quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je er nog Piet?
Weet jij welke band dit is en de titel van song.
Griekse neef vraagt het.
Dat wisten we inmiddels al Moquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Komt van een of andere Trans Nation Collection CD.
Ik was te lui om alles terug te gaan lezen.....quote:
Maar zo kan neef Griek het ook nog terugvinden in het huidige topic..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was te lui om alles terug te gaan lezen.....
Nog niet eens aan gedacht... Stond nog niet op mn nieuwe smartphone.. Nu inmiddels welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann heeft nu toch ook een smartfoon, dan kan ze toch ook zelf even 'Shazammen'.![]()
Ze is gewoon een beetje lui.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht... Stond nog niet op mn nieuwe smartphone.. Nu inmiddels wel
Zolang heeft ze nog geen smartphone...quote:
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:24 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of Piet te herkennen is op TV....
Het regent en ik hoop voor hem dat ie wat regengoed bij zich heeft of iig een pluquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.
Paar lichte druppeltjes hier, ik zit te wachten tot het even een 20 minuten droog wordt zodat ik even snel droog heen en weer naar de AH kan gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Het regent en ik hoop voor hem dat ie wat regengoed bij zich heeft of iig een plu
Het waren stortregenbuien.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch weer tussen de druppels door mijn boodschappen gedaan, maar als het op dat parcour in Aken net zo miezert als hier en je daar de hele dag in moet zitten word je uiteindelijk toch wel nat. Een plu is dan geen overbodige luxe, tenzij je in een sky-box zou zitten natuurlijk.
Aken heeft 9 van de 10 keer hetzelfde weer als hier, dat is ja op een steenworp. Begint nu wel weer iets harder.quote:
Al vroeg weer terug, zat niet mee vandaag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
Piets favo paard maakt op het laatste een fout, terwijl ie goed ging .....
Ik loop er net zo bij als Sjef.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.
Tegenvaller idd.. Maar je wel vermaakt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al vroeg weer terug, zat niet mee vandaag.
Die had weinig goed nieuws te vertellen... Ik weet niet meer wat ie aan hadquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop er net zo bij als Sjef.
Een polo en spijkerbroekquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had weinig goed nieuws te vertellen... Ik weet niet meer wat ie aan had
Ik heb hem alleen maar op TV gezien...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb Sjef nog nooit in een pak gezien.
Kom 'm weleens tegen in het strodorp aan de bar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen maar op TV gezien...
Waar zaten de VIP's? Of was het dat jullie langs de kant konden staan en ook bij het inrijden konden kijken en zo ? Het was vanaf een redelijk grote afstand als je op de tribune zat ...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar vandaag geen strodorp, het was nat en resultaat niet geweldig.
Met Vip kaart kun je bij dressuur overal komen op overdekte tribune is er plek met catering.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zaten de VIP's? Of was het dat jullie langs de kant konden staan en ook bij het inrijden konden kijken en zo ? Het was vanaf een redelijk grote afstand als je op de tribune zat ...
Die zaten daar zeker te borrelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met Vip kaart kun je bij dressuur overal komen op overdekte tribune is er plek met catering.
Helaas ken ik geen springruiters
Ze hadden hem al gevondenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Komt van een of andere Trans Nation Collection CD.
Wat Mo zei.. Je moet Shazam installerenquote:
ah... ik zal het doorgeven!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Mo zei.. Je moet Shazam installeren
e reader net in huis, ook even wennenquote:
Daar moet je wel boeken bij kopen toch? Anders heb je er nog niets aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
e reader net in huis, ook even wennen
Uhh downloadenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moet je wel boeken bij kopen toch? Anders heb je er nog niets aan
Lekker makkelijk ben jij zeg....quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb geen flauw idee hoe zoiets moet, laat ik aan die Grieken over..
Ah de lol is er alweer af ...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Man, ik ben al bij dat ik met dat pokkeding kan bellen
ja en whatsappen, dat kan ik ookquote:
Opzeggen dan, wat een verspillingquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
Internetten doe ik thuis wel, soms check ik mijn mail of mijn banksaldo, dat is het wel
zo'n beetje...
Als je wifi hebt kan je het gebruiken, dus ik betaal niks, ze hebben overal wifi tegenwoordig,quote:
Was toch ook een gezamenlijk abo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je wifi hebt kan je het gebruiken, dus ik betaal niks, ze hebben overal wifi tegenwoordig,
dus waarom opzeggen?
Neem een nokia ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je wifi hebt kan je het gebruiken, dus ik betaal niks, ze hebben overal wifi tegenwoordig,
dus waarom opzeggen?
Of niks als je alleen maar belt? Kan ook via je pc je gaat de deur toch niet uit. Elke euro is meegenomen. Ik vind een smartfoon best duur.quote:
Tja, ik heb nu een smartfoon en als die Griek 's nachts ergens is waar wifi is kunnen wequote:Op zondag 16 augustus 2015 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Of niks als je alleen maar belt? Kan ook via je pc je gaat de deur toch niet uit. Elke euro is meegenomen. Ik vind een smartfoon best duur.
Ook dat kan via je pc/laptop. Vaste telefoon bellen is ook ook al all in.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu een smartfoon en als die Griek 's nachts ergens is waar wifi is kunnen we
whatsappen, is gratis, dus........
Ik ga niet 2 uur achter mijn PC zitten om te bellen ookquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Of niks als je alleen maar belt? Kan ook via je pc je gaat de deur toch niet uit. Elke euro is meegenomen. Ik vind een smartfoon best duur.
Ja,weet ik. maar ik heb liever een phone,kan ik ondertussen rondlopen of piesen,quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat kan via je pc/laptop. Vaste telefoon bellen is ook ook al all in.
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet 2 uur achter mijn PC zitten om te bellen ook
Laat maar. Ik gun je een dure telefoon waar je geen ruk mee doetquote:
Ik moet gewoon kunnen rondlopen, ik weet wel dat het kán, maar ik wil het niet en ik doe het ook nooit.quote:
Da's aardig...quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar. Ik gun je een dure telefoon waar je geen ruk mee doet
je krijgt wat je toekomtquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
Ik krijg Simpel, dat lijkt me logisch na het betoog hierboven over mobieltjes
LOLquote:
Als ik maar niet in een gat val....quote:
Ik ben ook steeds vroeg wakker, dus ik blijf gewoon effe zitten hiero...quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de bedoeling, maar vanochtend was ik er al om 7 uur uit en veels te kort geslapen...
We gaan het vanzelf merken...quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook steeds vroeg wakker, dus ik blijf gewoon effe zitten hiero...
Vanmorgen zat ik om 6 uur 's ochtend met koffie en een peuk op het balkon![]()
was wel lekker fris
Das wel een bekende... Zit nog een film te kijken...quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga me niet meteen hier melden hoorof misschien ook wel...
slaapliedje voor je...
welke film?quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel een bekende... Zit nog een film te kijken...
die wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Normale mensen slapen rond deze tijd.
Welke overkant? Van Noord naar Centraal? Of bij jou voor de deur?quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
De brug naar de overkant is bijna klaar, maar het is maar tijdelijk![]()
vanwege Sail....
Naar de Jumboquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke overkant? Van Noord naar Centraal? Of bij jou voor de deur?
Preciesquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan wel handig ... Hoef je niet helemaal om te lopen
Je hebt 20 quotes van me gemistquote:
Oh vandaarquote:
Ik plaag je.quote:
Geef je nu al op?quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
De handdoek was al in de ring gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |