:39 schreef Dven het volgende:
Vind dat ze daarom een FP-postje verdient.
Ow wauw! Dat wist ik niet eens!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:38 schreef Dven het volgende:
TS heeft vandaag haar 8-jarig FOK!-jubileum
Potdikkie, nu heb ik me toch zin in taart!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow wauw! Dat wist ik niet eens!
[ afbeelding ]
Ja daar staat al een artikel, maar als IK ga vragen om stemmen voor MEZELF dan weet ik wel wat er gebeuren zal...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |