Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
We waren niet minder nee. Maar wie stak er in al die wedstrijden niveautechnisch met kop en schouders boven uit?
Juist ja.
Hij staat nog steeds in de OP. Wel leuk dat jullie die hebben laten staan trouwens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:09 schreef Elan het volgende:
Jullie vergeten Clasie wel heel erg snel.
Die is veel aanvallender ingesteld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord.
Je zal Clasie bedoelen. Met Vejinovic heb je een prima vervanger.
Ja, dat dus. Nu is Vejinovic al beter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:09 schreef Elan het volgende:
Jullie vergeten Clasie wel heel erg snel.
12 maakte Marko er. Zal nu idd wat minder zijn om Dirk de strafschoppen neemt. Maar samen met de assists die hij geeft uit corners/vrije trappen ga je er wb Clasie op vooruit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is veel aanvallender ingesteld.
Al moeten we zijn scorend vermogen ook niet overschatten met 6 of 7 kools.
Lex in een goed seizoen maakt er meer.
Nu nog niet, geef het een maandje of twee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Nu is Vejinovic al beter.
Zijn totaal andere spelers Clasie is meer de controleur. Gaf enorm veel rust op het middenveld zijn spelinzichtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Nu is Vejinovic al beter.
Nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:14 schreef Bombvis het volgende:
Zelfs Badder denkt dat we kampioen worden in de eredivisie, nu kan het niet meer misgaan
Lees eens een post af en toe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:14 schreef Bombvis het volgende:
Zelfs Badder denkt dat we kampioen worden in de eredivisie, nu kan het niet meer misgaan
Clasie is onvervangbaar. Dat soort spelers zijn er amper. Zeker niet in Nederland.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn totaal andere spelers Clasie is meer de controleur. Gaf enorm veel rust op het middenveld zijn spelinzicht
Je zag tegen Utrecht al zijn gemis.
In twee seizoenen ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:12 schreef Divje het volgende:
[..]
12 maakte Marko er. Zal nu idd wat minder zijn om Dirk de strafschoppen neemt. Maar samen met de assists die hij geeft uit corners/vrije trappen ga je er wb Clasie op vooruit.
Dan doel ik vooral op doelpunten. Wb verdedigen is en blijft Clasie een baas natuurlijk.
heel ander type speler, vind hem wel een logische vervanger van Clasiequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
In twee seizoenen ja.
Zal wellicht ook met de aanwezigheid van zo'n Propper te maken hebben gok ik zo
Wie hebben wij die die rol kan vertegenwoordigen? Juist ja.
Al is hij natuurlijk een logische aankoop maar minder dan Gudelj echt niet.
Die 12 doelpunten zijn over 1 seizoen, het vorige welteverstaan. Wat Pröpper met de strafschoppen en vrije trappen die hij scoort te maken heeft zie ik even nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
In twee seizoenen ja.
Teveel onzin in 1 post. Ik stop ermee fijn weekend allemaal!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
In twee seizoenen ja.
Wat heeft die "aanwezigheid van Pröpper" dan precies bijgedragen? Die moet ook niet overschat worden. Een goede speler met veel loopvermogen, inzicht en techniek, maar hem vind ik ook niet beter dan Vejinovic.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
In twee seizoenen ja.
10 lees ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Die 12 doelpunten zijn over 1 seizoen, het vorige welteverstaan. Wat Pröpper met de strafschoppen en vrije trappen die hij scoort te maken heeft zie ik even niet
El Ahmadi speelt nu als controleur Marko is veel te aanvallend ingesteld om in de Clasierol te fungeren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel ander type speler, vind hem wel een logische vervanger van Clasie
Dan lees je dat verkeerd. Vorig seizoen heeft hij 12x gescoord. 3x vrije trap, 4x strafschop en de rest waren velddoelpunten. Ook gaf hij 8 assists.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
10 lees ik.
Het seizoen daarvoor 2.
Propper kan zoals je misschien is opgevallen wel een assist geven.
Hij maakt ze wel. Dat is bij ons de laatste jaren nogal een probleem geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:29 schreef Elan het volgende:
Sowieso is 10 goals inclusief pingels en vrije trappen nou niet bepaald exceptioneel scorend vermogen te noemen
Dat doen dan ook niemand.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:29 schreef Elan het volgende:
Sowieso is 10 goals inclusief pingels en vrije trappen nou niet bepaald exceptioneel scorend vermogen te noemen
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij maakt ze wel. Dat is bij ons de laatste jaren nogal een probleem geweest.
Doe ik ook, maar vond het leuk even alleen op de TT te reagerenquote:
Nounou. Ik vind dat ik toch aardig netjes ben de laatste tijd. Ook nog best positief over Feyenoord enzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eeuwige trol GGMM en BadderEngNek zijn weer bezig zie ik.
Ik was bloedserieus.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Eeuwige trol GGMM en BadderEngNek zijn weer bezig zie ik.
Vejinovic is de beste aankoop van dit seizoen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Feyenoord.
Je zal Clasie bedoelen. Met Vejinovic heb je een prima vervanger.
Helemaal mee eens. Sterker, beste aankoop van Feyenoord in 5 jaar tijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vejinovic is de beste aankoop van dit seizoen.
Wie precies gaan de broodnodige goals dan maken die ons kampioen zouden kunnen maken, want ik zie ze (nog) niet?quote:
En Pelle dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Sterker, beste aankoop van Feyenoord in 5 jaar tijd.
Houtmanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie precies gaan de broodnodige goals dan maken die ons kampioen zouden kunnen maken, want ik zie ze (nog) niet?
Dat was namelijk de discussie. Niet of Marko een goede aankoop zou zijn want wie daaraan twijfelt is gek. Wij zouden minimaal gelijkwaardig zijn aan een PSV of Ajax. Zie dat nog niet zo
Bij ADO zijn ze erop vooruit gegaan jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef H.FR het volgende:
Misschien hadden we Havenaar moeten halen ipv Kramer, die was gratis, is fit en heeft al gescoord.
Kk van cheelquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef H.FR het volgende:
Misschien hadden we Havenaar moeten halen ipv Kramer, die was gratis, is fit en heeft al gescoord.
Hadden we ook gelijk weer meer inkomsten uit Azie zoals met Ono toen en mindere mate Miyaichiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef H.FR het volgende:
1-4 nu. Goed gedaan Ziyech!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed spitsengoaltje van Havenaar inderdaad.
ADO speelt sowieso erg goed, nu bij rust 0-2 voor op Twente.
Wie weet gaan ze wel top 7 / 8 eindigen dit seizoen.
Gelijkspel psv, nu dit resultaat; denk dat ze 4 punten meer hebben dan ze verwacht haddenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed spitsengoaltje van Havenaar inderdaad.
ADO speelt sowieso erg goed, nu bij rust 0-2 voor op Twente.
Wie weet gaan ze wel top 7 / 8 eindigen dit seizoen.
Gelukkig hebben jullie Toornstraquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
1-4 nu. Goed gedaan Ziyech!Mag voor hem hopen dat hij in de toekomst betere keuzes maakt.
Ik ook niet.. Iedereen is opeens de dramatische voorbereiding vergeten denk ik. Met al die ervaren aanwinsten kan het goed uitpakken, maar ik ben niet vergeten dat we destijds met alle aankopen van Bosz ook maar 6e werden. Het blijft Feyenoord he..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij zouden minimaal gelijkwaardig zijn aan een PSV of Ajax. Zie dat nog niet zo
#Blessquote:
BIlal speelt ook geen 34 wedstrijden. Ik wil alleen maar zeggen: we hadden vorig jaar een sterkere selectie gehad als we Schaken i.p.v. Bilal hadden gehad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:10 schreef Boma het volgende:
[..]
#Bless
Zie 'm echt geen seizoen volmaken bij ADO, maar was mits fit wel een versterking voor ons geweest. Vraag me af hoelang die t gaat volhouden. Sympathieke gozer dus van mij mag die er nog wel 10+ intikken, zolang t niet tegen ons is
Had trouwens echt veel meer uit z'n carrière kunnen halen als ie niet pas rond z'n 30ste begonnen was met z'n vak serieus te nemen.
Meer dan Clasie. Maar Immers maakt er ook elk seizoen wel >10 en Toornstra had er ook 8 vorig jaar. Dus inderdaad niet exceptioneel maar wel meer scorend vermogen dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:29 schreef Elan het volgende:
Schaken kwam in de Kuip geen lantaarnpaal meer voorbij. Heeft echt z'n waarde wel gehad, maar het einde van twee seizoenen geleden werd het snel minder bij ons. Eigenlijk sinds hij zei dat hij z'n voorzetten bij de 2e paal neerlegde ging zo goed als niks meer goed (iets overdreven gesteld).quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
BIlal speelt ook geen 34 wedstrijden. Ik wil alleen maar zeggen: we hadden vorig jaar een sterkere selectie gehad als we Schaken i.p.v. Bilal hadden gehad.
Ik dacht dat onze Bilal de revelatie van het seizoen zou worden? Daar waren een aantal mensen hier toch heilig van overtuigd?quote:
Ik kijk altijd uitwedstrijden bij m'n moeder maar heb toch een vraag over die stream. Is die in HD beschikbaar? (Als het werktquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:59 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat het vandaag wordt & of FOX de stream een keertje online weet te houden
Voor zover ik kan beoordelen (qua beeldkwaliteit, download snelheden ed), wel ja. Al hebben ze wel een techniek toegepast die de kwaliteit van de stream aanpast aan de beschikbare bandbreedte.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd uitwedstrijden bij m'n moeder maar heb toch een vraag over die stream. Is die in HD beschikbaar? (Als het werkt)
Foxquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:59 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat het vandaag wordt & of FOX de stream een keertje online weet te houden
Idd, gisteren ook een mailtje gestuurd met (samengevat): "geld terug, verbeteren of ik zeg op & ga illegaal streamen"... Zal wel niets uithalen, maar goed. Toch ff laten weten dat ik (en vele met mij) problemen ervarenquote:Op zondag 16 augustus 2015 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Foxtis echt pure aids tegenwoordig.
Go abo is stukken goedkoper (120 euro voor het hele seizoen) & vrouwlief heeft een hekel aan voetbal. Goede combi.quote:
Vind ¤17,50 net wat te veel voor 2 wedstrijdjes in de maandquote:
Maar nog steeds beter dan Bilal, die is ook weinig lantaarnpalen voorbij gekomen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 08:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Schaken kwam in de Kuip geen lantaarnpaal meer voorbij. Heeft echt z'n waarde wel gehad, maar het einde van twee seizoenen geleden werd het snel minder bij ons. Eigenlijk sinds hij zei dat hij z'n voorzetten bij de 2e paal neerlegde ging zo goed als niks meer goed (iets overdreven gesteld).
¤12, WTFquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind ¤17,50 net wat te veel voor 2 wedstrijdjes in de maand
Als die hufters de losse wedstrijdprijs niet hadden verhoogd van ¤6,- naar ¤12,- was ik ze gewoon blijven huren..
Pure aids.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:02 schreef eight het volgende:
[..]
¤12, WTF
En dan nog geen fatsoenlijk product leveren.
Elia niet op de bank?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Opstelling straks:
Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra, Basacikoglu, Kazim Richards en Kuyt.
Botteghin en Kramer op de bank.
Geen Nelom, werd tijdquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Opstelling straks:
Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Vejinovic, Toornstra, Basacikoglu, Kazim Richards en Kuyt.
Botteghin en Kramer op de bank.
Inderdaad. Snap alleen niet dat Kongolo en van der Heijden niet omgewisseld zijn. Snap die gedachte erachter nietquote:
Wie weet straks in-game.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap alleen niet dat Kongolo en van der Heijden niet omgewisseld zijn. Snap die gedachte erachter niet
Kongolo heeft meer snelheid.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Snap alleen niet dat Kongolo en van der Heijden niet omgewisseld zijn. Snap die gedachte erachter niet
Hahn, Nelom, Botteghin, Immers, Gustafson, Kramer, Anass?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:36 schreef Tortugal het volgende:
Kongolo is gewoon beter op back dan centraal. We hebben wel een geweldige bank nu zeg.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:38 schreef Tortugal het volgende:
@sportzeloot: Bank Feyenoord vandaag: Hahn, Nelom, Botteghin, Vilhena, Achahbar, Manu en Kramer. Echt een droombank voor eredivisiebegrippen.
Die zit dus niet op de bank.quote:
Gio zal wel een snelle invaller op de bank willen. En als Elia er nog niet klaar voor is.. Vind ik dit een logische keuze.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:40 schreef Fok-it het volgende:
En Manu mocht toch weg?Waarom zet je Gustafson dan niet gewoon voor Manu op de bank
Zit wat in.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gio zal wel een snelle invaller op de bank willen. En als Elia er nog niet klaar voor is.. Vind ik dit een logische keuze.
Lekker zo'n breedteaankoopquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:42 schreef Tortugal het volgende:
Schuurman en Gustafson gaan heel heel weinig speeltijd krijgen dit seizoen...
Schuurman is net 18, niet zo vreemd. Ziet er ook echt uit als een derdeklasser. Gustafson zal wel een jaartje in Jong Feyenoord mogen bivakkeren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:42 schreef Tortugal het volgende:
Schuurman denk ik ook. Gustafson zal afhangen van of Vilhena nog weg gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:42 schreef Tortugal het volgende:
Achja, kunnen zoveel redenen voor zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:45 schreef Tortugal het volgende:
Feyenoord tweet Achabar op de bank, wedstrijdformulier Immers op de bank.
Lekker professioneel weer.
Daarom Immers verkopen. Of anders Vilhena.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:42 schreef Tortugal het volgende:
Of niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarom Immers verkopen. Of anders Vilhena.
Doen ze om Cambuur om de tuin te leiden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:45 schreef Tortugal het volgende:
Dat is wel bijzonder ja. Wel logischer, 2 middenvelders. Jammer dat Achahbar nu de lul is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:45 schreef Tortugal het volgende:
Laten wennen aan het Feyenoord-systeem joh.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ok. Gustafson halen voor een jaartje Jong Feyenoord vind je logisch?
Niet heel logisch, maar een goed bezette bank is in principe niks mis mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ok. Gustafson halen voor een jaartje Jong Feyenoord vind je logisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |