Het is verboden om een trailer/caravan als permanente woonplaats te hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom geen trailerparken in NL?
Kan je wonen. Heb je een adres. Oude stacaravans genoeg. En lekker buiten voor deze bosmannetjes.
Gaat het goed kan je weer verhuizen.
Gaat het niet goed, kan je goedkoop blijven wonen.
De Amerikanen hebben nog steeds een kater van de laatste keer dat wij een allochtoon een brevet gaven. Niet echt een idee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:25 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Waarom gaan we niet ruilen? 1 Karst + 1 Unabomber voor 1 vluchteling met een tandartsdiploma of vliegbrevet.
Zodat we zulke:quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef Hyperdude het volgende:
Waarom geen trailerparken in NL?
Kan je wonen. Heb je een adres. Oude stacaravans genoeg. En lekker buiten voor deze bosmannetjes.
Gaat het goed kan je weer verhuizen.
Gaat het niet goed, kan je goedkoop blijven wonen.
Ik ben het met je eens dat er mensen tussen de wal en het schip vallen met dan aan autistische ambtenaren. Het is de combinatie van: Nederland regeltjesland (behalve als het niet uitkomt zoals met het verkeer), autistische ambtenaren en allerlei bezuinigingen en de groeiende tweedeling.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder gevolg van ambtenaren/politici die alles theoretisch kloppend maken en geen belangstelling hebben voor de uitvoeringsproblemen van alle wetjes en regeltjes. Niet alleen op dit gebied overigens.
Schone (regeltjes-)schijn heb je wel een punt.![]()
Nog wel, het zal niet lang duren voordat de VVD66 dat als oplossing ziet voor het probleem wat we mede aan de groeiende tweedeling in de maatschappij te danken hebben.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is verboden om een trailer/caravan als permanente woonplaats te hebben.
Is dat een vogelaarwijk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:55 schreef Zolder het volgende:
[..]
Zodat we zulke:
[ afbeelding ]
gebieden krijgen waar het gevaarlijker is dan het midden oosten?
Dat is niet nieuw mensen wonen al duizenden jaren in het bosquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is er echt geen hulp voor bepaalde mensen in NL?
Hoe lang gaat het nog duren of we krijgen hier in NL ook sloppenwijken?
Wordt dit niet veroorzaakt doordat de allerarmsten gewoon veel meer kinderen krijgen dan de allerrijksten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 22:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nog wel, het zal niet lang duren voordat de VVD66 dat als oplossing ziet voor het probleem wat we mede aan de groeiende tweedeling in de maatschappij te danken hebben.
Je weet wel: dit probleem.
[ afbeelding ]
Niet overal in Nederland zijn er wachtlijsten voor huurwoningen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:38 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dat is niet nieuw mensen wonen al duizenden jaren in het bos![]()
Maar dit is het gevolg van de crisis ja vooral mensen met een koophuis zijn/waren de lul omdat ze hun huis moesten opeten voordat ze een bijstandsuitkering mochten aanvragen en dan heb je kip en ei verhaal geen huis meer want verkocht geen huurwoning want wachtlijst geen woning = geen uitkering of een leger des heils postbus wat vele niet willen dan maar het bos in.
Nederland het land van de verborgen armoede![]()
Je kunt beter dobberneger zijn dan wordt er wel een woning voor je geregeld met compleet interieur en een uitkering erbij.
Niet? wel de plekken waar er werkgelegenheid is denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:21 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Niet overal in Nederland zijn er wachtlijsten voor huurwoningen.
Ten eerste is er overal werkgelegenheid van Zeeland tot Groningen, uiteraard in het ene gebied meer dan de andere. Maar wanneer je al geen baan hebt en je moet in het bos gaan wonen dan denk ik dat een betere alternatief is om desnoods te verhuizen naar een gebied, waar weliswaar misschien minder werkgelegenheid is, maar waar je wel meteen een huurwoning kunt betrekken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:42 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Niet? wel de plekken waar er werkgelegenheid is denk ik.
Meer is eigenlijk nog eens het grootste probleem, maar voornamelijk dat ze eerder kinderen krijgen en daarmee meer generaties in kortere tijd op de wereld zetten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:05 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Wordt dit niet veroorzaakt doordat de allerarmsten gewoon veel meer kinderen krijgen dan de allerrijksten?
Maar dan is het toch fout om de rijken de schuld te geven van de armoede?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:31 schreef mtk het volgende:
[..]
Meer is eigenlijk nog eens het grootste probleem, maar voornamelijk dat ze eerder kinderen krijgen en daarmee meer generaties in kortere tijd op de wereld zetten.
Eens. Zeker in een land als Nederland is het met werken gewoon mogelijk om tot de middenklasse te behoren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:36 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar dan is het toch fout om de rijken de schuld te geven van de armoede?
Is dat zo? Heb je daar een bron van, ik trek het niet zo snel uit CBS namelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:05 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Wordt dit niet veroorzaakt doordat de allerarmsten gewoon veel meer kinderen krijgen dan de allerrijksten?
Wat een onzin. Je verzint het waar je bij staat. Ja, er is misschien wel een vakkenvullerbaantje, maar daar kom je als WO geschoolde 30-er niet voor in aanmerking natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:52 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ten eerste is er overal werkgelegenheid van Zeeland tot Groningen,
Hier, een baan voor Project Manager Corporate IT in Terneuzen (Zeeuws-Vlaanderen). Gevonden binnen 10 seconden.Geïnteresseerd?quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je verzint het waar je bij staat. Ja, er is misschien wel een vakkenvullerbaantje, maar daar kom je als WO geschoolde 30-er niet voor in aanmerking natuurlijk.
Nee, wat heb ik te zoeken in Terneuzen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:29 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hier, een baan voor Project Manager Corporate IT in Terneuzen (Zeeuws-Vlaanderen). Gevonden binnen 10 seconden.Geïnteresseerd?
http://www.nationalevacat(...)corporate-it-cit-m-f
Over welke regio had je het dan toen je beweerde dat daar alleen vakkenvullers baantjes beschikbaar zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, wat heb ik te zoeken in Terneuzen?
Wel vier maanden wachttijd op een woning zo te zien, dus echt opschieten doet het nog niet helemaal
In de vrije sector vind je in Terneuzen zo een huis idd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:37 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Over welke regio had je het dan toen je beweerde dat daar alleen vakkenvullers baantjes beschikbaar zijn?
En wat die 4 maanden betreft, ik durf met jou te wedden dat ik daar in de buurt binnen een maand een huurhuis kan vinden.
Er zullen ongetwijfeld meerdere personen op reageren maar dat is in Amsterdam niet anders. Tja dan ga je voor de functie Proces Improvement Engineerquote:Op zondag 16 augustus 2015 14:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de vrije sector vind je in Terneuzen zo een huis idd.
Overigens die baan die je daar hebt komen 300 man op af hè. Ben je over de 50 kun je het al helemaal schudden.
Dit is geen kwestie van vrijheid zoeken. Deze mensen hebben een reeks aan psychische problemen waardoor ze moeite hebben in de maatschappij mee te komen. Het is niet zoiets als gay-pride zoals jij dat lijkt te identificeren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:32 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Want dan ben je geen slaaf van de overheid, dat moet koste wat het kost voorkomen worden. Stel je voor dat iedereen dat gaat doen, in vrijheid leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |