SPOILER: Bonusplaatjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door Specularium op 15-08-2015 18:02:49 ]
Spijtig. Ik zou ook gaan bbq'en maar dat is ook niet doorgegaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee
Is het trouwens ook niet echt het weer voor, 17 graden en regen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spijtig. Ik zou ook gaan bbq'en maar dat is ook niet doorgegaan
Dat afgelasten is niet zo zeer de schuld van het weerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spijtig. Ik zou ook gaan bbq'en maar dat is ook niet doorgegaan
Dan ga ik zo maar lekker binnen een biertje drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat afgelasten is niet zo zeer de schuld van het weerGelukkig is het van nature een rustige jongen die zich nooit opwindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, niet waar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:07 schreef broccoli. het volgende:
Ik moest van Fylax hier een kijkje nemen.
Story of my life.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kwamen de personen met wie je had afgesproken niet opdagen?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kwamen de personen met wie je had afgesproken niet opdagen?
Dan deed iemand zich voor als jou, halpquote:
[..]
Dat afgelasten is niet zo zeer de schuld van het weerOh dat wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timmmmmmmmm jongen als je dit leest, sterkte makker.
Ben jij beetje lekker of niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan deed iemand zich voor als jou, halp
Hopelijk raak ik niet verdwaald. Ik neem wel zo'n oranje vlaggetje mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga Paxcon persoonlijk uit zijn kamer slepen, dan weet ik zeker dat ik er 1 ga zien.
Ik zat net onder de witte chocola, lust je dat?quote:
Witte chocolade is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:12 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zat net onder de witte chocola, lust je dat?
Ik heb naar je telefoon nog wat gegevens gestuurd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk raak ik niet verdwaald. Ik neem wel zo'n oranje vlaggetje mee.
Ok fijn, het is niet niks voor iemand die station Sassenheim gewend is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb naar je telefoon nog wat gegevens gestuurd.
Komt mooi uit, dan mag je me aflikken.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Komt mooi uit, dan mag je me aflikken.
Ik voel vooral dat jij en Fylax een hoop gemeen hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:16 schreef Kauai het volgende:
Wat hebben we toch veel gemeen met elkaar, ik voel een band ontstaan.
Dat soberso.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel vooral dat jij en Fylax een hoop gemeen hebben.
Voor je het weet heb je een harem.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is dan altijd iemand die zegt dat witte chocolade helemaal geen chocolade is omdat er geen cacaopoeder in zit.
Maar zo ben ik niet.
quote:
[..]
Dat afgelasten is niet zo zeer de schuld van het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Omdat jij maandag meer bezig was met aan fielaks zijn billetjes te zitten dan je over het lot van timmmmm te bekommeren, daarom.quote:
Probeer je ons nu te vertellen dat witte chocola geen echte chocola is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het moment om toe te geven dat ik dagelijks op willemwever.nl zit:
http://www.willemwever.nl(...)te-chocolade-gemaakt
Ik ga dat maken zodra mijn geld gestort wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij maandag meer bezig was met aan fielaks zijn billetjes te zitten dan je over het lot van timmmmm te bekommeren, daarom.
Zou je mij niet ff betalen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ga dat maken zodra mijn geld gestort wordt
Confronterend dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij maandag meer bezig was met aan fielaks zijn billetjes te zitten dan je over het lot van timmmmm te bekommeren, daarom.
Jij bent mijn hoer niet toch?quote:
Dat verklaard meteen jouw skills in Trivia spelletjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wel de jouwe toch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:23 schreef Kauai het volgende:
Geeft Fylax nu toe dat hij een hoer is?
Dat was toch al lang bekend?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:23 schreef Kauai het volgende:
Geeft Fylax nu toe dat hij een hoer is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was toch al lang bekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Wilde hem ook aanpassen maar ik zit op mijn telefoon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:24 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie dat de OP aangepast is. Specularium altijd nummer 1!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:25 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wilde hem ook aanpassen maar ik zit op mijn telefoon.
Hierbij wijd ik mn 5000e post aan jou als verjaardagscadeau.
Allemaal dankzij Jochem van Gelderquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat verklaard meteen jouw skills in Trivia spelletjes.
Pest die arme jongen nou niet zo. De 5000e missen is al erg genoeg voor 'mquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mad?
Jelly?
Het zit diep.
Fylax en ik hebben een hechte band, hij kan dit van mij hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pest die arme jongen nou niet zo. De 5000e missen is al erg genoeg voor 'm
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pest die arme jongen nou niet zo. De 5000e missen is al erg genoeg voor 'm
Hij houdt ook van Jessica Alba?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fylax en ik hebben een hechte band, hij kan dit van mij hebben.
Sterker nog, hij waardeert dit.
Nee, we houden beiden van Paxcon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij houdt ook van Jessica Alba?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij houdt ook van Jessica Alba?
quote:
Maak er maar een octet van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
#sextet met brocolli kauai en jou erbij
Stiekem een fantasie van mijquote:
Is gewoon legaal hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als jij meedoet word ik opgepakt
Vanaf 16 ben je legaal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Fylax ondertussen 18+ geworden?
Helemaal gemist.
Jawel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Vanaf 16e mag het toch niet. Anders was er niet zo'n drama om die ene prostitutie zaak
Ouders zullen vast trots op haar zijn jemig. Sowieso klopte die hele relatie vanaf begin af aan al nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:50 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Jawel.
http://www.vraaghetdepolitie.nl/sf.mcgi?779
Prostitutie is wat anders, en die 16-jarige werd gedwongen geloof ik :p
Dan zit je sws in de penarie, of fielaks nou 15, 16 of 31 isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja maar wat als fylax gaat snitchen en zegt dat johannes hem dwong haha
Verkeerde quote?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ouders zullen vast trots op haar zijn jemig. Sowieso klopte die hele relatie vanaf begin af aan al niet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ik zingen zoals ik het deed met 1D?
Dan ga ik de politie dit topic laten doorlezen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja maar wat als fylax gaat snitchen en zegt dat johannes hem dwong haha
Omg je wil sex met fylaxquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik de politie dit topic laten doorlezen.
Hallo politie
BABY U LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSEquote:
Flashbacks naar 'Zaken gedaan met een randdebiel' incoming.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo politie
LEPELquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg je wil sex met fylax
[..]
BABY U LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE
ohja, lepel.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo politie
Meisje zal wel een mentale achterstand hebben?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Whoops. Ik bedoel die hele zaak rond dat prostitutiegedoe. Is toch apart
Ik had tranen van het lachen toen ik die foto zagquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik lach hardop gewoon. Lepel.
Kan, maar ik vind het echt een aparte situatie. Sowieso moest er bij die ouders een belletje rinkelen als ze heel toevallig zelfde weekenden lang weg was en zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Meisje zal wel een mentale achterstand hebben?
Lepel. Punt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik had tranen van het lachen toen ik die foto zag
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
Waarom zitten jullie Yoki zijn verjaardagstopic helemaal te verneuken met deze aids?
Ik heb dat nieuws eigenlijk helemaal niet gevolgd, dus het is maar gissen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan, maar ik vind het echt een aparte situatie. Sowieso moest er bij die ouders een belletje rinkelen als ze heel toevallig zelfde weekenden lang weg was en zo
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:57 schreef Specularium het volgende:
Waarom zitten jullie Yoki zijn verjaardagstopic helemaal te verneuken met deze aids?
Neh ik ook niet, heb maar 2 artikeltjes erover gelezen maar het was zo raar allemaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb dat nieuws eigenlijk helemaal niet gevolgd, dus het is maar gissen.
Maar kan idd ook iets heel anders zijn geweest ja.
Das het merendeel van dat soort zaken. Stinkt van beide kanten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh ik ook niet, heb maar 2 artikeltjes erover gelezen maar het was zo raar allemaal
YOOOOOOOOOOOOOOKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Awwwwwquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
YOOOOOOOOOOOOOOKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_____
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Even dit topic wat Yokiwaardiger maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]En de aanvullingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Niets mis met klein.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef YokiKater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Budgie is een kleine helikopter!!
Hij kan vliegen als de beste!!
Idioot.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:37 schreef Kauai het volgende:
[..]Dit is ook niet te luisteren vind ik.
Sorry, deze context heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik had het over de clean versie, vind jij die fijner om te horen dan de gewone?
Geen probleem. Nasquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, deze context heb ik even gemist.
Johannes liet enkel dat bericht zien.
Mijn oprechte excuses
Deze miscommunicatie komt zeker weer door jou hequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben blij dat hier geen ruzie van is gekomen
Als jij je er goed bij voelt mij de schuld te willen geven van dit misverstand moet je dat doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Deze miscommunicatie komt zeker weer door jou he
Het is hier dan wel 90% luchtvochtigheid, maar met 16 graden niet echt benauwd te noemenquote:
Gaat dit over je moeder?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier dan wel 90% luchtvochtigheid, maar met 16 graden niet echt benauwd te noemen
Grapje toch Johannes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij je er goed bij voelt mij de schuld te willen geven van dit misverstand moet je dat doen.
Mag ik hopen van niet eigenlijkquote:
Dat is lang geledenquote:
Iedereen doet alsof ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen heeft weer een leven.
Beetje leuke dag gehad?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen heeft weer een leven.
Ja zit weer lekker mobiel te klooien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:16 schreef YokiKater het volgende:
Wibi![]()
Het was een leuke vrij normale dag.
Iets grappigs.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Vertel jij eens iets grappigs.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:48 schreef Peunage het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik van jullie houd. En gefeliciteerd Yokipoes.
Ik heb nooit een aflevering echt gekeken maar ik vond dat intro liedje helemaal geweldig.quote:
Fuck ik heb dat echt honderdduizend jaar niet meer gehoord en ik kan gelijk elk woordje weer meezingen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nooit een aflevering echt gekeken maar ik vond dat intro liedje helemaal geweldig.![]()
Ik kan hem ook gewoon nog steeds zingen![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Fuck ik heb dat echt honderdduizend jaar niet meer gehoord en ik kan gelijk elk woordje weer meezingen.
Budgiequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb nooit een aflevering echt gekeken maar ik vond dat intro liedje helemaal geweldig.![]()
Ik kan hem ook gewoon nog steeds zingen![]()
Alle films met Tom Cruise moet je kijken. Zo heb ik net Risky Business gekeken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Mission Impossible gezien?
Ik overweeg daar zo nog even langs te gaan.
GGMM gaf me net ook al deze raad, nou dan ga ik nog even he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle films met Tom Cruise moet je kijken. Zo heb ik net Risky Business gekeken.
Ga je nu nog naar de bioscoop? Is dat niet eng zo in het donker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM gaf me net ook al deze raad, nou dan ga ik nog even he.
Thnxs! Je bent nog net op tijdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Dat dacht ik ook al!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Thnxs! Je bent nog net op tijd.
Amen!quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is zover! In nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti.
Echt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee webschip, er is een jumbo topic jongen!
Bedankt!quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gemaakt jongen!
Het is een interessant onderwerp, dus dat komt vast goed!quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar het topic begint te lopen
Kleine meisjes horen al te slapen!quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:45 schreef Kauai het volgende:
Waar is Peunage nou heen, post 1 ding en vlucht meteen weer.
Nu niet doen alsof je niet blij bent dat ik er nog ben.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kleine meisjes horen al te slapen!
quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:50 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof je niet blij bent dat ik er nog ben.
Op skype ook al nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Reageert nog steeds niet op Songpop.
Ik ga wel even naar de sterren kijken. Misschien helpt het.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze een internetvakantie.
Ik wist na 2 seconden dat ik het niet af zou kijken.quote:
Vroeger, toen ik puber was, was dat toevallig wel leukquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wist na 2 seconden dat ik het niet af zou kijken.
Nee, die doet vannacht om 4 uur net alsof hij thuis komt van het stappen, terwijl hij de hele avond achter zijn dure apple heeft gezeten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:39 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zit zeker weer een of andere gare autofilm te kijken?
Jammer.quote:
Rustig en allesquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij mij wel goed. En aan die kant?
Whehequote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die doet vannacht om 4 uur net alsof hij thuis komt van het stappen, terwijl hij de hele avond achter zijn dure apple heeft gezeten.
quote:laatste bezoek: 4 seconden geleden.
FOK! staat altijd aan, kan ook gewoon mijn onlinestatus uitgooienquote:
Nee, Robocop.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:39 schreef Specularium het volgende:
LTKDV zit zeker weer een of andere gare autofilm te kijken?
Toch wel de originele?quote:
Uiteraardquote:
Respect the classicsquote:
Nou helemaal niet hoor, bovendien ken ik alle straatbendes in Groningen persoonlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je nu nog naar de bioscoop? Is dat niet eng zo in het donker?
Je weet het nooit met Yasmin natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 03:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik maar eens kijken of mijn bed er nog staat
[ afbeelding ]
Half Duits, dus die jat alles wat los en vast zit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je weet het nooit met Yasmin natuurlijk.
Ik ook, maar ik had gisteren nauwelijks geslapen. Twee nachten opgeteld kom ik aan 13 uur of zo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb echt schandalig lang geslapen.
Jeetje zeg, sterkte.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had gisteren nauwelijks geslapen. Twee nachten opgeteld kom ik aan 13 uur of zo.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:53 schreef Fylax het volgende:
Ben weer de eerste nederlandse bron jongens
Sommigen slapen de klok rond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef YokiKater het volgende:
Heeft iedereen een superzwaar weekend gehad of zo?
Valt mee. Hoezo?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van dat fantastische grapje van Henk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:01 schreef YokiKater het volgende:
Goed zo, ik ga rond 23u maar dat is voor jou misschien erg vroeg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik vandaag op tijd naar bed zal gaan.
Dan is LKTDV net wakker.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed zo, ik ga rond 23u maar dat is voor jou misschien erg vroeg.
Nee, ik ga tussen 23.00 en 0.00 uur. Ik ga mijzelf weer in het juiste ritme forceren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed zo, ik ga rond 23u maar dat is voor jou misschien erg vroeg.
Die hoeft denk ik niet zoveel te slapen.quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga tussen 23.00 en 0.00 uur. Ik ga mijzelf weer in het juiste ritme forceren.
Lukt mij al tijden niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik ga tussen 23.00 en 0.00 uur. Ik ga mijzelf weer in het juiste ritme forceren.
Ik zal wel moeten. Het nachtleven en alles is allemaal helemaal leuk en prima en dan voel ik mij eigenlijk ook het lekkerst, maar ik heb overdag gewoon teveel taken en afspraken en het is ook een veel beter en gezonder ritme.quote:
Heb je gelijk in. Maar ik ga soms om 03.00 of 04.00 uur naar bed en kan dan gewoon niet slapen. Kan zo 06.00 uur worden voordat ik in slaap val.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten. Het nachtleven en alles is allemaal helemaal leuk en prima en dan voel ik mij eigenlijk ook het lekkerst, maar ik heb overdag gewoon teveel taken en afspraken en het is ook een veel beter en gezonder ritme.
Mjah, daar zijn ook tig adviezen voor. Werkt voor iedereen weer anders.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar ik ga soms om 03.00 of 04.00 uur naar bed en kan dan gewoon niet slapen. Kan zo 06.00 uur worden voordat ik in slaap val.
FB / Is FOK! echt het afvoerputje van het internet geworden? #16quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk weer hier.
Moet ie naar feedback hier komen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
FB / Is FOK! echt het afvoerputje van het internet geworden? #16
En dan zijn Cor en Timmm er nog niet eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk weer hier.
Neequote:Op zondag 16 augustus 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Vinden jullie de Scary Movies ook zo leuk?
Hoe is het op de boerderij?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:43 schreef Kentoet het volgende:
[..]
En dan zijn Cor en Timmm er nog niet eens.
Heb m ff geloktquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ie naar feedback hier komen.
De eerste 2 of 3 waren wel grappig, daarna ben ik geloof ik afgehaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Vinden jullie de Scary Movies ook zo leuk?
Ik kijk nu 5.
Ik ga even kijken hoe vaak ik mezelf moet oprapen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De eerste 2 of 3 waren wel grappig, daarna ben ik geloof ik afgehaakt.
Heb jij ook een lama?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Leuk, vooral nu in de zomer. Veel buiten.
Kan me voorstellen. Heb je een mooie tuin?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Leuk, vooral nu in de zomer. Veel buiten.
Pics van jouw lama.quote:
wie ben jijquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:50 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee, wel kippen. Heb je 1 te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |