Leicester?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er nog clubs waar geen spelers zitten met een Eredivisieverleden?
Arsenal. Vandaar dat ze zo laag staan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Genoeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een lieve jongen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Footy_Jokes/status/632519585263038465
Lukaku schoot per ongeluk een bal op een vrouw in de warming-up. Even netjes excuses aanbieden zoals 't hoort.
Sanogo is een twijfelgevalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Arsenal. Vandaar dat ze zo laag staan waarschijnlijk.
Sanogo moet de slechtste speler zijn die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sanogo is een twijfelgeval
Dat had ik Ajax wel kunnen vertellen voordat ze die zot huurde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sanogo moet de slechtste speler zijn die ik ooit heb gezien.
BVB-BMGquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:01 schreef Wicky15 het volgende:
Straks Bremen-Schalke of Swansea-Newcastle. Lastig lastig
Vorige week vond ik Everton matig tegen Watford.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:06 schreef Cavaliers het volgende:
Als groot kenner heb ik als een van de weinigen Everton op winst gezet in de VI Toto.
Je weet dan ook dat een wedstrijd minimaal 90 minuten duurt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:06 schreef Cavaliers het volgende:
Als groot kenner heb ik als een van de weinigen Everton op winst gezet in de VI Toto.
Eerste doelpunt wint de wedstrijd staat in de nieuwe regels.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dan ook dat een wedstrijd minimaal 90 minuten duurt?
En als het gelijkspel wordt? Is er dan iets misgegaan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eerste doelpunt wint de wedstrijd staat in de nieuwe regels.
Dan is het 0-0 geworden, slimmen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als het gelijkspel wordt? Is er dan iets misgegaan?
Ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
In Thailand was Chang erg bezig Everton op de kaart te zetten.
Voor meer feitjes over voetbal(shirts) in Thailand kun je me altijd dm'en
Een teamgenoot van me heeft een shirt van een Thaise club, ook met Chang als sponsor. Maar Chang is ook al echt jaren sponsor van Everton.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
In Thailand was Chang erg bezig Everton op de kaart te zetten.
Voor meer feitjes over voetbal(shirts) in Thailand kun je me altijd dm'en
geen lekker bierquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een teamgenoot van me heeft een shirt van een Thaise club, ook met Chang als sponsor. Maar Chang is ook al echt jaren sponsor van Everton.
Thais voetbal is erg slecht, al zag ik wel veel Thaise voetbalshirtjes.quote:
voordeel is wel dat je alle wedstrijden kan zien daar, in heel Azië eigenlijk welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thais voetbal is erg slecht, al zag ik wel veel Thaise voetbalshirtjes.
Verder alleen maar shirts van de beste competitie ter wereld (de premier league). En dan voornamelijk veel Chelsea, Arsenal en Man U.
Toen ik uit de Sky Train stapte liep ik opeens tegen een fanstore van Leicester city. Dit zal ongetwijfeld met de Thaise eigenaar te maken hebben.
Ook wedden Thai erg graag op voetbal hoewel dit officieel verboden is. Soms leggen ze dan iemand om als ie niet kan betalen.
Leuk verhaal Inso. Ik denk er nu over ook een fanstore te openen van Leicester City.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thais voetbal is erg slecht, al zag ik wel veel Thaise voetbalshirtjes.
Verder alleen maar shirts van de beste competitie ter wereld (de premier league). En dan voornamelijk veel Chelsea, Arsenal en Man U.
Toen ik uit de Sky Train stapte liep ik opeens tegen een fanstore van Leicester city. Dit zal ongetwijfeld met de Thaise eigenaar te maken hebben.
Ook wedden Thai erg graag op voetbal hoewel dit officieel verboden is. Soms leggen ze dan iemand om als ie niet kan betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |