dat doen we tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat doen we toch
we posten naar het vertoonde spel van psv
dramatisch
HAAAAAAAHHAHAHAHAAjax is ook niet zo heel goed bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
oeff nee, beetje duffig nog welquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zo laag dit. Nog steeds een kater?
Kijk hem shinentwitter:PSV twitterde op maandag 17-08-2015 om 14:44:37Ervaren @HectorMorenoh verklaart de liefde aan #PSV. Wij kunnen ook niet wachten om jou aan het werk te zien.https://t.co/NbkyJzA0uq reageer retweet
is hij RCV of LCV?quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk hem shinentwitter:PSV twitterde op maandag 17-08-2015 om 14:44:37Ervaren @HectorMorenoh verklaart de liefde aan #PSV. Wij kunnen ook niet wachten om jou aan het werk te zien.https://t.co/NbkyJzA0uq reageer retweet
mooi Heracles shirt hangt daarquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is ook zo, maar ik neem aan dat hij afgelopen seizoen in de gaten is gehouden, en niet puur op naam is gekocht.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
We moeten ook nog maar zien of het wat word met die Moreno natuurlijk. Mag niet voor niets weg bij espanyol.
Als hij een rechtspoot was geweest was Brumi waarschijnlijk minder blij geweestquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok, ik vroeg het omdat ik dit las
[..]
Was het niet zo dat Espanyol wilde verlengen, maar Moreno per se weg wilde? (Waarschijnlijk vanwege de achterstallige betalingen waar vorige week nog over gesteggeld werd.)quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
We moeten ook nog maar zien of het wat word met die Moreno natuurlijk. Mag niet voor niets weg bij espanyol.
Tegen Den Haag was hij ook goed.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij een rechtspoot was geweest was Brumi waarschijnlijk minder blij geweest![]()
Vond Bruma gisteren overigens goed spelen.
Gekocht omdat hij ooit bij AZ heeft gespeeldquote:Op maandag 17 augustus 2015 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik neem aan dat hij afgelopen seizoen in de gaten is gehouden, en niet puur op naam is gekocht.
Onzin, Moreno is, als hij weer op niveau is, de beste verdediger van de Eredivisiequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gekocht omdat hij ooit bij AZ heeft gespeeld
Ik ben wel fan van Ayoub.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:46 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou echt niet weten welke middenvelder (welk niveau) ze nog zouden willen. Niet iemand die gaat zeuren als hij er niet in staat, maar wel iemand die er meteen staat...Ayoub? Laat de groep maar zo. Ik vond Ritzmaier prima, tot afgelopen seizoen. En anders Brenet op het middenveld
Iniestaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:46 schreef Ciscus het volgende:
Ik zou echt niet weten welke middenvelder (welk niveau) ze nog zouden willen. Niet iemand die gaat zeuren als hij er niet in staat, maar wel iemand die er meteen staat...Ayoub? Laat de groep maar zo. Ik vond Ritzmaier prima, tot afgelopen seizoen. En anders Brenet op het middenveld
Ik ook, behalve van dat smerige baardje. Hij heeft veel energie, vind hem alleen een beetje 'vluchtig' spelen. Het is Wijnaldum van 3 jaar geleden. Halen dus maar.quote:
Wat is 'vluchtig'?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ook, behalve van dat smerige baardje. Hij heeft veel energie, vind hem alleen een beetje 'vluchtig' spelen. Het is Wijnaldum van 3 jaar geleden. Halen dus maar.
Wispelturig, niet-strategisch, wild, onlogisch...maar het echte woord wat ik bedoel schiet me ale een tijdje niet te binnen.quote:
#noerapenal zijn ze al snel vergeten schijnbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:06 schreef tompsv18 het volgende:
Leuk artikel in de Trouw over de Mexicanen bij PSV:
[..]
Wild begrijp ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:36 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wispelturig, niet-strategisch, wild, onlogisch...maar het echte woord wat ik bedoel schiet me ale een tijdje niet te binnen.
http://mwnw.nl/blog/2014/(...)s-44010#.VdL_iZ91HqAquote:
Nou...dat dus. Hij is zo'n speler die er met bal en al in rent en dan gaat bedenken wat hij gaat doen. Door zijn snelle balbehandeling komt het dan vaak nog goed, maar dat moet beter.quote:
Ja, die had het lastig zeg.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij een rechtspoot was geweest was Brumi waarschijnlijk minder blij geweest![]()
Vond Bruma gisteren overigens goed spelen.
Devoot moslim. Niets mis mee in principe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
http://mwnw.nl/blog/2014/(...)s-44010#.VdL_iZ91HqA
Ik zeg niet dat het allemaal klopt en het is erg tendentieus geschreven, maar het is echt een raar mannetje die Ayoub.
Wil je er echt niet bij hebben.
Typische reactie van een jood.quote:
Dat ligt aan zijn interpretatie van de Islam. Ik heb het overigens uberhaupt niet op devoot gelovigen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Devoot moslim. Niets mis mee in principe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |