quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom hij daarheen is gegaan, is mij en Stijn een raadsel.
genotquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:55 schreef Stringer het volgende:
Dijkhuizen pakt overigens 3 punten met Brentford en z'n Moneyball team...
Lekker na zo'n debacle in The Carling Cup. Go Marinus!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:55 schreef Stringer het volgende:
Dijkhuizen pakt overigens 3 punten met Brentford en z'n Moneyball team...
Klein stukje maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je de docu gezien? Jack to a king.
Ook met Johngod
Yes, en dan de kraker 's middags, heerlijk net na de 14:30 wedstrijden uit de EDVquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:05 schreef Downwards het volgende:
De uitploegen gaan het loodzwaar krijgen morgenmiddag. Dat begint natuurlijk al met Arsenal uit bij Palace.
Vind 17:00 op zondag ook wel een heerlijke tijd. Blijf normaal altijd wel hangen in het supportershome, maar ga morgen direct na de wedstrijd naar huis / de Ierse pub om City - Chelsea te kijken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:53 schreef Stringer het volgende:
[..]
Yes, en dan de kraker 's middags, heerlijk net na de 14:30 wedstrijden uit de EDV
Mjah, het is voor mij tegenwoordig 1,5 uur naar de Kuip. Vorig jaar nog een scc, dit jaar maar ff niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Vind 17:00 op zondag ook wel een heerlijke tijd. Blijf normaal altijd wel hangen in het supportershome, maar ga morgen direct na de wedstrijd naar huis / de Ierse pub om City - Chelsea te kijken.
Ik kan in zo'n 10 min. thuis zijn, maar als je eenmaal lekker aan het drinken bent met z'n allen, heb je ook niet altijd zin om direct na de wedstrijd thuis voor de tv te gaan zitten. Wat dat betreft is een pub waar ze de Engelse wedstrijden uitzenden, wel ideaal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:05 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mjah, het is voor mij tegenwoordig 1,5 uur naar de Kuip. Vorig jaar nog een scc, dit jaar maar ff niet.
Daarom maar alle pakketten aangeschaft op tv ;-)
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik kan in zo'n 10 min. thuis zijn, maar als je eenmaal lekker aan het drinken bent met z'n allen, heb je ook niet altijd zin om direct na de wedstrijd thuis voor de tv te gaan zitten. Wat dat betreft is een pub waar ze de Engelse wedstrijden uitzenden, wel ideaal.
Dat laatste natuurlijk niet, maar Brugge kan nog wel eens lastiger worden dan menigeen denkt. Dinsdag eerst in Manchester geloof ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef TLC het volgende:
ManU nog weinig overtuigend, die kunnen weleens tegen een zeperd oplopen tegen Club Brugge.. en dan is het waarschijnlijkvan Gaal
dan ga ik JUICHENquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef TLC het volgende:
ManU nog weinig overtuigend, die kunnen weleens tegen een zeperd oplopen tegen Club Brugge.. en dan is het waarschijnlijkvan Gaal
Maar voorlopig wel de volle puntenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef TLC het volgende:
De goal was wat ongelukkig en verder doen ze het aanvallend wel redelijk vandaag.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er waren mensen die dachten dat Arsenal kans maakt op het kampioenschap.
Eredivisiequote:Op zondag 16 augustus 2015 15:41 schreef Mykonos het volgende:
Leuke pot hoor, gaat toch niks boven Engels voetbal met het commentaar van Sky Sports
Op Sport1 kon je vroeger kiezen of je NL, Engels of geen commentaar wilde. Geniaal was dat.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:41 schreef Mykonos het volgende:
Leuke pot hoor, gaat toch niks boven Engels voetbal met het commentaar van Sky Sports
Jammer genoeg is FoxSports ongelofelijk irritant en chauvinistisch, waardoor die optie niet bestaat.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef Stringer het volgende:
[..]
Op Sport1 kon je vroeger kiezen of je NL, Engels of geen commentaar wilde. Geniaal was dat.
Vrijwel altijd, ja.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:59 schreef Kopsterk het volgende:
Zin in deze pot, al vallen wedstrijden van Chelsea vaak tegen.
Tering. doet ie mee? schakel net inquote:
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:04 schreef Stringer het volgende:
[..]
Tering. doet ie mee? schakel net in
?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:
Kan dat gelul over randzaken niet ophouden?
Het gaat al 5 minuten over Fysiotherapeuten.quote:
Ahquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat al 5 minuten over Fysiotherapeuten.
Laat dat lekker aan RTL Boulevard over.
Godverdomme.
Zit Eva wel in het stadion?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat al 5 minuten over Fysiotherapeuten.
Laat dat lekker aan RTL Boulevard over.
Godverdomme.
Ik raad je aan je minder druk te maken om dit soort dingetjesquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
Ik heb er overigens ook een bijzonder grote hekel aan als de commentator 2 minuten pauzes houdt in een zin.
Mourinho oogte dus verre van tevrede..
(30 seconde pauze)
... in de loop van deze week.
Nee, ik haat deze commentator.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
Ik pieker er niet over.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik raad je aan je minder druk te maken om dit soort dingetjes
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:09 schreef Stringer het volgende:
Sterling en Depay overigens even oud. 40 miljoen pond verschil.Het Engelsman-effect. Blijft een vreemd fenomeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, home grown zijn ze dol opquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het Engelsman-effect. Blijft een vreemd fenomeen.
Ohja, tuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Vorige week rood gekregen.
Chelsea zal dan ook wel weer als eerste scoren.quote:
quote:
quote:Gary Cahill took a clattering from his keeper in the process and is left with a bloody nose, prompting the Chelsea medical staff on to the pitch to huge applause from the City fans. "Sacked in the morning" is the chant. The cheeky scamps.
Dat is dan wel weer het soort voetbalhumor dat ik erg kan waarderen.quote:
Klootzak die Mourinho.. eva de dokter mag van mij wel terug.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:46 schreef chufi het volgende:
Mooi voor Mourinho![]()
Denk dat ie eens een jaartje zonder club komt te zitten
Nu impliceer je dat dit vaker voorkomtquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Pak slaag voor Chelsea.. altijd mooi
Als ik haar was zou ik eisen : Hij er uit, anders kom ik niet meer terug..quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klootzak die Mourinho.. eva de dokter mag van mij wel terug.
De pizza eruit, of ik eruitquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik eisen : Hij er uit, anders kom ik niet meer terug..
Een vrouw die zorgt dat mourinho word ontslagen, zou wat zijnquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik eisen : Hij er uit, anders kom ik niet meer terug..
Boilessen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Chelsea gaat nog even de portemonnee trekken voor het einde van de maand.
Je bent me voor.. wilde idd verwijzen naar Spursquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:47 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat dit vaker voorkomt
Edit: Was Harry Kane vergeten
Geen excuus, hij gaat zeggen dat dit een logische overwinning is want Chelsea is geen titelkandidaat. Of iets in die trant.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:50 schreef Brecht35 het volgende:
Wat gaat Mourinho z'n excuus straks zijn?
- De scheidsrechters.
- Het veld.
- Bus had platte band.
Je ziet het vaker gebeuren met een ploeg die kampioen is geworden..het seizoen erop is het allemaal wat minder. Ik verwacht ook weinig van Barcelona dit seizoen, maar dat is een ander topicquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat een gruwelijk slecht Chelsea vandaag zeg
Baines?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sowieso die jongen van Everton. Misschien ook nog wat creativiteit.
ze hebben wel een beter elftal dan dat. alleen is het centrale duo nogal wankel.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Liverpool heeft een elftal van een middenmotor
Ik vind van nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze hebben wel een beter elftal dan dat. alleen is het centrale duo nogal wankel.
Zou mooi zijnquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef Downwards het volgende:
Ik denk dat Liverpool wel weer mee moet kunnen doen om plaats 6.
Waarom maar één helft?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
Even lekker een helftje om Liverpool lachen
Owja, is ook vanavond.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik daarna liever Barça - Bilbao kijk
Dat is al beslistquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ik daarna liever Barça - Bilbao kijk
Origiquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:17 schreef Belgosome het volgende:
Hopelijk mag Origi eens invallen vandaag
Dan mag je nog wel blij zijn als die scoortquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij moet je kop houden over Benteke, want je vond hem nooit goed genoeg.
Jij moet in het algemeen je kop houden, want jij bent een kutuserquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij moet je kop houden over Benteke, want je vond hem nooit goed genoeg.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij moet in het algemeen je kop houden, want jij bent een kutuser
Nee, want ik ga zijn doelpunten missenquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel blij zijn als die scoort
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
huilie huiliequote:Op maandag 17 augustus 2015 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sadquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, want ik ga zijn doelpunten missen
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:32 schreef Wicky15 het volgende:
Liverpool moet Beekgod halen.
Ownee, die moet bij Feyenoord blijven.
Als die fit is raakt dis toch weer geblesseerd.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:34 schreef Belgosome het volgende:
Hoe lang is Sturridge eigenlijk nog out?
Zal wel laatste 10 minuten mogen meedoenquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk uit naar de invalbeurt van Firmino
Nog maar een week of 4. Als het meezit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:34 schreef Belgosome het volgende:
Hoe lang is Sturridge eigenlijk nog out?
Is hij nog niet fit genoeg dan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:36 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zal wel laatste 10 minuten mogen meedoen
Volgens mij is de beslissing om hem nog niet op te stellen vooral tactisch van aard.. Hoe voor de hand liggend het misschien ook lijkt dat hij wel speelt in dit matige Liverpool.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is hij nog niet fit genoeg dan?
Een speler voor 40 miljoen kopen en hem dan niet opstellen op basis van tactische redenenquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Volgens mij is de beslissing om hem nog niet op te stellen vooral tactisch van aard.. Hoe voor de hand liggend het misschien ook lijkt dat hij wel speelt in dit matige Liverpool.
Tja, ze hebben daar wel gekkere dingen gedaan de laatste jaren. Hij zal echt wel geregeld gaan spelen over een tijdje.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een speler voor 40 miljoen kopen en hem dan niet opstellen op basis van tactische redenen
Heb je ooit gehoord van spelsystemen en waar een speler misschien nog niet inpast en daarvoor meer tijd nodig heeft op trainingen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een speler voor 40 miljoen kopen en hem dan niet opstellen op basis van tactische redenen
Ik hoop het maarquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Tja, ze hebben daar wel gekkere dingen gedaan de laatste jaren. Hij zal echt wel geregeld gaan spelen over een tijdje.
Kidding me...quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:44 schreef Pedroso het volgende:
Heb toch het idee dat Benteke de nieuwe Andy Carroll gaat worden bij Liverpool.
Ze leren het ook nooit daar.
Geluk van de kampioenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:45 schreef Downwards het volgende:
Een klein wonder als ze 6 punten overhouden aan de eerste 2 duels.. 1 of 2 punten had ook heel goed gekund.
De scheids nodig hebben om van Bournemouth te winnen is meer het geluk waarmee ze degradatie gaan ontlopen op deze manierquote:
Je moet Bournemouth niet onderschattenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
De scheids nodig hebben om van Bournemouth te winnen is meer het geluk waarmee ze degradatie gaan ontlopen op deze manier
Zelfde type spits. Groot en sterk maar geen top.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:21 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Kidding me...
Kijk, Benteke is geen topspits, maar heeft wel 3 seizoenen na elkaar 10 goals gemaakt in de PL. Hem vergelijken met Carroll getuigt van niet veel verstand.
Beweer ik het tegendeel? Er is teveel betaald voor Benteke, groot en sterk is ie en zeker niet top, neen. Ik heb dan ook nergens het tegendeel beweerd. Maar hem vergelijken met Carroll slaat gewoon nergens op, want dat is gewoon een flop.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zelfde type spits. Groot en sterk maar geen top.
Voor beide veel teveel betaald
Als je dat niet ziet dan getuigt dat van niet veel verstand..
Wat moet Chelsea nou weer met hemquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:56 schreef Downwards het volgende:
Niet Louis, maar Mourinho lijkt Pedro toe te gaan voegen aan zijn selectie.
Alsof het Chelsea wat uitmaakt hebben toch geld zatquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet Chelsea nou weer met hem![]()
En Louis gaat nu weer voor Müller. Haal nou eens een goede verdediger dan
Ik vind dat echt zo zondequote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof het Chelsea wat uitmaakt hebben toch geld zat
Is het toch al te laat voor.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo zondeDie gasten hebben 30 spelers verhuurd
Daar moet echt wat aan gedaan worden
Zou me niet verbazen als Mourinho genoeg heeft gezien van Cuadrado en hem nu alweer verhuurt / verkoopt (aan Juventus bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Salah>Cuardradoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Mourinho genoeg heeft gezien van Cuadrado en hem nu alweer verhuurt / verkoopt. Pedro kan wel op meerdere posities uit de voeten en met straks de CL erbij en de bekertoernooien zal hij best wel de nodige wedstrijden spelen en waarsch. meer inbreng hebben dan Cuadrado.
hey ff normaal doenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Mourinho genoeg heeft gezien van Cuadrado en hem nu alweer verhuurt / verkoopt (aan Juventus bijvoorbeeld).
Hoe vaak heeft Cuadrado nou meegedaan? 5 potjes ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Mourinho genoeg heeft gezien van Cuadrado en hem nu alweer verhuurt / verkoopt (aan Juventus bijvoorbeeld).
Pedro kan wel op meerdere posities uit de voeten en met straks de CL erbij en de bekertoernooien zal hij best wel de nodige wedstrijden spelen en waarsch. meer inbreng hebben dan Cuadrado.
En daar dan 85 miljoen voor betalen. Gekkenwerkquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Louis gaat nu weer voor Müller. Haal nou eens een goede verdediger dan
Hij maakt hem natuurlijk ook dagelijks op het trainingsveld mee. Het lijkt er toch echt sterk op dat Mourinho weinig in hem ziet voorlopig.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft Cuadrado nou meegedaan? 5 potjes ofzo?
Engelse media.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:52 schreef misteriks het volgende:
In ALLE Engelse media zijn ze na zijn wedstrijd al lovend over Benteke. Dat er hier op FOK! een aantal vol trots met hun onkunde lopen rond te trollen is hun probleem
Waar moet hij komen te spelen? Op rechtsbuiten? Of gaat hij op 10 staan?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:29 schreef Ranph het volgende:
[..]
En daar dan 85 miljoen voor betalen. Gekkenwerk
Duh die blijft daar gewoon zijn hele levenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:30 schreef Anoonumos het volgende:
Muller gaat natuurlijk niet weg en al helemaal niet naar United
En dan wel voor zoveel geld aangekochtquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:29 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij maakt hem natuurlijk ook dagelijks op het trainingsveld mee. Het lijkt er toch echt sterk op dat Mourinho weinig in hem ziet voorlopig.
Zo genant dat ze het dan toch proberenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duh die blijft daar gewoon zijn hele leven
het is gewoon een blind renpaard. Onbegrijpelijke aankoop. Echt een counter voetbalerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan wel voor zoveel geld aangekocht
En misschien is hij wel beter in wedstrijden, geef je in elk geval wel vaker de kans dan toch
Daar heeft Mourinho lak aan. Als hij het idee heeft dat iemand niet uit het juiste hout is gesneden of niet voldoende zal bijdragen, serveert hij hem met net zoveel gemak weer af. Ook als hij hem een half jaar ervoor voor tientallen miljoenen heeft laten kopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan wel voor zoveel geld aangekocht
Met Ramos was ook lachenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:31 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Zo genant dat ze het dan toch proberen
Alleen maar gehaald als backup. Net als Salah een jaar eerder.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
het is gewoon een blind renpaard. Onbegrijpelijke aankoop. Echt een counter voetbaler
Salah kan wel echt ballen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar gehaald als backup. Net als Salah een jaar eerder.
Maar voor die bedragen
Darmian. Doet het goed tot nu toe!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:32 schreef Ranph het volgende:
Welke verdedigers heeft Louis nou eigenlijk gehaald deze transfer window?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |