Presentator Paul de Leeuw is erg enthousiast over de opnames van een nieuw seizoen van de spelshow Ranking the Stars. Het zit bomvol hilarische momenten en opvallende gasten. Zo was toppianist Wibi Soerjadi not amused na een opmerking van de excentrieke zangeres Karin Bloemen. ![?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9]()
Volgens De Leeuw stapte Soerjadi bijna op nadat La Bloemen een zekere uitspraak deed. De vrolijke presentator kan niet in details treden, maar vertelt op Radio 538 dat er grappen werden gemaakt toen Soerjadi iets zei over een onbekend persoon. Toen Bloemen daarop reageerde, schoot dat bij Soerjadi in het verkeerde keelgat.
,,En Karin zei dat het wel waar was, dus er kwam een fittie. Na afloop hebben we hem gevraagd of het wel of niet waar was. Hij wilde dat het niet werd uitgezonden, maar dat kon niet. Uiteindelijk heb ik gezegd: we beschermen je, maar we zenden uit dat je wordt beschuldigd en dat je ontkent. Dat is dan het laatste wat we uitzenden.'' Gierend van de lach: ,,Toen heb ik hem even gepijpt en toen was het weer goed.''
SabiaEen opvallende dame in het panel is voormalig voetbalvrouw Sabia Boulahrouz. ,,Dat was geweldig. We waren al verbaasd dat ze ja had gezegd, toen bleek dat ze het programma nog nooit had gezien.'' Panellid Patty Brard werd ingezet om Sabia te informeren dat het er zo nu en dan best hard aan toe kan gaan in het programma. De Leeuw: ,,Toen zei ze: oh, dat vind ik leuk. Ze heeft het fantastisch gedaan. Ze is heel charmant en ontwapenend.''
[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 13-07-2016 15:56:07 ]