SPOILER: Bonusplaatjes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door Specularium op 15-08-2015 18:02:49 ]
Spijtig. Ik zou ook gaan bbq'en maar dat is ook niet doorgegaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee
Is het trouwens ook niet echt het weer voor, 17 graden en regen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spijtig. Ik zou ook gaan bbq'en maar dat is ook niet doorgegaan
Dat afgelasten is niet zo zeer de schuld van het weerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spijtig. Ik zou ook gaan bbq'en maar dat is ook niet doorgegaan
Dan ga ik zo maar lekker binnen een biertje drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat afgelasten is niet zo zeer de schuld van het weerGelukkig is het van nature een rustige jongen die zich nooit opwindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, niet waar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:07 schreef broccoli. het volgende:
Ik moest van Fylax hier een kijkje nemen.
Story of my life.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kwamen de personen met wie je had afgesproken niet opdagen?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kwamen de personen met wie je had afgesproken niet opdagen?
Dan deed iemand zich voor als jou, halpquote:
[..]
Dat afgelasten is niet zo zeer de schuld van het weerOh dat wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timmmmmmmmm jongen als je dit leest, sterkte makker.
Ben jij beetje lekker of niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan deed iemand zich voor als jou, halp
Hopelijk raak ik niet verdwaald. Ik neem wel zo'n oranje vlaggetje mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga Paxcon persoonlijk uit zijn kamer slepen, dan weet ik zeker dat ik er 1 ga zien.
Ik zat net onder de witte chocola, lust je dat?quote:
Witte chocolade is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:12 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zat net onder de witte chocola, lust je dat?
Ik heb naar je telefoon nog wat gegevens gestuurd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk raak ik niet verdwaald. Ik neem wel zo'n oranje vlaggetje mee.
Ok fijn, het is niet niks voor iemand die station Sassenheim gewend is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb naar je telefoon nog wat gegevens gestuurd.
Komt mooi uit, dan mag je me aflikken.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Komt mooi uit, dan mag je me aflikken.
Ik voel vooral dat jij en Fylax een hoop gemeen hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:16 schreef Kauai het volgende:
Wat hebben we toch veel gemeen met elkaar, ik voel een band ontstaan.
Dat soberso.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel vooral dat jij en Fylax een hoop gemeen hebben.
Voor je het weet heb je een harem.quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is dan altijd iemand die zegt dat witte chocolade helemaal geen chocolade is omdat er geen cacaopoeder in zit.
Maar zo ben ik niet.
quote:
[..]
Dat afgelasten is niet zo zeer de schuld van het weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Omdat jij maandag meer bezig was met aan fielaks zijn billetjes te zitten dan je over het lot van timmmmm te bekommeren, daarom.quote:
Probeer je ons nu te vertellen dat witte chocola geen echte chocola is?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het moment om toe te geven dat ik dagelijks op willemwever.nl zit:
http://www.willemwever.nl(...)te-chocolade-gemaakt
Ik ga dat maken zodra mijn geld gestort wordtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is het moment om toe te geven dat ik dagelijks op willemwever.nl zit:
http://www.willemwever.nl(...)te-chocolade-gemaakt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij maandag meer bezig was met aan fielaks zijn billetjes te zitten dan je over het lot van timmmmm te bekommeren, daarom.
Zou je mij niet ff betalen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ga dat maken zodra mijn geld gestort wordt
Confronterend dit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat jij maandag meer bezig was met aan fielaks zijn billetjes te zitten dan je over het lot van timmmmm te bekommeren, daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |