Ook weer een beetje te van het goede hequote:Op zondag 16 augustus 2015 23:25 schreef Adelante het volgende:
18 graden... nu alles maar dicht gedaan
Snel de kachel aan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:25 schreef Adelante het volgende:
18 graden... nu alles maar dicht gedaan
Klopt was het hier ook dinsdag maar ik wist dat het warmer ging worden nu weer 20,5quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog ff vochtig binnen hier niet normaal![]()
Straks als bui weg is ARO
Krijg je dan geen last van schimmel en shit??quote:
Niet als het maar een dag ofzo is. Lag meer aan het weer dan dat het normaal isquote:Op woensdag 2 september 2015 16:34 schreef Geerd het volgende:
Krijg je dan geen last van schimmel en shit??
Wordt vanavond dus jezelf bevredigenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:41 schreef Renesite het volgende:
19/20! Vriend zei dat de verwarming wel aanmocht. Streng toegesproken
pfffrt. Gewoon keihard aan de alcoholquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Wordt vanavond dus jezelf bevredigen
Hier een lekkere 22, if you know what I mean
(graden)
Hopelijk zakt de temperatuur vanaf overmorgen op natuurlijke wijze naar 24 graden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd dwarsliggen...
Waarom??quote:Op donderdag 10 september 2015 22:12 schreef xaban06 het volgende:
20.5C. Twijfel om de CV aan te zwengelen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:49 schreef Geerd het volgende:
Ik vond het leuk ff kijken waar de grens ligt zo lang mogelijk de cv uit etc.
Maar ben der wel klaar mee, heerlijk 20.5C met cv
Dan maar paar honderd meer in de maand, ik ga niet meer in de kou zitten,
quote:
Bij mij is het warm genoeg om je truitje uit te houdenquote:
Ik heb liever trui aanquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
23.4 met verwarming op volle kracht
[..]
Bij mij is het warm genoeg om je truitje uit te houden![]()
quote:
Moet ik weer aan deze aflevering denkenquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
23.4 met verwarming op volle kracht
[..]
Bij mij is het warm genoeg om je truitje uit te houden![]()
Niet alle fokkers hebben dampende sexquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:38 schreef CrashO het volgende:
24 graden, Kachel is dit seizoen nog niet aan geweest
Vertaald, pa en ma hebben een straal kacheltje gekocht voor mij zodat ze de cv niet aan hoeven te zetten en ik toch lekker warm kan rukken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:57 schreef 1marcelfilms het volgende:
ik heb zon straalkachel gekocht en die doe ik stiekem aan haha ouders betalen stroom
gewoon dik 2500 watt haha
was maar 4 euro bij de kringloop kan ik wel betalen met geldquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:00 schreef Geerd het volgende:
Vertaald, pa en ma hebben een straal kacheltje gekocht voor mij zodat ze de cv niet aan hoeven te zetten en ik toch lekker warm kan rukken.
Wat een zin weerquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:01 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
was maar 4 euro bij de kringloop kan ik wel betalen met geld
Jij denkt dat ze een broek aan hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:09 schreef Cassius het volgende:
Bij sommige users vraag je je af hoe ze 's ochtends hun broek aan krijgen.
Touché.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een broek aan hebben
Mama doe datquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:09 schreef Cassius het volgende:
Bij sommige users vraag je je af hoe ze 's ochtends hun broek aan krijgen.
No work no pants !! Ik zit vaak te twijfelen pizza bestellen of wat uit de vriezer halen anders moet ik een broek aantrekken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze een broek aan hebben
Niet genoeg om het hok warm te houden iigquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet alle fokkers hebben dampende sex
Zit je in een flat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet genoeg om het hok warm te houden iigAl heeft mijn onderbuurvrouw blijkbaar genoeg dampende sex om deze kamer ook warm te houden
Studentenhuis.quote:
Dus jij loopt ff in je boxer naar een nachtje zuipen ff naar benee en besteld ff een uitsmijter met een halve liter ??quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Studentenhuis.
Begane grond is een restaurant, 1e verdieping in de kamer onder me een koukleum die 24/7 stookt heb ik het idee; en op de 2e verdieping zit ik.
Hjj was bijna goedquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dus jij loopt ff in je boxer naar een nachtje zuipen ff naar benee naar de döner turk hiernaast en besteld ff een uitsmijter kebab met een halve liter ??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koop een bio-ethanol haard. Sfeervol en als de haard hier in de winter aan staat dan kan de CV uitblijven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:00 schreef Geerd het volgende:
Ik dacht pleur ff een zooi kaarsen in de plee (zit in de uitbouw altijd koud daar)
Toen ook maar een zooi op een radiator gezet in de kamer.
(best gezellig eigenlijk)
Maar het is ondertussen al 21 C![]()
![]()
Tering warm man die zooi
Dit jaar begin volgend jaar (ligt aan de planning van de tuinman) eerst de tuin.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Koop een bio-ethanol haard. Sfeervol en als de haard hier in de winter aan staat dan kan de CV uitblijven.
Ik ben er mee gestopt in de kou zitten, die 10 euro per maand meer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 19:40 schreef Apotheose het volgende:
Hier ook 18,5. Nog niet de kachel aan gehad. Best een prestatie voor een koukleum.
K zat vorig jaar 500e boven gemiddeld verbruik in mijn appartement :xquote:Op zondag 11 oktober 2015 19:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt in de kou zitten, die 10 euro per maand meer.
Stookte je standje ibiza?quote:Op zondag 11 oktober 2015 21:42 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
K zat vorig jaar 500e boven gemiddeld verbruik in mijn appartement :x
Met enkel glas kun je blijven stoken blijft tochten, goedkope oplossing die zeker 60% helpt dikke gordijnenquote:
Is ook niet echt gezond volgens mij voor je gewrichten etc om daar dag in dag uit in te zittenquote:Op zondag 11 oktober 2015 22:31 schreef nikky het volgende:
Vanmiddag was het 15 graden in huis.
Echt te koud! Nu 19.5
Mijn schoonouders vinden dat al warm zo ongeveer. Daar gaat bij gods gratie de verwarming naar 17 als er bezoek komt. Buiten de woonkamer is het daar rustig 12 graden en het is daar eigenlijk altijd kouder dan buiten op de een of andere manier.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is ook niet echt gezond volgens mij voor je gewrichten etc om daar dag in dag uit in te zitten
Werken die de hele dag buiten ofzo??quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn schoonouders vinden dat al warm zo ongeveer. Daar gaat bij gods gratie de verwarming naar 17 als er bezoek komt. Buiten de woonkamer is het daar rustig 12 graden en het is daar eigenlijk altijd kouder dan buiten op de een of andere manier.
Neuh, Gewoon tshirt. Ze vinden zeventien graden eigenlijk al belachelijk hoog.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werken die de hele dag buiten ofzo??
Of hemd thshirt overhemd trui??
Voor ons niet inderdaad. We (dochter en ik) zijn beide koukleumen haha.quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is ook niet echt gezond volgens mij voor je gewrichten etc om daar dag in dag uit in te zitten
Hehe, hoop zo dat er een hout kachel geplaatst kan worden zonder te veel kosten.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Voor ons niet inderdaad. We (dochter en ik) zijn beide koukleumen haha.
Die wil ik ook graag.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe, hoop zo dat er een hout kachel geplaatst kan worden zonder te veel kosten.
Ff paar blokjes er op en het hele huis warm stoken.
Hoe willen ze dat doen dan? Oke je hebt een houtkachel ook al gebruik je hem niet betalen ?quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Die wil ik ook graag.
Ik woon in Duitsland en het gericht gaat dat men stookbelasting op houtkachels e.d. wil invoeren.
Ik wacht nog even af.
Klopt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 23:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen dan? Oke je hebt een houtkachel ook al gebruik je hem niet betalen ?
Naja hoeveel zou dat zijn? 100 per jaar?quote:
Ik heb liever moderne isolatie, dan heb ik die thermostaat niet nodigquote:Op maandag 12 oktober 2015 11:48 schreef delano.888 het volgende:
Vanmorgen:
[ afbeelding ]
Dat is wel het voordeel van een moderne thermostaat, je kunt lekker in bed blijven liggen tot het huis warm is
Sure, maar in een huurhuis heb je weinig keuze.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb liever moderne isolatie, dan heb ik die thermostaat niet nodig
Hoe verwarm je nu dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:15 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
22 graden met de verwarming aan..
Ik zit er serieus aan te denken om een kachel (met cv aansluiting) aan te schaffen..
Scheelt bergen geld
16 graden in huis, dat is toch niet lekker?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:58 schreef Cassius het volgende:
16 graden nu; vanavond kouwelijk bezoek dus de kachel zal nou toch echt wel aan moeten
Neuh, maar met een dikke trui aan wil het nog wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
16 graden in huis, dat is toch niet lekker?
HR cv ketel..quote:
Heb je geen verwarming?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:54 schreef Susi het volgende:
16 graad. Ik zit met een fleecedeken over mijn benen. Het isoleert niet echt bij ons.
Enkel glas?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:54 schreef Susi het volgende:
16 graad. Ik zit met een fleecedeken over mijn benen. Het isoleert niet echt bij ons.
Nee dat is best een kosten post, voor het bezuinigen hoef je het niet te doen maar gewoon voor de comfort.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
Isoleren gaat ook niet vanzelf![]()
20.2
Zonder de kachel aan te hebben gehad.
Je haalt me door de war met iemand anders vermoed ikquote:
Maasboezel was 't toch?quote:Op zondag 1 november 2015 18:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Je haalt me door de war met iemand anders vermoed ik
Nog geen idee waar je het over hebt.quote:
22quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:15 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
deel 1: GC / wat is jullie binnenhuis temperatuur?
deel 2:GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #2
deel 3: GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #3
deel 4: GC / Wat is jullie binnenhuistemperatuur? #4 Waar het nog steeds lekker is
hier verder, nu het langzaamaan lente herfst zomer wordt
Nee, gewoon door luchten. Lag vannacht gewoon onder mijn dekbed te slapen hoor.quote:
Neem een zonnezeiltje, of warmte reflecterende foliequote:
28.5 nu zelfs. Gelukkig is het in de slaapkamer koeler (daar staat na 13 uur geen zon meer op)quote:Op zondag 5 juni 2016 19:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hier nu zelfs 28 binnen ( en 26 buiten)
Geen idee, ik zit op m'n balkon met een Oettinger en Smoothjazz.com op m'n Envaya.quote:Wat is jullie binnenhuistemperatuur?
Hier om mijn dakterras met solar radio en mij bt bamster van teufelquote:Op zondag 5 juni 2016 20:50 schreef Geralt het volgende:
Geen idee, ik zit op m'n balkon met een Oettinger en Smoothjazz.com op m'n Envaya.
Prima te doen 😎
Kan, maar we hebben twee wanden vol giga ramen en zitten hier nog maar een paar maanden dus nah.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een zonnezeiltje, of warmte reflecterende folie
wat heetquote:Op maandag 6 juni 2016 10:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb geen idee HOE heet, maar het was gisteren HEEL heet in mijn huis:
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat de Cv niet perongeluk op 35 staatquote:Op maandag 6 juni 2016 14:13 schreef CrashO het volgende:
26![]()
Gisteren de hele dag +30 geweest binnen, dus wel een verbetering
Enkelglas en een bovenverdieping.. Was gisteren 28 buiten hier, dus met een zonnetje erbij is het zo zeikheet binnen.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de Cv niet perongeluk op 35 staat![]()
Paar tshirts voor de ramen ofzo ?quote:Op maandag 6 juni 2016 14:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Enkelglas en een bovenverdieping.. Was gisteren 28 buiten hier, dus met een zonnetje erbij is het zo zeikheet binnen.
Aircoquote:Op maandag 6 juni 2016 14:41 schreef Apotheose het volgende:
hier op kantoor zat ik in tshirt, maar inmiddels een vestje aangetrokken.
Last van Koude bruggen ??quote:Op maandag 6 juni 2016 14:59 schreef deadly_kiss het volgende:
24.0
Vind ik best hoog![]()
Ik heb echt het idee dat dit (2,5 jaar oude) huis aan alle kanten lek is![]()
In de winter komt er ook altijd enorme kou uit de kozijnen en vensterbanken.
in de vorm van een raam die open stond inderdaadquote:
Ja, zit ff op het randje cv ff doorblazen of nietquote:Op maandag 20 juni 2016 17:01 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hier 21,5 maar ik vind het maar koud.
Ik twijfel ook.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, zit ff op het randje cv ff doorblazen of niet
Daarom idd nogal vaag, kun je zien hoe snel een lichaam wentquote:Op maandag 20 juni 2016 17:06 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Ik twijfel ook.
Slaat eigenlijk nergens op want in de winter was 19 graden gewoon behaaglijk hier
is het ook niet door regen en vochtigheid dat het kouder aanvoelt?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom idd nogal vaag, kun je zien hoe snel een lichaam went
Ja en totaal geen zon nu, dan gaat het hard, en de laatste paar dagen waren ook niet echt...quote:Op maandag 20 juni 2016 17:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
is het ook niet door regen en vochtigheid dat het kouder aanvoelt?
Verkapte kijk-mij-een-airco-hebben-postquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
19,9c op de thermometer![]()
Raar want airco sttat hele dag op 20,0 c
23,5°C op de thermostaat, 23,1°C op de thermometer met 32,2°C aan de andere kant van de schuifpui. Die blijft dus even dicht, net als de rolgordijnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 07:46 schreef Resistor het volgende:
Gisteren foutje gemaakt door de zonwering niet naar beneden te doen. Afgelopen nacht alle ramen die veilig open konden (in verband met buien) open gezet, en nu is het alweer 23°C volgens de thermostaat (22.4°C op thermometer naast de nu wagenwijd open schuifpui), maar ik heb geen idee wat het gisteren was (volgens mij 24°C)
Ik ben benieuwd wat het vanmiddag is gezien de temperaturen die ze voorspellen.
Ik stook bijna nooit tot 19 graden, meestal staat hij in de winter op 17 of 18. Toen ik nog een partner had stond hij meestal wel op 19, beetje een koukleum, zoals we dat gewend zijn bij vrouwenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:50 schreef qajariaq het volgende:
Toch blijft het leuk, in de zomer wil men koelen tot 19 graden en in de winter stoken naar 23.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:14 schreef Nattekat het volgende:
Verkapte kijk-mij-een-airco-hebben-post
Dan had jij nog geluk met 19°C.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik stook bijna nooit tot 19 graden, meestal staat hij in de winter op 17 of 18. Toen ik nog een partner had stond hij meestal wel op 19, beetje een koukleum, zoals we dat gewend zijn bij vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |