morgen ESL, sozquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:05 schreef Amoeba het volgende:
Maar Surge check morgen de race dan. Volgens mij begint de MotoGP om 13.45 (Eurosport2). Dit seizoen echt zieke races
bah, vindt dat echt een van de naarste nummers op het albumquote:
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bah, vindt dat echt een van de naarste nummers op het album
puike drummer wel
Ja. Tangerine Dream, Oldfield enzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:09 schreef Trollscience het volgende:
amoeba hou je van instrumentale muziek
Eensquote:
denk niet dat je het vet vindt op basis van de muziek die je opnoemtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
maar wat had je nu over instrumentale muziek dan
Al die tokkies in Eindhovenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Zoveel sjonnies hier in Scheveningen
Ik wilde net naar buiten gaan jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Al die tokkies in Eindhoven
Gewoon binnen blijvenquote:
wiet, not even oncequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik denk wtf hoor ik voor geluid, vergeten dat ik muziek had gestart
Willem IIquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef Amoeba het volgende:
Ajax gaat weer lekker. Even Willem 2 helemaal zoek spelen.
Ben je ajacied?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:23 schreef Amoeba het volgende:
Maar eigenlijk roest het m'n reet hoe Ajax deze wedstrijd gaat winnen, als ze maar winnen.
Niet eens PSV'er?quote:
Mijn pa is voor Ajax, dus ik ben opgevoed als ajacied. Ik ga wel eens naar wedstrijden, vorig seizoen nog naar Ajax - Legia Warschau geweest. Goeie avond was datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |