verse muntthee met honingquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thee
Dat rijmt op gay.
Iets wat wel van toepassing is op deze. Sorry bro, maar thee kan echt niet meer.
wat is dubloquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig, Dublo, boodschappen, Soushempton bekeken, Newcastle aanschouwd gekookt en nu die joden te kijken.
Kan je een sfeerimpressie geven van jouw zaterdag Stijn?
Buiten rondbanjeren, appeltaart eten met koffie, eten, buiten rondbanjeren, voetbal kijken, eten, voetbal kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig, Dublo, boodschappen, Soushempton bekeken, Newcastle aanschouwd gekookt en nu die joden te kijken.
Kan je een sfeerimpressie geven van jouw zaterdag Stijn?
met of zonder de kleinequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij bedoeld met duplo gespeeld.
Jij bedoelt, bedoelt. En nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hij bedoeld met duplo gespeeld.
ook lekkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou alleen van saté
Als je al mijn spelfouten wil verbeteren heb je geen tijd meer om de wedstrijden te volgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bedoelt, bedoelt. En nee.
http://www.dublorunner.com/
Iemand die voor 2 clubs is. Laten we hem niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:43 schreef Comprehendam het volgende:
OEH BELLE HELÈNE
Wie is die nobody naast de broer van Frank?
Socios?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bedoelt, bedoelt. En nee.
http://www.dublorunner.com/
Om je comeback te beoordelen :quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als je al mijn spelfouten wil verbeteren heb je geen tijd meer om de wedstrijden te volgen.
Net zoals die zogenaamde Barca fans dus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand die voor 2 clubs is. Laten we hem niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |