Leicester?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er nog clubs waar geen spelers zitten met een Eredivisieverleden?
Arsenal. Vandaar dat ze zo laag staan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Genoeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een lieve jongen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Footy_Jokes/status/632519585263038465
Lukaku schoot per ongeluk een bal op een vrouw in de warming-up. Even netjes excuses aanbieden zoals 't hoort.
Sanogo is een twijfelgevalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Arsenal. Vandaar dat ze zo laag staan waarschijnlijk.
Sanogo moet de slechtste speler zijn die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sanogo is een twijfelgeval
Dat had ik Ajax wel kunnen vertellen voordat ze die zot huurde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sanogo moet de slechtste speler zijn die ik ooit heb gezien.
BVB-BMGquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:01 schreef Wicky15 het volgende:
Straks Bremen-Schalke of Swansea-Newcastle. Lastig lastig
Vorige week vond ik Everton matig tegen Watford.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:06 schreef Cavaliers het volgende:
Als groot kenner heb ik als een van de weinigen Everton op winst gezet in de VI Toto.
Je weet dan ook dat een wedstrijd minimaal 90 minuten duurt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:06 schreef Cavaliers het volgende:
Als groot kenner heb ik als een van de weinigen Everton op winst gezet in de VI Toto.
Eerste doelpunt wint de wedstrijd staat in de nieuwe regels.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dan ook dat een wedstrijd minimaal 90 minuten duurt?
En als het gelijkspel wordt? Is er dan iets misgegaan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eerste doelpunt wint de wedstrijd staat in de nieuwe regels.
Dan is het 0-0 geworden, slimmen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als het gelijkspel wordt? Is er dan iets misgegaan?
Ik ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
In Thailand was Chang erg bezig Everton op de kaart te zetten.
Voor meer feitjes over voetbal(shirts) in Thailand kun je me altijd dm'en
Een teamgenoot van me heeft een shirt van een Thaise club, ook met Chang als sponsor. Maar Chang is ook al echt jaren sponsor van Everton.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
In Thailand was Chang erg bezig Everton op de kaart te zetten.
Voor meer feitjes over voetbal(shirts) in Thailand kun je me altijd dm'en
geen lekker bierquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een teamgenoot van me heeft een shirt van een Thaise club, ook met Chang als sponsor. Maar Chang is ook al echt jaren sponsor van Everton.
Thais voetbal is erg slecht, al zag ik wel veel Thaise voetbalshirtjes.quote:
voordeel is wel dat je alle wedstrijden kan zien daar, in heel Azië eigenlijk welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thais voetbal is erg slecht, al zag ik wel veel Thaise voetbalshirtjes.
Verder alleen maar shirts van de beste competitie ter wereld (de premier league). En dan voornamelijk veel Chelsea, Arsenal en Man U.
Toen ik uit de Sky Train stapte liep ik opeens tegen een fanstore van Leicester city. Dit zal ongetwijfeld met de Thaise eigenaar te maken hebben.
Ook wedden Thai erg graag op voetbal hoewel dit officieel verboden is. Soms leggen ze dan iemand om als ie niet kan betalen.
Leuk verhaal Inso. Ik denk er nu over ook een fanstore te openen van Leicester City.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thais voetbal is erg slecht, al zag ik wel veel Thaise voetbalshirtjes.
Verder alleen maar shirts van de beste competitie ter wereld (de premier league). En dan voornamelijk veel Chelsea, Arsenal en Man U.
Toen ik uit de Sky Train stapte liep ik opeens tegen een fanstore van Leicester city. Dit zal ongetwijfeld met de Thaise eigenaar te maken hebben.
Ook wedden Thai erg graag op voetbal hoewel dit officieel verboden is. Soms leggen ze dan iemand om als ie niet kan betalen.
het mes komt over een week, heeft Saind een ban?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk verhaal Inso. Ik denk er nu over ook een fanstore te openen van Leicester City.
Perm ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
het mes komt over een week, heeft Saind een ban?
Ja permban. DM maar, dan stuur ik het door. Ik heb zijn app.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
het mes komt over een week, heeft Saind een ban?
Misschien kunnen we compagnons worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk verhaal Inso. Ik denk er nu over ook een fanstore te openen van Leicester City.
ik heb zijn mail nog dus laat ik hem wel weten wanneer het er isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja permban. DM maar, dan stuur ik het door. Ik heb zijn app.
Duizenden Nederlanders straks in een Kramaric shirt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we compagnons worden.
Jammer dat Cambiasso er weg isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Duizenden Nederlanders straks in een Kramaric shirt.
hier gaat iets misquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens de opening
mooiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens de opening
Je moet er toch maar kijk op hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een pijlsnelle counter weer.
Die dekselse Cavaliers.
Ik vrees dat de eerste plek voor de VI TOTO al vergeven is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je moet er toch maar kijk op hebben.
Ja, FOX Go loopt achter op FOX op de tv. Dus ik volg dit topic ook niet meer tijdens wedstrijden, want je wordt altijd gespoiledquote:
Mits ik niet weer stop met een riante voorsprong in de winterstop, kan dat zo maar waar zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de eerste plek voor de VI TOTO al vergeven is.
Welke?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
#koemanout
#koemanout
#koemanout
#koemanout
#koemanout
#koemanout
Lui dier.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mits ik niet weer stop met een riante voorsprong in de winterstop, kan dat zo maar waar zijn.
hihahoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:32 schreef Downwards het volgende:
Het team van Ronald hinkt op twee gedachten.
Als ik straks op Mallorca zit zijn er toch wel andere dingen die door m'n hoofd schieten dan de VI Toto.quote:
Wat ga je doen op Mallorca. In de horeca werken?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als ik straks op Mallorca zit zijn er toch wel andere dingen die door m'n hoofd schieten dan de VI Toto.
deze student heeft geen FOXquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, FOX Go loopt achter op FOX op de tv. Dus ik volg dit topic ook niet meer tijdens wedstrijden, want je wordt altijd gespoiled
Het verkeer regelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ga je doen op Mallorca. In de horeca werken?
Welnee. Stage weer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ga je doen op Mallorca. In de horeca werken?
Onderschat de kracht van herhaling niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die grap maakte je gisteren ook al.
Alle analisten moeten bij De Eretribune (quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Niet dat het hoogstaande analyses waren, maar mis het toch wel
De Eretribune kan me totaal niet boeien. Alleen Helene.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Alle analisten moeten bij De Eretribune (![]()
) zitten
Nog geen ideequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:50 schreef Wicky15 het volgende:
Wat kijk jij straks Sked? Bundesliga of PL?
wie gaat daar nou voor zitten, voor het hele gezin zeggen ze dan ook nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Alle analisten moeten bij De Eretribune (![]()
) zitten
Voor het hele gezin is nog het meest lachwekkende inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie gaat daar nou voor zitten, voor het hele gezin zeggen ze dan ook nog
Ik luister graag naar Maar Nogmaalsquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter dan een kwartier Mario Been aanhoren.
Omdat er een bandje zit te tokkelen, het is watquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Voor het hele gezin is nog het meest lachwekkende inderdaad
Op basis van het feit...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Maar Nogmaals
Southampton komt er in ieder geval niet doorheenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:00 schreef Downwards het volgende:
Prima centraal duo hoor, Jagielka + Stones.
Geen kans gehad in de eerste helft. Nu wat beter.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:59 schreef Pedroso het volgende:
De Cowman brothers met 0-2 achter zie ik, is niet veel zeker ?
Gaat een zwaar worden voor ze denk ik, kan alleen maar tegenvallen ivm vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Geen kans gehad in de eerste helft. Nu wat beter.
Denk dat die beter is dan Daudaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo'n Lukaku mag best bij Vitesse komen ballen
Voorlopig heb ik ook nog niet gezien dat Dauda dat kan, dus achquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
De vraag is of Lukaku het ook kan op een regenachtige vrijdagavond in Almelo.
Op kunstgrasquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
De vraag is of Lukaku het ook kan op een regenachtige vrijdagavond in Almelo.
Ronald heeft zichzelf een slechte dienst bewezen door niet met hem en Harrison Reed te starten deze middag.quote:
Ik had ooit een game met Southampton waar hij standaard bij zat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Op FM heb ik die eigenlijk nooit gehaald
Gewaagdquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Southampton dit niet meer winnen
Het huidige Ajax kan wel een Pelle gebruiken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk gaat Pelle weg bij die pruts club
Ja beter naar Real Madrid ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
Dan haalt ie dikke Woutje Weghorst , Meer kent ie nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
Bord op schoot scouting is wel ernstig bij hem jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan haalt ie dikke Woutje Weghorst , Meer kent ie niet
Alleen zijn voorhoede is PL waardigquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bord op schoot scouting is wel ernstig bij hem ja
Clasie 15 miljoen is ook te gek voor woorden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen zijn voorhoede is PL waardig
Voor een PL club is dat een schijntjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Clasie 15 miljoen is ook te gek voor woorden.
Fox is pure aids ze zenden maar 3 wedstrijden uit terwijl er een stuk of 8 bezig zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:03 schreef j95 het volgende:
Echt, wat is Fox Sports toch kut. Op kanaal drie een herhaling van een Eredivisie-wedstrijd terwijl ik gewoon Spurs wil kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hemel, wat ben jij intens dom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:03 schreef j95 het volgende:
Echt, wat is Fox Sports toch kut. Op kanaal drie een herhaling van een Eredivisie-wedstrijd terwijl ik gewoon Spurs wil kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, FOX mag maar één Premier League wedstrijd uitzenden. Verder zijn 1-3-5 voor Eredivisie.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fox is pure aids ze zenden maar 3 wedstrijden uit terwijl er een stuk of 8 bezig zijn
Oh ja, ik was vergeten dat ze maar één wedstrijd mogen uitzenden. Nu ben ik dom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat ben jij intens dom.
Van Bundesliga wel meer joh Hansquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, FOX mag maar één Premier League wedstrijd uitzenden. Verder zijn 1-3-5 voor Eredivisie.
daar speelt maar 1 Nederlander, dus Newcastle it isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:03 schreef j95 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Drie Ajaciedenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar speelt maar 1 Nederlander, dus Newcastle it is
pieters, van ginkel, afellay zitten ook gewoon in die wedstrijd...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik wist niet tegen wie het wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
pieters, van ginkel, afellay zitten ook gewoon in die wedstrijd...
Wel jammer dat nu alle Nederlanders bij elkaar spelen. Beetje incest lijkt het.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
zegt ook wat over het niveauquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel jammer dat nu alle Nederlanders bij elkaar spelen. Beetje incest lijkt het.
Speelt ook bijna geen een basisspeler van het NL elftal in PL ofwel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Veel Nederlanders in de PL
80% kan er geen reet van
Goede speler is dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:38 schreef Blistering het volgende:
En 0-2 Leicester. Mahrez weer gescoord.
Janmaat en Depaaiquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speelt ook bijna geen een basisspeler van het NL elftal in PL ofwel?
Ik hou mij eerlijk aan de weddenschap als ik deze verlies. Echt!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kazim scoort meer dan 15 goals in 14/15
- Caland
Ondanks die ordinaire, Haagse jood.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genot om Swansea voor te zien staan. Wat een mooie club
Kan ook niet anders met John van Zweden
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ondanks die ordinaire, Haagse jood.
Gewoon een ban aanvragen en dan ben je er van af.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou mij eerlijk aan de weddenschap als ik deze verlies. Echt!
- Caland
Je kan zo invullen wat ze gaan zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:48 schreef j95 het volgende:
Waarom doen ze eigenlijk geen analytici meer?
Zie hem daar uiteindelijk wel een decennium spelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alweer zijn derde seizoen bij Stoke.
#letsdoittogether
quote:Siem de Jong heeft door een blessure het uitduel met Swansea City aan zich voorbij moeten laten gaan. Plaatselijke media melden dat scheenbeenkwetsuur heeft opgelopen.
Het zit die arme drommel ook niet mee hequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Voortaan maar mummificeren voor hij een voetbalveld oploopt.
Je kunt je afvragen of hij dan echt lekker uit de verf komt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Voortaan maar mummificeren voor hij een voetbalveld oploopt.
Volgende week weer shinen op Old Trafford.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Janmaat even rood pakken zodat Gini niet voluit kan shinen
Dat overkomt iedere speler wel eens he.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie dat Siem weer een blessure heeft
Ja, Strootman bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:04 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat overkomt iedere speler wel eens he.
Spinnekop genotquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:12 schreef Downwards het volgende:
Ik denk dat iedereen zich zo langzamerhand wel kan gaan opmaken voor De Graafschap - PEC.
Zal Sunderland dan eindelijk gaan degraderen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:16 schreef Downwards het volgende:
En Dick krijgt de 0-3 om de oren. #crisis
Als ze voor kerst Big Sam nog invliegen, kan het nog goed komen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zal Sunderland dan eindelijk gaan degraderen?
Nul punten vind ik niet onrealistisch.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De graafschap gaat nog geen 5 keer winnen. Noteer maar
Eerder leedvermaak dat hij alsnog aan deze klus is begonnen, omdat het 1. een ongelooflijk kutteam is waar geen eer mee te behalen is en 2. hij daarvoor stellig beweerde niet aan te blijven als hoofdcoach.quote:
Zijn slechter dan Dordrecht denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nul punten vind ik niet onrealistisch.
'Denk ik' mag je weglaten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn slechter dan Dordrecht denk ik
Dick is altijd moeilijk over te halen met $$$ maar met $$$$$$ alweer wat makkelijkerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerder leedvermaak dat hij alsnog aan deze klus is begonnen, omdat het 1. een ongelooflijk kutteam is waar geen eer mee te behalen is en 2. hij daarvoor stellig beweerde niet aan te blijven als hoofdcoach.
Heb je de docu gezien? Jack to a king.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genot om Swansea voor te zien staan. Wat een mooie club
Kan ook niet anders met John van Zweden
Oh, hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerder leedvermaak dat hij alsnog aan deze klus is begonnen, omdat het 1. een ongelooflijk kutteam is waar geen eer mee te behalen is en 2. hij daarvoor stellig beweerde niet aan te blijven als hoofdcoach.
Hij komt uiteindelijk denk ik het beste tot zijn recht in de Airtricity League.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:36 schreef McGrath het volgende:
Waarom kan Ireland overal fantastisch voetballen, behalve in een Villa shirt
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:35 schreef McGrath het volgende:
Ik heb 2-2 gezegd in de predictor, het kan nog
Toen hij bij City zat zeiden we altijd dat ie wel bij Villa zou mogen komen. Speelt ie er, raakt ie geen knikker. Maar dan speelt hij nu weer fantastischquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hij komt uiteindelijk denk ik het beste tot zijn recht in de Airtricity League.
Ik denk dat Dickie binnen 2 maanden alsnog de eer aan zichzelf zal houden, uiteraard in goed overleg...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waar kun je de wedstrijd van Tottenham bekijken ? Op Fox sport alleen Swansea-Newcastle toch ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdedigers bij Tottenham worden geadviseerd om zo weinig mogelijk op kansrijke situaties te anticiperen?
Sowieso lachwekkend als je met Anita speelt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Newcastle heeft weer heerlijk ingekocht zo te zien
![]()
![]()
![]()
Gewoon illegaalquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar kun je de wedstrijd van Tottenham bekijken ? Op Fox sport alleen Swansea-Newcastle toch ?
Ah ok, is wel een leukere wedstrijd om te volgen dan Swansea-Newcastle.quote:
FOX altijd met hun Newcastle fetisj tegenwoordig...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah ok, is wel een leukere wedstrijd om te volgen dan Swansea-Newcastle.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
Ik mis de tijd van sport1 die al hun zenders vol hadden met premier league
Wijnaldum en Steve..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
FOX altijd met hun Newcastle fetisj tegenwoordig...
Bournemouth.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:45 schreef Tortugal het volgende:
Sunderland en West Brom degraderen sowieso, wie denken jullie als derde?
Hoop niet dat ze dat ook hebben met Sunderland nu Dickie daar nog zit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
FOX altijd met hun Newcastle fetisj tegenwoordig...
Fox altijd met hun gefap op Nederlandse voetballers/trainersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar kun je de wedstrijd van Tottenham bekijken ? Op Fox sport alleen Swansea-Newcastle toch ?
Pulis degradeert sowieso niet uiteindelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:45 schreef Tortugal het volgende:
Sunderland en West Brom degraderen sowieso, wie denken jullie als derde?
Sunderland - Swansea volgende week.. ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze dat ook hebben met Sunderland nu Dickie daar nog zit.
zenden ze die uit om 4 uur?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunderland - Swansea volgende week.. ik weet genoeg.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunderland - Swansea volgende week.. ik weet genoeg.
Stokelonaquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:49 schreef Downwards het volgende:
Ik zie Spurs dit punt wel vasthouden.
Ginkeltje niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:50 schreef Pedroso het volgende:
Spelen v. Ginkel en Appelvlaai nog mee bij Stoke ?
en Pietersquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:50 schreef Pedroso het volgende:
Ginkel vrij vroeg gewisseld, wel basis.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:50 schreef Pedroso het volgende:
Waarom hij daarheen is gegaan, is mij en Stijn een raadsel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:53 schreef Pedroso het volgende:
Berghuis ook z'n eerste minuten gemaakt voor Watford, in de 84e minuut ingevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |