abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:06:16 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156648200
Ja er zijn echt fantastische dingen te koop voor zo'n bosthema Burd O+

Ik vind zelf een thema een beetje gevaarlijk. Maar ik weet niet hoe sterk de mening van jouw kind is :')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:08:30 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156648252
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ja er zijn echt fantastische dingen te koop voor zo'n bosthema Burd O+

Ik vind zelf een thema een beetje gevaarlijk. Maar ik weet niet hoe sterk de mening van jouw kind is :')
Mijn kind is anderhalf. Ik hoop dat ik er nog mee weg kom dat ik wat verzin. Als ik het hem vraag, wil hij toch alleen maar Elmo :').
KuikenGuppy
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:10:02 #278
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156648293
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je Pinterest Spees? Ik vind Mommo Design erg leuk:




En dit vind ik mooie kleuren bij elkaar O+ dat hout, wit en groenig!

Ik heb pinterest idd! Maar ik zie vaak door de bomen het bos niet meer en het lijkt wel of ik alleen babykamers en grote schooljongenskamers vind :+

Ik zou beter mijn best kunnen doen hoor :D maar iedereen heeft andere zoektermen en ideeën dus hoop hier op wat nieuwe input!

Dat houten huisje bijvoorbeeld wat jij post O+ simpel maar zo leuk, en echt iets voor S.

(krijg jij nou ook een jongetje?)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:10:55 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156648318
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn kind is anderhalf. Ik hoop dat ik er nog mee weg kom dat ik wat verzin. Als ik het hem vraag, wil hij toch alleen maar Elmo :').
:D O+!
pi_156648337
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn kind is anderhalf. Ik hoop dat ik er nog mee weg kom dat ik wat verzin. Als ik het hem vraag, wil hij toch alleen maar Elmo :').
Mijn 2 jarige wilde alleen maar Frozen :')
Kijk lief leuke boom. Nee Anna en Elsa }:|
Kijk leuke sterretjes. Nee Anna en Elsa }:|
Kijk Efteling! NEE ANNA EN ELSAAAAA }:|
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:12:39 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156648359
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:10 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik heb pinterest idd! Maar ik zie vaak door de bomen het bos niet meer en het lijkt wel of ik alleen babykamers en grote schooljongenskamers vind :+

Ik zou beter mijn best kunnen doen hoor :D maar iedereen heeft andere zoektermen en ideeën dus hoop hier op wat nieuwe input!

Dat houten huisje bijvoorbeeld wat jij post O+ simpel maar zo leuk, en echt iets voor S.

(krijg jij nou ook een jongetje?)
Laat ik het zo zeggen, ik heb het nog niet bevestigd gekregen van een echoscopist (volgende week echo), maar als ik een meisje krijg vreet ik mn hoed op :D
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:13:29 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156648376
Jongens zijn meestal wel wat relaxter/meegaander volgens mij bij dit soort dingen. Dus ik denk dat Burdie wel los kan gaan.

ik zei meestal, ik weet dat er uitzonderingen zijn :P
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:14:03 #283
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156648392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:12 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik heb het nog niet bevestigd gekregen van een echoscopist (volgende week echo), maar als ik een meisje krijg vreet ik mn hoed op :D
Oooeh, tof! *G*
pi_156648630
O's superheldenkamer wordt ook helemaal zo dat hij in no time weer om te turnen is.
Na 2 jaar roepen dat ze superheld wil worden is het sinds deze week kunstenares O+
Overigens wil ze nog steeds een superhelden thema gelukkig :+

Ik ben nog aan het brainstormen voor mini's kamer. Zou ook daar een geek thema tof vinden maar wellicht ook beetje to much.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156648929
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ikea geeft altijd de grootste maat. Tip voor de volgende keer oO<

Oh mèn, ik ben helemaal kwijt wat ik nou wil in de nieuwe kamer voor E :') Ik wou zo'n vintage blauwe kleur op de muur, maar heb nu bij iemand anders met zo'n app van Flexa wat andere kleuren gezien (salie en tijm O+ ), en die zijn meer groenig. Ben zo bang dat dat toch minder goed combineert......

En we moeten echt nog zoveel doen en het komt er maar niet van :X bweeeeeh.
Early dew van flexa. Dat is ook de kleur van de muur op dat kamertje wat je postte.
pi_156649258
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Lamb29 het volgende:
:) Ook alvast aan het nadenken voor de nieuwe babykamer.

[ afbeelding ]

Deze kast staat als 160cm breed op de site. Nu lijkt dat om het blad te gaan? is hij van poot tot poot op het breedste stuk smaller? Ik heb een stuk van 153cm waar ik hem tussen had willen proppen ;) Lijkt mij een ideale commode.
Deze hebben wij .. Of ja hadden we al nog voordat we kinders hadden.
Maar toen ik zwanger bleek hebben we hem tot commode gebombardeerd. Zo'n fijn ding! Ben er nog elke dag blij mee *O*

Het blad steekt inderdaad ietsje uit maar of die 7 cm langer is t.a.v. de poten? :X
Ik ben nu op het werk dus ik kan het niet voor je opmeten. Maar ik denk dat dat net niet gaat passen
pi_156731633
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:32 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Early dew van flexa. Dat is ook de kleur van de muur op dat kamertje wat je postte.
En Flexa lakken zijn vandaag en morgen nog in de aanbieding bij de Gamma.
pi_156731692
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:45 schreef Myrr het volgende:

[..]

En Flexa lakken zijn vandaag en morgen nog in de aanbieding bij de Gamma.
Ik zou alleen geen lak op de muur doen ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156731759
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik zou alleen geen lak op de muur doen ;)
Uiteraard :P Ik zat te kijken voor een houten kratje en de binnenkant van een lampenkap (jdb gescoord voor 15 euro) die ik wil schilderen, maar de muurverf is ook in de aanbieding. 15 euro voor een liter.

https://www.gamma.nl/asso(...)b_product_b021426911

Jammer dat ze niet van die 0,25 potjes hebben in die kleur. -O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 14:54:07 ]
pi_156734497
Heb twee liter Early Dew gehaald en die lak doe ik wel met een potje Gamma ID. Dan ga ik nu even mijn pinpas doormidden knippen. :+

Ik doe mijn foto's even via Picturetrail want ik heb geen zin om ze stuk voor stuk te uploaden nu Imgur vaag doet bij me.

http://www.picturetrail.com/myrr. (met prachtige achtergrond zie ik, krijg de foto's niet rechtop, excuus daarvoor)

De staat nadat ik ben begonnen met trekken een paar weken terug. De buitenste laag was dat groene, en de kamer was echt te lelijk voor woorden. Vier lagen behang over elkaar heen geplakt, zwarte ( :') ) plinten. Het oppervlak is zo'n 12 m2 met een L-indeling.

Inmiddels zijn de muren helemaal leeg, is het plafond weer wit gespoten (wel met latjes helaas, want eronder zaten lelijke plekken en opnieuw stuken ga ik niet doen in een huurwoning), en heb ik de deurkozijnen gedaan met Gamma ID Klei. Er straalt weliswaar DAGLICHT uit de slaapkamer de gang op.

Het behang en de vloer liggen al (zou eerst hout doen, maar heb toch gekozen voor laminaat omdat dit gewoon minder moeite is) klaar en ook de muurverf is aanwezig dus weer aan de slag aankomende dagen.

Straks nog even de vloerplinten wit maken (gewoon met de latex die we nu hebben liggen) en morgen behangen. Ik twijfel nog of ik het raamkozijn ook grijs doe, misschien kan ik morgen genoeg zin vinden om die te schuren maar ik denk dat ik het zo ook wel prima vind.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 21:38:53 ]
pi_156753028
Ik kan je foto's niet zien Myrr, er staat dat je account verwijderd is.
pi_156794893
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 09:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kan je foto's niet zien Myrr, er staat dat je account verwijderd is.
Ah, nou ik gooi morgen wel wat foto's van voor en nu erop. Wel een nare kamer om duidelijk op de foto te krijgen, heb er ook de lens niet voor helaas.
pi_156966480
Diiiiiiiiilemma!

Zilver of goud?

We doen in de hoek waar de wieg komt zo'n huisje op de muur;



Het huisje zelf blijft wit, eromheen wordt Early Dew maar we willen het niet helemaal tot het plafond door laten lopen en links en rechts op ongeveer de helft en een derde van de muur laten stoppen. Daaromheen moet een kader komen.

Heb proefjes gemaakt;







De deurposten zijn 'Klei' (grijs) van GammaID, dus beter zilver, er komen nog veel accentkleuren in de kamer.

Dit is trouwens ongeveer hoe het er eerst uit zag. :') Zwarte plinten overal, vies zeil en vier lagen behang over elkaar heen geplakt.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:48:28 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_156966531
Ik vind juist dat goud wel tof eigenlijk :D
disclaimer
pi_156966586
Goud!
pi_156966603
Okay, gold it is!


Nog even de vloer en een pens erbij voor de beeldvorming. _O_
pi_156966687
zilver O+

hihi :@
Schudden voor gebruik
pi_156966739
Ik ook zilver O+ wordt mooi!
pi_156966766
Sowieso goud.

Ben benieuwd naar het resultaat!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156969034
Ik zou voor zilver gaan! Enne.. leuk idee zeg!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')