Goed argument om besnijdenis bij kinderen te verdedigen, vooral als je ze later moet uitleggen waarom dat zo goed isquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:11 schreef zarGon het volgende:
Ik ben besneden en dat is vooral een probleem voor de hoeren die ik bezoek... Meeste mannen stappen naar binnen en kunnen op dat moment niet meer nadenken en accepteren dus alles wat de mevrouw eist. Tja, dan begin je eigenlijk met 1-0 achterstand.
Ik daarentegen klop netjes tweemaal op het raam om haar aandacht te trekken (als zij er al staat begint het gesprek meteen natuurlijk)... Vervolgens geef ik aan dat ik bereid ben om haar 500 euro te geven voor een beurt, met de mededeling dat zij mij binnen een half uur moet laten klaarkomen. Meestal zie ik een grijns verschijnen en denken ze dat zij even makkelijk geld gaan verdienen.
Niets anders is waar, ik ben namelijk besneden. Ik heb inmiddels een competitie opgezet om te kijken hoelang het duurt voordat een mevrouw boos wordt, het lukt ze namelijk niet om mij binnen een half uur te laten komen. Wat het nog leuker maakt is dat er sommigen er zo gefrustreerd door raken, dat ze nog harder hun best doen om mijn zaad eruit te krijgen. Eentje ging zelfs zo ver om 1,5 uur lang met mij bezig te zijn en kwam ze ondertussen drie keer klaar, maar ik? Ik stond nog fier overeind. Heb bij een ander de situatie weten te misbruiken door nog een 500 euro te beloven (1000 euro totaal) als zij mij zo ver zou krijgen... Dat liep alleen verkeerd af, bij de deepthroat stopte ze haar vinger in mijn kont en kwam ik grommend klaar in haar maag.
Af en toe neem ik zo'n dame na werk mee naar huis, om haar thuis eens goed te verwennen. Allemaal dankzij mijn besneden penis..
leuke jongens ? ik voel me minder sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb inmiddels een groep trouwe volgers die er af en toe aan mag trekken! Jij mag daarbij als je wil..
geen mod meer? en meteen zo ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb inmiddels een groep trouwe volgers die er af en toe aan mogen trekken! Jij mag daarbij als je wil..
En dit is geen anekdotisch bewijs. Er zijn meerdere onderzoeken die concluderen dat het seksueel genot met een besneden penis minder is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:03 schreef highender het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring (besneden op volwassen leeftijd om medische redenen) kan ik je vertellen dat de gevoeligheid substantieel minder is (zoals te verwachten, ook volgens de uroloog), en daarmee ook het genot. Dat diegene die als kind besneden zijn deze specifieke klacht niet beamen is ook logisch, ten eerste kunnen ze de ervaring niet vergelijken, ten tweede zullen vele het niet erkennen vanwege het opkomen voor de eigen cultuur en wellicht schaamte. Religeuzen hebben er sowieso een handje van om intellectueel oneerlijk te zijn.
Het is volstrekt immoreel dat je een kind mutileert, pas als deze wilsbekwaam is - en daar zelf voor kiest - is besnijdenis een optie.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:21 schreef zarGon het volgende:
Er gaat serieus niets boven een open dak, een cabrio-penis is waar dames graag aan slobberen. Ik heb weleens dames gehad die aan mijn eikel wreven in de hoop een geest uit te laten verschijnen; ze vonden mij wel een beetje op Aladin lijken zeiden ze.
Kerel, ik ben ook besneden, en in principe is de eikel wat minder gevoelig maar alles eromheen en het genot van seks is er in mijn beleving niet veel minder op geworden, en ik kan beide ervaringen vergelijken het gemis is niet substantieel te noemen bovendien kan je moeilijk zeggen dat de Culturen waarbij besnijdenis belangrijk is nou substantieel minder kinderen krijgen of seks als minder plezier wordt ervaren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:03 schreef highender het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring (besneden op volwassen leeftijd om medische redenen) kan ik je vertellen dat de gevoeligheid substantieel minder is (zoals te verwachten, ook volgens de uroloog), en daarmee ook het genot. Dat diegene die als kind besneden zijn deze specifieke klacht niet beamen is ook logisch, ten eerste kunnen ze de ervaring niet vergelijken, ten tweede zullen vele het niet erkennen vanwege het opkomen voor de eigen cultuur en wellicht schaamte. Religeuzen hebben er sowieso een handje van om intellectueel oneerlijk te zijn.
Het is volstrekt immoreel dat je een kind mutileert, pas als deze wilsbekwaam is - en daar zelf voor kiest - is besnijdenis een optie.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:28 schreef zarGon het volgende:
Mijn 27ste verjaardag was wel de leukste, mijn toenmalige vriendin had een penis-/eikelwarmer voor me gebreid. Ze maakte zich zorgen dat mijn eikel het koud kon krijgen, dus bedacht ze een oplossing die ik de hele dag door kon dragen. Om mijn eikel warm te houden en alsnog een functioneel ontwerp te hebben (staand plassen en zo), kreeg mijn eikel als het ware een capouchon om zodoende de urinebuis niet te blokkeren.
Ik vond ze zo leuk, dat ik haar om verschillende eikelwarmers vroeg. Ik had voor elke dag van de week een andere (wel zo hygiënisch). Net op het moment dat ik ze wilde introduceren bij mijn mannelijke vrienden en er een commercieel succes van wilde maken, stierf mijn vriendin. Rust zacht, Gertrude (1928-2014).
Die onderzoeken in Afrika zullen echt betrouwbaar zijn bovendien gezien de enorme bevolkingstoename in die landen is het probleem in die landen niet te zien.quote:
Toon dan eens aan dat besnijdenis (een normale medische ingreep) te vergelijken is met mutileren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet te filmen dit.
Ja, waarom zou je mensen verbieden om kinderen te mutileren? Da's toch gewoon volstrekt normaal? Wat boeit het ons wat die kinderen er verder van vinden dat we een stuk van hun piemel afsnijden?
Het kind in kwestie moet eerst zelf maar beslissen of hij überhaupt wel bij een bepaalde cultuur wil horen. Dat moet zijn beslissing zijn en niet die van z'n ouders.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:31 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin om zo'n belangrijk onderdeel van bepaalde Culturen denken te moeten wegnemen om pietluttigheden, want dat zijn het, de uitzonderingen bevestigen de regel trouwens in dit geval.
Je kiest niet om tot een bepaalde cultuur te horenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het kind in kwestie moet eerst zelf maar beslissen of hij überhaupt wel bij een bepaalde cultuur wil horen. Dat moet zijn beslissing zijn en niet die van z'n ouders.
Hoezo vergelijken? Het wegsnijden van een deel van het lichaam is een vorm van mutilatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:36 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Toon dan eens aan dat besnijdenis (een normale medische ingreep) te vergelijken is met mutileren.
Ik vind het eerder vergelijkbaar met bijvoorbeeld een gaatje in het oor doen (wat sommige tokkies ook bij heel jonge kinderen laten doen). Niet medisch significant qua effect.
Twee daarvan gaan over onderzoeken in een ziekenhuis, als er dus reeds een complicatie is opgetreden. Want in Kenya ga je echt niet naar het ziekenhuis na een goed verlopen besnijdenis.quote:
In Nederland wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:38 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je kiest niet om tot een bepaalde cultuur te horen![]()
Jij weet helemaal niet ik welke cultuur in ben geboren en/of ben opgegroeid.quote:dat jij nu dingen roept over besnijdenis is ook gewoon een gevolg van de 'cultuur' waarin jij geboren en opgegroeid bent.
Ik denk dat jij het befaamde begrip 'Cultuur' niet helemaal kent.quote:
Fijn, hoe dan ook komt jouw hele opvatting voort uit sociale constructies, een dergelijk kleine ingreep met zo'n enorme betekenis voor bepaalde Culturen moet je niet eens willen wegnemen.quote:Jij weet helemaal niet ik welke cultuur in ben geboren en/of ben opgegroeid.
Was je pik. Opgelost.quote:Op maandag 17 augustus 2015 00:49 schreef sirdanilot het volgende:
Een besnijdenis is vanuit medisch oogpunt juist een prima ingreep, veel hygiënischer. In Amerika werden/worden veel jongetjes besneden, ook als ze niet joods zijn, vanuit medisch oogpunt. Blijft allemaal rotzooi achter hangen.
Dus omdat andere culturen iets achterlijks doen, moeten wij dat zelf ook maar toestaan. Ja, door denkers zoals jij is dit land groot geworden.quote:Body modification komt in zó veel culturen voor, ook bij kinderen. Wil je indianen ook gaan verbieden om van die enorme lipringen in te doen?
Zelfbeschikking, leer wat het is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:32 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
The positions of the world's major medical organizations range from considering neonatal circumcision as having no benefit and significant risks to having a modest health benefit that outweighs small risks.
Je kunt nog niet zo goed lezen hè
Je denkt maar een eind weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:42 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het befaamde begrip 'Cultuur' niet helemaal kent.
In dit land kennen we integriteit van het menselijk lichaam en die hoort niet zomaar opzij te worden gegooid ten behoeve van tradities of gewoontes.quote:Fijn, hoe dan ook komt jouw hele opvatting voort uit sociale constructies, een dergelijk kleine ingreep met zo'n enorme betekenis voor bepaalde Culturen moet je niet eens willen wegnemen.
En je blijft maar doorgaan, alweer zo'n achterlijke redenering.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dus je mag een kind ook geen gaatjes geven voor oorbellen?
Bedoel je daarmee de vrijheid dat een kind zelf mag kiezen of ze iets van zijn geslachtsdeel afknippen?quote:Laat mensen toch lekker zelf weten wat ze doen, vrij land en zo
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:21 schreef zarGon het volgende:
Er gaat serieus niets boven een open dak, een cabrio-penis is waar dames graag aan slobberen. Ik heb weleens dames gehad die aan mijn eikel wreven in de hoop een geest uit te laten verschijnen; ze vonden mij wel een beetje op Aladin lijken zeiden ze.
Penis-hoodies. Gouden idee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:28 schreef zarGon het volgende:
Mijn 27ste verjaardag was wel de leukste, mijn toenmalige vriendin had een penis-/eikelwarmer voor me gebreid. Ze maakte zich zorgen dat mijn eikel het koud kon krijgen, dus bedacht ze een oplossing die ik de hele dag door kon dragen. Om mijn eikel warm te houden en alsnog een functioneel ontwerp te hebben (staand plassen en zo), kreeg mijn eikel als het ware een capouchon om zodoende de urinebuis niet te blokkeren.
Ik vond ze zo leuk, dat ik haar om verschillende eikelwarmers vroeg. Ik had voor elke dag van de week een andere (wel zo hygiënisch). Net op het moment dat ik ze wilde introduceren bij mijn mannelijke vrienden en er een commercieel succes van wilde maken, stierf mijn vriendin. Rust zacht, Gertrude (1928-2014).
Geïndoctrineerd much?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:31 schreef Slaro het volgende:
[..]
Kerel, ik ben ook besneden, en in principe is de eikel wat minder gevoelig maar alles eromheen en het genot van seks is er in mijn beleving niet veel minder op geworden, en ik kan beide ervaringen vergelijken het gemis is niet substantieel te noemen bovendien kan je moeilijk zeggen dat de Culturen waarbij besnijdenis belangrijk is nou substantieel minder kinderen krijgen of seks als minder plezier wordt ervaren.
Ik vind het echt onzin om zo'n belangrijk onderdeel van bepaalde Culturen denken te moeten wegnemen om pietluttigheden, want dat zijn het, de uitzonderingen bevestigen de regel trouwens in dit geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |