1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
Een club kiezen staat grotendeels vrij, zolang de gekozen club in één van de gegeven competities uitkomt. Dit zijn de mogelijke competities:
England - Premier League of Championship of Sky Bet League 1 of Sky Bet League 2
Germany - Bundesliga of Bundesliga 2
France - Ligue 1 of Ligue 2
Holland - Eredivisie of Jupiler League
Italy - Serie A of Serie B
Spain - LIGA BBVA of LIGA adelante
Tip: Als je start bij een club op het hoogste niveau is de kans aanwezig dat je de eerste jaren weinig aan spelen toe komt. Je speelt dan voornamelijk in jeugdteams of het belofte-elftal.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorbeeld van een inschrijving:SPOILER: Voorbeeld van een inschrijving:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag ik niet in andere competities starten?
We hebben een selectie gemaakt van begincompetities die gelijkwaardig zijn ter bescherming van jezelf. Iedereen zal nu redelijk snel een basisplaats kunnen afdwingen.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
9. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
De inschrijving loopt tot maandag 10 augustus 23:59:59. Daarna zal de database aangemaakt worden en het spel gestart worden.
Het spel is inmiddels gestart!
FM 2015 ronde 1
Deelnemers:
1. Keselo - Tens Joornstra
2. IkeDubaku99 - Ma Pang-Pang
3. PowerLoungen - Diago Umehara
4. Hermanna - Turk Turkleton
5. Sejt - Jack Daniels
6. Asschen_sukar - Assie Suiker
7. Swaytje - Ronaldo Luis Nazario de Lima
8. Lockie - Praziano Gellé
9. Bizzlol - Knäcker Bröd
10 SiebeJ - Svein Gaffelbaard
11. PierreTT - Manolo el Pollo Frito
12. Toiletgebruiker - Sjoerd Polak
13. Tortugal - Thomas de Trein
14. Wilskracht - Ryan Bellamy
15. Naxens - Henk de Fries
16. truedestiny - Rä Stá
17. Dudeweiser - Peter Prevc
18. PizzaGeit - Pelota de Oro
19. PBateman1978 - Patrick Bateman
20. Lindgren. - Jeboi Lindgrinãldinhoãoaldoïnhoalfabiozinho
21. aleco99 - Bobby 'de Bob' Beukenaar
22. Nick-GizMo - Hendy Keppy
23. pandoradoos - Pétrus Latour
24. G3rtonimo - Allee Manneke
25. superniger - Sjaakie RedondoIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Misschien wordt het nog voetballenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
Je moet doen waar je goed in bent. Klaarblijkelijk is dat mensen de vernieling in schoppen voor Suiker.
![]()
![]()
Hij lijkt inmiddels een aardige basisplek veroverd te hebben, dus ik ben gematigd hoopvolquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:21 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog voetballenIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Hoppa, Polak is weer hersteld en gelijk een rots in de branding voor QPR. Hopelijk hebben zijn stats niet teveel geleden onder die blessure.![]()
Ah nice, dat had ik even gemistquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij lijkt inmiddels een aardige basisplek veroverd te hebben, dus ik ben gematigd hoopvol![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Een keertje plek 3 kan ook geen kwaad
Peter gaat weer knallen!
Redondo was er niet om STá af te stoppen...
Beukenaar doet zijn naam eer aan
Maar of het terecht was?![]()
![]()
En dat met een temperament wat op 1 begonnen is. Moet inmiddels een aardige groei doorgemaakt hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:38 schreef aleco99 het volgende:
Suiker doet waar ie goed in is
[ afbeelding ]
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Gaat Robert Maaskant![]()
Polak een plek geven in het Nederlandse elftal?
Heeft Pang-Pang eindelijk een seizoen kunnen spelen, raakt ie meteen bij terugkomst geblesseerd..![]()
![]()
goeie stap geweest, naar fiorentinaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:52 schreef aleco99 het volgende:
Assie Suiker netjes 2e!
[ afbeelding ]
Shortlist 10 juni 2021
Hoogste salaris:
Ryan Bellamy - 300.000 p/w
Hoogste waarde:
Allee Manneke - ¤65.000.000
Meeste interlands:
Allee Manneke - 36
Meeste jeugdinterlands:
Knacker Bröd - 41
Laagste salaris:
Knacker Bröd - ¤7.750 p/w
Laagste waarde:
Ma Pang Pang - ¤2.200.000
De Marathon Loper
Allee Manneke - 488,5 km
Te lui om te rennen:
Jeboi - 43.3 km
Meeste geel:
Knacker Brod 14
Assie Suiker 3
Meeste rood:
Assie Suiker 4
Laagste Rating:
Patrick Bateman - 6,55
Hoogste Rating:
Allee Manneke 7.84![]()
Met QPR Europees voetbal gehaald, gehele tweede seizoenshelft gespeeld, lekkere stats weer qua tackles etc.
Gaat goed bij QPR.![]()
Ik zie dat suiker het slim aanpakt, Brod is op geen manier meer in te halen in de strijd om geel, dus dan maar rode kaarten
Peter Prevc net gepromoveerd en nu alweer terug.
Wel een paar onverwachte eindstanden zoals Valladolid en QPR.![]()
Ik dacht dat Pang-Pang hoge ogen zou gooien in deze strijd, maar blijkbaar is Pang-Pang een Ying-Yang voetballer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zie dat suiker het slim aanpakt, Brod is op geen manier meer in te halen in de strijd om geel, dus dan maar rode kaarten![]()
![]()
2e jaar op rij, hoezo is fm onrealistisch?quote:Ja, ik dacht die moet er ff bijgezet wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zie dat suiker het slim aanpakt, Brod is op geen manier meer in te halen in de strijd om geel, dus dan maar rode kaartenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Pang-Pang hoge ogen zou gooien in deze strijd, maar blijkbaar is Pang-Pang een Ying-Yang voetballer.![]()
![]()
![]()
En de nu al klapper van deze transferperiode!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit wordt een mooie transfer periode, ik voel het aan mn suikerwaterIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Waar wil je naartoe?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Pang-Pang gaat zeker naar Wacker.![]()
![]()
Misschien wel een paar miljoen verdienen ergens in een oliestaatquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Pang-Pang gaat zeker naar Wacker.
Naar een club waar Pang-Pang veel kan spelen. Een leuke subtopper in een grote competitie of een topper in een mindere competitie.quote:![]()
Mooi, bij Barca staat hij toch niet in de basis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:07 schreef aleco99 het volgende:
Weg met de traditionele top! Hup Valladolid
[ afbeelding ]
Manneke krijgt mogelijk een vriendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Valladolidquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Benieuwd waar Polak heengaat, zolang hij er maar onbetwist basisspeler is.
Drumroll please.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Mooi, bij Barca staat hij toch niet in de basis.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef aleco99 het volgende:
Drumroll please.........Dat moet wel een basisplaats opleverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:08 schreef aleco99 het volgende:
Drumroll please.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
7e in de serie A vorig seizoen. Dus subtopquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ballen in de Serie B? Ook prima, zolang Pang-Pang speelt.![]()
![]()
Beter dan mijn huidige club. Pang-Pang gaat een goede toekomst tegemoetquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef aleco99 het volgende:
[..]
7e in de serie A vorig seizoen. Dus subtop
El Pollo geeft het groene licht!
Kost dit Suiker zijn mogelijke transfer?
Gaffelbaard gaat ook wat hogerop ballen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Trein blijft liever dichtbij en gaat naar![]()
![]()
Ronaldo doet wat hij moet doen
Volgens mij had ik deze even gemist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen met Bellamy ballen blijkt te werken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:15 schreef aleco99 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel een paar mooie transfers tot nu toeIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
El Pollo Frito maakt zijn debuut
Barcelona heeft vast subsidie op het oog
Daniels, de man die Newcastle weer groot gaat maken![]()
![]()
Eeeeeeen, het zal wel weer eens niet
Latour ongelukkig en een zeurpiet?
Of anders heb ik al 2 transfers gemist :S :S :S
TURK TURKLETON BIJ VALLADOLID![]()
![]()
![]()
Valladolid op weg om Fokkers op te kopen. Ik denk dat ze ons door hebben daarIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ik zie om een of andere reden geen berichten die langs zijn gekomen tussen 10 juni en 7 juli. Mocht ik meer gemist hebben merken we het vast snel![]()
![]()
Nummer 1 en nummer 3, altijd netjes
Ronaldo gaat ook lekker
Manneke wil graag nog jaren bij Man U blijven ballen!
Polak presteert goed voor Holland
Keppy blijft zitten waar ie zit!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:15 schreef aleco99 het volgende:
El Pollo geeft het groene licht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaffelbaard gaat ook wat hogerop ballen!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Trein blijft liever dichtbij en gaat naar
[ afbeelding ]
Elke week een KFC-vestiging kopen, nondeju wat een salaris
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Dat wordt weer een jaartje Italianen slopenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:33 schreef aleco99 het volgende:
Dat was alweer de transferperiode. Nu de spelerspagina's
Lijkt iedere keer rond dit tijdstip problemen te gevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:34 schreef aleco99 het volgende:
Puush werkt niet mee....
[ afbeelding ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ik vind het helemaal goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef aleco99 het volgende:
Daniels, de man die Newcastle weer groot gaat maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Expres zijn loyaliteit op 13 gezet
I love my mispoken words.![]()
5. 408
6. 411 +3
7. 420 +9
8. 448 +28
Jaartje ballen bij Fiorentina heeft Suiker goed gedaan. Hopelijk nog zo'n jaar
Ik ben ook best wel ongeduldig eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Lijkt iedere keer rond dit tijdstip problemen te gevenMaar 30s wachten vind ik te lang
![]()
Op mn pagina staat wanted by 2 clubs, Atletico en ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:42 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel ongeduldig eerlijk is eerlijkMaar 30s wachten vind ik te lang
Leuk dat Joornstra nu in het team zit bij Bellamy, ieder keer als hij er 5 inpeert kan ik ook de beoordeling van Joornstra zien![]()
![]()
Speelt er al een seizoen hequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:49 schreef Keselo het volgende:
Leuk dat Joornstra nu in het team zit bij Bellamy, ieder keer als hij er 5 inpeert kan ik ook de beoordeling van Joornstra zien![]()
![]()
FOUT!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Op mn pagina staat wanted by 2 clubs, Atletico en ?![]()
![]()
Maar .. maar .. stelletje verraders bij Atleticoquote:
+8 naar 451. Ik denk dat ik zo langzamerhand wel een beetje uitgegroeid ben.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Beukenaar gegroeid naar 409, dus +15.
Heeft wel nog veel groei nodig, want sommig stats zijn echt om te jankendribbel 5 bijvoorbeeld als cm of teamwork 9
![]()
![]()
Ik mag het hopen zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
+8 naar 451. Ik denk dat ik zo langzamerhand wel een beetje uitgegroeid ben.Geef de rest ook eens een kans
Wat is eigenlijk de max die haalbaar is?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Jij bent heel deze ronde niet gegroeid!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
+8 naar 451. Ik denk dat ik zo langzamerhand wel een beetje uitgegroeid ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aantal skills x 20, tel maar uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik mag het hopen zegGeef de rest ook eens een kans
Wat is eigenlijk de max die haalbaar is?![]()
Pang-Pang heeft ook zoiets. Hopelijk pakt ie veel speelminuten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:55 schreef aleco99 het volgende:
Beukenaar gegroeid naar 409, dus +15.
Heeft wel nog veel groei nodig, want sommig stats zijn echt om te jankendribbel 5 bijvoorbeeld als cm of teamwork 9
![]()
![]()
Hoe ziet de opstelling van Valladilod eruit?
Nog informatie over de transfersom die is betaald voor Turk?![]()
ah, ik dacht dat er een max aan zat, en niet alles naar 20 kon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:57 schreef aleco99 het volgende:
[..]
aantal skills x 20, tel maar uitIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
22 miljoenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:01 schreef Hermanna het volgende:
Hoe ziet de opstelling van Valladilod eruit?
Nog informatie over de transfersom die is betaald voor Turk?![]()
![]()
zou kunnen trouwens XD geen idee. Dat weet Sejt vast welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat er een max aan zat, en niet alles naar 20 kon.![]()
Man U- Valladolid
Clash of the fokkers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ehhhh sinds wanneer speelt Prevc bij Valenciaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:20 schreef aleco99 het volgende:
Gellé wil weg!
[ afbeelding ]
Polak maakt zijn debuut en is meteen MotM!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bellamy haalt ook weer het team van de week
[ afbeelding ]
Peter Prevc's debuut had mooier gekund, maar ach het is Barcelona
[ afbeelding ]![]()
![]()
er zijn wat berichten nooit op komen dagen :S Dus sinds deze transferperiodequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ehhhh sinds wanneer speelt Prevc bij Valencia![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:05 schreef aleco99 het volgende:
Man U- Valladolid
Clash of the fokkers!Diego Costa bakt er niks zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
27 miljoenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:06 schreef aleco99 het volgende:
[..]
er zijn wat berichten nooit op komen dagen :S Dus sinds deze transferperiode
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Umehara en jeboi scoren in zwaarbevochten overwinning!
Gaat Inter dit seizoen wel Europa in?
Als Diego Costa niet meer kan scoren, is er altijd nog Rä Stá
Daniels bizarre vorm wordt even onderbroken
Fok!kers stuwen Valladolid naar grote hoogtes![]()
![]()
Man City - Man U
Bellamy vs MannekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bateman belooft beterschap!
Polak, de beste transfer van de zomer? "Als ze voorin nou eens wat vaker raak schoten kon ik het ook eens rustig aan doen" Aldus een geiiriteerde Sjoerd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:19 schreef aleco99 het volgende:
Polak weet uit te blinken in saai gelijkspel
[ afbeelding ]quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:21 schreef aleco99 het volgende:
Bateman belooft beterschap!
[ afbeelding ]
Polak, de beste transfer van de zomer? "Als ze voorin nou eens wat vaker raak schoten kon ik het ook eens rustig aan doen" Aldus een geiiriteerde Sjoerd
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom haalt iedereen gele en rode kaarten. Hou er eens mee op![]()
Zo, en daar laat ik het weer bij voor vanavond. De save wordt geupload naar het forum dus mocht iemand verder willen gaan![]()
![]()
Dank, waren goede updates.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef aleco99 het volgende:
Zo, en daar laat ik het weer bij voor vanavond. De save wordt geupload naar het forum dus mocht iemand verder willen gaan![]()
Bedankt voor de updates.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef aleco99 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef aleco99 het volgende:
Man City - Man U
Bellamy vs MannekeArme Bellamy met Joe Hart op goal en met Otamendi achterin dat kan echt niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Top, zaten weer mooie updates bij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef aleco99 het volgende:
Zo, en daar laat ik het weer bij voor vanavond. De save wordt geupload naar het forum dus mocht iemand verder willen gaan
Staat de save overigens op een besloten stuk forum? Heb hem er nog niet zien staan.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Yes, maar er kunnen meerdere bij atm. Anders gaat iedereen een beetje zn pa checken (hoe moet dat eigk?)quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Top, zaten weer mooie updates bij.
Staat de save overigens op een besloten stuk forum? Heb hem er nog niet zien staan.![]()
Slim ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:37 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Yes, maar er kunnen meerdere bij atm. Anders gaat iedereen een beetje zn pa checken (hoe moet dat eigk?)
En daar moet je de editor voor hebben. Als iemand die gebruikt kan je dat volgens mij ook terug zien in de savegame.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Kan ook op andere manier hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Slim ja.
En daar moet je de editor voor hebben. Als iemand die gebruikt kan je dat volgens mij ook terug zien in de savegame.![]()
![]()
Ik heb de editor ook maar geen idee hoe dat werkt :p misschien ook maar beter ook. Daar mag siebe ons mooi mee verrassen 😜quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Slim ja.
En daar moet je de editor voor hebben. Als iemand die gebruikt kan je dat volgens mij ook terug zien in de savegame.![]()
Ik heb het misschien stiekem ook even gecheckt ja.Zal niets verklappen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Verleiding is soms groot he?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Vind de PA eigenlijk ook nog het minst interessant van het hele gebeuren. Juist leuk om te zien hoe iedereen z'n progressie maakt door goede transfers (of juist niet)
Jij geen zin om nog eens rondje te hosten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:11 schreef Sejt het volgende:
Bedankt voor de updates weer![]()
![]()
Daniels is goed bezig. Ook internationaal:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Saaierd :pquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Als het een keer uitkomt, sure.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:33 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Jij geen zin om nog eens rondje te hosten?Draag graag mijn steentje bij als het kan.
Toppertje! Ook al ben je uiteraard al ere-lid van deze topicreeks als oprichterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:37 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als het een keer uitkomt, sure.Draag graag mijn steentje bij als het kan.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:18 schreef aleco99 het volgende:
Man City - Man U
Bellamy vs MannekeVerliezen met 5-1 en toch een 7,4 halen, grote klasse van JoornstraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet zeggen dat de ontwikkeling van Joornstra prima gaat. Nadat hij bij Madrid vertrok, waar zijn klasse niet op waarde werd geschat. Het laatste seizoen met 13 gegroeid naar 466 en heeft eigenlijk alle stats die je van een middenvelder verwacht (tackling en marking zou iets hoger mogen, maar so be it).
Ik hoop stiekem op nog een stap naar de absolute top van Europa, als hij wat ouder wordt en zijn mentale stats gaan omhoog dan wordt hij een van de beste middenvelders van Europa.
Godver wat is dit leuk![]()
Bij deze ook nog even een bedankje voor iedereen die tot nu toe heeft gehost en iedereen die nog gaat hosten, jullie doen het werk van de goden![]()
![]()
Hostjes weer bedanktGezellig bij Valladolid nu
. Maar waarom speelt Rä Stá niet in het Nederlands elftal.
![]()
![]()
Mag ik screens van Redondo?![]()
Biografie en clubhistorie. En misschien wat andere interessante screens.![]()
De Trein heeft 480 totale stats. Voor het eerst dat ik dat geteld heb, maar ik ben nu zo enthousiast na zijn PSG-move.![]()
Ben erg blij met de ontwikkeling van Polak. QPR en Vallolodid zijn erg leuke clubs die elk jaar strijden voor Europees voetbal. Ik ben altijd bang dat wanneer je naar een topclub gaat op jonge leeftijd je zo weinig aan spelen toekomt. Zeker als verdediger moeten de beste jaren (26-28) er nog aankomen dus ben erg benieuwd naar een eventuele volgende transfer. Maar met twee andere Fokkers shinen in Spanje is ook niet verkeerd.
Hopen dat ik nu ook een belangrijke speler bij het Nederlands Elftal ben.![]()
![]()
Niet naar Barca, en ook niet naar Newcastlequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:32 schreef aleco99 het volgende:
Nummer 1 en nummer 3, altijd netjes
[ afbeelding ]
Ronaldo gaat ook lekker
[ afbeelding ]
Manneke wil graag nog jaren bij Man U blijven ballen!
[ afbeelding ]
Polak presteert goed voor Holland
[ afbeelding ]
Keppy blijft zitten waar ie zit!
[ afbeelding ]!!!!
Malaga heeft iig CL, maar kom op zeg
En bedankt voor het hosten mensen![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat voor prijs is dit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef aleco99 het volgende:
Het verwachte gebeurt weer
[ afbeelding ]
En is er ook een overzicht van zijn carriere tot nu toe? Gespeelde wedstrijden per seizoen en goals enzo
Manneke heeft wel vreselijk goeie stats in het Belgisch Elftal zeg, scoort echt aan de lopende band.![]()
15 jarige 314 stats
16 jarige 373 stats (+59)
17 jarige 417 stats (+44)
18 jarige 446 stats (+29)
19 jarige 461 stats (+15)
20 jarige 479 stats (+18)
21 jarige 489 stats (+10)
22 jarige 500 stats (+11)
Groeit maar door, ben nou wel benieuwd wat zijn PA is![]()
![]()
Dat moet echt een van de hoogste zijn. Kan niet anders.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:40 schreef G3rtonimo het volgende:
15 jarige 314 stats
16 jarige 373 stats (+59)
17 jarige 417 stats (+44)
18 jarige 446 stats (+29)
19 jarige 461 stats (+15)
20 jarige 479 stats (+18)
21 jarige 489 stats (+10)
22 jarige 500 stats (+11)
Groeit maar door, ben nou wel benieuwd wat zijn PA is![]()
![]()
Aiaiai, te laat met inschrijven. Dolly Jackson, mijn jamaicaanse linksback van 2 meter staat te trappelen om te mogen meedoen.![]()
Haha, Dolly het schaap.. dat was een mooiequote:Op zondag 16 augustus 2015 02:14 schreef Ciscus het volgende:
Aiaiai, te laat met inschrijven. Dolly Jackson, mijn jamaicaanse linksback van 2 meter staat te trappelen om te mogen meedoen.![]()
![]()
Jammer van de gemiste transfer om een stapje hogerop te gaan. Bij Everton speel je echt niet om de prijzen.
Zit nu wel eindelijk met m'n stats boven de 500 punten![]()
![]()
![]()
Wat doet ie nog bij everton danquote:Op zondag 16 augustus 2015 02:50 schreef SiebeJ het volgende:
Jammer van de gemiste transfer om een stapje hogerop te gaan. Bij Everton speel je echt niet om de prijzen.
Zit nu wel eindelijk met m'n stats boven de 500 punten![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgende ronde weer de kansquote:Op zondag 16 augustus 2015 02:14 schreef Ciscus het volgende:
Aiaiai, te laat met inschrijven. Dolly Jackson, mijn jamaicaanse linksback van 2 meter staat te trappelen om te mogen meedoen.Zou je dan niet 2 identieke spelers aanmaken? Eentje rb en eentje lb
![]()
![]()
Loyaliteit - 8quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
zou z'n loyalty op 20 staan?![]()
![]()
![]()
quote:Z'n chick zal wel niet willen verhuizen.
Hopelijk kan iemand Sway aan de savegame helpen, eens kijken waar het schip dan strand
quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:23 schreef Swaytje het volgende:
En we zijn weer begonnen met simuleren
[ afbeelding ]Bij voorbaat al bedankt voor het simmen
Dat hoofd blijft me elke keer weer verbazen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:28 schreef Swaytje het volgende:
De enige Fokker in deze wedstrijd van Oranje laat zien hoe het moet
[ afbeelding ]
Sommige mensen worden daadwerkelijk bang voor Bröd
Bang zijn mag wel, maar meer voor je enkels, 63 minuten later:![]()
![]()
Kan je nog een screen posten van de wedstrijden van suiker, die weet zich aardig buiten het grote nieuws te houden.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
De Oro blijft het goed doen in de CL
1 niveau lager in Europa laten de Trein en de Fries zien het ook te kunnen![]()
![]()
Hij speelt wel bijna alles, 16 uit 20 wedstrijdenquote:Op zondag 16 augustus 2015 10:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan je nog een screen posten van de wedstrijden van suiker, die weet zich aardig buiten het grote nieuws te houden.![]()
![]()
Thanks! Beetje wisselvallige beoordelingen, maar hij speelt in ieder gevalquote:Op zondag 16 augustus 2015 10:37 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Hij speelt wel bijna alles, 16 uit 20 wedstrijden
De nieuwe Gerrard, maar nu bij Newcastle.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:34 schreef Swaytje het volgende:
Daniels tekent bij in Newcastle
[ afbeelding ]I love my mispoken words.![]()
http://getgreenshot.orgquote:
Werkt perfect. En hij kan automatisch uploaden naar imgur, picasa, photobucket, etcIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Beukenaar heeft eindelijk first team status maar heeft maar 3 wedstrijden in de basis gespeeld en 3 ingevallen :S Is hij geblesseerd geweest ofzo?![]()
Zie het al gebeuren dat hij weer terug naar milaan gaatquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:02 schreef Swaytje het volgende:
Geruchten dat Suiker naar Roma gaat
Hij is er zelf ook niet blij meequote:Op zondag 16 augustus 2015 11:02 schreef aleco99 het volgende:
Beukenaar heeft eindelijk first team status maar heeft maar 3 wedstrijden in de basis gespeeld en 3 ingevallen :S Is hij geblesseerd geweest ofzo?
Het ligt niet aan blessures iig![]()
![]()
Doen het heel aardig ja!quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:03 schreef Hermanna het volgende:
Staat FC Fok aka Valladolid er een beetje goed voor in de spaanse liga?![]()
![]()
Volgens mij is hij al 4 keer zwaar ongelukkig geweest, maar tekent ie wel elke keer bij. Ben ik de enige met een speler die al zo lang bij 1 club speelt? na een half jaar van FC eindhoven hierheen verkast en gebleven...quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:56 schreef Swaytje het volgende:
Shortlist 31 december 2021
[ afbeelding ]
[ [url=[quote]Op zondag 16 augustus 2015 11:05 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Hij is er zelf ook niet blij mee
[ afbeelding ]
Het ligt niet aan blessures iig
[ afbeelding ]
Volgende ronde wordt het sowieso loyaliteit 1
De shortlist staat op het forum!![]()
Of toch naar Engeland?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zie het al gebeuren dat hij weer terug naar milaan gaat![]()
![]()
Gek genoeg staat Livorno eerste en Juventus (die de afgelopen 5 seizoenen kampioen waren) op de 8e plekquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat is de huidige stand in Italië?![]()
![]()
M'n zaakwaarnemer zou eens met fc fok moeten babbelen. Daar wil ik ook wel ballen
Jack Daniels zit ook al een tijd bij zijn enige transfer bij Newcastle.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:06 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al 4 keer zwaar ongelukkig geweest, maar tekent ie wel elke keer bij. Ben ik de enige met een speler die al zo lang bij 1 club speelt? na een half jaar van FC eindhoven hierheen verkast en gebleven...
Volgende ronde wordt het sowieso loyaliteit 1
De shortlist staat op het forum!![]()
Verassende stand wel ja. En fiorentina staat dicht bij de gevarenzonequote:Op zondag 16 augustus 2015 11:10 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Gek genoeg staat Livorno eerste en Juventus (die de afgelopen 5 seizoenen kampioen waren) op de 8e plek
[ afbeelding ]
psg for the winquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:12 schreef Swaytje het volgende:
[..]
5e plek op het moment
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tegen ze ballen bij Barcelona ook goed?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
M'n zaakwaarnemer zou eens met fc fok moeten babbelen. Daar wil ik ook wel ballen![]()
![]()
Pang-Pang en zijn teammaten moeten nog de nodige punten pakken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:10 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Gek genoeg staat Livorno eerste en Juventus (die de afgelopen 5 seizoenen kampioen waren) op de 8e plek
[ afbeelding ]![]()
HIj speelt iig wel erg vaakquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:15 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Pang-Pang en zijn teammaten moeten nog de nodige punten pakken.Hopelijk gaat ie nu een beetje groeien
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:13 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Tegen ze ballen bij Barcelona ook goed?
[ afbeelding ]
Turk verlaat Catania en ze staan een keer in de top 3 :/. Zeker goed gebruik gemaakt van zijn transfersom.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:10 schreef Swaytje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Weet je tot wanneer een speler kan blijven doorgroeien in FM?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:16 schreef aleco99 het volgende:
[..]
HIj speelt iig wel erg vaakHopelijk gaat ie nu een beetje groeien
![]()
Mag ik een overzicht van Daniels zien, waar al zijn seizoenen op staan? (met apps, goals, assists, etc.)
Alvast bedankt
Ze hebben inderdaad wel het één en ander gekocht na het vertrek van Turkquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:17 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Turk verlaat Catania en ze staan een keer in de top 3 :/. Zeker goed gebruik gemaakt van zijn transfersom.![]()
![]()
Nope, dat scheelt prer speler heel erg. En als ie bijv. fysiek achteruit gaat kan hij mentaal nog groeienquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Weet je tot wanneer een speler kan blijven doorgroeien in FM?![]()
Voilaquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:19 schreef Sejt het volgende:
Mag ik een overzicht van Daniels zien, waar al zijn seizoenen op staan? (met apps, goals, assists, etc.)
Alvast bedankt![]()
![]()
Ineens neemt hij Inter op sleeptouwquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:17 schreef Swaytje het volgende:
Gellé doet het goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Top, dank!quote:
Ben benieuwd wanneer hij een clubicoon dan wel legende zal worden.I love my mispoken words.![]()
Had je ook het idee om een clubicoon te maken?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Top, dank!
Ben benieuwd wanneer hij een clubicoon dan wel legende zal worden.![]()
Loyalty 13quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:25 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Had je ook het idee om een clubicoon te maken?![]()
Niet persé, maar ik wilde wel een speler die vol voor zijn club ging, en niet bij het minste geringste al naar een andere club wilde. Ambitie heb ik dan ook niet op max. gezet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:25 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Had je ook het idee om een clubicoon te maken?
Ik had ooit een spits (Cruz) die 15 jaar o.i.d. bij Bayern speelde. Die was volgens mij een club legende.I love my mispoken words.![]()
Voorlopig blijft die steken op Favored Personnel, gelijk met Vurnon Anita:quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Top, dank!
Ben benieuwd wanneer hij een clubicoon dan wel legende zal worden.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:27 schreef SiebeJ het volgende:
Swaytje, heb je voor Gaffelbaard ook een overzicht waar al z'n seizoenen op staan?![]()
![]()
Hoe bepaal je de wil om hogerop te komen dan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:27 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Het is niet alleen loyalty, ambition en de wil om hogerop te komen speelt ook mee![]()
Dat is ook best bijzonderquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:35 schreef Swaytje het volgende:
Overigens is het Februari nu, geen enkele transfer dus
quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:39 schreef aleco99 het volgende:
Is er toevallig wel interesse in Beukenaar?![]()
![]()
Engelse player of the month gaat naar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:46 schreef Swaytje het volgende:
Engelse player of the month gaat naar...In your (double)faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Jordan Rhodes scoort er ook bizar veel elk seizoenquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:53 schreef Swaytje het volgende:
Nog 6 wedstrijden te gaan in Engeland, wie zal er topscorer worden?
[ afbeelding ]![]()
Wat is er met Manneke gebeurt? Die stond altijd wel in de top 5.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:53 schreef Swaytje het volgende:
Nog 6 wedstrijden te gaan in Engeland, wie zal er topscorer worden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die heeft het nog niet opgegeven zo te zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:55 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Wat is er met Manneke gebeurt? Die stond altijd wel in de top 5.![]()
![]()
Wat een topper! Hij wil wel erg graag die titelquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:01 schreef Swaytje het volgende:
De Fries beter dan Diego Costa, of welke Chelsea spits dan ook
[ afbeelding ]
een weekje later laat hij zien nog niet te klaar te zijn met het seizoen
[ afbeelding ]![]()
Ben benieuwd hoe goed hij nog kan worden, want hij blijft mooi groeien:
19. 401 (+23)
20. 414 (+13)
21. 424 (+10)
22. 435 (+11)![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:04 schreef Swaytje het volgende:
En Beukenaar komt een keer voor in het nieuws..
[ afbeelding ]jaloers suiker?
![]()
![]()
Ik ga zo stoppen met hosten, tijd voor eten enzo.. Kan later vanmiddag nog wel een keer door gaan, zal de savegame ook uploaden op hostforum![]()
De mobiele layout heeft geen smileys, en ik ben zo'n kneus die de codes nooit onthoudt. Maar hier staat dus een geïrriteerde smiley.quote:
Spannend!quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:13 schreef Swaytje het volgende:
Maar met nog 1 wedstrijd te gaan wordt het wel heel moeilijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:55 schreef aleco99 het volgende:
Pak de cham-agne!! En het sterk!!
[ afbeelding ]pak de fles er maar bij!
Prevc wil blijven, maar staat op de transferlijst
QPR, de nieuwe subtopploeg in Engeland, ziet het wel zitten in Gaffelbaard![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:58 schreef aleco99 het volgende:
EN Gellé wint deze prijs gewoon voro de 2e keer op rij. Hij is de ideale schoonzoon
[ afbeelding ]
Daarnaasr scoort hij ook nog wel eens
[ afbeelding ]
En staat hij tussen half juventus in het elftal van het jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Star of the season!!!!
En ook Star Team of the season!
En ook nog eens de beste speler van het seizoen (verschil tussen star of the season en deze? geen idee)
Daarnaast ben je uiteraard ook nog topscoorderRonaldo netjes 2e
EN laten XI of the season ook niet vergeten
Even een apart bericht voor deze koning van gemaakt![]()
![]()
Pelota de Oro 2e in de CL gouden schoen
Wat is dat toch tussen die Turken en Armenen?!?![]()
![]()
Gaffelbaard blijft lekker zitten waar hij zit!
Wat hem niet lukt bij Lazio lukt hem wel tegen Duitsland![]()
![]()
Gvd Gaffelbaard, ga nou eens die toptransfer maken. Je bent wel meer waard dan ¤ 210,000 p/wquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:11 schreef aleco99 het volgende:
Pelota de Oro 2e in de CL gouden schoen
[ afbeelding ]
Wat is dat toch tussen die Turken en Armenen?!?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaffelbaard blijft lekker zitten waar hij zit!
[ afbeelding ]
Wat hem niet lukt bij Lazio lukt hem wel tegen Duitsland
[ afbeelding ]![]()
![]()
Thomas de Trein is on track!
Bateman op zoek naar zichzelf in Engeland?
Recordhouder goalen maken in België, ik presenteer u, Allee Manneke!
Manneke 2e beste speler van Europa![]()
![]()
3-1 winnen, maar een 6,2 als cijfer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:14 schreef aleco99 het volgende:
Thomas de Trein is on track!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bateman op zoek naar zichzelf in Engeland?
[ afbeelding ]
Recordhouder goalen maken in België, ik presenteer u, Allee Manneke!
[ afbeelding ]
Manneke 2e beste speler van Europa
[ afbeelding ]![]()
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:18 schreef truedestiny het volgende:
Is die Luc Vreekamp van Nederland zo goed?![]()
![]()
Pang-Pang heeft flinke stappen gemaakt. Ik ben benieuwd of hij Clasie uit het Nederlands Elftal kan houden.![]()
![]()
Te goed op het middenveldquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nederland heeft volgens mij echt een goede selectie.![]()
![]()
Kijk die bizarre snelheid van die man danquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:42 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Best wel grappig dat hij voor 400.000 naar Liverpool ging en nu bijna 40 miljoen waard is.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: