Een bootcamp met jouw schouder verstandig? Okee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:55 schreef Quoi het volgende:
Zwabber, leuke loop, die van West, maar het lijkt me leuker en verstandiger om te trainen morgenavond. Bootcamp!
Ik sla inderdaad het armgedeelte overquote:Op maandag 17 augustus 2015 17:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Een bootcamp met jouw schouder verstandig? Okee.
Haha, ik vind voor teambuilding zo,n obstakel run wel wat. Dan zul je zien welke collega's wel helpen en welke toch meer voor eigengewin gaan. Netwerk run prima maar kies dan wel uit met wie, niet met jan en alleman..quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:44 schreef Guard het volgende:
Argh, een "netwerk-run"![]()
Unspeakable horror of horrors...
http://www.sport.be//runn(...)ml?Article_ID=737826
Je bent toegevoegd!quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:47 schreef YUR het volgende:
Lieve Zwabbert, wil je mij ook aan de Trail by the Sea toevoegen? De marathon graag, omdat die me dit jaar zo goed is bevallen.
Wel eerst even gemeld bij de luchtverkeersleiding?quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:24 schreef Oceanonix het volgende:
Zo dat was een heerlijk loopje net. Temperatuur was goed, vochtigheid was iets minder. Nog een roofvogel en een hert tegengekomen.De start en landingsbaan is toch echt heel erg tof met dit grijze weer.
![]()
O, ja en nog nooit zo snel gelopen.
Soesterberg, die zwevers gaan vanaf een andere baan. Het herriemakende spul mag daar niet meer landen of opstijgen. Dus ik kon gewoon midden over die enorme streep asfalt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wel eerst even gemeld bij de luchtverkeersleiding?![]()
Lekkâh!
Dat is leuk!quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Soesterberg, die zwevers gaan vanaf een andere baan. Het herriemakende spul mag daar niet meer landen of opstijgen. Dus ik kon gewoon midden over die enorme streep asfalt.
Dat is wel tof ja! Ik heb daar jaren gewerkt, maar dan op het deel waar Defensie nu nog steeds zit. Een hele enkele keer ben ik daar nog...quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:00 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Soesterberg, die zwevers gaan vanaf een andere baan. Het herriemakende spul mag daar niet meer landen of opstijgen. Dus ik kon gewoon midden over die enorme streep asfalt.
Het rondje eromheen en erdoor (vanaf de stoplichten Amersfoortseweg bij Soesterberg) is 10 km. Je loopt dan achterlangs waar de radar staat en gaat de vliegbasis op bij new amsterdam (ingang 3 of 4).quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is wel tof ja! Ik heb daar jaren gewerkt, maar dan op het deel waar Defensie nu nog steeds zit. Een hele enkele keer ben ik daar nog...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:45 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Het rondje eromheen en erdoor (vanaf de stoplichten Amersfoortseweg bij Soesterberg) is 10 km. Je loopt dan achterlangs waar de radar staat en gaat de vliegbasis op bij new amsterdam (ingang 3 of 4).
Leuk! Ik wist niet dat het vliegveld open is voor publiek. Ik heb jarenlang onder de aanvliegroute gewoond; we zagen regelmatig de F16's en AWACSen overkomen... Ik ga er ook eens lopen binnenkort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een deel is het hele jaar open maar de grote start- en landingsbaan alleen buiten het broedseizoen. Hij was daardoor zaterdag voor het eerst weer open. Hij gaat 15 maart 2016 weer dicht tot 15 aug 2016.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Leuk! Ik wist niet dat het vliegveld open is voor publiek. Ik heb jarenlang onder de aanvliegroute gewoond; we zagen regelmatig de F16's en AWACSen overkomen... Ik ga er ook eens lopen binnenkort.
Dat moest ik googlen... Nee, 10 km verderop (Leusden). Maar ze kwamen daar al laag overvliegen.quote:
Als je nou een goede datum prikt, wil ik wel mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Leuk! Ik wist niet dat het vliegveld open is voor publiek. Ik heb jarenlang onder de aanvliegroute gewoond; we zagen regelmatig de F16's en AWACSen overkomen... Ik ga er ook eens lopen binnenkort.
| 1 | [*] xzaz - 15km |
Small victories moeten ook gevierd wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren heel chill met Wolve 5km gehobbeld
ging lekker, geen pijn. #smallvictories
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |