Voor filmpje ff bron aanklikken.quote:In Limburg gaat het allemaal wat gemoedelijker. Daarom rent de Rukker niet, hij zit. Op het station rukt hij. Sperma, dat overal ter wereld uit zaadcellen en prostaatvocht bestaat; een chemische universaliteit die nergens tot verbroedering leidt.
Maar filosofische pretentie daargelaten, het is natuurlijk een #SCHANDE dat iemand zomaar zijn manzaaddispenser uit de broek tevoorschijn VictorMidst, om vervolgens in het bijzijn van kinderen de vleesviool te bespelen. Dit is niet de vrijheid waarvoor onze jongens in de meidagen van 1940 drie dagen lang stand hebben gehouden op de Grebbeberg.
Bovendien, reizen met de NS via station Venlo is al vernederend genoeg zonder ook nog eens geconfronteerd te worden met een verwarde jongeman die zijn Duitse vleeshelm aan het oppoetsen is. Opklik voor ongecensureerd groot. Of nou ja. "Groot". En bewegend beeld in de Lees Verder, voor wie dat per se wil zien.
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)_actie.html#comments
Waarschijnlijk van 1 of andere docu over een latino bende of zo?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Ik ken die kop ergens van maar ik weet niet waarvan.
Het is Albert Verlindequote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Komt door bezuinigingen op de zorgquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:29 schreef Tocadisco het volgende:
Wat komen er de laatste jaren ineens maar veel berichten in het nieuws van dit soort verwarde malloten.
en dat iedere malloot/gekkie/patient tegenwoordig ook in het nieuws komtquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt door bezuinigingen op de zorg
Klopt. Iedereen is bewapend met een smartphone tegenwoordig.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dat iedere malloot/gekkie/patient tegenwoordig ook in het nieuws komt
Sjonnie Hoogerland?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Wanneer heb je voor het laatst in de spiegel gekeken?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Ja, kansloos is dat altijd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:36 schreef Hathor het volgende:
Wat een typisch geenstijl bericht trouwens zeg, quasi lollige kutbagger.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:45 schreef Alvi het volgende:
Hij zit gewoon met zijn hand in zijn zak, te graaien, vast zijn kleingeld kwijt ofzo. Wat een ophef weer...
Populistisch Nederland heeft de Tweede Wereldoorlog omarmd, iets wat eerst het terrein was van figuren die juist te pas en te onpas ons waarschuwden voor zogenaamd opkomend fascisme. Ziekelijk gewoon.quote:Dit is niet de vrijheid waarvoor onze jongens in de meidagen van 1940 drie dagen lang stand hebben gehouden op de Grebbeberg.
lolquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst in de spiegel gekeken?
Het ongecensureerde filmpje laat helaas iets anders zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:45 schreef Alvi het volgende:
Hij zit gewoon met zijn hand in zijn zak, te graaien, vast zijn kleingeld kwijt ofzo. Wat een ophef weer...
Dat kind heeft geen mobiel, maar is een broodje aan het eten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:26 schreef Homijn het volgende:
Dat kind heeft niks door. Veel te druk met z'n mobiel.
Nu je het zegt. Het leek net een mobiele telefoon in een geel hoesje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat kind heeft geen mobiel, maar is een broodje aan het eten.
Die vieze rukker gaf vast ook zo zijn eigen interpretatie aan dat stokbroodjequote:Op zondag 16 augustus 2015 18:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Het leek net een mobiele telefoon in een geel hoesje.
http://lmgtfy.com/?q=vinny+jersey+shore# ??quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Twiitch het volgende:
Precies. Dankje!quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:43 schreef Moppert het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=vinny+jersey+shore# ??
Waarom niet?quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:20 schreef polderturk het volgende:
Waarom wordt hij herkenbaar in beeld gebracht?
Het is een openbare plek. Daar heb je verrekte weinig recht op privacy.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:38 schreef Moppert het volgende:
ja want als je gaat rukken in het openbaar ben je ook echt opzoek naar privacy
Als discretie het doel is zou het helpen als in het voorbeeldplaatje geen censuur nodig was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:12 schreef aanstootgevende het volgende:
Erg asociaal. Ik snap ook niet dat mensen niet gewoon even de manieren nemen om een masturbatietent te gebruiken. Makkelijk, discreet en andere mensen hoeven er niet naar te kijken.
Goed punt, ik denk dat dit voorbeeld het klamboe-model was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Als discretie het doel is zou het helpen als in het voorbeeldplaatje geen censuur nodig was.
Inderdaad. 10 cm lulletje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik zou zo'n kleine swans niet en publiek durven te tonen.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:12 schreef aanstootgevende het volgende:
Erg asociaal. Ik snap ook niet dat mensen niet gewoon even de manieren nemen om een masturbatietent te gebruiken. Makkelijk, discreet en andere mensen hoeven er niet naar te kijken.
[ afbeelding ]
Ik gebruik mijne al jaren, erg makkelijk en mensen tonen vaak interesse dus je hebt eigenlijk altijd iets om een praatje over te maken.
Jij wil hem wel even een handje helpen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:50 schreef Odaiba het volgende:
Hij heeft toch wel door dat hij wordt gefilmd? Wat een mongool.
Kan hij niet worden geconfronteerd met zijn gedrag op nationale televisie? en daarna misschien geholpen worden?
Zoveel ziek verwarde figuren. Er moet altijd eerst iets misgaan voor ze worden geholpen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:56 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Jij wil hem wel even een handje helpen?![]()
Was ie niet in Ijmuiden.....?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij was al een keer opgepakt maar stond uiteraard weer binnen een dag of 2 weer op vrije voeten. Nederlands rechtssysteem
Dat was de vraag nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zoveel ziek verwarde figuren. Er moet altijd eerst iets misgaan voor ze worden geholpen.
nee ik ook niet, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:20 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nou, nee wil hem niet een handje helpen. Jij?
Omdat het strafbaar is deze man herkenbaar in beeld te brengen. Indien de man in kwestie strafbaar is, is dit een zaak voor de politie, niet de zaak van een stel kansloze rukkers van het forum Geenstijl.quote:
Wat had jij voorgesteld?quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij was al een keer opgepakt maar stond uiteraard weer binnen een dag of 2 weer op vrije voeten. Nederlands rechtssysteem
Jij bent wel een voorstander van lekker vrij masturberen in het openbaar...?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wat had jij voorgesteld?
Twintig jaar Muricaanse goelag op Guatanamo met waterboarding voor een dergelijk onbenullig 'vergrijp'?![]()
Waar zijn de jaren '70 gebleven? Totaal vertrutte en verburgerlijkte trut-samenleving is het geworden met een hoog Libelle/Viva-gehalte.
Ik ben voorstander van naturisme en een minder krampachtige houding jegens seksualiteit en naaktheid.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:10 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Jij bent wel een voorstander van lekker vrij masturberen in het openbaar...?
Wil je wel eens horen als zo'n debiel bij de speeltuin van je kinderen hem eruit hangt...
Nee dat is het niet. Je mag gewoon filmen op openbare plaatsen. En wanneer iemand iets strafbaars pleegt wordt het zelfs als maatschappelijk belang gezien om dit naar buiten te brengen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Omdat het strafbaar is deze man herkenbaar in beeld te brengen. Indien de man in kwestie strafbaar is, is dit een zaak voor de politie, niet de zaak van een stel kansloze rukkers van het forum Geenstijl.![]()
Kansloze rukkers die een rukker in beeld brengen. Echt ook, he?![]()
Dáár moet jij nog ff over nadenken...?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Of je openbaar masturberen moet toestaan officieel ben ik niet uit,
De schandpaal is weer helemaal terug.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Je mag gewoon filmen op openbare plaatsen. En wanneer iemand iets strafbaars pleegt wordt het zelfs als maatschappelijk belang gezien om dit naar buiten te brengen.
Deze post!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van naturisme en een minder krampachtige houding jegens seksualiteit en naaktheid.
Of je openbaar masturberen moet toestaan officieel ben ik niet uit, maar er wordt nu ongelooflijk krampachtig gedaan over alles dat met seks of naaktheid te maken heeft. Zelfs een poster van de PSP kan niet meer publiekelijk getoond worden, omdat er een blote vrouw met een blote koe op staat.
Het is een kwestie van tijd voordat ook koeien met onderbroekjes rondlopen als deze vertrutting zich doorzet. Nederland kent vrijwel uitsluitend nog trutjes, zowel vrouwelijk als mannelijk. Jammer.
![]()
Jane Birkin![]()
![]()
![]()
Burgertrutjes
Wut?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:55 schreef skrn het volgende:
[..]
Populistisch Nederland heeft de Tweede Wereldoorlog omarmd, iets wat eerst het terrein was van figuren die juist te pas en te onpas ons waarschuwden voor zogenaamd opkomend fascisme. Ziekelijk gewoon.
Komkommer eten...juist.quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
Tsjongejonge wat een nieuws weer; een man die zich afrukt op een treinstation in Limboland. Je verzint het niet.![]()
Ik ga maar weer eens een stukje komkommer eten.
Laatst was er een goede documentaire van Louis Theroux op tv over mannen die waren opgepakt nadat ze in het openbaar aan hun pielemuisje zaten te trekkenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat grappig. Vroeger zag je heel vaak potloodventers en openbare rukkers. Maar de laatste jaren bijna nooit meer. Ik denk door internet of zo. Het is een zeldzaamheid geworden.
En geen paniek. Ze doen meestal niks hoor.
Die is nooit weggeweest. Het enige dat er veranderd is zijn de mensen die nu zelf naar de schandpaal toe lopen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De schandpaal is weer helemaal terug.
Verder vrij onschuldige mensen denk ik, of niet?quote:Op maandag 17 augustus 2015 05:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Laatst was er een goede documentaire van Louis Theroux op tv over mannen die waren opgepakt nadat ze in het openbaar aan hun pielemuisje zaten te trekken
Zoals ik zei, het bijhalen van de Tweede Wereldoorlog is iets dat tegenwoordig past bij rechtse/populistische media als GeenStijl.quote:
Wat doe jij met je vrijgekomen vloeistoffen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begrijp dit soort gasten niet. Wat doen ze met de vrijgekomen vloeistoffen?²
Er is niets onschuldigs aan een zedenmisdrijf.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Verder vrij onschuldige mensen denk ik, of niet?
Er zit echter nogal wat verschil tussen het ene zedenmisdrijf en het andere.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:04 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Er is niets onschuldigs aan een zedenmisdrijf.
Met een veroordeling als rukker in openbare gelegenheid op een kind uit groep 6 hoef je ieg nooit meer te werken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er zit echter nogal wat verschil tussen het ene zedenmisdrijf en het andere.
Het lozen van semen is toch wel de gemene deler in deze.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Straks geeft het openbaar sjorren niet meer dezelfde kick en gaat zo iemand op zoek naar iets anders om zijn lusten te bevredigen. Is vaak een glijdende schaal.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:15 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Met een veroordeling als rukker in openbare gelegenheid op een kind uit groep 6 hoef je ieg nooit meer te werken.
Bron?quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Straks geeft het openbaar sjorren niet meer dezelfde kick en gaat zo iemand op zoek naar iets anders om zijn lusten te bevredigen. Is vaak een glijdende schaal.
Koop een Audi.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:52 schreef DonJames het volgende:
Hee, die hebben we niet meer gezien sinds hij een auto heeft. Is de Audi A3 kapot dat hij weer met de trein is?
Ga op Zondag eens naar Staphorst...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
Tegenwoordig mag echt niets meer he.
En waar ik ook een hekel aan heb; iedereen zit maar met dat mobieltje in de hand dingen te filmen. Waar is de tijd gebleven dat je ongeneerd kon potloodventen zonder dat het op interwebs staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |