Jup, helemaal glad!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:14 schreef RobinOok het volgende:
Ik ben geen panna cotta expert, want meestal sla ik het toetje over, maar het idee van panna cotta is toch dat het juist niet luchtig is? Maar koud en zacht en strak?
Misschien dat cichorei nog wel ergens in een huppelkutjes hipsterwinkel te krijgen is?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:14 schreef RobinOok het volgende:
Ik ben geen panna cotta expert, want meestal sla ik het toetje over, maar het idee van panna cotta is toch dat het juist niet luchtig is? Maar koud en zacht en strak? Ik vond het raar dat ze de slagroom eerst opklopte. Ik denk dan meteen pudding ipv panna cotta.
Verder denk ik "leuk", maar dit gaat echt niemnad namaken.
Of zou je nepkoffie uit de winkel kunnen gebruiken.
En zoooooo lekker. Ben ook gestopt. Eerste serie vond ik leuk, kerst al minder en nu begint ze mij te irriteren.quote:
Ze is soms irritant te enthousiast, maar heeft wel leuke recepten.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden! Berichtje als herinnering voor mezelf om het eens te gaan kijken.
Ja, denk wel dat het iets voor jou is.quote:
twitter:vprokmvb twitterde op maandag 04-04-2016 om 13:14:43Geen Koken met Van Boven vanavond i.v.m. het overlijden van Jules Schelvis. De aflevering 'Thee en kaas' wordt een weekje opgeschoven. #kmvb reageer retweet
Ik bedoel een hoog truttige "gezelligheid" gehaltequote:Op maandag 4 april 2016 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst een Libelle gelezen?
Ben ook geen fan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bedoel een hoog truttige "gezelligheid" gehalte
Als ik iets een leuk programma vind zeg ik dat, als ik het een tenenkrommend jeukbezorgend truttebolligheid vind zeg ik dat ook. Als je alleen maar blije berichten en bevestiging wilt zou ik naar een EO jongeren dag gaanquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Als je er niet naar wilt kijken, kom er hier dan ook niet over neuzelen.
Ja joh, gewoon lekker blijven doen. Minstens één keer per week!quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik iets een leuk programma vind zeg ik dat, als ik het een tenenkrommend jeukbezorgend truttebolligheid vind zeg ik dat ook. Als je alleen maar blije berichten en bevestiging wilt zou ik naar een EO jongeren dag gaan
Als je een abo neemt, kan je me gewoon op ignore zetten afaikquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon lekker blijven doen. Minstens één keer per week!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |