quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:04 schreef BadderHaring het volgende:
Narsingh. Nu al beter dan El Ghazi.
Zeker. Maar geweldige voetballers. Geef het een paar weken en ze spelen iedereen naar de klote.quote:
dan staan ze waarschijnlijk al heel wat punten achterquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zeker. Maar geweldige voetballers. Geef het een paar weken en ze spelen iedereen naar de klote.
dat zal wel meevallen, maar die geweldige voetballers zie ik ook nog niet op 1 of 2 na.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan staan ze waarschijnlijk al heel wat punten achter
We zullen zien, ergens in april zijn we gewoon weer kampioen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, maar die geweldige voetballers zie ik ook nog niet op 1 of 2 na.
guardado en propperquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen, maar die geweldige voetballers zie ik ook nog niet op 1 of 2 na.
De Jong, Zoet, Arias. Brenet speelde ook gewoon aardig. Lestienne laat ook zien wat te kunnen, maar moet duidelijk nog wennen (en PSV aan hem).quote:
ik denk het toch niet maar we gaan het zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
We zullen zien, ergens in april zijn we gewoon weer kampioen.
Guardado was goed, De Jong wat minder maar die is beter als aanspeelpunt dan als hij de diepte in moet, Arias is gewoon goed. Lestienne vind ik ook wel goed maar mag ook wel eens voor zichzelf kiezen. Verder klopt het middenveld nog niet echt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Jong, Zoet, Arias. Brenet speelde ook gewoon aardig. Lestienne laat ook zien wat te kunnen, maar moet duidelijk nog wennen (en PSV aan hem).
Narsingh gaat dit jaar voor de goals zorgen. Wat een eindbaas wordt dat de komende maanden.
Overigens, Bruma speelde ook gewoon een hele goede pot.
Lestienne, propper en guardado vind ik wel goede voetballer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zeg ik nog niet, Guardado was goed, die anderen moeten het nog laten zien (bij PSV)quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Lestienne, propper en guardado vind ik wel goede voetballer.
Ik zou niet weten wie anders.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk het toch niet maar we gaan het zien
ik wel en ik zie nu ook geen reden om te denken dat het in april al over is, daar is het allemaal wat te magertjes voor.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie anders.
Eitje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wel en ik zie nu ook geen reden om te denken dat het in april al over is, daar is het allemaal wat te magertjes voor.
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Jong, Zoet, Arias. Brenet speelde ook gewoon aardig. Lestienne laat ook zien wat te kunnen, maar moet duidelijk nog wennen (en PSV aan hem).
Narsingh gaat dit jaar voor de goals zorgen. Wat een eindbaas wordt dat de komende maanden.
Overigens, Bruma speelde ook gewoon een hele goede pot.
Propper speelt al twee wedstrijden ontzettend goed. Weinig balverslies, fysiek sterk, iedere pass vooruit. Hoog niveau en het oogt zo makkelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom zeg ik nog niet, Guardado was goed, die anderen moeten het nog laten zien (bij PSV)
ben ik niet met je eens hoor, moet veel beter kunnen, aan de bal is hij wel okquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Propper speelt al twee wedstrijden ontzettend goed. Weinig balverslies, fysiek sterk, iedere pass vooruit. Hoog niveau en het oogt zo makkelijk.
Je moet het natuurlijk ook niet afzetten tegen het fantastische spel van Ajax en de hoge normen die daar al jaren gehanteerd worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens hoor, moet veel beter kunnen, aan de bal is hij wel ok
Ik heb vandaag niet gezien, maar zeker vorige week bracht hij, vond ik, te weinig. Maar misschien zijn mijn verwachtingen te hooggespannen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens hoor, moet veel beter kunnen, aan de bal is hij wel ok
Je mist duidelijk automatismen en een aantal spelers moet dingen doen die ze vorig jaar niet hoefde te doen. Dat heeft tijd nodig, maar ik heb er veel vertrouwen in.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:45 schreef Bos81 het volgende:
Dik verdiende overwinning. Je houdt het wel lang onnodig spannend en na de 2-0 had je zomaar nog op 2-1 kunnen komen. Maar goed het spel was okee. Moet natuurlijk nog stukken beter, maar dat gaat denk ik wel goed komen..
Te weinig dwingend aanwezig. Voetbalt een beetje mee net als maher.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Propper speelt al twee wedstrijden ontzettend goed. Weinig balverslies, fysiek sterk, iedere pass vooruit. Hoog niveau en het oogt zo makkelijk.
Maher was duidelijk beter dan Pröpper vandaag. Zette samen met Guardado de lijnen uit (wat was die fenomenaal goed).quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Te weinig dwingend aanwezig. Voetbalt een beetje mee net als maher.
lange tenen heb je wel, ik mag toch gewoon zeggen wat ik er van vind, doe ik bij Ajax ook, jij komt niet verder dan geweldig, platte kar etc. Als jij vandaag goed vond prima, ik vond het matig maar wel verdiend verder hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook niet afzetten tegen het fantastische spel van Ajax en de hoge normen die daar al jaren gehanteerd worden.
PSV is een provincieclubje zonder Godenzonen en zonder de wens om Europees aan te sluiten bij de (sub)top.
Binnen die kaders staat er een prima team.
Ik zit maar wat te dollen man. Natuurlijk was het niet goed, maar dat is het bij geen één titelkandidaat in de eerste maand. Vrijwel nooit in elk geval.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
lange tenen heb je wel, ik mag toch gewoon zeggen wat ik er van vind, doe ik bij Ajax ook, jij komt niet verder dan geweldig, platte kar etc. Als jij vandaag goed vond prima, ik vond het matig maar wel verdiend verder hoor.
Inderdaad bijzonder. Beste Jeugdopleiding van Nederland.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
U19 Otten cup gewonnen door een indrukwekkende 4 - 0 tegen Barfelona. Topjeugd.
13 punten is genoeg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
11-08 ADO - PSV
16-08 PSV - FC Groningen
22-08 Heerenveen - PSV
30-08 PSV-Feyenoord
Lekker begin hoor
Ja, dat was de reden dat ik het zei.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vooral Heerenveen uit is kut.
Kan gebeurenquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik bedoelde 10 is genoeg, natuurlijk. Domme ikke.
Lopend tot bloedens toe, achter op een trekhaak of vastgebonden achter een paard.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:34 schreef Coelho het volgende:
Vrienden PSVers, ik heb van mijn lief kaartjes gekregen voor NL-IJsland. Helaas is het in die Amsterdamse UFO. Ik heb die bak tot nu toe weten te vermijden, maar nu ik er niet onderuit kan, wat is vanuit EHV de beste manier om er te komen en ook weer zo snel mogelijk naar het mooiste deel van Nederland terug te gaan na de wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |