Foto van hoe ie hangt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Die papierlampen zijn erg leuk ja! Wij hebben de roze voor O. E print is erg leuk.
En Mamma kwijt <3. Erg leuk boek
Da zei mijn lief net ookquote:
quote:
Oeh thanks!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:01 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
Inclusief mismatchende stoel-die-we-nog-ergens-haddeb-staan.
Ik zie dat ik die omvouwflapjes wel even vast kan lijmen.
Bedje is standaard ledikantmaat, en de stoel vind je in de ikea-catalogus. Geen idee hoe ie heet verderquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh thanks!
Volgens mij is jullie kamertje vergelijkbaar of een klein slagje groter, dit geeft wel duidelijk beeld.
T moet em maar gewoon wordenzoek ik t behang bij de lamp uit ipv andersom xD
Ja. Je kamertje is wat dieper dan hier maar grofweg net zo breed dan. Ik denk dat het hier 2.30 bij 3,5 is ofzoiets?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:05 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Bedje is standaard ledikantmaat, en de stoel vind je in de ikea-catalogus. Geen idee hoe ie heet verder![]()
Kamertje is 2.5 bij 5 ofzo denk ik, excl halfinbouwkast.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:24 schreef miss_sly het volgende:
O, damn, ik snap niet waarom mijn autocorrect altijd zo'n maakt van zon. Niet dat het nou zo'n raar woord is
Zon! ☀️☀️☀️
Dus!
Ik heb geen precieze specificaties meegekregenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:33 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
met lijst er omheen zeg maar of puur alleen spiegel?
Ik dacht ook dat ze zoiets hadden bij Ikea maar blijkbaar niet meer.
IKEA had deze, maar die is uit het assortiment.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Iemand een tip waar je een leuke spiegel in de vorm van een zo'n kunt kopen? Ik meende Ikea, maar daar zie ik niets.
Oh we hebben gesettled voor een b-keuze haha.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef L-E het volgende:
Welk behang mignonne?
Ik zoek behang (niet perse kinderkamerig) maar ik kan alleen behang vinden dat we niet kunnen betalen. Dus wat goedkopere adresjes zijn welkom!
Ik zit te lezen en denk waarvoor heb je nou een cosleeper nodig?? Even snel in z&g gekeken en je bent gewoon zwanger joh! Ik heb dat even helemaal gemist en daarom feliciteer ik je hier gewoon!quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:25 schreef Lamb29 het volgende:
Zo![]()
Ik mag 3 kamers inrichten![]()
O's superheldenkamer..
Onze kamer willen we een mini hoekje maken met een kleine co sleeper. (helaas past een gewoon ikea-verbouwde variant niet)
En O's oude kamer wordt in de toekomst de kamer van *ikzoeknogeengeschiktewerknaam*
Leuk die sterren Mignonne!
Benieuwd naar het resultaat straks
OHH IK MOET DAT KLEED!!! WAAR??quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze hangen! Foto maken is nog lastig want ze heeft een onhandige hoek bij de ingang van haar kamer.
Haar kamertje krijgt wel al wat meer vorm![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:52 schreef elamanilo het volgende:
[..]
OHH IK MOET DAT KLEED!!! WAAR??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]. Sorry het is handgeweven, gekocht op een van mijn reizen in Tasmanië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]. Sorry het is handgeweven, gekocht op een van mijn reizen in Tasmanië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw! Dat is misschien ook wel wat voor de meidenkamer van mijn oudste!quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh we hebben gesettled voor een b-keuze haha.
Ik wilde aanvankelijk deze rechter , maar voor 40 eu per rol wordt dat em niet.
[ afbeelding ]
Nu zijn we gegaan voor schuimbehang met glow in the dark sterretjes er in. 8.95 per rol. Het zou grijs moeten zijn maar het is meer offwhite helaas. Maar goed, dan verven we de andere muren wel in een lichte grijstint.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k heb samen met de meiden al even gekeken, de sterretjes doen het echt![]()
Ik vind het een leuk kamertje worden! Ik vind de muurschildering in deze kleuren ook erg mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Glad gestuct gipswandje, t verven heeft hem bloed zweet en tranen gekosthij is bang dat een plank er af valt. Dan gaat het vooral om een niet dragende plank geloof ik. Binnenkort maar eens kijken, stiekem wil ik de plank die bij de serie hoort maar ik weet niet hoe die bevestigd wordt, en ik heb de serie niet in de winkel gezien. Posters zit ik naar te kijken, maar twijfel of ik iets totaal anders wil of toch winnie, en dan het liefst de klassieke en getekend. Maar eerst maar eens de naam slinger bestellen.
Oh en ik heb gisteren de cottonball lamp besteld dieniet wilde want duur, 'maar doe toch maar anders blijf je zeuren'
Ik klikte.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:40 schreef Roomsnoes het volgende:
www.indie-ish.nl
* Roomsnoes is niet verantwoordelijk voor eventuele financiële uitdagingen na het klikken op deze link
quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:40 schreef Roomsnoes het volgende:
www.indie-ish.nl
* Roomsnoes is niet verantwoordelijk voor eventuele financiële uitdagingen na het klikken op deze link
Een houten krat op grote wieltjes of een legerkist?quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:08 schreef laziness het volgende:
Er is een opleverdatum dus mijn losse ideeën voor O. zijn kamer moeten nu samen komen.
Er komt één muur met schildering (dit ga ik zelf doen) het bed laten we maken, er komt een matrasje met veel kussens als leeshoek.
Ik zoek nog een kleine laag bij de grond oplossing voor de boeken bij het hoekje.
Heeft iemand nog tips? Bij voorkeur boren we niet direct in de dan net gespackte muur namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Die had ik al eens eerder hier geplaatst maar een afdruiprek vind ik toch minder mooi dan dit.quote:
Dat lijkt meer zo'n ouderwetse kranten/tijdschriftenbak?quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:36 schreef laziness het volgende:
[..]
Die had ik al eens eerder hier geplaatst maar een afdruiprek vind ik toch minder mooi dan dit.
Je kunt altijd bij de IKEA eens vragen wat ze hebben liggen, of bij de kringloop kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:58 schreef laziness het volgende:
Die onderste ken ik van pinterestmaar is te groot. En losse lades koop je ook niet vrees ik?
Dat bovenste idee vind ik cool en ga ik nog eens over denken
oh echt?quote:Op zondag 13 september 2015 16:25 schreef Dot. het volgende:
Oh, ik heb zo'n hekel aan dat rolgordijnEcht altijd ruzie mee. Of te lang of te kort en hij is ook wel eens uit zichzelf omhoog geschoten.
Verder wel echt leuk die mintkleur!
hema!quote:Op zondag 13 september 2015 16:27 schreef Estrys het volgende:
Mooie kleuren Mignonne! Dat aankleedkussenhoes is precies de kleur die ik ook moet hebben zie ik
Losse (oude) lades kun je wel kopen bij van die oude bouwmaterialen / oude meubel winkels, zoals van Dijk en Ko in Amsterdamquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:58 schreef laziness het volgende:
Die onderste ken ik van pinterestmaar is te groot. En losse lades koop je ook niet vrees ik?
Dat bovenste idee vind ik cool en ga ik nog eens over denken
Wibra!quote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef mignonne het volgende:
ja de kleur is ietsjes minder hard in t echt maar hij is idd vrij aanwezig. Ik moet het nog zien. Maar goed, in de meeste gevallen zal het gordijn toch helemaal open staan en dan is t niet meer dan een streep![]()
Heb net deze gehaald voor op de plank boven de commode ofzoiets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nu ben ik wel weer ff klaar met alle blauws enzo. Nu moet ik eerst alles bij elkaar zien voordat k verder wat toevoeg.
quote:Op maandag 14 september 2015 16:01 schreef Dot. het volgende:
Ik las net in een boek over een kamer met winter en wolventhema. Met ijsblauw en lichtgrijs en dan een muurschildering met bergen en bossen in de verte. Dat lijkt me echt super mooi, maar dan moet ik wel een jongetje krijgen. Voor een meisje maken we een Ponyo kamer
Leukquote:Op maandag 14 september 2015 16:01 schreef Dot. het volgende:
Ik las net in een boek over een kamer met winter en wolventhema. Met ijsblauw en lichtgrijs en dan een muurschildering met bergen en bossen in de verte. Dat lijkt me echt super mooi, maar dan moet ik wel een jongetje krijgen. Voor een meisje maken we een Ponyo kamer
ofcourse!quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:29 schreef Peacefulll het volgende:
Oh die lamp Migonne! Mooi! Geeft een heel mooi sprookjesachtig beeld. Doe je nog eens een update als het af is?
hahahahaha ik las het jaquote:Op donderdag 17 september 2015 10:06 schreef Estrys het volgende:
Maar Mignonne, rood, groen, geel en blauw is ook heel mooi![]()
Vriendin van m'n schoonvader.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahahahaha ik las het ja![]()
en jouw geniale antwoord er op
![]()
ja jemigquote:Op donderdag 17 september 2015 10:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Vriendin van m'n schoonvader.Ja kom, rood, geel, groen, blauw.... En dat bedoeld ze ook niet 1 van die kleuren he, nee op iedere wand 1.
![]()
Ik wil dat m'n kind rustig kan slapen en niet gelijk in hyper modus schiet als ie zijn ogen open doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |