Dit topic is te moeilijk voor 99% van de fokkers. Dit hele topic is dan ook een van de onregelmatige tests om te kijken welke fokkers een voor hun doen gefundeerde mening komen geven waaruit blijkt dat deze stof veel te moeilijk voor ze is waaruit de conclusie kan worden getrokken dat zij er vaak helemaal niets aan kunnen doen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:03 schreef Aethereal het volgende:
Ik denk dat dit topic te moeilijk is voor 99% van de FOK!ers
De meeste Fokkers denken niet. Dat is gewoon zo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit topic is te moeilijk voor 99% van de fokkers. Dit hele topic is dan ook een van de onregelmatige tests om te kijken welke fokkers een voor hun doen gefundeerde mening komen geven waaruit blijkt dat deze stof veel te moeilijk voor ze is waaruit de conclusie kan worden getrokken dat zij er vaak helemaal niets aan kunnen doen.
Dit concept niet snappen is wederom een blijk van onmacht!
TS heeft ook een zeer goed topic met eindelijk weer eens een OP waar tijd, energie en moeite in gestopt is. Ergo hulde aan deze TSquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
De meeste Fokkers denken niet. Dat is gewoon zo.
Ik vind dat de TS een goed onderwerp heeft.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:57 schreef Mainport het volgende:
Mensen met ambitie zijn te dom om lui te zijn.
zo'n gejank vind ik dat altijd. Dan begin je toch lekker voor jezelf als zzp'ertje. Met een beetje geluk heb je over vijftig jaar een miljoenenbedrijf. En dan? Denk je dat je daar gelukkig van wordt?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:16 schreef Mainport het volgende:
How in the hell could a man enjoy being awakened at 6:30 a.m. by an alarm clock, leap out of bed, dress, force-feed, shit, piss, brush teeth and hair, and fight traffic to get to a place where essentially you made lots of money for somebody else and were asked to be grateful for the opportunity to do so?
3 wekenquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ook
Maar ik heb nu 3 weken vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
13 maanden? was je werkloos of zo?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:47 schreef Druppelss het volgende:
[..]
3 wekendat is even snel om als een weekend... Heb er net 13 maanden opzitten, dat was wel lekker (en nog relatief snel om).
waarom zou je daar niet gelukkig van worden?quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
zo'n gejank vind ik dat altijd. Dan begin je toch lekker voor jezelf als zzp'ertje. Met een beetje geluk heb je over vijftig jaar een miljoenenbedrijf. En dan? Denk je dat je daar gelukkig van wordt?
omdat je werken haatquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zou je daar niet gelukkig van worden?
Van je hobby je werk maken, dat is de ultieme droom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
omdat je werken haat
dus of jenou voor jezelf werkt of voor iemand anders ±P
kijk het liefst was ik een astronaut of f16 piloot
maar dat zit er ook niet in helaas pindakaas.
dan ben ik helaas in het verkeerde land geboren.
alleen als je op de juiste afdeling kan snachtsquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:36 schreef Aiciu het volgende:
Daarom snachts werken. Ik ben de rest van de dag vrij
Ik heb niet gewerkt neequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:03 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
13 maanden? was je werkloos of zo?
In Nederland niet nee, maar niemand verplicht je om je hele leven op dezelfde plaats te blijven. Deden ze vroeger ook niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:57 schreef Rebel80 het volgende:
En dat kan dus niet, je kan niet ff ergens een hutje achteraf bouwen.
Je krijgt geen visum voor Canada zonder werk en wildernisaap zien E niet als werkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In Nederland niet nee, maar niemand verplicht je om je hele leven op dezelfde plaats te blijven. Deden ze vroeger ook niet.
Zie je mij ergens Canada benoemen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je krijgt geen visum voor Canada zonder werk en wildernisaap zien E niet als werk
Nee klopt, maar je kan Canada misschien wel in komen maargoed, na 3 maanden ben je illegaal dus als je ooit gepakt word ben je de sjaak.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In Nederland niet nee, maar niemand verplicht je om je hele leven op dezelfde plaats te blijven. Deden ze vroeger ook niet.
Ok, misschien Scandinavië, maar ik ben ook niet van plan om in dit land te blijven, ik heb nog een aantal verplichtingen maar zodra ik alles rond heb ga ik zeker wel nadenken.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:11 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Zie je mij ergens Canada benoemen?
Rienkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 22:15 schreef Rebel80 het volgende:
Ik heb meerdere malen in het leven ro
kan dat wel een weekquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
''If you can spend an entirely useless afternoon in an entirely useless matter, then you have learned how to live.''
Nonstop? Je hebt toch vrije tijd en vakantie.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:45 schreef Rebel80 het volgende:
Ik heb ook een pleurishekel aan werken in de bewoonde wereld, je leeft maar 1 keer en dan verwachten ze ook nog even dat je nonstop werkt tot je fokking 67e.
Nou ja joh, mocht je de 67 halen dan kijk je toch terug op een leven met mensen om je heen die je niet zelf hebt uitgekozen. Is ook mooiquote:Op zaterdag 19 september 2015 07:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens met TS. Maar ik heb grote moeite om eraan te ontkomen. 7 jaar gestudeerd, ondernemer geweest, meer gezien van de wereld dan het grootste deel van mijn medelanders in hun leven. Maar uiteindelijk toch gevallen.
Ik werk nu bewust part-time (32), maar zoek net als velen naar mogelijkheden om terug te kunnen naar meer vrijheid. In onze maatschappij vind ik het nog niet meevallen en ook een behoorlijk risico.
Misschien ben ik op dat gebied te negatief, maar hetgeen dat me ertoe heeft gezet om te solliciteren was omdat ik anders te oud zou worden om ooit nog carriere te maken. De carriere boeit me niet. Maar om nu boven je dertigste te moeten solliciteren op een junior-functie, met daarbij behorend salaris en een bedrijf dat liever een jong iemand (want die slikt meer, soepel door studie, relevante bijbanen, lage leeftijd, weet ik t)..
Misschien te bang om als loser te eindigen en gekozen voor zekerheid. Ik had mezelf voorgenomen om die vrijheid weer terug te nemen. Eerst zou dat na een jaar zijn (jaar ervaring, dan kom je daarna mocht je ooit willen wel weer goed aan de bak). Inmiddels weet ik dat dat een stuk meer zal worden. Als het ooit zal gebeuren. Ze hebben me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |