quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je er nog Piet?
Weet jij welke band dit is en de titel van song.
Griekse neef vraagt het.
Dat wisten we inmiddels al Moquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Komt van een of andere Trans Nation Collection CD.
Ik was te lui om alles terug te gaan lezen.....quote:
Maar zo kan neef Griek het ook nog terugvinden in het huidige topic..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was te lui om alles terug te gaan lezen.....
Nog niet eens aan gedacht... Stond nog niet op mn nieuwe smartphone.. Nu inmiddels welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann heeft nu toch ook een smartfoon, dan kan ze toch ook zelf even 'Shazammen'.![]()
Ze is gewoon een beetje lui.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht... Stond nog niet op mn nieuwe smartphone.. Nu inmiddels wel
Zolang heeft ze nog geen smartphone...quote:
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:24 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of Piet te herkennen is op TV....
Het regent en ik hoop voor hem dat ie wat regengoed bij zich heeft of iig een pluquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.
Paar lichte druppeltjes hier, ik zit te wachten tot het even een 20 minuten droog wordt zodat ik even snel droog heen en weer naar de AH kan gaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Het regent en ik hoop voor hem dat ie wat regengoed bij zich heeft of iig een plu
Het waren stortregenbuien.....quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch weer tussen de druppels door mijn boodschappen gedaan, maar als het op dat parcour in Aken net zo miezert als hier en je daar de hele dag in moet zitten word je uiteindelijk toch wel nat. Een plu is dan geen overbodige luxe, tenzij je in een sky-box zou zitten natuurlijk.
Aken heeft 9 van de 10 keer hetzelfde weer als hier, dat is ja op een steenworp. Begint nu wel weer iets harder.quote:
Al vroeg weer terug, zat niet mee vandaag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:55 schreef chufi het volgende:
Piets favo paard maakt op het laatste een fout, terwijl ie goed ging .....
Ik loop er net zo bij als Sjef.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie vandaag moeilijk te herkennen, die loopt nu, waarschijnlijk ook in keurig 3-delig kostuum, tussen de andere 'snobs' rond.
Tegenvaller idd.. Maar je wel vermaakt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al vroeg weer terug, zat niet mee vandaag.
Die had weinig goed nieuws te vertellen... Ik weet niet meer wat ie aan hadquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop er net zo bij als Sjef.
Een polo en spijkerbroekquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die had weinig goed nieuws te vertellen... Ik weet niet meer wat ie aan had
Ik heb hem alleen maar op TV gezien...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb Sjef nog nooit in een pak gezien.
Kom 'm weleens tegen in het strodorp aan de bar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen maar op TV gezien...
Waar zaten de VIP's? Of was het dat jullie langs de kant konden staan en ook bij het inrijden konden kijken en zo ? Het was vanaf een redelijk grote afstand als je op de tribune zat ...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar vandaag geen strodorp, het was nat en resultaat niet geweldig.
Met Vip kaart kun je bij dressuur overal komen op overdekte tribune is er plek met catering.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar zaten de VIP's? Of was het dat jullie langs de kant konden staan en ook bij het inrijden konden kijken en zo ? Het was vanaf een redelijk grote afstand als je op de tribune zat ...
Die zaten daar zeker te borrelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met Vip kaart kun je bij dressuur overal komen op overdekte tribune is er plek met catering.
Helaas ken ik geen springruiters
Ze hadden hem al gevondenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsjeblieft.
Komt van een of andere Trans Nation Collection CD.
Wat Mo zei.. Je moet Shazam installerenquote:
ah... ik zal het doorgeven!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Mo zei.. Je moet Shazam installeren
e reader net in huis, ook even wennenquote:
Daar moet je wel boeken bij kopen toch? Anders heb je er nog niets aanquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
e reader net in huis, ook even wennen
Uhh downloadenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moet je wel boeken bij kopen toch? Anders heb je er nog niets aan
Lekker makkelijk ben jij zeg....quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb geen flauw idee hoe zoiets moet, laat ik aan die Grieken over..
Ah de lol is er alweer af ...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Man, ik ben al bij dat ik met dat pokkeding kan bellen
ja en whatsappen, dat kan ik ookquote:
Opzeggen dan, wat een verspillingquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
Internetten doe ik thuis wel, soms check ik mijn mail of mijn banksaldo, dat is het wel
zo'n beetje...
Als je wifi hebt kan je het gebruiken, dus ik betaal niks, ze hebben overal wifi tegenwoordig,quote:
Was toch ook een gezamenlijk abo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je wifi hebt kan je het gebruiken, dus ik betaal niks, ze hebben overal wifi tegenwoordig,
dus waarom opzeggen?
Neem een nokia ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je wifi hebt kan je het gebruiken, dus ik betaal niks, ze hebben overal wifi tegenwoordig,
dus waarom opzeggen?
Of niks als je alleen maar belt? Kan ook via je pc je gaat de deur toch niet uit. Elke euro is meegenomen. Ik vind een smartfoon best duur.quote:
Tja, ik heb nu een smartfoon en als die Griek 's nachts ergens is waar wifi is kunnen wequote:Op zondag 16 augustus 2015 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Of niks als je alleen maar belt? Kan ook via je pc je gaat de deur toch niet uit. Elke euro is meegenomen. Ik vind een smartfoon best duur.
Ook dat kan via je pc/laptop. Vaste telefoon bellen is ook ook al all in.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, ik heb nu een smartfoon en als die Griek 's nachts ergens is waar wifi is kunnen we
whatsappen, is gratis, dus........
Ik ga niet 2 uur achter mijn PC zitten om te bellen ookquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Of niks als je alleen maar belt? Kan ook via je pc je gaat de deur toch niet uit. Elke euro is meegenomen. Ik vind een smartfoon best duur.
Ja,weet ik. maar ik heb liever een phone,kan ik ondertussen rondlopen of piesen,quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat kan via je pc/laptop. Vaste telefoon bellen is ook ook al all in.
Dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga niet 2 uur achter mijn PC zitten om te bellen ook
Laat maar. Ik gun je een dure telefoon waar je geen ruk mee doetquote:
Ik moet gewoon kunnen rondlopen, ik weet wel dat het kn, maar ik wil het niet en ik doe het ook nooit.quote:
Da's aardig...quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar. Ik gun je een dure telefoon waar je geen ruk mee doet
je krijgt wat je toekomtquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
Ik krijg Simpel, dat lijkt me logisch na het betoog hierboven over mobieltjes
LOLquote:
Als ik maar niet in een gat val....quote:
Ik ben ook steeds vroeg wakker, dus ik blijf gewoon effe zitten hiero...quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet de bedoeling, maar vanochtend was ik er al om 7 uur uit en veels te kort geslapen...
We gaan het vanzelf merken...quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook steeds vroeg wakker, dus ik blijf gewoon effe zitten hiero...
Vanmorgen zat ik om 6 uur 's ochtend met koffie en een peuk op het balkon![]()
was wel lekker fris
Das wel een bekende... Zit nog een film te kijken...quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga me niet meteen hier melden hoorof misschien ook wel...
slaapliedje voor je...
welke film?quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel een bekende... Zit nog een film te kijken...
die wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Normale mensen slapen rond deze tijd.
Welke overkant? Van Noord naar Centraal? Of bij jou voor de deur?quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
De brug naar de overkant is bijna klaar, maar het is maar tijdelijk![]()
vanwege Sail....
Naar de Jumboquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke overkant? Van Noord naar Centraal? Of bij jou voor de deur?
Preciesquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan wel handig ... Hoef je niet helemaal om te lopen
Je hebt 20 quotes van me gemistquote:
Oh vandaarquote:
Ik plaag je.quote:
Geef je nu al op?quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
De handdoek was al in de ring gegooid
Wie zegt dat?quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
De handdoek was al in de ring gegooid
Als water uit de kraanquote:
die was er niet eens en ik doe niet mee dus........quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bitchfight tussen Fann en soury is elke keer weer vermakelijk.
Nou moe, kom op....gun 'ons' heren nou toch een beetje lol.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
die was er niet eens en ik doe niet mee dus........
Jullie gaan toch geen dikke vriendinnen worden nu?quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
die was er niet eens en ik doe niet mee dus........
Nee, maar ik ga jullie niet vermakenquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jullie gaan toch geen dikke vriendinnen nu?
en neef ligt ook al te pittenquote:
Wat een watje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en neef ligt ook al te pitten![]()
n plaatje gepost in het Russische topic, toen had ie er alweer genoeg van
Zat ie niet aan de ούζο ?quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en neef ligt ook al te pitten![]()
n plaatje gepost in het Russische topic, toen had ie er alweer genoeg van
quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de koffieshop gezeten waarschijnlijk.
Deze heeft de hele dag over de Wallen gelopen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]ook niet
zijn broer kon er wel wat van, maar dat is een tijd geleden
Is ook overdreven, ik plaag wel een beetje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bitchfight tussen Fann en Soury is elke keer weer vermakelijk.
Nee, lopen shoppen, kwam terug met een tas vol kleding, moest allemaal geshowd wordenquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze heeft de hele dag over de Wallen gelopen?
Dat moet je niet meenemen het buitenland in, dat is niet bijster slim namelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
Ooit een zakkie weed meegesmokkeld met mijn domme kop, voor zijn broer, die zat daar toen
in het leger, doe ik nooit meer
Goh! Je mnt het!quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet je niet meenemen het buitenland in, dat is niet bijster slim namelijk.
Een Homo Griek.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, lopen shoppen, kwam terug met een tas vol kleding, moest allemaal geshowd worden
ook nog![]()
Is erger dan een wijf soms
Ik weet niet hoe het in Griekenland zit, maar wel hoe het in Duitsland werkt.quote:
Ja ik weet het ook wel, maar toen was ik nog jong en domquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Griekenland zit, maar wel hoe het in Duitsland werkt.
Er hangt waarschijnlijk een melige bui in de lucht.quote:
maakt niet uitquote:Op zondag 16 augustus 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er hangt waarschijnlijk een melige bui in de lucht.
Nee, die van AH is beterquote:Op zondag 16 augustus 2015 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Tzaziki van de Aldi is tof.
die mogen ze houdenquote:Op zondag 16 augustus 2015 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg je zo'n klein kut plastic bakje, bij de Aldi een emmel voor 1 Euro.
Maar jij bent niks gewendquote:Op zondag 16 augustus 2015 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En weet je wat, het smaakt nog goed ook.
ok ... als jij het zegt....quote:Op zondag 16 augustus 2015 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De plaatselijke Griek heeft betere maar AH zeker niet.
Als Griekse neef nog wakker is, ben aan het draaien nu.quote:Op zondag 16 augustus 2015 02:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ok ... als jij het zegt....
De chte is beter ja...
Nee, die ligt in comaquote:Op zondag 16 augustus 2015 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als Griekse neef nog wakker is, ben aan het draaien nu.
Maar welke burgers waren het nou?quote:Op zondag 16 augustus 2015 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Tzaziki van de Aldi is tof.
Ben ik alweer vergeten, waren niet bijzonder dan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 02:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar welke burgers waren het nou?
Net op de helft zo ongeveerquote:Op zondag 16 augustus 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is alweer tijdje augustus.
Kan je nagaan hoelang ik hier al zitquote:Op zondag 16 augustus 2015 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is alweer tijdje augustus.
Daarom heten die dingen tegenwoordig ook looprek oftewel rollator.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent toch veels te lang voor dat hangrek.. Je komt gewoon met je voeten aan de grond
Jezelf quoten zonder tekst is daar duidelijk een voorbeeld vanquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Edit: ben nog niet helemaal wakker...
Da's de ultieme misser.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Jezelf quoten zonder tekst is daar duidelijk een voorbeeld van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
![]()
Ik ga mijn nieuwe dekbedjes testen
wat een lelijkheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel plezier!
...
En 's nachts heb je toch meestal je ogen dicht.quote:
Tis daar al donker zat in die slaapkamer... Dus een extra kleurtje mag welquote:Op maandag 17 augustus 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En 's nachts heb je toch meestal je ogen dicht.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Aan de ene kant een laptop maar aan de andere kant, wat is dat voor apparaat
/alles blijf bij ons uit de slaapkamert/geen schermpjes alleen wekkertjes in het stopcontact
Aan de ene kant mijn noteboekkie en aan de andere kant een Plasmacluster.quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Aan de ene kant een laptop maar aan de andere kant, wat is dat voor apparaat
/alles blijf bij ons uit de slaapkamert/geen schermpjes alleen wekkertjes in het stopcontact
Ik haat beestjes, echte vliegende en kruipende kutbeesten, mijn woning moet ook vrij van vliegen zijn, anders word ik helemaal gek.quote:
Spinnen zijn welkom.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:51 schreef chufi het volgende:
Ik hoef ze ook niet, maar dat ik er nu direct gek van wordt nee...
NEE!quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
Mijn vriendin is dol op Facebook en blijft stomme kettingbrieven en filmpjes sturen![]()
en zeiken dat ik ook FB moet nemen, ik ga toch maar een keer duidelijker zijn![]()
Hoe zeg je zoiets?
Je stuurt een foto van bushokje met gebroken ruiten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
Mijn vriendin is dol op Facebook en blijft stomme kettingbrieven en filmpjes sturen![]()
en zeiken dat ik ook FB moet nemen, ik ga toch maar een keer duidelijker zijn![]()
Hoe zeg je zoiets?
dat snapt ze niet, ze is niet van Fokquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je stuurt een foto van bushokje met gebroken ruiten.
lijkt me een goed ideequote:Op maandag 17 augustus 2015 22:38 schreef sacha het volgende:
of: flikker op met je achterlijke filmpjes en foto's, helemaal geen tijd voor
Dan vraag je of ze gaat Fokkenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dat snapt ze niet, ze is niet van Fok
Dan is het geen goede vriendinquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
Hoe zeg je zoiets?
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:41 schreef sacha het volgende:
of: pas maar op, als ik een foto van mijn nieuwe dekbedhoes plaats, krijg jij een hartverzakking
Ik nog minder... Heeft die vriendin geen smaak ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
Wat is hier goddomme nou zo grappig aan?
https://www.facebook.com/maurizioinzaghi/videos/597045706972513/
ik heb trouwens maar 10 seconde gezien
Ik gok Kingstown in zijn string.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
Wat is hier goddomme nou zo grappig aan?
https://www.facebook.com/maurizioinzaghi/videos/597045706972513/
ik heb trouwens maar 10 seconde gezien
Ja die is ook zo vet dacht ikquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok Kingstown in zijn string.
Die kettingbrieven en filmpjes is echt iets voor idioten vind ik, maar goed, ieder het zijne/hare, ik wilde het wel even kwijt, daarom doe ik er ook niet aan mee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
Hoe zeg je zoiets?
Stuurt ze je dat per email dan ofzoquote:
Dank voor uw meningquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kettingbrieven en filmpjes is echt iets voor idioten vind ik, maar goed, ieder het zijne/hare, ik wilde het wel even kwijt, daarom doe ik er ook niet aan mee.
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Stuurt ze je dat per email dan ofzo
Wat een wausquote:
Mijn moeders mailbox is een puinhoop door die ongein, en wie kan de boel opruimen? Juist, Mo. En ik ben dat behoorlijk beu.quote:
uhh ja okquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
mja....nou ja, is niet kwaad bedoeld
Kan ze zelf geen mails deleten dan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeders mailbox is een puinhoop door die ongein, en wie kan de boel opruimen? Juist, Mo. En ik ben dat behoorlijk beu.
Ze is 83 en bang dat ze iets verkeerd doet, dus daarom schoon ik die zooi om de zoveel tijd op.quote:
Gewoon keer of 20 terugsturen dan met deze melding:quote:
ah... okquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is 83 en bang dat ze iets verkeerd doet, dus daarom schoon ik die zooi om de zoveel tijd op.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon keer of 20 terugsturen dan met deze melding:
Delivery to the following recipient failed permanently:
Technical details of permanent failure:
We tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain
The error that the other server returned was:
550 5.1.0 Recipient rejected.
Dat deed ik bij Fann, maar het hielp nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
tssssssssssss mocht je willenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed ik bij Fann, maar het hielp niet
Het is de kei harde waarheidquote:
Ja, goed idee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?
Zal ik even mijn mond gaan opentrekken hier?
Paprikaquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie zeggen maar wanneer ik de chips erbij moet pakken.....
quote:
Ik ga er voor zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?
Zal ik even mijn mond gaan opentrekken hier?
Chips weer in de kastquote:
Dat doe ik graagquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je gang maar hoor, vermaak de heren
Een beetje slap wel, wie a zegt.....quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:59 schreef FANN het volgende:
[..]
sorry zo ben ik niet... dus iemand anders met jullie maar vermaken
Ik heb het ook over de 'spreekwoordelijke' chips.quote:
ik zei geen a dat was die anderequote:Op maandag 17 augustus 2015 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje slap wel, wie a zegt.....
proost dan maarquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik mag 1 glas wijn vandaag van mezelf
spreekwoordelijke chips is ng smerigerquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de 'spreekwoordelijke' chips.
Goed planquote:
Een big dick?quote:
Hier?quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
Soms mis je in 15 minuten de complete dagconversatie....
Dan nietquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier?er is hier amper dagconversatie
quote:
Nee hij is wel grappig, ik vind dit alleen geen typische muziek voor jou.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed muziekkie toch? of heb je hem al afgezet?
Niks geloof ik...quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat heb je dan gemist?![]()
of bedoel je ergens anders?
Maar je kent mij ook niet zo goedquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Nee hij is wel grappig, ik vind dit alleen geen typische muziek voor jou.
en klasse heb jijquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:26 schreef Soury het volgende:
Big dick is wel een beetje mh... Geen klasse
Nee, maar je muzieksmaak inmiddels wel een beetje en ik denk dat je dit via die neef hebt..quote:
Nee, toevallig heb ik deze zelf ontdekt en hij moest hl hard lachen toen ik het hem liet horenquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar je muzieksmaak inmiddels wel een beetje en ik denk dat je dit via die neef hebt..
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
Laat het los Soury ... laat het los ....
Ik luister de set van Piet, die zit nu in het reggea opwarmertje.....quote:
bleh... reggea heb ik geen zin in nou...quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik luister de set van Piet, die zit nu in het reggea opwarmertje.....
had ik deze al gepostquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit wordt niets meer, ik ga maar radio draaien.
Draai geen Reggae, Rocksteady is dit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
bleh... reggea heb ik geen zin in nou...
ok... maar ik heb zin in mijn eigen muziek nuquote:Op maandag 17 augustus 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Draai geen Reggae, Rocksteady is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |