Voor mij niet zozeer een overwinning, maar zeker voor Wolve. Verste wat hij in tijden heeft gelopenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Small victories moeten ook gevierd worden
Welkom terug xzaz
Dan moet je voortaan #smallvictoryforwolve gebruiken hè? Anders is het niet duidelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor mij niet zozeer een overwinning, maar zeker voor Wolve. Verste wat hij in tijden heeft gelopen![]()
Ook die wil ik wel meedoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:12 schreef wyccie het volgende:
En we zouden ook nog een keer de UHT doen.
Nou ja,had zelf ook een weekje rust gehoudenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan #smallvictoryforwolve gebruiken hè? Anders is het niet duidelijk
Fijn hoor
We waren al bezig met een datum (in mijn vakantie) in de Ekiden app. Maar dat is niet doorgegaan geloof ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:32 schreef YUR het volgende:
Allemaal mensen die met van alles mee willen doen: Regel het dan gewoon
Dan zeg je toch gewoon: Ik ga hem dan en dan doen, wie gaat er mee?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:46 schreef McTwente het volgende:
[..]
We waren al bezig met een datum (in mijn vakantie) in de Ekiden app. Maar dat is niet doorgegaan geloof ik.
27 sept staat met potlood in mijn agenda.quote:
Dan staat er bij mij op zaterdag al een verjaardag in de agenda en op zondag met potlood een vlucht naar München voor het Oktoberfest.quote:
Dit is de UHT: http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2014quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:13 schreef Oceanonix het volgende:
UHT?
En is hardlopen in lederhosen niet heel erg warm?
Precies wat wij hardlopers willen, dusquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Dit is de UHT: http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2014
Best een geinige route, maar niet super uitdagend ofzo. Alleen de afstand mag er zijn
Precies wat sommige hardlopers willenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Precies wat wij hardlopers willen, dus
Ik dacht dat we het hier wel met z'n allen eens waren dat hardlopers eigenlijk allemaal hetzelfde zouden moeten willen? En dat wie dat niet wil, geen echte hardloper is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies wat sommige hardlopers willenAnderen hebben liever een kortere route. Of meer asfalt. Of meer heuvels.
Joggerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het hier wel met z'n allen eens waren dat hardlopers eigenlijk allemaal hetzelfde zouden moeten willen? En dat wie dat niet wil, geen echte hardloper is?
Ik ben van mening dat dit per dag kan verschillen, asfalt loopt een stuk lekkerder (edit: motorbloempje heeft gelijk dit is mijn mening ;-) ) maar door het bos over de heuvels geeft weer een heel ander gevoel, wat ook lekker is. Een echte loper heeft overal zin in ;-) maar iedereen heeft natuurlijk een bepaalde voorkeur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies wat sommige hardlopers willenAnderen hebben liever een kortere route. Of meer asfalt. Of meer heuvels.
Tja... daarvoor moet je wedstrijden lopen... daar durf ik eigenlijk nog niet over na te denkenquote:
Staat er wat ongelukkig ik bedoel meer van hardlopen is hardlopen, en iedereen heeft zo,n z,n omgeving dat het prettigst voelt. We eten niet ook allemaal hetzelfde, en kijken allemaal naar dezelfde programma's. Gelukkig ook maar trouwens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:32 schreef Quoi het volgende:
Ojee, ik moet overal zin in hebben? Stress
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 11:40 schreef xzaz het volgende:
Nou, daar gaan we weer mag ik op het lijstje van te lopen wedstrijden
Bruggenloop, zondag 13 december 2015.
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |