Estofex vindt het niks en Estofex is leidend in dezen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef aloa het volgende:
Morgen grotere kans op onweer. Buien zijn dan ook veel meer verspreid.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:14 schreef Stefanovich het volgende:
Voor zover we een echte zomer gehad hebben![]()
En KNMI hele land dit:quote:..France, Belgium, Netherlands, Luxembourg, N Germany, S England...
Strong lift will likely trigger widespread thunderstorms. While most low-level wind is found behind the cold front, the region along the cold front seems to develop more than 10 m/s 0-1 km shear and enhanced SREH which can assist in tornadogenesis, particularly together with the low LCL heights in the humid airmass. One or more tornadoes could occur, as well as severe gusts. Isolated excessive rain may occur over S England where the occlusion and embedded thunderstorms can drag slowly.
Estofex is wakkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 07:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]
.
[..]
En KNMI hele land dit:
Plaatselijk enkele pittige buien met kans op onweer en (zware) windstoten.
Mooi paddenstoelenpatroon. Wit met rode stippenquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:04 schreef aloa het volgende:
Morgen grotere kans op onweer. Buien zijn dan ook veel meer verspreid.
[ afbeelding ]
Ik heb zelden berichten van Estofex bij een level 2 gezien waar niet over de mogelijkheid van tornado's gesproken wordtquote:Op maandag 24 augustus 2015 07:23 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]
.
[..]
En KNMI hele land dit:
Plaatselijk enkele pittige buien met kans op onweer en (zware) windstoten.
Beetje offtopic. Ontvang jij berichten wanneer je een pb krijgt?quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:53 schreef Dven het volgende:
Hier lijkt de nazomer toch nog even te moeten wachten
[ afbeelding ]
Ik zal even aan mijn secretaresse vragen of er misschien wat fanmail van jou tussendoor is gegliptquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:16 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Beetje offtopic. Ontvang jij berichten wanneer je een pb krijgt?![]()
Heb je expertise als Oostblokexpert nodig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal even aan mijn secretaresse vragen of er misschien wat fanmail van jou tussendoor is geglipt
Eventjes bekeken. Tsjechie behoort niet tot mijn vakgebied, sorryquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:25 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Heb je expertise als Oostblokexpert nodig.
Aaaawww.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Eventjes bekeken. Tsjechie behoort niet tot mijn vakgebied, sorry
Beter open je even een topic in TRV
Om het ontopic te houdenJe gaat wel goed weer hebben met temperaturen zo rond de 25 a 30 graden.
Heb vast maatregelen genomenquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:09 schreef JDude het volgende:
Ik mis de vermelding van omgewaaide tuinstoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |