Foto van hoe ie hangt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Die papierlampen zijn erg leuk ja! Wij hebben de roze voor O. E print is erg leuk.
En Mamma kwijt <3. Erg leuk boek
Da zei mijn lief net ookquote:
quote:
Oeh thanks!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:01 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Inclusief mismatchende stoel-die-we-nog-ergens-haddeb-staan.
Ik zie dat ik die omvouwflapjes wel even vast kan lijmen.
Bedje is standaard ledikantmaat, en de stoel vind je in de ikea-catalogus. Geen idee hoe ie heet verderquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh thanks!
Volgens mij is jullie kamertje vergelijkbaar of een klein slagje groter, dit geeft wel duidelijk beeld.
T moet em maar gewoon wordenzoek ik t behang bij de lamp uit ipv andersom xD
Ja. Je kamertje is wat dieper dan hier maar grofweg net zo breed dan. Ik denk dat het hier 2.30 bij 3,5 is ofzoiets?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:05 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Bedje is standaard ledikantmaat, en de stoel vind je in de ikea-catalogus. Geen idee hoe ie heet verder![]()
Kamertje is 2.5 bij 5 ofzo denk ik, excl halfinbouwkast.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:24 schreef miss_sly het volgende:
O, damn, ik snap niet waarom mijn autocorrect altijd zo'n maakt van zon. Niet dat het nou zo'n raar woord is
Zon! ☀️☀️☀️
Dus!
Ik heb geen precieze specificaties meegekregenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:33 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
met lijst er omheen zeg maar of puur alleen spiegel?
Ik dacht ook dat ze zoiets hadden bij Ikea maar blijkbaar niet meer.
IKEA had deze, maar die is uit het assortiment.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Iemand een tip waar je een leuke spiegel in de vorm van een zo'n kunt kopen? Ik meende Ikea, maar daar zie ik niets.
Oh we hebben gesettled voor een b-keuze haha.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef L-E het volgende:
Welk behang mignonne?
Ik zoek behang (niet perse kinderkamerig) maar ik kan alleen behang vinden dat we niet kunnen betalen. Dus wat goedkopere adresjes zijn welkom!
Ik zit te lezen en denk waarvoor heb je nou een cosleeper nodig?? Even snel in z&g gekeken en je bent gewoon zwanger joh! Ik heb dat even helemaal gemist en daarom feliciteer ik je hier gewoon!quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:25 schreef Lamb29 het volgende:
Zo![]()
Ik mag 3 kamers inrichten![]()
O's superheldenkamer..
Onze kamer willen we een mini hoekje maken met een kleine co sleeper. (helaas past een gewoon ikea-verbouwde variant niet)
En O's oude kamer wordt in de toekomst de kamer van *ikzoeknogeengeschiktewerknaam*
Leuk die sterren Mignonne!
Benieuwd naar het resultaat straks
OHH IK MOET DAT KLEED!!! WAAR??quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze hangen! Foto maken is nog lastig want ze heeft een onhandige hoek bij de ingang van haar kamer.
Haar kamertje krijgt wel al wat meer vorm![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:52 schreef elamanilo het volgende:
[..]
OHH IK MOET DAT KLEED!!! WAAR??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]. Sorry het is handgeweven, gekocht op een van mijn reizen in Tasmanië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]. Sorry het is handgeweven, gekocht op een van mijn reizen in Tasmanië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw! Dat is misschien ook wel wat voor de meidenkamer van mijn oudste!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh we hebben gesettled voor een b-keuze haha.
Ik wilde aanvankelijk deze rechter , maar voor 40 eu per rol wordt dat em niet.
[ afbeelding ]
Nu zijn we gegaan voor schuimbehang met glow in the dark sterretjes er in. 8.95 per rol. Het zou grijs moeten zijn maar het is meer offwhite helaas. Maar goed, dan verven we de andere muren wel in een lichte grijstint.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k heb samen met de meiden al even gekeken, de sterretjes doen het echt![]()
Ik vind het een leuk kamertje worden! Ik vind de muurschildering in deze kleuren ook erg mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Glad gestuct gipswandje, t verven heeft hem bloed zweet en tranen gekosthij is bang dat een plank er af valt. Dan gaat het vooral om een niet dragende plank geloof ik. Binnenkort maar eens kijken, stiekem wil ik de plank die bij de serie hoort maar ik weet niet hoe die bevestigd wordt, en ik heb de serie niet in de winkel gezien. Posters zit ik naar te kijken, maar twijfel of ik iets totaal anders wil of toch winnie, en dan het liefst de klassieke en getekend. Maar eerst maar eens de naam slinger bestellen.
Oh en ik heb gisteren de cottonball lamp besteld dieniet wilde want duur, 'maar doe toch maar anders blijf je zeuren'
Ik klikte.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:40 schreef Roomsnoes het volgende:
www.indie-ish.nl
* Roomsnoes is niet verantwoordelijk voor eventuele financiële uitdagingen na het klikken op deze link
quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:40 schreef Roomsnoes het volgende:
www.indie-ish.nl
* Roomsnoes is niet verantwoordelijk voor eventuele financiële uitdagingen na het klikken op deze link
Een houten krat op grote wieltjes of een legerkist?quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:08 schreef laziness het volgende:
Er is een opleverdatum dus mijn losse ideeën voor O. zijn kamer moeten nu samen komen.
Er komt één muur met schildering (dit ga ik zelf doen) het bed laten we maken, er komt een matrasje met veel kussens als leeshoek.
Ik zoek nog een kleine laag bij de grond oplossing voor de boeken bij het hoekje.
Heeft iemand nog tips? Bij voorkeur boren we niet direct in de dan net gespackte muur namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Die had ik al eens eerder hier geplaatst maar een afdruiprek vind ik toch minder mooi dan dit.quote:
Dat lijkt meer zo'n ouderwetse kranten/tijdschriftenbak?quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Die had ik al eens eerder hier geplaatst maar een afdruiprek vind ik toch minder mooi dan dit.
Je kunt altijd bij de IKEA eens vragen wat ze hebben liggen, of bij de kringloop kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:58 schreef laziness het volgende:
Die onderste ken ik van pinterestmaar is te groot. En losse lades koop je ook niet vrees ik?
Dat bovenste idee vind ik cool en ga ik nog eens over denken
oh echt?quote:Op zondag 13 september 2015 16:25 schreef Dot. het volgende:
Oh, ik heb zo'n hekel aan dat rolgordijnEcht altijd ruzie mee. Of te lang of te kort en hij is ook wel eens uit zichzelf omhoog geschoten.
Verder wel echt leuk die mintkleur!
hema!quote:Op zondag 13 september 2015 16:27 schreef Estrys het volgende:
Mooie kleuren Mignonne! Dat aankleedkussenhoes is precies de kleur die ik ook moet hebben zie ik
Losse (oude) lades kun je wel kopen bij van die oude bouwmaterialen / oude meubel winkels, zoals van Dijk en Ko in Amsterdamquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:58 schreef laziness het volgende:
Die onderste ken ik van pinterestmaar is te groot. En losse lades koop je ook niet vrees ik?
Dat bovenste idee vind ik cool en ga ik nog eens over denken
Wibra!quote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef mignonne het volgende:
ja de kleur is ietsjes minder hard in t echt maar hij is idd vrij aanwezig. Ik moet het nog zien. Maar goed, in de meeste gevallen zal het gordijn toch helemaal open staan en dan is t niet meer dan een streep![]()
Heb net deze gehaald voor op de plank boven de commode ofzoiets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu ben ik wel weer ff klaar met alle blauws enzo. Nu moet ik eerst alles bij elkaar zien voordat k verder wat toevoeg.
quote:Op maandag 14 september 2015 16:01 schreef Dot. het volgende:
Ik las net in een boek over een kamer met winter en wolventhema. Met ijsblauw en lichtgrijs en dan een muurschildering met bergen en bossen in de verte. Dat lijkt me echt super mooi, maar dan moet ik wel een jongetje krijgen. Voor een meisje maken we een Ponyo kamer
Leukquote:Op maandag 14 september 2015 16:01 schreef Dot. het volgende:
Ik las net in een boek over een kamer met winter en wolventhema. Met ijsblauw en lichtgrijs en dan een muurschildering met bergen en bossen in de verte. Dat lijkt me echt super mooi, maar dan moet ik wel een jongetje krijgen. Voor een meisje maken we een Ponyo kamer
ofcourse!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:29 schreef Peacefulll het volgende:
Oh die lamp Migonne! Mooi! Geeft een heel mooi sprookjesachtig beeld. Doe je nog eens een update als het af is?
hahahahaha ik las het jaquote:Op donderdag 17 september 2015 10:06 schreef Estrys het volgende:
Maar Mignonne, rood, groen, geel en blauw is ook heel mooi![]()
Vriendin van m'n schoonvader.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahahahaha ik las het ja![]()
en jouw geniale antwoord er op
![]()
ja jemigquote:Op donderdag 17 september 2015 10:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vriendin van m'n schoonvader.Ja kom, rood, geel, groen, blauw.... En dat bedoeld ze ook niet 1 van die kleuren he, nee op iedere wand 1.
![]()
Ik wil dat m'n kind rustig kan slapen en niet gelijk in hyper modus schiet als ie zijn ogen open doet.
yea klopt. De muur is mint en de lamp ook. Dat rolgordijn is wat donkerder blauw en bedje straks ook. Hoewel je van het rolgordijn overdag nagenoeg niets ziet verder want ik trek ze altijd helemaal open, anders kan het raam niet openquote:Op donderdag 17 september 2015 10:16 schreef Estrys het volgende:
Maar ik snap je mintgroen dingetje. Je hebt nu die mintgroen en die andere blauw toch als hoofdkleuren?
Fijn die portemonnee'squote:Op donderdag 17 september 2015 10:21 schreef pinquit het volgende:
Ik vind dat oud-mint zegmaar(zelfde teintsoort als oudroze, maar dan in mint/blauw dus) echt prachtig, maar ik vind het niet leuk als de hele kamer zo is. Liefst wat details ofzo, of 1 ding. Verder ben ik heel erg van de kleuren
Oranje, rood, geel (niet dat harde, maar het gezellige, echt het herfstige dus)
Maar wat je al zegt Mignonne, mijn portemonnee vindt dat niet zo tof
mwhehehequote:Op donderdag 17 september 2015 10:23 schreef pinquit het volgende:
Ik heb gisteren vet lang naar een mooi boxkleed zitten zoekenwattttt is dat met die flauwe prutplaatjes erop
![]()
stop nou es
![]()
En toen zag ik een heule mooie en die was dus 40,-. Ja doei.
Toen liep ik naar kruidvat en kocht een wit/grijze voor een 10tje
ja ik had kraanvogels gevouwen! Maar dat had k bij 12 weken ofzo al gedaan en bij nader inspectie zijn die ook bijna allemaal blauw of groenquote:Op donderdag 17 september 2015 10:24 schreef pinquit het volgende:
Poster is goed idee!! of gevouwen kraanvogels, of een mooie vlaggenslinger
quote:Op donderdag 17 september 2015 10:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja ik had kraanvogels gevouwen! Maar dat had k bij 12 weken ofzo al gedaan en bij nader inspectie zijn die ook bijna allemaal blauw of groenmuh
Kringloop?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:26 schreef pinquit het volgende:
Ik moet nog mooi origamipapier kopen! Met motiefjewaarrr? straks even struinen.
En ik zag zoiets leuks in een etalage pas: origamibootjes gevouwen van papier uit de atlas! (of wegenkaarten oid), maar ik ben te erg gehecht aan mn atlas om er uit te gaan scheuren
ohja haha zo wilde ik graag prenten uit dat ene dierenboek. Maar dat boek is zo mooi en zonde om te scheuren enenen mehquote:Op donderdag 17 september 2015 10:26 schreef pinquit het volgende:
Ik moet nog mooi origamipapier kopen! Met motiefjewaarrr? straks even struinen.
En ik zag zoiets leuks in een etalage pas: origamibootjes gevouwen van papier uit de atlas! (of wegenkaarten oid), maar ik ben te erg gehecht aan mn atlas om er uit te gaan scheuren
Bij de copyshop kun je er ook kleurkopieen van (laten) maken!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:30 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja haha zo wilde ik graag prenten uit dat ene dierenboek. Maar dat boek is zo mooi en zonde om te scheuren enenen meh![]()
wat estrys zegt is wel een goeie, kringloop heeft vast een atlas?
Ik heb wel deze dingetjes nog ter decoratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leesplankje en boekjes
ohja dat is een goeie!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:32 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Bij de copyshop kun je er ook kleurkopieen van (laten) maken!
En al die knopjes <3 Nu ga ik hard nadenken waar ik knopjes op kan zetten
Die hebben wij ook ja en deze: http://www.bol.com/nl/p/atlas/9200000011675279/quote:Op donderdag 17 september 2015 10:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja dat is een goeie!
Het is dit boek, die prenten zijn zo mooi
http://www.bol.com/nl/p/het-dierenboek/9200000026644202
jaaaaquote:Op donderdag 17 september 2015 10:35 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Die hebben wij ook ja en deze: http://www.bol.com/nl/p/atlas/9200000011675279/
ha wat grappig!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:43 schreef elamanilo het volgende:
Ze zijn ook allebei nu al heel geliefd hier thuis om door te bladeren en van alles aan te wijzen en te benoemenEn zelfs haar naam staat in de Atlas
Zie: https://instagram.com/p/3doEF_D_OE/
Nou eigenlijk juist liever geen combi met blauw of groenquote:Op donderdag 17 september 2015 10:47 schreef Roosje84 het volgende:
Mignonne, wij hebben deze op de kamer van onze zoon.
Momenteel hangt de ABC poster er maar als je op zoek bent naar een combinatie van blauw/groen en geel is de wereldkaart misschien iets.
Ik zit echt half te lezen sorryquote:Op donderdag 17 september 2015 11:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
ha wat grappig!ze staat op de kaart
[..]
Nou eigenlijk juist liever geen combi met blauw of groenom het een beetje te breken juist.
Ik vind atlassen en wereldkaarten wel heel erg tof <3
oh ik vind geel fantastisch en wil het juist graag in het kamertjr! maar dan dus juist niet in combinatie met iets groens ofzo zoals op die poster omdat het dan weer iets in dezelfde basiskleur is. Snapje? Ik denk zelf in de richting van wellicht een dekentje oid warm geel met wit, zoiets♡quote:Op donderdag 17 september 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
mignonne, wij hebben een vleugje geel aangebracht in de kamer van Sticker. Combineert goed, en is niet zo overthetop als je nu wellicht denkt
hahaquote:Op donderdag 17 september 2015 12:22 schreef L-E het volgende:
Welke poster? (Sorry hoor, sinds de nieuwe layout lijk ik sommige posts te missen ofzo)
Je kunt ook je verfkleur (en evt andere kleuren) op deze pagina invullen:quote:Op donderdag 17 september 2015 12:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahade poster die roosje postte. ik denk op de vorige pagina.
Het mag van mij wel wat duidelijker een andere kleur zijn zeg maar. Het hoeft zeker geen mint of blauw ofzo als basis te hebben want ik vind het andefs allemaal wel heel erg blauw enzo worden. Dus juist geel of oranje of andere herfstige kleurtjes zou k er wel bij willen.
Ik vind hem ook leuk zo. Hoewel hij wel ietwat gehavend is. Maar dat hout kleurt erg mooi met dat mint vind ik. Het ding is meer dat B. het vaak heel lastig vindt om van alle losse elementen in zn hoofd een totaalplaatje te maken zeg maar. Hij ziet dan niet hoe 1 los item in t geheel wel mooi kan zijn. Dus vaak moet ie het gewoon eventjes zien zeg maar en dan draait ie wel bij.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:29 schreef Estrys het volgende:
Ik vind hem best leuk zoals hij is Mignonne. Misstaat niet in ieder geval.
Neequote:Op donderdag 17 september 2015 20:28 schreef mignonne het volgende:
haha die laatste slinger!♡
Ik ben echt zo benieuwd hoe het wordt! Je ideetjes zijn superleuk iig. Heb je gezien dat ze bij hm nu een hero-kapstokje hebben?
Dat kan de mijne ook niet, hij laat mij ook meestal mijn gang gaan in het interieur. Hij heeft wel een mening maar vindt het vaak niet interessant genoeg om die te geven. Pas vroeg ik aan hem: welke kleur waskussenhoes denk jij? Je had zijn gezicht moeten zienquote:Op donderdag 17 september 2015 19:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk zo. Hoewel hij wel ietwat gehavend is. Maar dat hout kleurt erg mooi met dat mint vind ik. Het ding is meer dat B. het vaak heel lastig vindt om van alle losse elementen in zn hoofd een totaalplaatje te maken zeg maar. Hij ziet dan niet hoe 1 los item in t geheel wel mooi kan zijn. Dus vaak moet ie het gewoon eventjes zien zeg maar en dan draait ie wel bij.
I'm on hubby with this one.. wtf is een waskussenhoes..quote:Op donderdag 17 september 2015 21:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat kan de mijne ook niet, hij laat mij ook meestal mijn gang gaan in het interieur. Hij heeft wel een mening maar vindt het vaak niet interessant genoeg om die te geven. Pas vroeg ik aan hem: welke kleur waskussenhoes denk jij? Je had zijn gezicht moeten zien
Ja zo noemden ze dat ding online. Aankleedkussenhoes bedoel ik, hij snapte mij wel. Het interesseerde hem alleen geen ene reet.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
I'm on hubby with this one.. wtf is een waskussenhoes..
Aaah aankleedkussenhoes..quote:Op donderdag 17 september 2015 21:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja zo noemden ze dat ding online. Aankleedkussenhoes bedoel ik, hij snapte mij wel. Het interesseerde hem alleen geen ene reet.
Nee soms heb ik zo'n vlaag van verstandsverbijstering en dan vraag ik het tussen neus en lippen door. Maar hij kijkt me altijd aan alsof hij water ziet brandenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:26 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Aaah aankleedkussenhoes..![]()
Ik vraag dat soort dingen overigens gewoon niet.. Ik kom vaak aan met: 'kijk, nieuw!'
gevonden! het was psikhouvanjou.quote:
thanksquote:Op donderdag 17 september 2015 21:31 schreef laziness het volgende:
Mignonne je bedje wow, prachtig.
Ben benieuwd hoe het is met nog wat meer details hier en daar.
Oh ja die ken ik!quote:Op donderdag 17 september 2015 21:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
gevonden! het was psikhouvanjou.
http://www.psikhouvanjou.nl/april-eleven-super-hero-kapstok-49-cm
ze hebben hem ook in het zwartig.
ja daar zit wel wat in qua puntjes enzoquote:Op donderdag 17 september 2015 21:41 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik!
Heb er naar gekeken voor haar verkleedkleding maar de puntjes lijken mij niet heel handig voor de stofjes van die kleding.
(Plus goed zelf te maken evt.. )
Heul tof!quote:Op donderdag 17 september 2015 12:31 schreef mignonne het volgende:
Dit is de huidige stand van zaken hier.
We hebben in deze kamer vooral na 12 uur zon enzo wat zorgt voor 'warm' licht.
[ afbeelding ]
ik denk dat ik met een lief gekleurd dekentje al een eind ben. In de hoek waar nu de trap staat komt straks een witte schommelstoel van beneden (t ding moet toch ergens staan) daar zit nog oranje geruite bekleding op ook. Het bedje komt tegen de mint muur en aan de andere kant komt de commode met wat prullaria enzo
Jaaa die postte ik laatst ook al!quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:00 schreef elamanilo het volgende:
Lamb, van dat merk zie ik op die website ook een lampje: http://www.psikhouvanjou.(...)hero-wandlamp-zwart#
Supertof <3
Ahhhh gaaf! Ben benieuwd naar wat ie nog meer gaat goedkeurenquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Jaaa die postte ik laatst ook al!Dat is het enige wat is goed gekeurd door Oudste tot nu toe
Ja die is leuk!quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:00 schreef elamanilo het volgende:
Lamb, van dat merk zie ik op die website ook een lampje: http://www.psikhouvanjou.(...)hero-wandlamp-zwart#
Supertof <3
Psst hoeveel wil je er en in welke kleur? Kan ze zo voor je maken (tegen naar ik gok een geringere prijs)quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:54 schreef elamanilo het volgende:
Mignonne <3 Sterrenbehang is lief! En bedje zo is mooi!
Ik ga ook voor de stippen Lamb! Ik had ze in februari al voor mn secret valentine en wilde ze toen ook voor mezelf, maar ik had niet genoeg online centjes toen, dus die voor mezelf moeten nog besteld worden bij aliexpress. Tegenwoordig kan het met ideal heb ik vernomen
DM!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Psst hoeveel wil je er en in welke kleur? Kan ze zo voor je maken (tegen naar ik gok een geringere prijs)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kistjes aan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even onder een spoiler want nogal groot.
ti amo più di ieri ma meno di domani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
xenos, heb wel zelf de achterkant er in gemaakt want dat is ook hout. Heb er een stuk karton met schoolbordfolie in gedaan. (want de schoolbordfolie van de kwantum plakt niet goed genoeg voor op houtquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:22 schreef pinquit het volgende:
Zo lief die stickers! Straalt zon rust uit, maar toch gezellig.
Waar komen die kistjes vandaan estrys?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:03 schreef Estrys het volgende:
Mijn tipi's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kistjes aan de muurOhhh die tipi's zijn gaaaaaaf geworden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even onder een spoiler want nogal groot.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Mariposas het volgende:
Erg leuk estrys!!![]()
Ben ook nog erg blij met mijn muurstickers.Ook zo lief en tof <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh, ik heb zo veel ideeen, maar ik wil alles juist ook rustig houden.. Gelukkig heb ik een heel huis om me uit te gaan leven![]()
![]()
Oh hoe doe je dat dan? Tof zeg!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Psst hoeveel wil je er en in welke kleur? Kan ze zo voor je maken (tegen naar ik gok een geringere prijs)We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Oooh ik ben helemaal blij met mn ingeving dat we dé lamp (ja dezelfde als iedereen hier papierkunstlamp van onderwaterik heb m serieus al 2 jaar in huis ofzo hahaha) toch kunnen gebruiken!
Omdat we op onze kamer nu toch een baby nook maken, ipv de babykamer te maken kan ie gewoon hangenwant ons plafond is wel gewoon hoog
![]()
Lief heeft gisteren alle lillike grijze muren de eerste laag gewit en ik ben helemaal blijvanavond alle grote dingen afmaken en dan deze week heerlijk kneuteren met aankleding
![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor![]()
Oeeeeh wat fijn! Happy hormonesquote:Op zondag 20 september 2015 11:07 schreef pinquit het volgende:
Oooh ik ben helemaal blij met mn ingeving dat we dé lamp (ja dezelfde als iedereen hier papierkunstlamp van onderwaterik heb m serieus al 2 jaar in huis ofzo hahaha) toch kunnen gebruiken!
Omdat we op onze kamer nu toch een baby nook maken, ipv de babykamer te maken kan ie gewoon hangenwant ons plafond is wel gewoon hoog
![]()
Lief heeft gisteren alle lillike grijze muren de eerste laag gewit en ik ben helemaal blijvanavond alle grote dingen afmaken en dan deze week heerlijk kneuteren met aankleding
![]()
![]()
![]()
Ben heel benieuwd hoe het allemaal wordt <3
Ik heb het de komende twee weken weer veel te druk om bezig te gaan met de babykamer maar ik wil zo graag verder kneuteren en tutten en fröbelen en en enmeh.
:)![]()
Ik heb gisteren wel ook 2u lang kastknopjes gezocht![]()
![]()
Maar ik vind ze allemaal te duur
![]()
Hahahahaquote:Op zondag 20 september 2015 11:11 schreef pinquit het volgende:
Ik heb gisteren wel ook 2u lang kastknopjes gezocht![]()
![]()
Maar ik vind ze allemaal te duur
![]()
herkenbaar
![]()
Xenos heeft ze ook. Soms van die glazen die zijn wat meh, maar ze hebben ook wel ns leuke.
Oh en ik mag van B. die met die luchtballons bestellen, dus als je samen wilt bestellen, fine with me
quote:Op zondag 20 september 2015 11:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hahahahaherkenbaar
![]()
Xenos heeft ze ook. Soms van die glazen die zijn wat meh, maar ze hebben ook wel ns leuke.
Oh en ik mag van B. die met die luchtballons bestellen, dus als je samen wilt bestellen, fine with mewat lief van je lief!
![]()
Maar volgens mij maakt samen bestellen qua verzendkosten toch weinig uit, want ze moeten ook nog hier naartoe, en t past geloof ik niet door de brievenbus en ik schrok toen de prijs een p/s-prijs wasik heb er 6 nodig
Ja dat is waar, hoewel als ze een beetje bijtijds zouden zijn zou er wellicht wat te regelen zijn met Wup. Die zie ik als t goed is nog wel voordat jij gaat bevallen met wat geluk.quote:Op zondag 20 september 2015 11:15 schreef pinquit het volgende:
[..]wat lief van je lief!
![]()
Maar volgens mij maakt samen bestellen qua verzendkosten toch weinig uit, want ze moeten ook nog hier naartoe, en t past geloof ik niet door de brievenbus en ik schrok toen de prijs een p/s-prijs wasik heb er 6 nodig
![]()
Die kastknoppen enzo zijn sowieso gewoon best wel prijzig vond ik. Hier bij xenos en zulks betaal je ook al gauw 2,50 ps. Ik had ze toen wel uit de sale bij E. haar kastjes, 50% korting![]()
![]()
E. haar kastjes.
En voor A. haar kast heb ik de knopjes van B. haar oude kast gebruikt uit dr oude huis.
Ik heb overigens volgens mij nog 2 van deze paddenstoelknopjes, als je wilt mag je ze zo hebben. Hoewel je waarschijnlijk niets aan twee hebt, maar wie weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
![]()
Ik ga even kijken bij Xenos!
Leuk die paddenstoeltjes, past wel bijherfst
maar omdat ik nog niet weet wat ik met de andere knopjes doe wacht ik nog even af
Waar zoeken (&vinden) jullie online je deurknopjes? Zat gisteren te zoeken, maar is best lastig vinden nog.
M'n vader en m'n lief zijn vandaag begonnen! Net al uitgebreid staan huilen van ontroering bij de eerste twee stroken behang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk nou![]()
![]()
Ik vind 't zoooo mooi
[ Bericht 2% gewijzigd door Bloesem. op 20-09-2015 11:36:50 ]![]()
Wat is het mooi geworden Mignonne! Dat sterretjesbehang doet mij denken aan mijn eigen kindertijd toen de glow-in-the-dark sterren helemaal hip waren. Die waren van plastic en kon je overal met een soort plakgom ophangen. Een complete sterrenhemel had ik toen. Merk je ook dat het behang zorgt voor meer licht in de kamer 's nachts?![]()
quote:ja nouhou
Hoe dan?
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Bloesem wat een mooi behang!![]()
Benieuwd naar het eindresultaat!
Ik bestelde ook knopjes online..
Ik dacht hier:
http://www.porseleinenknoppen.nl
Dit zijn ze
[ Bericht 12% gewijzigd door Lamb29 op 20-09-2015 20:12:24 ]We'll have love aplenty
You and Me![]()
Met een plotterquote:Je kan me dm'en als je verzoekjes hebt hoor. Wil best kijken wat ik kan doen.
ti amo più di ieri ma meno di domani![]()
Het is wel wat lichter ja, beetje zo'n nachtlampje idee. Maar het 'dooft' ook vrij snel weer. Uur of twee max? Lang genoegquote:Op zondag 20 september 2015 15:11 schreef Peacefulll het volgende:
Wat is het mooi geworden Mignonne! Dat sterretjesbehang doet mij denken aan mijn eigen kindertijd toen de glow-in-the-dark sterren helemaal hip waren. Die waren van plastic en kon je overal met een soort plakgom ophangen. Een complete sterrenhemel had ik toen. Merk je ook dat het behang zorgt voor meer licht in de kamer 's nachts?
En over die knopjes, ik googlede gewoon naar porseleinen knopjes enzo dan kom je een eind.:)![]()
Dank voor de knopjestip! Lamb, wat een leuke platen
We zijn een heel eind gekomen vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog bedenken welke kleur er op de onderste helft komt (we denken mintgroen, oud roze of misschien een mooie paars, iemand nog een suggestie?) En welke kleur de latjes worden tussen de twee helften. Maar ik ben al zo verliefd![]()
![]()
quote:Op zondag 20 september 2015 23:14 schreef Bloesem. het volgende:
Dank voor de knopjestip! Lamb, wat een leuke platen
We zijn een heel eind gekomen vandaag:Op www.keetjeknus.nl hebben ze ook leukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog bedenken welke kleur er op de onderste helft komt (we denken mintgroen, oud roze of misschien een mooie paars, iemand nog een suggestie?) En welke kleur de latjes worden tussen de twee helften. Maar ik ben al zo verliefd![]()
![]()
Boh, ik kom echt nog niet helemaal uit een thema, vormgeving. Ga van de week maar een moodboard in elkaar knallen.
Weet wel al dat het deze vloer wordt; http://www.escovloeren.nl(...)lassee/#.Vf09FkvFQTx
Zo irriterend. Ik doe een opleiding ruimtelijke vormgeving met een deel interieur en decor maar zodra het voor mezelf moet loop ik over van de ideeën en lukt het niet om dat te filteren.
Ik ga hier denk ik sponzen of plotten, vind sponzen met stencils denk ik toch iets leuker, dan is het niet zo letterlijk gekopieerd allemaal (al kan ik wel her en der wat aanpassingen maken natuurlijk).
Er hangt al een bronzen op maat gemaakte luxaflex in de kamer dus ik denk dat ik met geel ga werken, past ook wel mooi bij de vloer.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2015 13:16:04 ]![]()
thema van alles wat? luiertaart, ernie, kan de plaatjes in de lijstjes niet zo goed zien, bloemenvaas, raketquote:Op maandag 21 september 2015 10:39 schreef Mr_Moon het volgende:
Ook hier maar eens een stukje van het kamertje voor ons ventje laten zien...
[ afbeelding ]
Het thema is duidelijk, denk ik![]()
Grappig die raket
[ Bericht 9% gewijzigd door Stippelrientje op 21-09-2015 14:13:16 ]Schudden voor gebruik![]()
Leuk!quote:Op maandag 21 september 2015 10:39 schreef Mr_Moon het volgende:
Ook hier maar eens een stukje van het kamertje voor ons ventje laten zien...
[ afbeelding ]
Het thema is duidelijk, denk ik
Waar komt die commode vandaan?
En gave vloer Myrr! Ik wilde graag een houten vloer om wit te verven, maar dat is zo zonde van het geld, maar met deze prijzen is dat toch beter te doen!![]()
Leuk, Kuifje kamer."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Ik heb een lamp gefixtik vind m zo leuk
Lekker zitten knutselen net met spullen van snoerboer.nl
geel strijkijzersnoer
![]()
Er zit een heeeel zacht lampje in hoor, niet dat beeb straks snachts tijdens t verschonen oid met zon felle lamp in zn oog zit![]()
die huisjes op de commode komen aan de muur, en de knopjes van de commode ga ik denk ik gewoon hetzelfde geel verven als het snoer van de lamp
![]()
Oh heel gaaf! Houten ding van IKEA?We'll have love aplenty
You and Me![]()
ik kom net een werkbeschrijving tegen van zo'n ouderwetse kranten/tijdschriftenbak.
http://ana-white.com/2013/05/plans/x-book-caddy'
mijn engels is niet zo denderend maar misschien heeft iemand er iets aan.![]()
oh tnx Elleska! Leukmisschien dat ik em tzt nog wel ns wil maken. En Lazi heeft er vast wat aan.
Hier komt er weer wat meer schot in de boel. Ik heb vanmorgen even mn moed verzameld en alle losse troep uit de babykamer gehaald. Plintjes en gereedschap en weet ik veel wat... Gister een slinger gemaakt van blaadjes en die alvast provisorisch opgehangen en wat dingen neergezet om wat meer een beeld te krijgen. So far ben ik best tevreden. Het wordt al wat minder blauw op blauw![]()
Het is de bedoeling dat er tussen stoel en bedje nog iets aan de muur komt. We zijn er alleen nog niet over uit wat dan haha. Ik wilde dat kistje wat er staat en er dan nog eentje bij, op verschillende hoogtes of anders van die kleine ribba plankjes. B. heeft liever de plank die bij de commode zat. To be continued
Detail van de blaadjes:
Die plank dus achter het aankleedkussen, ik wil die eigenlijk graag gewoon boven de commode hebben voor mn troepjes enzo.:)![]()
Superik vind het zo cosy, maar toch lekker rustig. Want is dat voor toffe plank?
die op het kistje? dat is een oud leesplankje. Ben nu niet thuis, zal er vanavond ff foto van maken.:)![]()
Wat een leuke slinger! Lijkt me zo'n heerlijk project waar je steeds 1 blaadje van kan maken
Je zou ook ipv iets nieuws aand e muur, die blaadjes wat lager kunnen hangen, midden op de muur zeg maar. Zo hebben wij O haar naam in van die feestslinger-letters midden op de muur, boven haar bedje.![]()
oh lekker suf hahaha. das gewoon zo'n standaard commodeplank. Knopjes eraan om dingen op te hangen en je kunt er spul bovenop zetten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:50 schreef pinquit het volgende:
Nee die met de boekenvoor boven de commode
@Mignonne. Ken je "how to catch a star" van Oliver Jeffers? Er staan prachtige illustraties in. Wellicht mooi bij je behang? Als de stijl je bevalt zijn uit de hardcover zijn misschien wat printjes te halen. De limited edition litho's zijn in ieder geval al uitverkocht![]()
![]()
Op youtube zag ik een filmpje waar door het boek gebladerd wordt.![]()
Wat mooi Mignonne!
Bij de advertenties op Facebook kwam vandaag deze site voorbij: http://printcandy.nl/. Dacht meteen aan dit topic.![]()
Leuke tip dankjequote:Op zaterdag 26 september 2015 16:08 schreef kuifmees het volgende:
@Mignonne. Ken je "how to catch a star" van Oliver Jeffers? Er staan prachtige illustraties in. Wellicht mooi bij je behang? Als de stijl je bevalt zijn uit de hardcover zijn misschien wat printjes te halen. De limited edition litho's zijn in ieder geval al uitverkocht![]()
![]()
Op youtube zag ik een filmpje waar door het boek gebladerd wordt.Heb het even gegoogled maar de stijl van de illustraties is niet echt mijn ding.
@room ja heb k ook aan zitten denken. Ik twijfel nog hoe graag ik iets neer wil kunnen zetten daar haha.
Ik ben blij dat het wat meer affig is zo. T is al net echt ♡:)![]()
lief kamertje zo Jantina! ik hou van schuine hoekjes enzo in kamertjes, maakt het zo knus <3
crosspost vanaf mijn facebook... bij SoLow hebben ze geinige wasmanden voor op de kinderkamerze zijn 6 nogwat per stuk.
Ja ik dacht een muis of rat ofzo maar volgens de verpakking een vosquote:Op zondag 27 september 2015 15:08 schreef Estrys het volgende:
Wat voor een dier is die laatste?ze zijn wel leuk hoor
ik weet niet hoor, ik vond die staart toch wel muizig/rattig xD
Maar goed, A. vindt het ook een vos dus het is een vos
Nou ja het lijkt een beetje een kruising tussen Bor de Wolf en Lowieke de Vos. Maar als A zegt vos dan is het een vosti amo più di ieri ma meno di domani![]()
Putdurie! Geen solow in Utrechtdie zijn tof!
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Mignonne, wat een leuke mandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begint al ergens op te lijken![]()
![]()
Leuk gedaan met die groene draad Jantina!
Lief knus kamertje
En Bloesem wat een fijn rustige sfeer!We'll have love aplenty
You and Me![]()
Wat een mooi, rustig, lieflijk kamertje Janita! Ik vind het roze met het bruin erg mooi gecombineerd.
Ook een mooi roze kamertje Bloesem. Weerkaatst het roze van de muur nou op de kastjes of zit er een zachtroze gloed overheen?![]()
![]()
Wij zijn ook weer bezig met O's balzaal...
Achter de deurtjes zit bergruimte en ze wil heel graag dat we ze groen laten. Misstaat ws niet eens met de rest dus wellicht laten we ze zo. Of we schilderen ze als de rest van de kamer af is.
De van ons geerfde kasten staan nu zo. We willen haar bed er achter tegen aan zetten.
Alles langs de wanden zetten krijgt zo'n groot leeg open vlak in het midden.
Links komt een Gordijn-klamboe-tent idee met kussentjes, boekenbak ed.
Naast haar bed een lekkere stoel en voor de verwarming een vloerkleed.
Het hoekje.
bovenop de kast naast haar bed kan ze mooi haar lego en playmobil uitstallen e.d
Straks ideaal ook met een rondkruipend broertje dat die er niet meteen bij kan.We'll have love aplenty
You and Me![]()
Dank jullie welquote:Op zondag 27 september 2015 20:44 schreef Peacefulll het volgende:
Wat een mooi, rustig, lieflijk kamertje Janita! Ik vind het roze met het bruin erg mooi gecombineerd.
Ook een mooi roze kamertje Bloesem. Weerkaatst het roze van de muur nou op de kastjes of zit er een zachtroze gloed overheen?
Het zijn twee witte kastjes, maar ze lijken inderdaad wel rozig zoHet bedje ook trouwens!
![]()
Commodeplank aan de muur rechts, kistje(s) boven de commode, opgelost!quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:07 schreef mignonne het volgende:
oh tnx Elleska! Leukmisschien dat ik em tzt nog wel ns wil maken. En Lazi heeft er vast wat aan.
Hier komt er weer wat meer schot in de boel. Ik heb vanmorgen even mn moed verzameld en alle losse troep uit de babykamer gehaald. Plintjes en gereedschap en weet ik veel wat... Gister een slinger gemaakt van blaadjes en die alvast provisorisch opgehangen en wat dingen neergezet om wat meer een beeld te krijgen. So far ben ik best tevreden. Het wordt al wat minder blauw op blauw![]()
[ afbeelding ]
Het is de bedoeling dat er tussen stoel en bedje nog iets aan de muur komt. We zijn er alleen nog niet over uit wat dan haha. Ik wilde dat kistje wat er staat en er dan nog eentje bij, op verschillende hoogtes of anders van die kleine ribba plankjes. B. heeft liever de plank die bij de commode zat. To be continued
[ afbeelding ]
Detail van de blaadjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die plank dus achter het aankleedkussen, ik wil die eigenlijk graag gewoon boven de commode hebben voor mn troepjes enzo.
Leuke kamertjes komen er weer voorbij hier.
![]()
Wij vinden deze babykamer helemaal fantastisch, wij hebben alleen geen idee van welk merk en waar hij verkocht wordt, wie kan ons helpen?
Super bedankt!![]()
Ik kom ze tegen op een blog uit 2013, daar staat bij dat ze tweedehands waren en de moeder niet wist waar ze oorspronkelijk gekocht zijn. Dus waarschijnlijk zijn ze dan al een jaar of 6 oud minimaal, en niet meer nieuw te koop denk ik?
Dus je zou op Marktplaats kunnen zoeken of zoeken op landelijke babykamer voor vergelijkbare dingen.![]()
Babypark verkoopt een kamer die er qua stijl erg op lijkt.
Edit: type 'Savigno', verkrijgbaar met en zonder kruis. Type 'St. Tropez' heeft ook een beetje die stijl.![]()
Damn, ik ben stinkschijtjaloers op al die mooie kamertjes![]()
Ben er zelf zoooo slecht in... Nu heb ik nog het "geluk" dat we gaan verhuizen in november ofzo, dus nu kan ik nog allemaal tweedehands meuk op het kleine kamertje gooien, onder het mom van: baby ligt toch bij ons, en voor een maandje ga ik niet alles mooi maken. Maar eigenlijk wil ik straks, in ons grote-mensen-huis, ook zo'n stylish kamertje...
Die lampjes, mooie behangetjes, muurstickertjes, doe nog wel even zwijmelen bij jullie creaties....![]()
![]()
Dat dekentje! Mooi! Waar?
Iemand nog tips voor een superhelden dekbed? Wil geen standaard hysterische. Die gasten mogen er best op staan maar wat rustiger liefst niet in primaire kleuren. Of juist een in de sfeer maar zonder helden erop?We'll have love aplenty
You and Me![]()
Wij hebben m ook en L vindt het ook een vos. Ik vind het wel vrij onhandig dat ie alleen blijft staan als ie ramvol zit.quote:Op zondag 27 september 2015 15:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja ik dacht een muis of rat ofzo maar volgens de verpakking een vosik weet niet hoor, ik vond die staart toch wel muizig/rattig xD
Maar goed, A. vindt het ook een vos dus het is een vos![]()
![]()
Echt? Hier blijven ze gewoon staan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wij hebben m ook en L vindt het ook een vos. Ik vind het wel vrij onhandig dat ie alleen blijft staan als ie ramvol zit.:)![]()
Hier al wat beter nadat ik m heb uitgedeukt met badhanddoeken en draagdoeken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
Echt? Hier blijven ze gewoon staan?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:55 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hier al wat beter nadat ik m heb uitgedeukt met badhanddoeken en draagdoeken.![]()
Ik moest hem idd wel even goed uitdeuken nadat ik ze uit de verpakking haalde.![]()
maar het werkt wel hier xD hoera voor geen trap vol met was meernu nog een mand voor B...
Die laatste is leuk Burdie! Even kijken want geloof ik wel vies duur.
Overweeg nu ook gewoon een simpele effen of patroontje en dan een Fleecedeken erbij oid met helden erop.We'll have love aplenty
You and Me![]()
Of een effen patroon met dit kussensloop:quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:50 schreef Lamb29 het volgende:
Die laatste is leuk Burdie! Even kijken want geloof ik wel vies duur.
Overweeg nu ook gewoon een simpele effen of patroontje en dan een Fleecedeken erbij oid met helden erop.
![]()
![]()
Lurker hier, Zara home heeft op de kids afdeling nu ook een superhelden lijn, misschien zit daar iets tussen?![]()
Oeh ik ga kijken
Ja zit tof spul bij! Thanks!
[ Bericht 55% gewijzigd door Lamb29 op 04-10-2015 09:46:01 ]We'll have love aplenty
You and Me![]()
![]()
Ook alvast aan het nadenken voor de nieuwe babykamer.
Deze kast staat als 160cm breed op de site. Nu lijkt dat om het blad te gaan? is hij van poot tot poot op het breedste stuk smaller? Ik heb een stuk van 153cm waar ik hem tussen had willen proppenLijkt mij een ideale commode.
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Eventueel even in het Ikea topic vragen in k&w! Ik heb hem zelf niet, dus kan het niet voor je nametenals ik moet gokken dan denk ik wel dat het om het blad gaat..
![]()
Ik heb die kast al een jaar of 10, kan hem wel nameten. Weet niet of ze in die tijd de maten hebben aangepast?![]()
Blad is ruim 159.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kast staat als 160cm breed op de site. Nu lijkt dat om het blad te gaan? is hij van poot tot poot op het breedste stuk smaller? Ik heb een stuk van 153cm waar ik hem tussen had willen proppenLijkt mij een ideale commode.
Bij de poten ruim 150.
Kast is dit jaar gekocht. Wel blauw, maar ik denk dat dat niet uitmaakt.![]()
![]()
Oh geweldig dan past het waarschijnlijk precies.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Blad is ruim 159.
Bij de poten ruim 150.
Kast is dit jaar gekocht. Wel blauw, maar ik denk dat dat niet uitmaakt.We'll have love aplenty
You and Me![]()
ninja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:28 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Oh geweldig dan past het waarschijnlijk precies.disclaimer![]()
![]()
Zwangerschapshoofd besefte ineens hoeveel dat dat dan moest zijn
We'll have love aplenty
You and Me![]()
Ikea geeft altijd de grootste maat. Tip voor de volgende keer
Oh mèn, ik ben helemaal kwijt wat ik nou wil in de nieuwe kamer voor EIk wou zo'n vintage blauwe kleur op de muur, maar heb nu bij iemand anders met zo'n app van Flexa wat andere kleuren gezien (salie en tijm
), en die zijn meer groenig. Ben zo bang dat dat toch minder goed combineert......
En we moeten echt nog zoveel doen en het komt er maar niet vanbweeeeeh.
![]()
Saliequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
Oh mèn, ik ben helemaal kwijt wat ik nou wil in de nieuwe kamer voor EIk wou zo'n vintage blauwe kleur op de muur, maar heb nu bij iemand anders met zo'n app van Flexa wat andere kleuren gezien (salie en tijm
), en die zijn meer groenig. Ben zo bang dat dat toch minder goed combineert......
zo mooi, die krijgt Sillie binnenkort. We moeten ook nog aan zijn kamertje beginnen, die is nog basic en saai.
Als iemand nog leuke tips heeft voor een jongen die van groen houdt (dat is al zijn lievelingskleur sinds hij anderhalf was, nooit anders geweest), graag
Ik wil wel een jongenskamer maar niet te stoer. Hij houdt het midden tussen een echt stereotype jongen en een bejaarde vrouw dus ik doe hem geen plezier met een kamer vol monsters en auto's.
Sillie![]()
![]()
Heb je Pinterest Spees? Ik vind Mommo Design erg leuk:
En dit vind ik mooie kleuren bij elkaardat hout, wit en groenig!
![]()
![]()
Ja er zijn echt fantastische dingen te koop voor zo'n bosthema Burd![]()
Ik vind zelf een thema een beetje gevaarlijk. Maar ik weet niet hoe sterk de mening van jouw kind is![]()
![]()
Mijn kind is anderhalf. Ik hoop dat ik er nog mee weg kom dat ik wat verzin. Als ik het hem vraag, wil hij toch alleen maar Elmoquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ja er zijn echt fantastische dingen te koop voor zo'n bosthema Burd![]()
Ik vind zelf een thema een beetje gevaarlijk. Maar ik weet niet hoe sterk de mening van jouw kind is.
![]()
Ik heb pinterest idd! Maar ik zie vaak door de bomen het bos niet meer en het lijkt wel of ik alleen babykamers en grote schooljongenskamers vindquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je Pinterest Spees? Ik vind Mommo Design erg leuk:
En dit vind ik mooie kleuren bij elkaardat hout, wit en groenig!
Ik zou beter mijn best kunnen doen hoormaar iedereen heeft andere zoektermen en ideeën dus hoop hier op wat nieuwe input!
Dat houten huisje bijvoorbeeld wat jij postsimpel maar zo leuk, en echt iets voor S.
(krijg jij nou ook een jongetje?)![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn kind is anderhalf. Ik hoop dat ik er nog mee weg kom dat ik wat verzin. Als ik het hem vraag, wil hij toch alleen maar Elmo.
![]()
!
![]()
Mijn 2 jarige wilde alleen maar Frozenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn kind is anderhalf. Ik hoop dat ik er nog mee weg kom dat ik wat verzin. Als ik het hem vraag, wil hij toch alleen maar Elmo.
Kijk lief leuke boom. Nee Anna en Elsa![]()
Kijk leuke sterretjes. Nee Anna en Elsa![]()
Kijk Efteling! NEE ANNA EN ELSAAAAA
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Laat ik het zo zeggen, ik heb het nog niet bevestigd gekregen van een echoscopist (volgende week echo), maar als ik een meisje krijg vreet ik mn hoed opquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb pinterest idd! Maar ik zie vaak door de bomen het bos niet meer en het lijkt wel of ik alleen babykamers en grote schooljongenskamers vind
Ik zou beter mijn best kunnen doen hoormaar iedereen heeft andere zoektermen en ideeën dus hoop hier op wat nieuwe input!
Dat houten huisje bijvoorbeeld wat jij postsimpel maar zo leuk, en echt iets voor S.
(krijg jij nou ook een jongetje?)![]()
![]()
Jongens zijn meestal wel wat relaxter/meegaander volgens mij bij dit soort dingen. Dus ik denk dat Burdie wel los kan gaan.
ik zei meestal, ik weet dat er uitzonderingen zijn![]()
![]()
Oooeh, tof!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb het nog niet bevestigd gekregen van een echoscopist (volgende week echo), maar als ik een meisje krijg vreet ik mn hoed op![]()
![]()
O's superheldenkamer wordt ook helemaal zo dat hij in no time weer om te turnen is.
Na 2 jaar roepen dat ze superheld wil worden is het sinds deze week kunstenares![]()
Overigens wil ze nog steeds een superhelden thema gelukkig![]()
Ik ben nog aan het brainstormen voor mini's kamer. Zou ook daar een geek thema tof vinden maar wellicht ook beetje to much.We'll have love aplenty
You and Me![]()
Early dew van flexa. Dat is ook de kleur van de muur op dat kamertje wat je postte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Deze hebben wij .. Of ja hadden we al nog voordat we kinders hadden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toen ik zwanger bleek hebben we hem tot commode gebombardeerd. Zo'n fijn ding! Ben er nog elke dag blij mee![]()
Het blad steekt inderdaad ietsje uit maar of die 7 cm langer is t.a.v. de poten?![]()
Ik ben nu op het werk dus ik kan het niet voor je opmeten. Maar ik denk dat dat net niet gaat passen![]()
En Flexa lakken zijn vandaag en morgen nog in de aanbieding bij de Gamma.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:32 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Early dew van flexa. Dat is ook de kleur van de muur op dat kamertje wat je postte.![]()
Ik zou alleen geen lak op de muur doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
En Flexa lakken zijn vandaag en morgen nog in de aanbieding bij de Gamma.
ti amo più di ieri ma meno di domani![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zou alleen geen lak op de muur doenIk zat te kijken voor een houten kratje en de binnenkant van een lampenkap (jdb gescoord voor 15 euro) die ik wil schilderen, maar de muurverf is ook in de aanbieding. 15 euro voor een liter.
https://www.gamma.nl/asso(...)b_product_b021426911
Jammer dat ze niet van die 0,25 potjes hebben in die kleur.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 14:54:07 ]![]()
Heb twee liter Early Dew gehaald en die lak doe ik wel met een potje Gamma ID. Dan ga ik nu even mijn pinpas doormidden knippen.
Ik doe mijn foto's even via Picturetrail want ik heb geen zin om ze stuk voor stuk te uploaden nu Imgur vaag doet bij me.
http://www.picturetrail.com/myrr. (met prachtige achtergrond zie ik, krijg de foto's niet rechtop, excuus daarvoor)
De staat nadat ik ben begonnen met trekken een paar weken terug. De buitenste laag was dat groene, en de kamer was echt te lelijk voor woorden. Vier lagen behang over elkaar heen geplakt, zwarte () plinten. Het oppervlak is zo'n 12 m2 met een L-indeling.
Inmiddels zijn de muren helemaal leeg, is het plafond weer wit gespoten (wel met latjes helaas, want eronder zaten lelijke plekken en opnieuw stuken ga ik niet doen in een huurwoning), en heb ik de deurkozijnen gedaan met Gamma ID Klei. Er straalt weliswaar DAGLICHT uit de slaapkamer de gang op.
Het behang en de vloer liggen al (zou eerst hout doen, maar heb toch gekozen voor laminaat omdat dit gewoon minder moeite is) klaar en ook de muurverf is aanwezig dus weer aan de slag aankomende dagen.
Straks nog even de vloerplinten wit maken (gewoon met de latex die we nu hebben liggen) en morgen behangen. Ik twijfel nog of ik het raamkozijn ook grijs doe, misschien kan ik morgen genoeg zin vinden om die te schuren maar ik denk dat ik het zo ook wel prima vind.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 21:38:53 ]![]()
Ah, nou ik gooi morgen wel wat foto's van voor en nu erop. Wel een nare kamer om duidelijk op de foto te krijgen, heb er ook de lens niet voor helaas.quote:Op zondag 11 oktober 2015 09:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kan je foto's niet zien Myrr, er staat dat je account verwijderd is.![]()
Diiiiiiiiilemma!
Zilver of goud?
We doen in de hoek waar de wieg komt zo'n huisje op de muur;
Het huisje zelf blijft wit, eromheen wordt Early Dew maar we willen het niet helemaal tot het plafond door laten lopen en links en rechts op ongeveer de helft en een derde van de muur laten stoppen. Daaromheen moet een kader komen.
Heb proefjes gemaakt;
De deurposten zijn 'Klei' (grijs) van GammaID, dus beter zilver, er komen nog veel accentkleuren in de kamer.
Dit is trouwens ongeveer hoe het er eerst uit zag.Zwarte plinten overal, vies zeil en vier lagen behang over elkaar heen geplakt.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: