Ah kom op... hoe saai wil je het hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:NOSvoetbal twitterde op donderdag 20-08-2015 om 14:45:04Tom Egbers nieuwe presentator Studio Voetbal http://t.co/adwyM7Eu3a reageer retweet
hij maakt ze niet hè. Spreekt alleen een en ander in. Verder is dat vooral het werk van Kees Jongkindquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Tom Egbers hele toffe docus maken, maar als interviewer en presentator is het nog steeds een zenuwachtige, moeizame jongen. Magoed, er is geen betere dan JvG voor dit programma.
TV / Tussen Kunst en Kitsch.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:45 schreef Pascalus het volgende:
Tussen Kunst en Kitsch jaaaaaaaaaaaaaaa
Henry Schut lijkt me ook wel prima toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:14 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Tom Egbers hele toffe docus maken, maar als interviewer en presentator is het nog steeds een zenuwachtige, moeizame jongen. Magoed, er is geen betere dan JvG voor dit programma.
Vroeger had ik een zender op TV die de hele dag een powerpoint uitzond met lokaal nieuws. De Kabelkrant heette dat, wat een genot.quote:
Wat een spannende dingen maak jij mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vroeger had ik een zender op TV die de hele dag een powerpoint uitzond met lokaal nieuws. De Kabelkrant heette dat, wat een genot.
Voor meer nutteloze onzin mag je altijd dm'en.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een spannende dingen maak jij mee.Eerder deze avond was je ook al het live-topic aan het teruglezen.
Wie wel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:54 schreef Tagliano het volgende:
Geen Arno, Jan, Willem en Co vandaag. Dat ik dit nog mag meemaken
Van Marwijk, Mossou, Gullit en Youri volgens teletekstquote:
Dat is niet veel beter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Marwijk, Mossou, Gullit en Youri volgens teletekst
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alles is beter dan Arno Vermeulen
Als ik er in maart niet in had gepost was er al ruim 900 dagen niet gepost.quote:
Ik snap ook niet waarom ze Henry niet hebben gekozen hiervooor...quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Henry Schut lijkt me ook wel prima toch?
De chef voetbal heeft er nou eenmaal niet bijster veel verstand van daarquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze Henry niet hebben gekozen hiervooor...
Die blaast het hele gesprek af zodra er een kritische noot gekraakt dreigt te worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze Henry niet hebben gekozen hiervooor...
Hartstikke leuk nieuws Albert.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef GGMM het volgende:
Een leuk feitje over Henry Schut? Nou vooruit dan maar.
Op 22 januari is hij vader geworden van een dochtertje.
Wat een leuk feitjequote:Op zondag 23 augustus 2015 22:02 schreef GGMM het volgende:
Een leuk feitje over Henry Schut? Nou vooruit dan maar.
Op 22 januari is hij vader geworden van een dochtertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |