abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155234359
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
pi_155235051
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 08:57 schreef The_Yakuza het volgende:

[..]

:@ :)
Hahahaha dat is een goeie _O- Volgende week ga ik weer NAC kijken :D Tegen Jong Ajax zie ik, dat wordt weer een lastige pot :P
pi_155236148
Gisteren weer even FUT met een vriend gespeeld, waren opmerkelijke potjes. Of we wonnen met 6-0 of we verloren met 3/4-0.

Hij heeft een redelijk goedkoop team met Lewandowski, Reus en Alaba als duurste spelers. We kwamen bijna geen dure teams tegen. Af en toe een IF en soms een verdwaalde TOTS maar dat is het. Zelf speel ik altijd wel tegen een CR7, Messi en een half TOTS team...
pi_155237588
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren weer even FUT met een vriend gespeeld, waren opmerkelijke potjes. Of we wonnen met 6-0 of we verloren met 3/4-0.

Hij heeft een redelijk goedkoop team met Lewandowski, Reus en Alaba als duurste spelers. We kwamen bijna geen dure teams tegen. Af en toe een IF en soms een verdwaalde TOTS maar dat is het. Zelf speel ik altijd wel tegen een CR7, Messi en een half TOTS team...
Snap het ook niet, verschillen zijn te groot. Eene keer win je idd dik andere keer lijkt de bal vast gelijmt te zijn aan de tegenstander zonder dat je er een voet tussen kunt krijgen.
pi_155238680
Had weer eens zin een potje fut te doen sinds twee weken geleden. Wat zie ik, geen enkele toure op de markt, al zijn versies niet. Ben benieuwd hoe de price ranges gaan werken met fut16. Op deze manier in elk geval niet.
pi_155241219
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 15:15 schreef Apekoek het volgende:
Had weer eens zin een potje fut te doen sinds twee weken geleden. Wat zie ik, geen enkele toure op de markt, al zijn versies niet. Ben benieuwd hoe de price ranges gaan werken met fut16. Op deze manier in elk geval niet.
Wij wilden gisteren Bayern Vidal halen maar die is ook niet te krijgen. Er worden momenteel niet zoveel packs gehaald... Volgens mij zijn veel mensen nog steeds aan het janken dat spelers minder waard zijn geworden.
pi_155243531
ZT - wat betreft die munten -

heel lief van je ! maar hoeft niet joh.. FUT15 is dood - ben pas tegen de zomer begonnen dus ik zie het wel als een aanloop naar 16. nog 5 weekjes en 16 is er al.

Gister ook een vervelend ongeluk gehad - verwacht niet dat ik de komende 2 weken veel zal spelen, maar nogmaals thx.

mocht je in 16 nog ergens vanaf willen ;)
pi_155243859
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:59 schreef realbase het volgende:

heel lief van je ! maar hoeft niet joh.. FUT15 is dood - ben pas tegen de zomer begonnen dus ik zie het wel als een aanloop naar 16. nog 5 weekjes en 16 is er al.

Gister ook een vervelend ongeluk gehad - verwacht niet dat ik de komende 2 weken veel zal spelen, maar nogmaals thx.

2016 gaat voor mij voor het eerst PES worden :D
Sterkte met je herstel ^O^
pi_155247294
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

2016 gaat voor mij voor het eerst PES worden :D
Sterkte met je herstel ^O^
hoezo pes dan ? ik heb de demo gedownload - maar nog niet gespeelt..
pi_155251734
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:59 schreef realbase het volgende:

Sterkte, wat is er gebeurd?

Tevens: Ondanks het puntverlies toch een vette avond gehad op Woudenstein. 2e Helft was erg spectaculair en de sfeer in het vak was uitstekend. Alleen stond de verdediging van AZ wel vaak te schutteren bij dode spelmomenten. Al met al was een gelijkspel een terechte uitslag.
pi_155258408
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Sterkte, wat is er gebeurd?

Tevens: Ondanks het puntverlies toch een vette avond gehad op Woudenstein. 2e Helft was erg spectaculair en de sfeer in het vak was uitstekend. Alleen stond de verdediging van AZ wel vaak te schutteren bij dode spelmomenten. Al met al was een gelijkspel een terechte uitslag.
tobe honest.. geen idee.. flauw gevallen - in een glazen vaas gevallen en een dike gapende wond op mn been over gehouden, met ingescheurde spier.. bijzonder om wakker te worden in een plas bloed en even geen idee te hebben WTF happened :)
pi_155262313
pes demo even geprobeert.. maar kan niet wennen aan de controls :)
Het ziet er ook allemaal iets trager uit voor mn gevoel ?
pi_155262537
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 09:48 schreef realbase het volgende:

[..]

tobe honest.. geen idee.. flauw gevallen - in een glazen vaas gevallen en een dike gapende wond op mn been over gehouden, met ingescheurde spier.. bijzonder om wakker te worden in een plas bloed en even geen idee te hebben WTF happened :)
We zijn allemaal wel eens in een glazen vaas gevallen, komt goed ;)
  zondag 16 augustus 2015 @ 15:40:32 #14
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_155266209
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We zijn allemaal wel eens in een glazen vaas gevallen, komt goed ;)
#herkenbaar!
🍆
pi_155272429
toch maar even gespeelt ! blijkbaar mindere goden online op zondag :) net naar divisie 1 toe gepromoveert !
pi_155276969
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 19:36 schreef realbase het volgende:
toch maar even gespeelt ! blijkbaar mindere goden online op zondag :) net naar divisie 1 toe gepromoveert !
Volgens mij willen ze gewoon iedereen een goed Fifa gevoel geven, zodat we Fifa 2016 gaan kopen. Opeens promoveren we massaal naar Divisie 1

Desalniettemin gefeliciteerd _O_ ^O^
pi_155277678
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens mij willen ze gewoon iedereen een goed Fifa gevoel geven, zodat we Fifa 2016 gaan kopen. Opeens promoveren we massaal naar Divisie 1

Desalniettemin gefeliciteerd _O_ ^O^
Zou me eigenlijk niet eens verbazen van EA _O-
pi_155295825
who knows indd.. maybe van de week nog even spelen en kijken of ik Div 1 kan winnen :)
pi_155297548
ZT, waarom ga je over naar PES ?
pi_155301840
Is de PES demo een beetje vermakelijk?
Welke teams zitten erin?
pi_155302999
ik vond het niets.. maar goed - nooit PES gespeelt.
pi_155308692
Messi als jedi :D

ben er alleen nog niet helemaal klaar mee. Maar ziet er wel grappig uit al :P

[ Bericht 17% gewijzigd door over_hedge op 17-08-2015 22:33:06 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_155315417
;(
pi_155320384
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 17:04 schreef realbase het volgende:
ZT, waarom ga je over naar PES ?
Omdat ik fifa op de een of andere manier niet meer voor mijn lol speel.
Verliezen maakt mij niet uit, de manier waarop wel (EAids).
pi_155320455
Speel elk jaar minder FUT. Heb dit jaar 350+ potjes gespeeld en 80-90% was nog in '14. Volgens mij tikte ik een paar jaar geleden makkelijk de 1000 potjes aan.

Spelen nu eigenlijk alleen clubs en dat is simpelweg een stuk leuker, mits je met 4 of meer spelers bent.
pi_155321527
Wat een drama die pes demo.. pes 2006 was nog beter.
pi_155323012
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

daar heb je ene punt.. net 3 potjes Div 1.. en echt alle 3 verloren door dike EAIDS. spelers die botsen - hij gelijk goal, ik krijg er niets in ( zelfs niet 1 op 1 met de keeper ) heb 10+ shots on goal en niets erin.. Keeper die raar doet - tegen goal..
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:52:33 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155323086
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

Same. Nu ook eindelijk weer een goede PES versie. _O_
pi_155323120
en wie zegt mij dat PES dit niet doet ?
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:55:33 #30
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155323175
Dat heb ik nog nooit gehad bij PES hoor die bekende EA momenten. Alleen de keepers zijn daar gewoon beroerd, al heeft iedereen daar last van ieder potje. ;)
pi_155323204
het zal aan mn Eigen terkortkomingen liggen.,. maar vond de pes demo niets..
Maar ja - fifa gewent..
pi_155324411
Hadden zondag tijdens clubs ook weer zo'n wtf momentje. Heerlijk hoe de commentator ook zo rustig blijft, net alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

http://xboxclips.com/Beltoon/8fb38863-df3c-4558-906b-757e9791140a
pi_155324445
ik vond die pes demo maar kut. En pes 2015 had ik gekocht om eens een keer uit te proberen. Maar die was al helemaal kut. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_155324461
Jammer dat IF Kompany nu pas gaat uitkomen wanneer FUT 15 over is, had hem zo goed in mn team kunnen gebruiken, het hele jaar door :')
pi_155324471
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
ik vond die pes demo maar kut. En pes 2015 had ik gekocht om eens een keer uit te proberen. Maar die was al helemaal kut. :P
Ok, dus toch weer FIFA komend jaar dus?
pi_155324489
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 14:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ok, dus toch weer FIFA komend jaar dus?
Ja sowieso. ook al was de gameplay van pes geweldig. Fut blijft toch het leukste om te spelen. En dat myteam van pes is best kut.
pi_155324836
PES is voor een bepaalde soort hippie-volk dat altijd voor de underdog gaat. Het type dat Matic waardevoller vind dan Hazard en een Fiat fijner vindt rijden dan een Audi.

Het is en blijft een matige budgetbakgame met een handvol developers die eraan werken. Niet serieus te nemen.
pi_155326172
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
PES is voor een bepaalde soort hippie-volk dat altijd voor de underdog gaat. Het type dat Matic waardevoller vind dan Hazard en een Fiat fijner vindt rijden dan een Audi.

Het is en blijft een matige budgetbakgame met een handvol developers die eraan werken. Niet serieus te nemen.
Lol :) lijkt mij een mooie omschrijving
pi_155326355
quote:

Ik speel fifa maar :')
Zie!
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:07:08 #40
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155326394
quote:

Beetje goedkoop scoren zo. PES heeft enorme achterstand op bijna alle fronten. Maar de game engine is veel puurder. Geen scripting, 40-45 minuut goal, last minute goal momentum en dat soort raar geouwehoer.

Niet te spreken over de pacewhoring en dat soort zaken. Het loont niet om te gaan tikken, diepe steekbal en sprinten maar.

En for the record, ik geniet van beide spelen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155326599
quote:

Toch zijn de gamefaces wel aardig tov fifa:

Maarja dat bepaalt natuurlijk niet de gameplay, licenties en algehele graphics
pi_155326739
quote:

Maar ik denk dat ze wel een stuk eerlijker naar hun klanten toe zijn. Dat is ook wat waard.

Verder links en rechts best wel plausibele pro-PES argumenten gehoord. Plausibeler dan jouw Fiat en Hazard verhaaltje.
pi_155327557
Als je niet pes kunt spelen ben je teveel gewend aan het ping pong gehalte dat FIFA heet. Zit zoveel meer diepgang in pes dan in FIFA. Als je denkt dat fifa beter is dan heb je overduidelijk nog niet ervaren hoe een goede footie is ipv dat matige fifa ping pong scripted zooitje.
pi_155328061
ik heb zo'n vermoeden waar dit heen gaat, dus alvast popcorn pakt..

anyways - mensen Mogen lekker voor zichzelf uitmaken wat ze leuk vinden aan een spel.
Voor mij - fifa 14 , beetje offline lopen kloten, fifa 15 voor het eerst FUT (sinds 2 maanden ofzo) en ik vind dat erg vermakelijk.. voor mij is het dus weer fifa(16)

Mogelijk pik in PES16 uit een voordeelbak over een paar maanden om eens rustig te kijken
pi_155328435
Ik haal ze sowieso allebei. Pes 2015 ook veel gespeeld. Gaat een sterk gerucht dat pes myclub ook Legends gaat krijgen :D
pi_155331854
North London FC :')
pi_155333389
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:08 schreef Papadiouf het volgende:
Spelen met bestaande teams :')
pi_155338696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel elk jaar minder FUT. Heb dit jaar 350+ potjes gespeeld en 80-90% was nog in '14. Volgens mij tikte ik een paar jaar geleden makkelijk de 1000 potjes aan.

Spelen nu eigenlijk alleen clubs en dat is simpelweg een stuk leuker, mits je met 4 of meer spelers bent.
Wat zegt FUT nou over FIFA?

Er zijn meer opties, heb zelf zelfs nog nooit FUT gespeeld.
Carriere _O_
pi_155338806
Fifa heeft niet eens een normaal topic deel, terwijl zelfs PES dat heeft -O-
pi_155339814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 19:08 schreef Papadiouf het volgende:
Geen option file gebruiken :')
pi_155341707
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:49 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Geen option file gebruiken :')
Het gaat erom dat het gewoon bij lange na niet zo goed is als fifa. De hype is nu gewoon wat groter omdat al die gare youtubers en kinderen tegen de price ranges zijn. Net na de invoering van de price ranges ging iedereen ook ineens pes spelen, wat niet lang duurde.
Heb de demo van pes gespeeld (5 potjes) en het voelt gewoon heel traag aan. Maargoed ieder zijn eigen mening, ik ga geen 60eu uitgeven aan een game die miss 10 potjes leuk is. En al helemaal niet omdat er :')legends:') inzitten
pi_155343790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 22:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat zegt FUT nou over FIFA?

Er zijn meer opties, heb zelf zelfs nog nooit FUT gespeeld.
Carriere _O_
Heb de afgelopen 6 jaar geen carrière aangeraakt. Geef mij maar lekker multiplayer!
pi_155344711
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 23:56 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het gewoon bij lange na niet zo goed is als fifa. De hype is nu gewoon wat groter omdat al die gare youtubers en kinderen tegen de price ranges zijn. Net na de invoering van de price ranges ging iedereen ook ineens pes spelen, wat niet lang duurde.
Heb de demo van pes gespeeld (5 potjes) en het voelt gewoon heel traag aan. Maargoed ieder zijn eigen mening, ik ga geen 60eu uitgeven aan een game die miss 10 potjes leuk is. En al helemaal niet omdat er :')legends:') inzitten
Moet je de gamespeed hoger zetten in pes in de opties. Ik vind het wel heel fijn spelen en ga de game zeker halen
pi_155345521
Toty Robben 2,5 mil en Tots nu 2,8 mil :') Ondanks dat het mij nauwelijks meer kan boeien, aangezien ik nauwelijks fut meer speel, vind ik het wel opzienbarend. Ea doet maar wat.
pi_155345578
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 02:13 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Heb de afgelopen 6 jaar geen carrière aangeraakt. Geef mij maar lekker multiplayer!
Idd, carriere, steeds tegen dezelfde scripted computer spelen :')
pi_155345826
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 06:57 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Moet je de gamespeed hoger zetten in pes in de opties. Ik vind het wel heel fijn spelen en ga de game zeker halen
Ja leuk je gamespeed hoger zetten. Maar neem aan dat je zo ongeveer alleen maar online speelt als je pes koopt. En dan kan je je gamespeed niet eens hoger zetten.
pi_155348046
Dat pes langzamer speelt dan FIFA is niet meer dan realistisch. FIFA speelt veels te snel en is net ping pongen, zo snel gaat het. FIFA speel ik alleen voor fut en nou blijkt uit de beta van fifa16 dat de snelheid flink is teruggeschroefd, ik zeg top. Airjapes begon alweer te kankeren op twitter dat hij niet kon pacen en lob through balls kon geven.
pi_155348246
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:20 schreef Maver24 het volgende:
Dat pes langzamer speelt dan FIFA is niet meer dan realistisch. FIFA speelt veels te snel en is net ping pongen, zo snel gaat het. FIFA speel ik alleen voor fut en nou blijkt uit de beta van fifa16 dat de snelheid flink is teruggeschroefd, ik zeg top. Airjapes begon alweer te kankeren op twitter dat hij niet kon pacen en lob through balls kon geven.
Post die tweets dan eens. Airjapes gebruikt juist weinig pace en lobs. Hij is juist van het rustig opbouwen.
pi_155348384
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Post die tweets dan eens. Airjapes gebruikt juist weinig pace en lobs. Hij is juist van het rustig opbouwen.
https://www.twitter.com/airjapesfifa/status/633802278470815744

Lees de eerste tweet ook even van dit stukje
pi_155348425
quote:
Dus hij zegt dat het niet meer werkt. Dat dat noem jij meteen kankeren? :P
pi_155348908
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:20 schreef Maver24 het volgende:
Maar uiteindelijk zal jij dit jaar toch veel meer fifa spelen en veel meer uitgeven aan ea.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:04:27 #62
425268 Vadid
Tis geen makkie.
pi_155348973
Heren, mocht er nog iemand zijn met FIFA 14 coins/spelers op de 360: stuur me gerust een privébericht. Ik neem ze graag tegen vergoeding over ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Vadid op 19-08-2015 12:43:24 ]
pi_155348991
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:04 schreef Vadid het volgende:
Heren, mocht er nog iemand zijn met FIFA 14 coins/spelers: stuur me gerust een privébericht. Ik neem ze graag tegen vergoeding over ;)
Hoeveel heb je er voor over?
pi_155349074
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dus hij zegt dat het niet meer werkt. Dat dat noem jij meteen kankeren? :P
Hij houdt het nog netjes :P
pi_155349159
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:01 schreef Rijst het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk zal jij dit jaar toch veel meer fifa spelen en veel meer uitgeven aan ea.
Misschien wel, misschien niet.

Niemand die het weet.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:18:54 #66
425268 Vadid
Tis geen makkie.
pi_155349317
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:05 schreef Rijst het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er voor over?
Heb je een DM gestuurd ;)
pi_155349342
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:18 schreef Vadid het volgende:

[..]

Heb je een DM gestuurd ;)
10 euro voor alles wat ik heb. Dan kan ik ee lekkere pizza bestellen.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:21:10 #68
425268 Vadid
Tis geen makkie.
pi_155349370
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:19 schreef Rijst het volgende:

[..]

10 euro voor alles wat ik heb. Dan kan ik ee lekkere pizza bestellen.
Als je even stuurt wat je hebt :P
pi_155349422
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:21 schreef Vadid het volgende:

[..]

Als je even stuurt wat je hebt :P
10k
pi_155350171
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 02:13 schreef Tobi-wan het volgende:

Online spelen heeft mij nog nooit weten te overtuigen.
Praktisch bij geen enkel spel, bij een soort spel als FIFA al helemaal niet.

Veel te eentonig, steeds zelfde idee wedstrijden terwijl je bij een carrieremodus nog doelstellingen hebt en een carriere kan hebben.
Vind ik bij andere type spellen ook, campagnes vele male interessanter omdat je ten minste iets van een doel hebt ipv elkaar simpelweg afknallen en verder niets (op vlaggetje veroveren soms na).

Iedereen zijn ding natuurlijk, maar nee dat online spelen is echt niets voor mij.
Zal het op den duur best een keer gaan proberen hoor, maar ik zal nooit iets gaan doen om het online spelen.
pi_155350239
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:45 schreef Apekoek het volgende:

Idd, carriere, steeds tegen dezelfde scripted computer spelen :')
Met carriere heb je ten minste een doel wat je kunt bereiken. Een carriere die je kunt opbouwen.
Online speel je maar elke keer beetje dom weg tegen een andere speler, beetje eentonig elke keer hetzelfde.
Vaak tegen dezelfde clubs.

Bij carriere kun je nog naar andere clubs en dus andere competitie en beker wat weer totaal anders is. Er zit een heel wereldje achter, bij online zit er helemaal niets achter dan ff een wedstrijd tegen een mens spelen.

Zal ongetwijfeld zijn charme hebben voor de online spelersgroep, maar daar behoor ik niet bij.
Ik behoor tot de groep van de campagne spelers, waar carriere ook onder valt.
pi_155350310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Met carriere heb je ten minste een doel wat je kunt bereiken. Een carriere die je kunt opbouwen.
Online speel je maar elke keer beetje dom weg tegen een andere speler, beetje eentonig elke keer hetzelfde.
Vaak tegen dezelfde clubs.

Bij carriere kun je nog naar andere clubs en dus andere competitie en beker wat weer totaal anders is. Er zit een heel wereldje achter, bij online zit er helemaal niets achter dan ff een wedstrijd tegen een mens spelen.

Zal ongetwijfeld zijn charme hebben voor de online spelersgroep, maar daar behoor ik niet bij.
Ik behoor tot de groep van de campagne spelers, waar carriere ook onder valt.
Jij hebt echt geen idee wat FUT inhoud he? Ik zou zeggen probeer het eens, je kan dan een heel jaar lang bouwen aan eigen teams met spelers die "in form" raken. Ok net anders dan carrière, maar je speelt dus online en dus niet tegen steeds dezelfde computer (ontzettend saai), een mens is veel onvoorspelbaarder om tegen te spelen dus leuker. En je kunt je eigen team bouwen, wat wil je nog meer?
pi_155350343
Het is een goede zaak dat PES vooruitgang geboekt lijkt te hebben. Dan hebben we in elk geval een eerlijke keuze die we kunnen maken. Elkaar overtuigen van de beste keuze gaat trouwens denk ik niet lukken.
pi_155351244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen idee wat FUT inhoud he? Ik zou zeggen probeer het eens, je kan dan een heel jaar lang bouwen aan eigen teams met spelers die "in form" raken. Ok net anders dan carrière, maar je speelt dus online en dus niet tegen steeds dezelfde computer (ontzettend saai), een mens is veel onvoorspelbaarder om tegen te spelen dus leuker. En je kunt je eigen team bouwen, wat wil je nog meer?
Hij is gewoon fucking slecht en probeert nu een beetje te onderbouwen waarom offline spelen beter is. :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_155351317
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:00 schreef Toefjes het volgende:
Het is een goede zaak dat PES vooruitgang geboekt lijkt te hebben. Dan hebben we in elk geval een eerlijke keuze die we kunnen maken. Elkaar overtuigen van de beste keuze gaat trouwens denk ik niet lukken.
Het gaat niet zozeer wie de beste is. Het gaat om de beleving van het spelletje en die is bij pes anders dan bij FIFA. Het spelletje wordt anders gespeeld. Dat wil niet zeggen dat de één beter is dan de andere.
pi_155351385
Ik heb een zeer zeldzame zilveren tots gekocht gisteravond. Had hem nog nooit eerder gezien op de markt. De Rechtsback uit de Saudi League die een tots kaartje heeft. Al Shahrani
pi_155351405
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een zeer zeldzame zilveren tots gekocht gisteravond. Had hem nog nooit eerder gezien op de markt. De Rechtsback uit de Saudi League die een tots kaartje heeft. Al Shahrani
Is die niet gewoon zeldzaam omdat niemand m wil hebben?
pi_155351410
quote:
Goed bezig
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:05:07 #79
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155351967
Op de PS4 voor FIFA 14 heb ik nog een shitload aan coins en spelers. Ik denk al met al zo rond de 35 miljoen ofzo. Zal vanavond wel even kijken hoeveel precies.

wow het is dus voor de xbox360. nvm
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:08:42 #80
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_155352077
quote:
Die heb ik nog, gekocht voor 24k.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_155352350
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:58 schreef Apekoek het volgende:

Wel eens gekeken, maar wat jij zegt over carriere voorspelbaar en telkens maar hetzelfde?
Sorry hoor, maar hoe online fan iemand ook is, dat is echt de omgekeerde wereld.
Online is juist heel erg veel van hetzelfde.

Jij houdt van online, ik niet. Is maar goed ook dat er verschillende dingen zijn.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 14:21:57 #82
425268 Vadid
Tis geen makkie.
pi_155352455
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op de PS4 voor FIFA 14 heb ik nog een shitload aan coins en spelers. Ik denk al met al zo rond de 35 miljoen ofzo. Zal vanavond wel even kijken hoeveel precies.

wow het is dus voor de xbox360. nvm
Helaas ;(
pi_155352482
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:17 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wel eens gekeken, maar wat jij zegt over carriere voorspelbaar en telkens maar hetzelfde?
Sorry hoor, maar hoe online fan iemand ook is, dat is echt de omgekeerde wereld.
Online is juist heel erg veel van hetzelfde.

Jij houdt van online, ik niet. Is maar goed ook dat er verschillende dingen zijn.
Offline steeds anders vinden.. Wel eens wat offline potjes gespeeld voor 50k packs. Maar de tering wat is dat saai en wat speelt dat kut zeg.

En online fut is niet het zelfde, je speelt elke wedstrijd tegen een ander team. En tegen een persoon. En elk persoon speelt weer anders. De cpu speelt juist elke wedstrijd het zelfde saaie voetbal. En is ook veel te makkelijk. Als je eenmaal wat truckjes door heb win je alles offline.
pi_155353170
Tevens is tegen de CPU spelen te makkelijk.. ook op het hoogste niveau. Zo voorspelbaar
  woensdag 19 augustus 2015 @ 16:03:36 #85
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155355353
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Offline steeds anders vinden.. Wel eens wat offline potjes gespeeld voor 50k packs. Maar de tering wat is dat saai en wat speelt dat kut zeg.

En online fut is niet het zelfde, je speelt elke wedstrijd tegen een ander team. En tegen een persoon. En elk persoon speelt weer anders. De cpu speelt juist elke wedstrijd het zelfde saaie voetbal. En is ook veel te makkelijk. Als je eenmaal wat truckjes door heb win je alles offline.
95% hangt gewoon de paceslet uit en rent achter een bal aan hoor _O-
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_155355384
nou.. Div 1 is weer Voorbij.. niet aan mij bested blijkbaar :)
Div 2 wel weer 3 potjes gewonnen
pi_155367877
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:23 schreef over_hedge het volgende:

Offline vind ik juist steeds anders, andere ploegen. Je kunt van ploeg wisselen en dergelijke.
Genoeg dat anders is.

Tegen spelers is vaak tegen dezelfde clubs, en tis maar hetzelfde idee. Wint niets nieuws ofzo. Geen nieuwe uitdaging die je bij offline wel vindt.

Maar ja ieder zijn ding.
pi_155368023
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar ja ieder zijn ding.
Nog succes gehad op sexmarkt?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_155375479
Dus wat moet ik halen PES of FIFA 16?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_155375614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Online spelen heeft mij nog nooit weten te overtuigen.
Praktisch bij geen enkel spel, bij een soort spel als FIFA al helemaal niet.

Veel te eentonig, steeds zelfde idee wedstrijden terwijl je bij een carrieremodus nog doelstellingen hebt en een carriere kan hebben.
Vind ik bij andere type spellen ook, campagnes vele male interessanter omdat je ten minste iets van een doel hebt ipv elkaar simpelweg afknallen en verder niets (op vlaggetje veroveren soms na).

Iedereen zijn ding natuurlijk, maar nee dat online spelen is echt niets voor mij.
Zal het op den duur best een keer gaan proberen hoor, maar ik zal nooit iets gaan doen om het online spelen.
Kijk daar toch heel anders op. Ben met games altijd op zoek naar uitdaging en die vind ik eigenlijk alleen online. Single player gaat al snel vervelen, het is altijd dezelfde CPU die makkelijk en vaak op dezelfde manier te passeren is. Kan mij de carrières van vroeger nog wel herinneren waar ik vaak 95% van de wedstrijden won.

Zoals je zegt, ieder zijn ding. Mijn favoriete gamemode (pro clubs) heeft geen single player dus voor mij is het ook geen moeilijke keuze.
pi_155377732
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:04 schreef realbase het volgende:
nou.. Div 1 is weer Voorbij.. niet aan mij bested blijkbaar :)
Div 2 wel weer 3 potjes gewonnen
Er zijn gevallen bekend dat het na degradatie allemaal stroever ging. Je hebt div 1 in elk geval gehaald
pi_155378023
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:17 schreef Kamikazie het volgende:
of
pi_155378054
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:12 schreef Doublepain het volgende:

[..]

of
?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_155378622
quote:
16
pi_155378692
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 13:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]

16
?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_155379602
quote:
fifa
pi_155380280
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:48 schreef Papadiouf het volgende:
Tevens is tegen de CPU spelen te makkelijk.. ook op het hoogste niveau. Zo voorspelbaar
De CPU probeert iig nog te voetballen. En spamt geen hoge steekballen naar Doumbia/Ronaldo/Bale/Messi etc
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155381921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

De CPU probeert iig nog te voetballen. En spamt geen hoge steekballen naar Doumbia/Ronaldo/Bale/Messi etc
Ik val absoluut niet in de categorie goede Fifa spelers, maar het spel draait al zo lang, als je nu nog niet weet hoe je hoge steekballen moet verdedigen is het inderdaad beter om dan maar tegen de CPU te spelen.
pi_155382006
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik val absoluut niet in de categorie goede Fifa spelers, maar het spel draait al zo lang, als je nu nog niet weet hoe je hoge steekballen moet verdedigen is het inderdaad beter om dan maar tegen de CPU te spelen.
Waar zeg ik dat ze onverdedigbaar zijn dan? :?

9 van de 10 verdedig je normaal gesproken ook wel. Maar net die ene bal naar de flank waar je een pasje te laat bent, of dat je net wilt druk zetten en je caught off guard bent dan zijn ze weg.

Als je tegenstander 30% balbezit heeft en niet anders doet dan de vleugels zoeken en sprinten begint dat flink te irriteren. Met name als je AI weer een lompe penal weggeeft of vanzelf ingrijpt en /of full retard gaat.
pi_155382067
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze onverdedigbaar zijn dan? :?

9 van de 10 verdedig je normaal gesproken ook wel. Maar net die ene bal naar de flank waar je een pasje te laat bent, of dat je net wilt druk zetten en je caught off guard bent dan zijn ze weg.

Als je tegenstander 30% balbezit heeft en niet anders doet dan de vleugels zoeken en sprinten begint dat flink te irriteren. Met name als je AI weer een lompe penal weggeeft of vanzelf ingrijpt en /of full retard gaat.
Ik heb bij de custom tactics de pressure op 25 staan, en agression op 95, veel meelopen met de sprintende man, het liefste in de baan dat de lage pass zou moeten komen, en je hebt geen kind aan dat soort tegenstanders :)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:09:55 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155382190
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb bij de custom tactics de pressure op 25 staan, en agression op 95, veel meelopen met de sprintende man, het liefste in de baan dat de lage pass zou moeten komen, en je hebt geen kind aan dat soort tegenstanders :)
Zal het eens uitproberen :P Win er vaak wel van. Maar kan me er zo vreselijk aan ergeren dat continu sprinten zo lonend is, terwijl ze in het ekt (jaja) na 20 minuten al naar de klote zijn :P
pi_155382244
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zal het eens uitproberen :P Win er vaak wel van. Maar kan me er zo vreselijk aan ergeren dat continu sprinten zo lonend is, terwijl ze in het ekt (jaja) na 20 minuten al naar de klote zijn :P
vooral als Sturridge in de 88minuut gewoon even in vol pace van de middenlijn iedereen voorbij rent en scoort :)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 16:15:37 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155382291
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 16:13 schreef realbase het volgende:

[..]

vooral als Sturridge in de 88minuut gewoon even in vol pace van de middenlijn iedereen voorbij rent en scoort :)
Ja of met de aftrap wat gewoon een erkende glitch is :P

Ze mogen positiespel en het belang van passing tov fysieke eigenschappen van spelers wel eens wat meer naar voren brengen.
pi_155384674
wat speelt AZ weer magnifiek _O_
pi_155385369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef Toefjes het volgende:
Ik schakel in, 2-2 :'(
pi_155385410
Wordt AZ ook uitgezonden?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_155386499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:42 schreef el-blanchito het volgende:
Wordt AZ ook uitgezonden?
Fox3
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:41:34 #108
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155391415
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:14 schreef Toefjes het volgende:
Zeker.
pi_155393144
Godver. Toefjes, door die avonddiensten mis ik wel al het voetbal :(
pi_155445214
Ik zal eens weer leven in de brouwerij brengen met deze tweet

BrazilStats twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 12:01:54 The Brazilian league makes its comeback in FIFA 16, with the exception of Corinthians & Flamengo who signed with PES. http://t.co/iUn1Bk67Tj reageer retweet

[ Bericht 26% gewijzigd door Maver24 op 22-08-2015 20:40:05 ]
pi_155474138
waarom trap ik er toch steeds in.. paar 35k packs geopend - weer kansloos.
al die stoere pack openings met messi/Ronaldo/bale etc.. en realbaseje krijgt noppes :(

Oh ja - Lacazette.. * confetti strooit *
pi_155475017
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:45 schreef realbase het volgende:
waarom trap ik er toch steeds in.. paar 35k packs geopend - weer kansloos.
al die stoere pack openings met messi/Ronaldo/bale etc.. en realbaseje krijgt noppes :(

Oh ja - Lacazette.. * confetti strooit *
tip koop brons pakketjes verkoop alle fitness contracten en spelers maak je altijd winst op.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_155476838
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:07 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

tip koop brons pakketjes verkoop alle fitness contracten en spelers maak je altijd winst op.
het gaat me niet om de coins :) wil in fifa15 gewoon 1 leuke speler pakken uit de pakketjes..
pi_155478295
Even een Colombiaans teampje gemaakt na het oppikken van Tots Jiménez CB vanochtend. Samen met Perea achterin.
pi_155489299
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Even een Colombiaans teampje gemaakt na het oppikken van Tots Jiménez CB vanochtend. Samen met Perea achterin.
gekocht of gepacked ?
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:50:52 #116
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155490268
AZ speelde weer magnifiek van het weekend.
pi_155492969
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
AZ speelde weer magnifiek van het weekend.
spelen wel europees
pi_155496084
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:17 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

spelen wel europees
Dat moeten we nog maar is zien :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_155498924
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:14 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dat moeten we nog maar is zien :P
Loser.
AJ
pi_155529023
hmz een update van de webapp.. dacht dat we weer konden traden online :D helaasch
pi_155535498
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:43 schreef Kun-Aguero het volgende:

[..]

Loser.
Kom vechten dan.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_155538523
Even nagekeken, maar ik heb vorig jaar 400,- aan points gekocht tussen september en november... Zo fucking zonde als je paar maanden later miljoenen coins kan kopen voor dat geld.
pi_155541215
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:12 schreef byah het volgende:
Even nagekeken, maar ik heb vorig jaar 400,- aan points gekocht tussen september en november... Zo fucking zonde als je paar maanden later miljoenen coins kan kopen voor dat geld.
gvd das gewoon triest... en dat voor wat pixels :')

daar koop je een nieuwe ps4 voor :')
hardcoholic
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:57:07 #124
284871 DarkSonic2
pi_155554175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef realbase het volgende:
hmz een update van de webapp.. dacht dat we weer konden traden online :D helaasch
Wat voor update dan?
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_155555337
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Wat voor update dan?
geen idee.. ging naar de website die normal automatisch inlogt.. moest nu mn secret vraag beantwoorden en kreeg een melding over een update oid.. (te snel weg geklikt )
pi_155555659
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:12 schreef byah het volgende:
400 euro, ben je serieus? Waarom zou je dat doen voor een spel die 10x minder dan dat kost? Het staat totaal niet meer in verhouding, ik noem dat verslaafd. Zo veel betere dingen die je in het ''echte" leven daar van kan doen, dit is bijna een last minute naar Curaçao man :') Ik wist het wel.
pi_155561208
400 eur in 1 x is veel.. 4 tientjes per maand lijkt al een stuk minder..
( even los van het feit dat ik het ook er niet voor over heb )
pi_155561236
Hoe gaat coins kopen werken met die price ranges?
pi_155561624
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:44 schreef realbase het volgende:
400 eur in 1 x is veel.. 4 tientjes per maand lijkt al een stuk minder..
( even los van het feit dat ik het ook er niet voor over heb )
10 per weekend. Voor een hobby. Valt allemaal best mee.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 16:57:32 #130
284871 DarkSonic2
pi_155563082
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:44 schreef Henrys het volgende:
Hoe gaat coins kopen werken met die price ranges?
Kan volgend jaar niet meer.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 17:08:08 #131
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155563401
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 12:50 schreef Apekoek het volgende:

[..]

400 euro, ben je serieus? Waarom zou je dat doen voor een spel die 10x minder dan dat kost? Het staat totaal niet meer in verhouding, ik noem dat verslaafd. Zo veel betere dingen die je in het ''echte" leven daar van kan doen, dit is bijna een last minute naar Curaçao man :') Ik wist het wel.
Hij doet het ook nog eens van zijn uitkering...... -O-
#FreeTrapz
pi_155573357
Het is inderdaad ziek veel geld, en je kunt er nog 60,- voor een kapotte controller bij rekenen toen ik erachter kwam dat het geen pay2win is. Maargoed, net eerste baan en teveel geld tot m'n beschikking.. Achteraf is het triest maar ik weet zeker dat er heel veel mensen geld ingepompt hebben, had gehoopt dat meer mensen daarvoor uit durfden te komen.
pi_155575636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:37 schreef byah het volgende:
Het is inderdaad ziek veel geld, en je kunt er nog 60,- voor een kapotte controller bij rekenen toen ik erachter kwam dat het geen pay2win is. Maargoed, net eerste baan en teveel geld tot m'n beschikking.. Achteraf is het triest maar ik weet zeker dat er heel veel mensen geld ingepompt hebben, had gehoopt dat meer mensen daarvoor uit durfden te komen.
:')
pi_155582140
quote:
Heb wel eens op EA forum inderdaad bedragen gezien als 600 pond, dat is een slordige 820 euro. Hoe gestoord kun je zijn dan :')

Dit is dus de nummer 1 reden dat ik voor een paar tientjes coins heb gekocht, toch leuk spelen maar geen shitload aan geld in een spel steken dat eind dit jaar niet meer gespeeld wordt.
pi_155582160
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 17:08 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Hij doet het ook nog eens van zijn uitkering...... -O-
Dat ging toch over iemand anders? :')
pi_155582199
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:47 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Heb wel eens op EA forum inderdaad bedragen gezien als 600 pond, dat is een slordige 820 euro. Hoe gestoord kun je zijn dan :')

Dit is dus de nummer 1 reden dat ik voor een paar tientjes coins heb gekocht, toch leuk spelen maar geen shitload aan geld in een spel steken dat eind dit jaar niet meer gespeeld wordt.
Het spel is in mijn ogen ook leuker als je echt van niks iets opbouwt. Ik heb het al een tijdje niet meer aangeraakt, maar ik was de laatste tijd een beetje aan het traden geslagen en had zo opeens allerlei TOTS-kaartjes. Dat geeft wat meer voldoening dan dikke teams hebben, omdat je honderden euro's aan packs hebt geopend.

Maar goed, ieder zo zijn ding toch :P
pi_155582291
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:51 schreef DuTank het volgende:

[..]

Het spel is in mijn ogen ook leuker als je echt van niks iets opbouwt. Ik heb het al een tijdje niet meer aangeraakt, maar ik was de laatste tijd een beetje aan het traden geslagen en had zo opeens allerlei TOTS-kaartjes. Dat geeft wat meer voldoening dan dikke teams hebben, omdat je honderden euro's aan packs hebt geopend.

Maar goed, ieder zo zijn ding toch :P
Heb ik ook de voorgaande jaren gedaan inderdaad, was zo master toen ik een full IF/TOTS Eredivisie team had zonder geld ingestoken te hebben. Toen nog met overpowered Vertonghen/Mertens etc.

Maar een TOTS Robben of een MOMT Ronaldo speel ik te weinig voor, dus wel chill dat ik die dit jaar kon proberen met coins kopen. Maar om daar nou voor 100en eddies packs te openen is ook weer zo wat inderdaad :')
pi_155582398
quote:
Zijn er hier ook genoeg die coins gekocht hebben. Ik zelf ook. Niet voor 400 maar lekker boeiend.

Ik werk fulltime en hou genoeg paar maand over. Als ik dan een keertje in het weekend voor 10 euro coins kocht en daardoor een avond mij kon vermaken is nog altijd een heel stuk goedkoper dan in de kroeg gaan zitten. :P
  donderdag 27 augustus 2015 @ 09:45:08 #139
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155583147
quote:
Goed punt, ik ben van mening dat we hier gewoon openlijk over moeten kunnen praten. Iedereen moet zijn gevoel op tafel kunnen leggen, waarom hij het doet. Dit lijkt erg op verslavingsdrang dus goed dat je er voor uit komt. probeer het volgend jaar te minderen he.

zelf heb ik ook geld uitgegeven aan FUT. 20 euro, het waren de 13 slechtst voelende packs uit mijn carriere.
#FreeTrapz
pi_155584546
8 sept de demo. In de demo kan je ook fut draft spelen. Ben benieuwd.
pi_155585942
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 09:45 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Goed punt, ik ben van mening dat we hier gewoon openlijk over moeten kunnen praten. Iedereen moet zijn gevoel op tafel kunnen leggen, waarom hij het doet. Dit lijkt erg op verslavingsdrang dus goed dat je er voor uit komt. probeer het volgend jaar te minderen he.

zelf heb ik ook geld uitgegeven aan FUT. 20 euro, het waren de 13 slechtst voelende packs uit mijn carriere.
lol, same here :) geen coins - wilde weten wat dat hele pack openen nou was.. 2100 fifa points gekocht, en heb nog nooit zo snel 20 EUR verloren aan een hoop teleurstelling :)
pi_155588174
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:49 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Kom vechten dan.
Oke.
AJ
  donderdag 27 augustus 2015 @ 14:10:00 #143
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155589361
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:53 schreef realbase het volgende:

[..]

lol, same here :) geen coins - wilde weten wat dat hele pack openen nou was.. 2100 fifa points gekocht, en heb nog nooit zo snel 20 EUR verloren aan een hoop teleurstelling :)
Lastig voor te stellen dat je dan 400 tot 800 euro uitgeeft daaraan he _O-
Dan zit je echt op het punt van maar straks gaat er zeker iets goeds komen, en ben je volgens mij gewoon verslaafd.
Tel het een jaar of 3/4 op kan je er toch mooi van te wintersporten.
#FreeTrapz
pi_155590091
EA maakt dikke money, is weer te zien uit een post hiero
pi_155591448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:10 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Lastig voor te stellen dat je dan 400 tot 800 euro uitgeeft daaraan he _O-
Dan zit je echt op het punt van maar straks gaat er zeker iets goeds komen, en ben je volgens mij gewoon verslaafd.
Tel het een jaar of 3/4 op kan je er toch mooi van te wintersporten.
ach ja, ik rook - dat wil ik ook niet optellen :)
pi_155623350
Wel jammer dat EA alleen single player cups aanmaakt in fut...
pi_155673014
Nogmaals die pes demo geprobeerd, mijn ervaring was nog slechter dan de vorige keer. Is echt een spel voor mensen met trage hersenen ofzo hoor. Komen geen skills oid bij kijken, tis gewoon passen en draaien en hopen dat het goed gaat.
pi_155687066
net tegen dit team gespeelt.. iemand van hier ? :)

sorry :) Soms is Divisie 1 heel simpel.. andere keren verlies ik zo dik :s

maandag 31 augustus 2015 @ 10:35:06 #149
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155700414

Eigenlijk wel vreemd dat ik met dit team veel meer win dan met een team met 100 chem (alle spelers op 10 chem)....

Oh ja, De meeste spelers zijn huur of gratis untradable spelers....
Alleen Jimenez en Marshall gekocht :)

Bijvoorbeeld: Cerci = 4 vrije trappen, 3 raak.... (afgelopen 6 wedstrijden...)

In de hele tijd daarvoor scoorde ik in totaal 5 keer uit vrije trappen....

Dat ik win, heeft dat te maken met onderschatting van de tegenstanders ?
Die dan denken, daar lop ik overheen ?
Ik heb het namelijk moeilijker tegen teams met ook 60 of minder chem....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_155701757
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 10:35 schreef Dopekoe het volgende:
[ afbeelding ]

Eigenlijk wel vreemd dat ik met dit team veel meer win dan met een team met 100 chem (alle spelers op 10 chem)....

Oh ja, De meeste spelers zijn huur of gratis untradable spelers....
Alleen Jimenez en Marshall gekocht :)

Bijvoorbeeld: Cerci = 4 vrije trappen, 3 raak.... (afgelopen 6 wedstrijden...)

In de hele tijd daarvoor scoorde ik in totaal 5 keer uit vrije trappen....

Dat ik win, heeft dat te maken met onderschatting van de tegenstanders ?
Die dan denken, daar lop ik overheen ?
Ik heb het namelijk moeilijker tegen teams met ook 60 of minder chem....
Cerci !!!!
die heb ik in mn 2e team - erg fijne gast om mee te spelen.

Chem - tsja .. ik weet niet wat het nog doet in FUT.. als jij lekker met dit team speelt, dan boeit het volgens mij helemaal niets..
pi_155701870
quote:
robben met haar :)

Hoe scoren jullie je long shots ? L2+R2 ? of met andere combinatie knoppen,.
pi_155701927
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:40 schreef realbase het volgende:

[..]

robben met haar :)

Hoe scoren jullie je long shots ? L2+R2 ? of met andere combinatie knoppen,.
Goed in open gebied staan, powerbalkje op 85% en dan trossen los.
pi_155701972
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Goed in open gebied staan, powerbalkje op 85% en dan trossen los.
geen extra knoppen ? Vanuit rennen, R2 los en dan rammen maar ?
  maandag 31 augustus 2015 @ 12:23:55 #155
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155702703
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 11:36 schreef realbase het volgende:

[..]

Cerci !!!!
die heb ik in mn 2e team - erg fijne gast om mee te spelen.

Chem - tsja .. ik weet niet wat het nog doet in FUT.. als jij lekker met dit team speelt, dan boeit het volgens mij helemaal niets..
Ik gebruik Cerci ook wel eens op linksbuiten, ook daar komt ie goed tot zijn recht :)

Maar dus gisteren tegen een team met 3 of 4 tots spelers en ik win gewoon met 3-1 :)
Nadat ik op achterstand kwam door een penalty in de 4e minuut ofzo :)

In de 90e minuut score ik dus met cerci een vrije trap en direct " connection to your opponent has been lost" :P

Eigenlijk sloeg het helemaal nergens op dat ik won, zeker niet gezien zijn algehele rating en chem (87 - 100)....

Maar ja, zo lang ik met dit team blijf winnen verander ik niets :P

Heb nu omdat ik al mijn andere spelers heb verkocht wel 150k coins over :D
Kan ik wellicht ook eens een speler als robben oid halen :D
Gewoon om te proberen en hem dan in dit team proppen :)
pi_155702976
quote:
gelijk weer zin om fifa 12 te spelen met ac milan :) wat een aanval hadden die zeg: pato, ibra, robinho.
pi_155703223
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 12:40 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

gelijk weer zin om fifa 12 te spelen met ac milan :) wat een aanval hadden die zeg: pato, ibra, robinho.
Of fifa 03 met Davids en lekkere arcade gameplay:

pi_155704141
dit zit dan in Div 1.. waarom speel je met dit team ?

maandag 31 augustus 2015 @ 13:47:07 #159
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155704164
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:46 schreef realbase het volgende:

[ afbeelding ]
Zie mijn eerdere post :)

Een team met chem van 60 is schijnbaar moeilijk te verslaan :)
pi_155704703
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:46 schreef realbase het volgende:

[ afbeelding ]
Kom maar potje tegen moi
pi_155705384
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:47 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

nja, zo goed was hij niet ...
pi_155705865
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:13 schreef Rijst het volgende:

[..]

Kom maar potje tegen moi
add me maar op PSN rijst - wellicht kunnen we de komende weken eens spelen :)
pi_155705908
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:47 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

heb je nou een skillers team oid - snap ik dat.. of puur je locale teampje - maar wel neymar opstellen, maar ook een vage keeper van PSV..
pi_155707013
Welke versie van Fifa 16 bestellen mensen hier? De normale versie is 53 euro terwijl de deluxe met 40 packs in 20 weken maar 10 euro duurder is. Het zijn natuurlijk allemaal waardeloze packs maar op zich is het wel fijn om ze er bij te hebben... Zeker als je er maar ¤10 voor hoeft neer te leggen...
pi_155707167
ik heb zonder de extra packs.. heb sneller packs bij elkaar en vind het zonde van die 10 EUR.
Ps. het is volgens mij 20 EUR meer ? je kan ook de super deluxe kopen - voor 89 EUR.. krijg je 40 Jumbo pakketten.

[ Bericht 39% gewijzigd door realbase op 31-08-2015 16:15:00 ]
pi_155707716
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:55 schreef realbase het volgende:
ik heb zonder de extra packs.. heb sneller packs bij elkaar en vind het zonde van die 10 EUR.
Ps. het is volgens mij 20 EUR meer ? je kan ook de super deluxe kopen - voor 89 EUR.. krijg je 40 Jumbo pakketten.
Hangt er natuurlijk vanaf waar je hem koopt. Bij de gemiddelde webshops is het een stuk goedkoper. 53 euro voor de standaard versie en 63 voor de deluxe versie.
  FOK!fotograaf maandag 31 augustus 2015 @ 16:28:49 #167
364681 over_hedge
pi_155708096
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Welke versie van Fifa 16 bestellen mensen hier? De normale versie is 53 euro terwijl de deluxe met 40 packs in 20 weken maar 10 euro duurder is. Het zijn natuurlijk allemaal waardeloze packs maar op zich is het wel fijn om ze er bij te hebben... Zeker als je er maar ¤10 voor hoeft neer te leggen...
Ik heb de normale versie als pre order. Dan krijg je 20 packs. Vind het wel best. elke week 2 packs schiet toch niet op.
pi_155708199
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Voor 10je meer doe ik het misschien wel, aangezien ik geen coins elcheapo meer kan kopen is dat dan tenminste iets :')
pi_155708230
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik heb de normale versie als pre order. Dan krijg je 20 packs. Vind het wel best. elke week 2 packs schiet toch niet op.
Je hebt inderdaad niet zoveel aan die packs. Kan dat van die 20 packs nergens vinden. Bij bol.com krijg je 15 gold packs (5k) erbij maar daar betaal je 60 euro voor het spel. Kan ik net zo goed voor 3,75 extra de Deluxe edition halen.
  FOK!fotograaf maandag 31 augustus 2015 @ 16:34:52 #170
364681 over_hedge
pi_155708298
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:33 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Je hebt inderdaad niet zoveel aan die packs. Kan dat van die 20 packs nergens vinden. Bij bol.com krijg je 15 gold packs (5k) erbij maar daar betaal je 60 euro voor het spel. Kan ik net zo goed voor 3,75 extra de Deluxe edition halen.
15 packs dan :P ook goed. :) Ik heb wel bij bol besteld. Weet ik tenminste zeker dat die op tijd in mijn brievenbus ligt.
pi_155708577
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

15 packs dan :P ook goed. :) Ik heb wel bij bol besteld. Weet ik tenminste zeker dat die op tijd in mijn brievenbus ligt.
Ieder zijn ding. Ik bestel uit principe geen games bij Bol.com, daar betaal je gewoon altijd de hoofdprijs. Al valt het met Fifa wel mee, normale versie is daar 7 euro duurder. Voor de deluxe betaal je wel meteen 17 euro meer. Meeste games zijn door zo 10-20 euro duurder dan normaal.

Bij goede webshops krijg je het spel ook gewoon op tijd. Al maakt dat me niet eens zoveel uit. Met EA Access kan ik het toch al eerder spelen. Wordt wel weer even wennen dat ik weer elke keer de disc erin moet stoppen. Fifa heb ik eigenlijk liever gewoon digitaal.
pi_155708609
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

idem, had nog wat [url=www.bol,com]bol,com[/url] kaartjes van een verjaardag liggen.. daar mooi het spel van gehaald.
  maandag 31 augustus 2015 @ 16:48:05 #173
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155708705
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 15:04 schreef realbase het volgende:

[..]

heb je nou een skillers team oid - snap ik dat.. of puur je locale teampje - maar wel neymar opstellen, maar ook een vage keeper van PSV..
Dat heb ik ook, ik heb sanchez (up) en Pogba (up) met daarbij ook wat vage spelers :)
  FOK!fotograaf maandag 31 augustus 2015 @ 16:48:24 #174
364681 over_hedge
pi_155708720
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ieder zijn ding. Ik bestel uit principe geen games bij Bol.com, daar betaal je gewoon altijd de hoofdprijs. Al valt het met Fifa wel mee, normale versie is daar 7 euro duurder. Voor de deluxe betaal je wel meteen 17 euro meer. Meeste games zijn door zo 10-20 euro duurder dan normaal.

Bij goede webshops krijg je het spel ook gewoon op tijd. Al maakt dat me niet eens zoveel uit. Met EA Access kan ik het toch al eerder spelen. Wordt wel weer even wennen dat ik weer elke keer de disc erin moet stoppen. Fifa heb ik eigenlijk liever gewoon digitaal.
Meestal deed ik geen pre order en haalde ik hem gewoon op de Media markt op. Die zijn altijd goedkoop op de dag van de release. Alleen ben nu gewoon lui en moet werken. Dus wel fijn als het spel dan in mijn brievenbus ligt als ik thuis kom.

En ea acces is maar 10 uur toch? Niet echt de moeite waard.

Vorig jaar stond de dollar nog een stuk beter voor ons. Waardoor ik vrij goedkoop fifa kon kopen via mijn usa psn account :)
  maandag 31 augustus 2015 @ 16:48:25 #175
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155708721
Ik wacht eerst ff op de demo voor een pre order plaats....
  FOK!fotograaf maandag 31 augustus 2015 @ 16:48:51 #176
364681 over_hedge
pi_155708739
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:48 schreef Dopekoe het volgende:
Ik wacht eerst ff op de demo voor een pre order plaats....
De demo speelt elk jaar weer anders dan het uiteindelijke spel. :P
pi_155708899
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Meestal deed ik geen pre order en haalde ik hem gewoon op de Media markt op. Die zijn altijd goedkoop op de dag van de release. Alleen ben nu gewoon lui en moet werken. Dus wel fijn als het spel dan in mijn brievenbus ligt als ik thuis kom.

En ea acces is maar 10 uur toch? Niet echt de moeite waard.

Vorig jaar stond de dollar nog een stuk beter voor ons. Waardoor ik vrij goedkoop fifa kon kopen via mijn usa psn account :)
MM heeft altijd wel een leuke actie inderdaad, helaas hebben we er hier niet een.

Vind de 10 uur (of 6?) wel een leuke bijkomstigheid. Het is natuurlijk niet de reden waarom ik daar een abonnement op heb.
pi_155710631
Top countdown begins!

50. Di Maria
49. @PetrCech
See @David_Alaba's new stats: http://o.ea.com/42769 #FIFA16Ratings
pi_155710654
quote:
6s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Top countdown begins!

50. Di Maria
49. @PetrCech
See @David_Alaba's new stats: http://o.ea.com/42769 #FIFA16Ratings
1. Ricky
pi_155710789
Alaba en Naldo 85. Eindelijk een LB met een hoge rating
pi_155710920
Alaba +3 is erg overdreven, geen geweldig seizoen gehad en ook nog veel blessa geweest
pi_155730186
webapp weer offline vanwege onderhoud..

oh.. fifa servers ook..

[ Bericht 30% gewijzigd door realbase op 01-09-2015 12:15:12 ]
pi_155742067
Oh oh, Ibarbo naar de BPL.
pi_155749209
Die nieuwe legends :')

Focking Donovan ;')
Waarom dan geen Henry, Ronaldinho, Seedorf, Beckham of Zidane ofzo
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_155749276
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:55 schreef el-blanchito het volgende:

Focking Donovan ;')
Die hebben allemaal veel te hoge imagorechten

Ik ben al lang blij met Litmanen
  woensdag 2 september 2015 @ 08:47:30 #186
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155752108
Wie zouden jullie hier op RV zetten met het beschikbare budget ?

pi_155752431
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:55 schreef el-blanchito het volgende:

Focking Donovan ;')
Zal wel te duur zijn of zo.
pi_155752906
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 08:47 schreef Dopekoe het volgende:
Wie zouden jullie hier op RV zetten met het beschikbare budget ?

[ afbeelding ]
cuadrado, maar weet niet wat de juve versie kost? En gewoon casillas in de goal.
  woensdag 2 september 2015 @ 09:58:17 #189
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155753004
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 09:52 schreef Papadiouf het volgende:

[..]

cuadrado, maar weet niet wat de juve versie kost? En gewoon casillas in de goal.
Cuadrado (Juve) is volgens futhead max 8000

Ik had daar ook IF Candreva geposteerd maar die speelde niets klaar....

Casillas is een goede tip :P
Thanks!

[ Bericht 2% gewijzigd door Dopekoe op 02-09-2015 10:04:06 ]
  woensdag 2 september 2015 @ 10:58:19 #190
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155754011

Ik denk dat dit hem zo gaat worden :)
Dan zitten alleen Pogba en Cerci niet op 10 chem.... maar daar kan ik wel mee leven :)

Gisteravond ff 4 wedstrijden gespeeld met dit team (met IF Candreva nog) en zonder Mathieu, Casillas en Cuadrado en de enige die in al die 4 wedstrijden gescoord heeft was Vidal (6 x in totaal) :D

Eventueel kan ik Coentrao nog omwisselen met Moreno want die speelt toch net iets fijner :)

En van Cerci heb ik ook de AC Milan versie :)
pi_155756121
Gisteren weer even FUT gespeeld, laatste keer moet weer een maandje geleden zijn. 4-0, 4-1 en 3-1 gewonnen. Krijg altijd het idee dat als je een tijdje niet hebt gespeeld dat je dan makkelijker wint omdat ze willen dat je weer terug komt.

Laatste wedstrijd was nog tegen iemand met Ronaldo, Messi en Bale voorin en daarachter een vol 5atbTOTS teampje. Verbaas me altijd dat die mensen er zo weinig van kunnen.
pi_155756188
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren weer even FUT gespeeld, laatste keer moet weer een maandje geleden zijn. 4-0, 4-1 en 3-1 gewonnen. Krijg altijd het idee dat als je een tijdje niet hebt gespeeld dat je dan makkelijker wint omdat ze willen dat je weer terug komt.

Precies dit, zo werken verslavende simpele games als Candycrush ook (nooit gespeeld wel over de techniek daarachter gelezen).

Om die reden begin ik aardig de pest te krijgen aan FUT (en speel het daardoor bijna niet meer). Ik wil wel FUT spelen, maar dan niet met dit rotte mechanisme erachter.
pi_155756793
wat is eigenlijk een beetje de minimale fitness die je moet hebben voordat je er last van krijgt ?
  woensdag 2 september 2015 @ 13:28:06 #194
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155756869
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:23 schreef realbase het volgende:
wat is eigenlijk een beetje de minimale fitness die je moet hebben voordat je er last van krijgt ?
In mijn beleving merk je vrij weinig van fitness behalve in het uithoudingsvermogen van spelers...

Ik zorg iig altijd dat ze boven de 60 % zitten...
pi_155757315
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

In mijn beleving merk je vrij weinig van fitness behalve in het uithoudingsvermogen van spelers...

Ik zorg iig altijd dat ze boven de 60 % zitten...
Dat is het hele idee van fitness. Ik heb gebruik nooit spelers met minder dan 85% fitness.
pi_155757409
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Dat is het hele idee van fitness. Ik heb gebruik nooit spelers met minder dan 85% fitness.
ja als het onder de 90% zakt upgrade ik vaak al.. beetje zonde alleen om daar +60% kaartjes voor te gebruiken :) heb namelijk niet altijd zin om een offline potje te spelen met mn andere team
pi_155757431
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:47 schreef realbase het volgende:

[..]

ja als het onder de 90% zakt upgrade ik vaak al.. beetje zonde alleen om daar +60% kaartjes voor te gebruiken :) heb namelijk niet altijd zin om een offline potje te spelen met mn andere team
Dan maak je een ander team waar je online mee speelt? :P
pi_155757619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik heb ook altijd minstens 2 teams. Aan het begin van FUT meestal wat meer maar langzamerhand vind ik 2 spitsen waar ik een team omheen wil bouwen. De teams bij elkaar op de bank zetten en je kan gewoon lekker blijven doorspelen.
pi_155760615
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Of je speelt gewoon met datzelfde team een potje online. Single matches ofzo, als divisies/beker zo belangrijk is.
pi_155761042
Totw wel leuk, weinig betekenend in deze fase van het spel, maar toch:

woensdag 2 september 2015 @ 16:40:25 #201
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155762297
Ik wacht de demo niet af en schaf 'm toch wel aan. Al m'n vrienden spelen toch enkel Fifa, goede vriend van me gisteren kennis laten maken met PES.

Hij moest wel toegeven dat de gameplay fijner voelde omdat je echt controle hebt en die ventjes op het veld doen/proberen want jij ze opdraagt te doen en de bediening beter in elkaar steekt, maar toch wil ie Fifa spelen omdat het er beter uit ziet en hij het nou eenmaal gewend is. :')

Ach, zolang ik het online gedeelte (of enkel met bestaande teams tegen elkaar) gewoon links laat liggen valt Fifa ook best mee op de bekende ergernissen na. Maar ik heb de hoop wel opgegeven dat de kwaliteit van spelers in het veld en van jou met de controller in de hand daadwerkelijk van groot belang gaan worden bij FUT. Lang leve EA die zo af en toe bepaald of je team nog steeds wat kan of ineens schroot is geworden en of de controls daadwerkelijk doen wat ze het ene potje perfect kunnen uitvoeren (vooral tegen betere teams) en een potje later tegen een 40 chem bronze elftal niet meer kunnen. _O-
pi_155762940
net weer uit divisie 1 geknikkert.. lukt me niet :)
Div2 alweer bijna kampioen.
  donderdag 3 september 2015 @ 11:02:32 #203
284871 DarkSonic2
pi_155781367
Chemistry maakt dus echt niks uit want ik speelde met een volledig team met 5* skillers (inclusief keeper) en zelfs toen kon ik nog potjes winnen.
pi_155781526
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Chemistry maakt dus echt niks uit want ik speelde met een volledig team met 5* skillers (inclusief keeper) en zelfs toen kon ik nog potjes winnen.
ja dan maakt het inderdaad niks uit verder
..
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 3 september 2015 @ 13:36:12 #205
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155784904
quote:
offline telt niet.
pi_155785084
quote:
Maakt weldegelijk uit. Dat je als nog potjes wint met slechte chem zegt natuurlijk geen zak over of het wel of niet iets uitmaakt.

Als je met een speler met 9 chem speelt of met die zelfde speler op 4 chem oid zal je merken dat zijn aannames etc gewoon een stuk kutter zijn.
pi_155785995

Jizz

EA heeft nu al de nummers 20 - 11 bekend gemaakt met de ratings.

https://www.easports.com/fifa/news/2015/fifa-16-ratings-top-50
pi_155786091
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:29 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jizz

EA heeft nu al de nummers 20 - 11 bekend gemaakt met de ratings.

https://www.easports.com/fifa/news/2015/fifa-16-ratings-top-50
die boateng _O_

En dan deze er naast:
leuk cb duo
pi_155786218
Wat ik alleen niet snap is dat de meeste die +1 rating hebben mindere base stats hebben gekregen zoals Ozil
pi_155788291
Ik hoop dat ze Deulofeu belonen met betere stats.. weet niet hoe hij IRL speelt dit seizoen, maar in FIFA een prettige RW en 10x goedkoper dan Bale.

/edit.. 25x goedkoper
  donderdag 3 september 2015 @ 20:35:26 #211
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155795311
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:17 schreef realbase het volgende:
Ik hoop dat ze Deulofeu belonen met betere stats.. weet niet hoe hij IRL speelt dit seizoen, maar in FIFA een prettige RW en 10x goedkoper dan Bale.

/edit.. 25x goedkoper
Je weet niet hoe hij speelt maar hoopt wel dat hij betere stats krijgt? :?
Zijn stats moeten toch zijn prestaties van vorig seizoen reflecteren?
pi_155798766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Kan hij het nog wel hopen?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_155808377
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

dat zeg ik ook :) Geen idee hoe hij gespeelt heeft dit seizoen, heb de BBVA niet echt gevolgt. Ik ben echter best fan van hem in het spel - dus hoop dat hij betere stats krijgt.

oh - hij is over naar Everton zie ik nu..
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:09:25 #214
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155815157
Ik hoop dat Ibarbo nog sneller heeft gelopen en flink in de sportschool heeft gezeten.
Voor lacazette hoop ik dat hij nog meer geslalomd heeft zodat ze dit ook op kunnen plussen.

Het enige probleem zal nog zijn om strong links voor ibarbo te vinden in de BPL, dus ik hoop ook nog dat ze het link systeem aangepast hebben _O_
#FreeTrapz
pi_155815411
Ik hoop dat alle spelers met elkaar linken en dat ik eindelijk eens een echt dream team kan bouwen _O_
pi_155822876
Voorhoede Ronaldo - Suarez - Messi _O_
Lekker druk hier trouwens
pi_155823156
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
Ik hoop dat Ibarbo nog sneller heeft gelopen en flink in de sportschool heeft gezeten.
Voor lacazette hoop ik dat hij nog meer geslalomd heeft zodat ze dit ook op kunnen plussen.

Het enige probleem zal nog zijn om strong links voor ibarbo te vinden in de BPL, dus ik hoop ook nog dat ze het link systeem aangepast hebben _O_
Ibarbo 99 pace

Trapz jizzt z'n broekje alweer vol
pi_155836587
nog minder dan 3 weekjes !
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:26:20 #219
284871 DarkSonic2
pi_155850863
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

offline telt niet.
Dat speel ik niet.
pi_155862793
is FUT down? Kan niet connecten :(
pi_155863188
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 12:46 schreef Bulletdodger het volgende:
is FUT down? Kan niet connecten :(
werkt voor mij ?
pi_155864501
Via twitter ben ik er achter gekomen dat nadat ik gister iets ge-redeemed hebt vanuit de catalog voor FUT het niet meer werkte :(

Geen idee wat ik er aan kan doen :(
pi_155881833
net toch maar Bale gehaald voor Doleufo.. eens zien of het dan nog net lukt om Div 1 te winnen..
pi_155881967
SPANNOND!!!

Nee maar ben wel benieuwd hoe erg ze FUT gaan verneuken, trade offers moeten weer terug!
  maandag 7 september 2015 @ 12:56:44 #225
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155893780
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2015 22:15 schreef Doublepain het volgende:
SPANNOND!!!

Nee maar ben wel benieuwd hoe erg ze FUT gaan verneuken, trade offers moeten weer terug!
Als de trade offers weer terugkomen speelt dat alleen maar de muntjes verkopers in de kaart....

Wat mij betreft mogen ze de golden packs wat goedkoper maken (qua muntjes) en de price ranges lekker laten zoals ze zijn met als verbetering dat ze beter geupdatet moeten worden :)
  FOK!fotograaf maandag 7 september 2015 @ 13:14:30 #226
364681 over_hedge
pi_155894124
Morgen de demo. Ben benieuwd naar fut draft.
  maandag 7 september 2015 @ 14:13:49 #227
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155895491
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 12:56 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Als de trade offers weer terugkomen speelt dat alleen maar de muntjes verkopers in de kaart....

Wat mij betreft mogen ze de golden packs wat goedkoper maken (qua muntjes) en de price ranges lekker laten zoals ze zijn met als verbetering dat ze beter geupdatet moeten worden :)
Nog steeds mensen die beweren dat de priceranges een goed iets zijn _O- _O_ chapeau
#FreeTrapz
pi_155895532
Hoe laat komt de demo morgen uit?
  maandag 7 september 2015 @ 14:24:09 #229
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155895744
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:13 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Nog steeds mensen die beweren dat de priceranges een goed iets zijn _O- _O_ chapeau
Ik heb echt geen problemen met price ranges, Als er dan toch iets anders met price ranges moet gebeuren, laat dan elke kaart ook vanaf 150 coins beginnen en alleen de BIN prijzen echte ranges hebben :)
pi_155895811
Price ranges zijn prima. Paar mensen vinden het kut omdat de prijzen zakten na het wegvallen van coinsellers. Vanaf 16 zou het vanaf het begin gewoon moeten werken en dan worden coins denk ik weer een stuk schaarser. Met een beetje geluk wordt FUT weer zo leuk als 4/5 jaar geleden, de afgelopen jaren was het gewoon verschrikkelijk.
  maandag 7 september 2015 @ 14:32:04 #231
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155895908
Priceranges :')
Moet ik zeker als een of andere autist gaan zitten "snipen" om een kaart te bemachtigen _O-
Echt wat een waardeloos systeem, als EA gewoon de coinglitch oplost is er niets aan de hand en kan marktwerking zijn werk doen.

Dan had ik 4 weken geleden gewoon voor 16K bayern vidal kunnen kopen, nu heb ik hem nog steeds niet. maar priceranges _O_ dat is zoiets goeds :')
#FreeTrapz
pi_155896056
Misschien is PES wat voor jou?

GAM / PES 2016

Veel plezier :*
  maandag 7 september 2015 @ 14:46:30 #233
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155896239
Nee PES is niks voor mij, FUT is leuk maar als het falen van EA gemaskeerd word door vage constructies, en mensen dit dan ook nog als een goed middel zien vind ik dat wel redelijk :') waardig.

Dus gewoon alleen FUT halen als de priceranges er uit gaan _O_ fuck priceranges.
#FreeTrapz
  maandag 7 september 2015 @ 15:03:12 #234
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155896553
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
Nee PES is niks voor mij, FUT is leuk maar als het falen van EA gemaskeerd word door vage constructies, en mensen dit dan ook nog als een goed middel zien vind ik dat wel redelijk :') waardig.

Dus gewoon alleen FUT halen als de priceranges er uit gaan _O_ fuck priceranges.
Toen de price ranges er kwamen was van de coinsellers weg, alleen maar een goede zaak dus :)
Ik zie het probleem met price ranges niet helemaal :) (of beter gezegd helemaal niet)

Maar dus geen FiFa voor jou aangezien de price ranges blijven :)
pi_155896635
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:03 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Toen de price ranges er kwamen was van de coinsellers weg, alleen maar een goede zaak dus :)
Ik zie het probleem met price ranges niet helemaal :) (of beter gezegd helemaal niet)

Jep, het coinseller probleem was opgelost na de priceranges :). En het was puur toeval dat je daarna de helft van je wedstrijden speelde tegen een team van tig miljoen met random tekens als PSN naam en een account van amper een maand oud.

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 7 september 2015 @ 15:09:44 #236
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155896653
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jep, het coinseller probleem was opgelost na de priceranges :). En het was puur toeval dat je daarna de helft van je wedstrijden speelde tegen een team van tig miljoen met random tekens als PSN naam en een account van amper een maand oud.

[ afbeelding ]
Daar heb ik geen last van gehad :)
pi_155896695
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Daar heb ik geen last van gehad :)
Hij is van een ander niveau
  maandag 7 september 2015 @ 15:13:59 #238
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155896723
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:03 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Als jij mij info kan geven waar aangegeven word dat priceranges blijven _O_
Priceranges zijn ongetwijfeld geen probleem als je tijd genoeg hebt om als een debiel te gaan zitten snipen :D ik zie daar het nut niet van in.
En ik kan je nu alvast op een bordje geven dat als de priceranges blijven er periodes zijn dat je je kaarten aan de straatsteten niet kwijt raakt, en sommige spelers met golven extinct zullen zijn.
Lijkt mij geen hele goede ontwikkeling voor een spel maar ach gelukkig zijn jullie er blij mee.

Ik zou liever zien dat EA met de miljarden die ze uit FUT gemaakt hebben de afgelopen jaren de glitches gewoon wel eens kan dichten.
#FreeTrapz
pi_155896754
De situatie tijdens FUT15 was zo zwaar kut dat ze wel dingen moesten uitproberen. Ze hadden ook FUT tot FIFA16 offline kunnen halen maar kozen ervoor om gedurende het seizoen te experimenteren.

Wat Tim86 beschrijft ken ik helemaal niet maar ik zit dan ook op de minder goede console. Sinds die price ranges er zijn heb ik me voor het eerst in lange tijd weer een beetje vermaakt met FUT. De hele situatie met coinsellers en bizar hoge prijzen sloeg nergens op. FUT was vrijwel onspeelbaar voor mensen die af en toe een potje wilden spelen. Dat hebben ze nu aangepakt. Chapeau EA.
  maandag 7 september 2015 @ 15:18:11 #240
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155896811
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:15 schreef Tobi-wan het volgende:
De situatie tijdens FUT15 was zo zwaar kut dat ze wel dingen moesten uitproberen. Ze hadden ook FUT tot FIFA16 offline kunnen halen maar kozen ervoor om gedurende het seizoen te experimenteren.

Wat Tim86 beschrijft ken ik helemaal niet maar ik zit dan ook op de minder goede console. Sinds die price ranges er zijn heb ik me voor het eerst in lange tijd weer een beetje vermaakt met FUT. De hele situatie met coinsellers en bizar hoge prijzen sloeg nergens op. FUT was vrijwel onspeelbaar voor mensen die af en toe een potje wilden spelen. Dat hebben ze nu aangepakt. Chapeau EA.
Dat is dus mijn punt, dit hebben ze niet aangepakt maar "gemaskeerd" als EA gewoon de coinglitch op de PS3 had gedicht was er geen bizarre inflatie geweest :D
Dus als EA netjes hun werk heeft gedaan en er geen gaten zitten in FIFA 16 en er alleen coins in de FUT wereld komen als mensen ook echt potjes spelen is er niets aan de hand en zijn priceranges helemaal niet nodig.
#FreeTrapz
pi_155896889
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:18 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Dat is dus mijn punt, dit hebben ze niet aangepakt maar "gemaskeerd" als EA gewoon de coinglitch op de PS3 had gedicht was er geen bizarre inflatie geweest :D
Dus als EA netjes hun werk heeft gedaan en er geen gaten zitten in FIFA 16 en er alleen coins in de FUT wereld komen als mensen ook echt potjes spelen is er niets aan de hand en zijn priceranges helemaal niet nodig.
Zolang er "bedrijven" zijn die hun geld verdienen met het verpesten van de spelervaring mogen ze van mij best hard optreden. Volgens mij zijn ze constant bezig met gaten dicht te maken maar blijkbaar was het niet meer te redden.

Natuurlijk is het kut dat er geen Vidal van Bayern te vinden is maar FUT16 is er bijna, even geduld en je kan gewoon met hem spelen. Ben wel benieuwd hoe het dit jaar zal gaan, ongetwijfeld is er aan het begin gewoon weer een glitch waardoor FUT, net als alle voorgaande jaren, eigenlijk alweer verziekt is.

Ach, Pro Clubs > FUT.
  maandag 7 september 2015 @ 15:26:01 #242
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155896947
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef Rijst het volgende:

[..]

Hij is van een ander niveau
Wat voor ander niveau ?
Ik kwam zaterdag ook een team tegen dat geheel uit TOTS spelers bestond (3-0 verloren) en dat was in divisie 5....

Zit inmiddels in divisie 4 met onderstaand team:

https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=bu6LxMeJnLTbE:ps3

Laten we eerst maar kijken hoe het de 1e weken gaat, voor mij wordt dit sowieso de 1e x als ik hem aanschaf dat dat op de release day is :)
pi_155896982
Wie weet kunnen we dit jaar weer tamperen.
  maandag 7 september 2015 @ 15:32:50 #244
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155897109
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:26 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Wat voor ander niveau ?
Ik kwam zaterdag ook een team tegen dat geheel uit TOTS spelers bestond (3-0 verloren) en dat was in divisie 5....

Zit inmiddels in divisie 4 met onderstaand team:

https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=bu6LxMeJnLTbE:ps3

Laten we eerst maar kijken hoe het de 1e weken gaat, voor mij wordt dit sowieso de 1e x als ik hem aanschaf dat dat op de release day is :)
De mensen die hier posten/of gepost hebben hebben allemaal 1 of 2 teams vol TOTSen. Mede door op de goede momenten in te kopen.

@Tobi, met priceranges laat ik hem echt links liggen, ik heb de marktwerking in FUT altijd mooi gevonden. Vroeg goedkoop inkopen en met een toernooi flink cashen op mensen die het niet aan zagen komen.
Als er een gereguleerde markt is kan dat niet meer en kan je eigenlijk gewoon met een "team" voetballen. Je favoriete spelers bij elkaar zetten kan in 9 van de 10 systemen ook al niet meer en ben je gedwongen om een BPL of andere league team te maken.

De keuzes die EA afgelopen jaren heeft gemaakt zijn mijn inziens niet altijd de beste geweest, daar was overheen te komen maar de priceranges zijn de druppel. Nu is het handelen ook nog dood en zie ik niet in waarom ik nog zou gaan spelen in een crappy engine.

Dan start ik Seasons wel op waar het gewoon een stuk fijner voetballen is.
#FreeTrapz
pi_155897211
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:32 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

De mensen die hier posten/of gepost hebben hebben allemaal 1 of 2 teams vol TOTSen. Mede door op de goede momenten in te kopen.

@Tobi, met priceranges laat ik hem echt links liggen, ik heb de marktwerking in FUT altijd mooi gevonden. Vroeg goedkoop inkopen en met een toernooi flink cashen op mensen die het niet aan zagen komen.
Als er een gereguleerde markt is kan dat niet meer en kan je eigenlijk gewoon met een "team" voetballen. Je favoriete spelers bij elkaar zetten kan in 9 van de 10 systemen ook al niet meer en ben je gedwongen om een BPL of andere league team te maken.

De keuzes die EA afgelopen jaren heeft gemaakt zijn mijn inziens niet altijd de beste geweest, daar was overheen te komen maar de priceranges zijn de druppel. Nu is het handelen ook nog dood en zie ik niet in waarom ik nog zou gaan spelen in een crappy engine.

Dan start ik Seasons wel op waar het gewoon een stuk fijner voetballen is.
Het handelen was al jaren dood. De mensen hier hebben goede teams omdat de markt werd overspoeld met coins. Spelers werden bizar veel waard en daardoor dachten mensen dat ze goed konden handelen. Tegelijkertijd werd het voor nieuwkomers bizar moeilijk om echt een leuk team te bouwen zonder er uren en uren in te steken.

Als je zegt dat je stopt met spelen omdat de engine kut is (al sinds Fifa 12) vind ik een beter argument dan dat de markt nu even kut werkt omdat mensen afgehaakt zijn omdat Fifa 16 eraan komt.
  FOK!fotograaf maandag 7 september 2015 @ 15:42:06 #246
364681 over_hedge
pi_155897314
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 15:37 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Het handelen was al jaren dood. De mensen hier hebben goede teams omdat de markt werd overspoeld met coins. Spelers werden bizar veel waard en daardoor dachten mensen dat ze goed konden handelen. Tegelijkertijd werd het voor nieuwkomers bizar moeilijk om echt een leuk team te bouwen zonder er uren en uren in te steken.

Als je zegt dat je stopt met spelen omdat de engine kut is (al sinds Fifa 12) vind ik een beter argument dan dat de markt nu even kut werkt omdat mensen afgehaakt zijn omdat Fifa 16 eraan komt.
Ik ben niet goed in handelen en ik heb er ook geen zin in. En toch maakte ik miljoenen wist _O- Puur door een speler kopen en daar mee te spelen en dan 2 weken later voor paar miljoen extra te kunnen verkopen. :')
  maandag 7 september 2015 @ 15:47:13 #247
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155897412
Het is natuurlijk een optelsom van de aanpassingen de afgelopen 4 jaar. probeer eens een leuk team te maken dat gaat al amper. Vroeger was het eenvoudig om 4/5 leagues in je team te verwerken. Nu is 3 al flink puzzelen.
Al met al komt het er gewoon op neer dat ik de tijd er niet meer in wil stoppen, en het voor af en toe een potje niet leuk genoeg is door de kut engine. Misschien verrast FUT-Draft me enorm en maakt dat het leuk. ik hoop dan alleen dat ze wat meer veranderingen doorgevoerd hebben.
#FreeTrapz
pi_155897473
Huilen om een spelletje :')
pi_155897928
Je kan de FIFA16 demo al spelen op de PS4 als je een account maakt en Nieuw Zeeland als land instelt.
  maandag 7 september 2015 @ 16:13:02 #250
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155898033
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Je kan de FIFA16 demo al spelen op de PS4 als je een account maakt en Nieuw Zeeland als land instelt.
Dan moet je echt graag willen :D
#FreeTrapz
pi_155898206
geen coins gekocht in 15, en toch best OK team met Neymar, Suarez en Bale.
Ja kost tijd - maar dat vind ik het leuke - van niets een leuk team opbouwen,.

voor mij dus geen problem wat betreft price ranges etc.
  maandag 7 september 2015 @ 16:23:06 #252
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155898268
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:19 schreef realbase het volgende:
geen coins gekocht in 15, en toch best OK team met Neymar, Suarez en Bale.
Ja kost tijd - maar dat vind ik het leuke - van niets een leuk team opbouwen,.

voor mij dus geen problem wat betreft price ranges etc.
Wat heeft het geen coins kopen en een best ok team te maken met priceranges :o ik zie het verband niet helemaal.

Geen coins gekocht in 15 en 5 pagina's aan TOTSen

Priceranges wel een probleem
#FreeTrapz
pi_155898394
quote:
ff doen dan zo
pi_155898411
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:23 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Wat heeft het geen coins kopen en een best ok team te maken met priceranges :o ik zie het verband niet helemaal.

Geen coins gekocht in 15 en 5 pagina's aan TOTSen

Priceranges wel een probleem
Ik speel 15 pas een paar maanden.. dus niet vanaf het begin toen je nog leuke truckjes kon uithalen met handelen - voor de price ranges.
pi_155898890
Demo is 4,6GB. Snel maar aangeslingerd voordat de horde wakker wordt en de snelheid instort.
pi_155898970
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Confetti het volgende:
Demo is 4,6GB. Snel maar aangeslingerd voordat de horde wakker wordt en de snelheid instort.
Beste demo wel
pi_155899693
Hij downloadt hier redelijk snel
pi_155900078
Op Xbox One helaas nog niet te downloaden :(
pi_155900225
Morgen toch pas?
pi_155900756
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 17:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Op Xbox One helaas nog niet te downloaden :(
Ah daarom kwam je net 30x online. |:(
  FOK!fotograaf maandag 7 september 2015 @ 18:12:23 #261
364681 over_hedge
pi_155900856
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2015 17:20 schreef Rickertman96 het volgende:
Hij downloadt hier redelijk snel
hier ook. Doet er 12 min over.
pi_155900906
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

hier ook. Doet er 12 min over.
jup is klaar

gameplay is wat traagjes
pi_155900909
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 17:43 schreef Doublepain het volgende:
Morgen toch pas?
Niet vanuit Nieuw-Zeeland.
pi_155901013
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2015 18:08 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ah daarom kwam je net 30x online. |:(
Even MSN tijden herleven :P
pi_155901094
Finesse shots zijn nu al erg OP

Pacen kan niet meer, Lucas wordt ingehaald door Piqué. Beetje de snelheid van FIFA 14.
pi_155901812
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2015 18:21 schreef Rickertman96 het volgende:
Finesse shots zijn nu al erg OP

Pacen kan niet meer, Lucas wordt ingehaald door Piqué. Beetje de snelheid van FIFA 14.
Wel oppassen met het verschil tussen FUT gameplay en de normale gameplay.

Finesse en ook long shots zijn inderdaad OP. Pace lijkt wat minder van belang. Strength lijkt weer heel belangrijk. Defensive AI is enorm verbeterd. Player instructions lijken ook daadwerkelijk wat te doen in FUT.

Al bij al een vooruitgang maar het is afwachten tot je de eerste BPL pace team met 100 chem online tegenkomt.
pi_155901861
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2015 18:45 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wel oppassen met het verschil tussen FUT gameplay en de normale gameplay.

Finesse en ook long shots zijn inderdaad OP. Pace lijkt wat minder van belang. Strength lijkt weer heel belangrijk. Defensive AI is enorm verbeterd. Player instructions lijken ook daadwerkelijk wat te doen in FUT.

Al bij al een vooruitgang maar het is afwachten tot je de eerste BPL pace team met 100 chem online tegenkomt.
H2H/normale gameplay speel ik nooit, alleen FUT. Ik baseer mijn mening op de demo en alleen FUT draft.

Ik vind dribbelen ook wel chill
pi_155902707
quote:
Hoe weet jij dat?
  FOK!fotograaf maandag 7 september 2015 @ 19:15:13 #269
364681 over_hedge
pi_155902737
eerste indruk best goed. Zegt alleen weinig want vaak speelt het echte spel weer anders dan de demo.
pi_155902817
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2015 19:14 schreef Rijst het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
Vanmiddag ook gedaan, werkt op PS
pi_155903014
Vind het behoorlijk stroperig, maar ik speel ook nooit tegen de CPU, dus dat voelt sowieso al traag. Snap niet dat ze geen multiplayer demo maken
pi_155903975
Even serieus, vrijwel elke finesse shot buiten de box gaat er bij mij in
pi_155911492
Stormlooptopic
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_155915068
zo maar eens de demo downloaden !

/edit.. staat nog niet in de store bij mij ( PS3)

/edit 2... toch wel :) beetje scheel

[ Bericht 46% gewijzigd door realbase op 08-09-2015 08:18:51 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 8 september 2015 @ 08:39:49 #275
364681 over_hedge
pi_155915595
Wel chill dan het gewoon 12 min wedstrijden zijn _O_ ipv 3 min oid wat het normaal in de demo is.
pi_155916173
Waarom zijn zoveel Nederlandse spelers (vooral backs) van bronze en silver naar goud gegaan voor fifa 16? :P
pi_155916446
zo net even de demo kort gespeelt.. spelt wel heel anders dan 15, indd pace eruit .. through passes gaan minder makkelijk.. ook de bal afpakken ging niet zo soepel als in 15 - maar dat zal wel wennen zijn
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:12:04 #278
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155917256
Demo wordt nu gedownload, vanavond idd eens ff checken :)

Zag net een filmpje van iemand die Draft speelde en de beschikking kreeg over: CR7, Messi, robben, bale en hazard....

Leek me een beetje te toevallig om die in draft allemaal te krijgen....

pi_155917405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:12 schreef Dopekoe het volgende:
Demo wordt nu gedownload, vanavond idd eens ff checken :)

Zag net een filmpje van iemand die Draft speelde en de beschikking kreeg over: CR7, Messi, robben, bale en hazard....

Leek me een beetje te toevallig om die in draft allemaal te krijgen....

hij zit nu bij EA in Vancouver.. zou me niets verbazen als ze daar van alles kunnen regelen :)
  dinsdag 8 september 2015 @ 10:20:38 #280
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_155917478
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 10:17 schreef realbase het volgende:

[..]

hij zit nu bij EA in Vancouver.. zou me niets verbazen als ze daar van alles kunnen regelen :)
Het is ook geretweet door EA Sports FIFA :)
pi_155917543
Sinds gisteren een aantal potjes fut draft gedaan, maar het lijkt erop dat je over het algemeen de beste spelers kunt kiezen per positie omdat je het met de wissels toch wel goed kunt zetten.

Ook al erg vaak top 10 rated players gehad
  dinsdag 8 september 2015 @ 11:34:44 #282
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155919228
Hier moet ik gepost hebben.
pi_155919427
Het feit dat je in de demo veel goede draft teams ziet is omdat alleen de spelers van de demo teams in de draft zit. Of heb ik dat verkeerd?
pi_155919806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Omdat je anders geen leven hebt?
pi_155919928
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 09:33 schreef realbase het volgende:
zo net even de demo kort gespeelt.. spelt wel heel anders dan 15, indd pace eruit .. through passes gaan minder makkelijk.. ook de bal afpakken ging niet zo soepel als in 15 - maar dat zal wel wennen zijn
Dat gevoel met pace heb ik elk jaar maar na 2 weken is iedereen gewoon weer aan het sprinten. Zo de demo ook maar even downloaden.

Edit: Kan de demo niet downloaden... Staat wel in de store maar als ik de demo selecteer staat er "Niet Beschikbaar" -O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Tobi-wan op 08-09-2015 12:23:26 ]
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:24:22 #286
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_155920258
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:03 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Omdat je anders geen leven hebt?
Heb ik sowieso niet maar ik wil graag een held zijn.
pi_155920327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 11:44 schreef Maver24 het volgende:
Het feit dat je in de demo veel goede draft teams ziet is omdat alleen de spelers van de demo teams in de draft zit. Of heb ik dat verkeerd?
je hebt het verkeerd
pi_155920340
Wel jammer dat demo demo offline is, ik speel dus nooit tegen CPU
pi_155920663
Gisteren nog even wat contracten en fitness kaartjes verkocht. Was eigenlijk teveel werk voor het aantal coins wat ik er voor terugkreeg maar heb toch weer even 100k. Maar even 87 Sneijder halen.
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:50:59 #290
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155920917
Voorzetten zijn makkelijker, dribbelen te simpel en spelers als Sterling hebben de perfecte stats.

Die middenveld duels merk ik vrij weinig van en verdedigen is iets lastiger. Nu al 10 pingels gehad doordat ik tegen verdedigers op liep. :')
pi_155922851

Zag eindelijk een Cuadrado van Juve op de markt. Kleine aanpassing gemaakt aan mijn 2e team. Guarin eruit voor Vidal en nieuwe Cuadrado voor de chemistry. Speelt echt heerlijk, Cavani is echt een baas (39 uit 31). Zou nog wel IF Lavezzi willen hebben maar daar heb ik 20/30k te weinig voor...

Fifa 16 komt eraan en ik begin weer Fifa 15 te spelen.
pi_155925037
20/30k, uurtje traden en je bent klaar ? :P
pi_155926535
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 september 2015 16:11 schreef realbase het volgende:
20/30k, uurtje traden en je bent klaar ? :P
Heb dit jaar echt weinig gedaan qua handelen. Geen zin om daar nu mee te beginnen.

Zie net voor het eerst het kaartje van Gradel. Die heeft best aardige stats, helaas komt Cavani dan chemistry te kort... Zou Di Maria op CAM kunnen zetten maar Payet is ook een baas.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 september 2015 @ 18:45:39 #294
364681 over_hedge
pi_155928430
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:26 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

je hebt het verkeerd
Ik denk dat hij gelijk heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door over_hedge op 09-09-2015 08:31:42 ]
pi_155928463
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]

Zag eindelijk een Cuadrado van Juve op de markt. Kleine aanpassing gemaakt aan mijn 2e team. Guarin eruit voor Vidal en nieuwe Cuadrado voor de chemistry. Speelt echt heerlijk, Cavani is echt een baas (39 uit 31). Zou nog wel IF Lavezzi willen hebben maar daar heb ik 20/30k te weinig voor...

Fifa 16 komt eraan en ik begin weer Fifa 15 te spelen.
IF Lichtsteiner rechtsback? Florenzi kan niet verdedigen.
pi_155928759
Vroeger.. toen de webapp tegelijk met de demo online kwam
pi_155929268
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 september 2015 18:47 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

IF Lichtsteiner rechtsback? Florenzi kan niet verdedigen.
Heb ik ook een tijdje gehad en die speelt prima. Florenzi is niet de sterkste verdediger maar hij doet het prima en het is heerlijk om een back te hebben die een beetje kan aanvallen. Gebeurt zo vaak dat ik met mijn backs (vooral bij corners) met de bal op de rand van de 16 sta.
  woensdag 9 september 2015 @ 14:02:01 #298
284871 DarkSonic2
pi_155946626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 19:00 schreef byah het volgende:
Vroeger.. toen de webapp tegelijk met de demo online kwam
Misschien komt er wel geen eens een web app dit jaar.

Vorig jaar hadden we rond deze tijd volgens mij wel nieuws over wanneer hij uit zou komen. Nu is traden al meer dan een half jaar niet meer mogelijk op de web app door de problemen die het heeft veroorzaakt.. en als ze dan weer een nieuwe web app maken voor FUT16 komen die problemen weer terug.
pi_155947334
Even een tip, FIFA 16 is voor 57 euro bij Wehkamp.nl. Als je bij afrekenen de code zinin gebruikt heb je hem voor 47,-.
  woensdag 9 september 2015 @ 16:08:15 #300
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_155949350
Even een tip:

Veel plezier met FIFA 16 half oktober, er zullen vast mensen zijn die je eind september kunnen vertellen hoe het speelt _O_
#FreeTrapz
pi_155951254
Waar zijn de flair passes gebleven?
Rossoneri siamo noi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')