quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je er nog Piet?
Weet jij welke band dit is en de titel van song.
Griekse neef vraagt het.
Dat wisten we inmiddels al Moquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Komt van een of andere Trans Nation Collection CD.
Ik was te lui om alles terug te gaan lezen.....quote:
Maar zo kan neef Griek het ook nog terugvinden in het huidige topic..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was te lui om alles terug te gaan lezen.....
Nog niet eens aan gedacht... Stond nog niet op mn nieuwe smartphone.. Nu inmiddels welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann heeft nu toch ook een smartfoon, dan kan ze toch ook zelf even 'Shazammen'.![]()
Ze is gewoon een beetje lui.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht... Stond nog niet op mn nieuwe smartphone.. Nu inmiddels wel
Zolang heeft ze nog geen smartphone...quote:
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:24 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of Piet te herkennen is op TV....
Het regent en ik hoop voor hem dat ie wat regengoed bij zich heeft of iig een pluquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.
Paar lichte druppeltjes hier, ik zit te wachten tot het even een 20 minuten droog wordt zodat ik even snel droog heen en weer naar de AH kan gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Het regent en ik hoop voor hem dat ie wat regengoed bij zich heeft of iig een plu
Het waren stortregenbuien.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch weer tussen de druppels door mijn boodschappen gedaan, maar als het op dat parcour in Aken net zo miezert als hier en je daar de hele dag in moet zitten word je uiteindelijk toch wel nat. Een plu is dan geen overbodige luxe, tenzij je in een sky-box zou zitten natuurlijk.
Aken heeft 9 van de 10 keer hetzelfde weer als hier, dat is ja op een steenworp. Begint nu wel weer iets harder.quote:
Al vroeg weer terug, zat niet mee vandaag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
Piets favo paard maakt op het laatste een fout, terwijl ie goed ging .....
Ik loop er net zo bij als Sjef.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.
Tegenvaller idd.. Maar je wel vermaakt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al vroeg weer terug, zat niet mee vandaag.
Die had weinig goed nieuws te vertellen... Ik weet niet meer wat ie aan hadquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop er net zo bij als Sjef.
Een polo en spijkerbroekquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had weinig goed nieuws te vertellen... Ik weet niet meer wat ie aan had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |