SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Hahahaha dat is een goeiequote:
Snap het ook niet, verschillen zijn te groot. Eene keer win je idd dik andere keer lijkt de bal vast gelijmt te zijn aan de tegenstander zonder dat je er een voet tussen kunt krijgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren weer even FUT met een vriend gespeeld, waren opmerkelijke potjes. Of we wonnen met 6-0 of we verloren met 3/4-0.
Hij heeft een redelijk goedkoop team met Lewandowski, Reus en Alaba als duurste spelers. We kwamen bijna geen dure teams tegen. Af en toe een IF en soms een verdwaalde TOTS maar dat is het. Zelf speel ik altijd wel tegen een CR7, Messi en een half TOTS team...
Wij wilden gisteren Bayern Vidal halen maar die is ook niet te krijgen. Er worden momenteel niet zoveel packs gehaald... Volgens mij zijn veel mensen nog steeds aan het janken dat spelers minder waard zijn geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:15 schreef Apekoek het volgende:
Had weer eens zin een potje fut te doen sinds twee weken geleden. Wat zie ik, geen enkele toure op de markt, al zijn versies niet. Ben benieuwd hoe de price ranges gaan werken met fut16. Op deze manier in elk geval niet.
2016 gaat voor mij voor het eerst PES wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:59 schreef realbase het volgende:
ZT - wat betreft die munten -
heel lief van je ! maar hoeft niet joh.. FUT15 is dood - ben pas tegen de zomer begonnen dus ik zie het wel als een aanloop naar 16. nog 5 weekjes en 16 is er al.
Gister ook een vervelend ongeluk gehad - verwacht niet dat ik de komende 2 weken veel zal spelen, maar nogmaals thx.
mocht je in 16 nog ergens vanaf willen
hoezo pes dan ? ik heb de demo gedownload - maar nog niet gespeelt..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
2016 gaat voor mij voor het eerst PES worden![]()
Sterkte met je herstel
Sterkte, wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:59 schreef realbase het volgende:
ZT - wat betreft die munten -
heel lief van je ! maar hoeft niet joh.. FUT15 is dood - ben pas tegen de zomer begonnen dus ik zie het wel als een aanloop naar 16. nog 5 weekjes en 16 is er al.
Gister ook een vervelend ongeluk gehad - verwacht niet dat ik de komende 2 weken veel zal spelen, maar nogmaals thx.
mocht je in 16 nog ergens vanaf willen
tobe honest.. geen idee.. flauw gevallen - in een glazen vaas gevallen en een dike gapende wond op mn been over gehouden, met ingescheurde spier.. bijzonder om wakker te worden in een plas bloed en even geen idee te hebben WTF happenedquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sterkte, wat is er gebeurd?
Tevens: Ondanks het puntverlies toch een vette avond gehad op Woudenstein. 2e Helft was erg spectaculair en de sfeer in het vak was uitstekend. Alleen stond de verdediging van AZ wel vaak te schutteren bij dode spelmomenten. Al met al was een gelijkspel een terechte uitslag.
We zijn allemaal wel eens in een glazen vaas gevallen, komt goedquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:48 schreef realbase het volgende:
[..]
tobe honest.. geen idee.. flauw gevallen - in een glazen vaas gevallen en een dike gapende wond op mn been over gehouden, met ingescheurde spier.. bijzonder om wakker te worden in een plas bloed en even geen idee te hebben WTF happened
#herkenbaar!quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel eens in een glazen vaas gevallen, komt goed
Volgens mij willen ze gewoon iedereen een goed Fifa gevoel geven, zodat we Fifa 2016 gaan kopen. Opeens promoveren we massaal naar Divisie 1quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:36 schreef realbase het volgende:
toch maar even gespeelt ! blijkbaar mindere goden online op zondagnet naar divisie 1 toe gepromoveert !
Zou me eigenlijk niet eens verbazen van EAquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon iedereen een goed Fifa gevoel geven, zodat we Fifa 2016 gaan kopen. Opeens promoveren we massaal naar Divisie 1
Desalniettemin gefeliciteerd![]()
Omdat ik fifa op de een of andere manier niet meer voor mijn lol speel.quote:
daar heb je ene punt.. net 3 potjes Div 1.. en echt alle 3 verloren door dike EAIDS. spelers die botsen - hij gelijk goal, ik krijg er niets in ( zelfs niet 1 op 1 met de keeper ) heb 10+ shots on goal en niets erin.. Keeper die raar doet - tegen goal..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Omdat ik fifa op de een of andere manier niet meer voor mijn lol speel.
Verliezen maakt mij niet uit, de manier waarop wel (EAids).
Same. Nu ook eindelijk weer een goede PES versie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Omdat ik fifa op de een of andere manier niet meer voor mijn lol speel.
Verliezen maakt mij niet uit, de manier waarop wel (EAids).
Ok, dus toch weer FIFA komend jaar dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
ik vond die pes demo maar kut. En pes 2015 had ik gekocht om eens een keer uit te proberen. Maar die was al helemaal kut.
Ja sowieso. ook al was de gameplay van pes geweldig. Fut blijft toch het leukste om te spelen. En dat myteam van pes is best kut.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok, dus toch weer FIFA komend jaar dus?
Lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
PES is voor een bepaalde soort hippie-volk dat altijd voor de underdog gaat. Het type dat Matic waardevoller vind dan Hazard en een Fiat fijner vindt rijden dan een Audi.
Het is en blijft een matige budgetbakgame met een handvol developers die eraan werken. Niet serieus te nemen.
Ik speel fifa maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
PES is voor een bepaalde soort hippie-volk dat altijd voor de underdog gaat. Het type dat Matic waardevoller vind dan Hazard en een Fiat fijner vindt rijden dan een Audi.
Het is en blijft een matige budgetbakgame met een handvol developers die eraan werken. Niet serieus te nemen.
Beetje goedkoop scoren zo. PES heeft enorme achterstand op bijna alle fronten. Maar de game engine is veel puurder. Geen scripting, 40-45 minuut goal, last minute goal momentum en dat soort raar geouwehoer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
Toch zijn de gamefaces wel aardig tov fifa:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
Maar ik denk dat ze wel een stuk eerlijker naar hun klanten toe zijn. Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
Wat zegt FUT nou over FIFA?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel elk jaar minder FUT. Heb dit jaar 350+ potjes gespeeld en 80-90% was nog in '14. Volgens mij tikte ik een paar jaar geleden makkelijk de 1000 potjes aan.
Spelen nu eigenlijk alleen clubs en dat is simpelweg een stuk leuker, mits je met 4 of meer spelers bent.
Het gaat erom dat het gewoon bij lange na niet zo goed is als fifa. De hype is nu gewoon wat groter omdat al die gare youtubers en kinderen tegen de price ranges zijn. Net na de invoering van de price ranges ging iedereen ook ineens pes spelen, wat niet lang duurde.quote:
Heb de afgelopen 6 jaar geen carrière aangeraakt. Geef mij maar lekker multiplayer!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat zegt FUT nou over FIFA?
Er zijn meer opties, heb zelf zelfs nog nooit FUT gespeeld.
Carriere
Moet je de gamespeed hoger zetten in pes in de opties. Ik vind het wel heel fijn spelen en ga de game zeker halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:56 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het gewoon bij lange na niet zo goed is als fifa. De hype is nu gewoon wat groter omdat al die gare youtubers en kinderen tegen de price ranges zijn. Net na de invoering van de price ranges ging iedereen ook ineens pes spelen, wat niet lang duurde.
Heb de demo van pes gespeeld (5 potjes) en het voelt gewoon heel traag aan. Maargoed ieder zijn eigen mening, ik ga geen 60eu uitgeven aan een game die miss 10 potjes leuk is. En al helemaal niet omdat erlegends:') inzitten
Idd, carriere, steeds tegen dezelfde scripted computer spelenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 02:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 6 jaar geen carrière aangeraakt. Geef mij maar lekker multiplayer!
Ja leuk je gamespeed hoger zetten. Maar neem aan dat je zo ongeveer alleen maar online speelt als je pes koopt. En dan kan je je gamespeed niet eens hoger zetten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 06:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Moet je de gamespeed hoger zetten in pes in de opties. Ik vind het wel heel fijn spelen en ga de game zeker halen
Post die tweets dan eens. Airjapes gebruikt juist weinig pace en lobs. Hij is juist van het rustig opbouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:20 schreef Maver24 het volgende:
Dat pes langzamer speelt dan FIFA is niet meer dan realistisch. FIFA speelt veels te snel en is net ping pongen, zo snel gaat het. FIFA speel ik alleen voor fut en nou blijkt uit de beta van fifa16 dat de snelheid flink is teruggeschroefd, ik zeg top. Airjapes begon alweer te kankeren op twitter dat hij niet kon pacen en lob through balls kon geven.
https://www.twitter.com/airjapesfifa/status/633802278470815744quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Post die tweets dan eens. Airjapes gebruikt juist weinig pace en lobs. Hij is juist van het rustig opbouwen.
Dus hij zegt dat het niet meer werkt. Dat dat noem jij meteen kankeren?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
https://www.twitter.com/airjapesfifa/status/633802278470815744
Maar uiteindelijk zal jij dit jaar toch veel meer fifa spelen en veel meer uitgeven aan ea.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:20 schreef Maver24 het volgende:
Dat pes langzamer speelt dan FIFA is niet meer dan realistisch. FIFA speelt veels te snel en is net ping pongen, zo snel gaat het. FIFA speel ik alleen voor fut en nou blijkt uit de beta van fifa16 dat de snelheid flink is teruggeschroefd, ik zeg top. Airjapes begon alweer te kankeren op twitter dat hij niet kon pacen en lob through balls kon geven.
Hoeveel heb je er voor over?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:04 schreef Vadid het volgende:
Heren, mocht er nog iemand zijn met FIFA 14 coins/spelers: stuur me gerust een privébericht. Ik neem ze graag tegen vergoeding over
Hij houdt het nog netjesquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus hij zegt dat het niet meer werkt. Dat dat noem jij meteen kankeren?
Misschien wel, misschien niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zal jij dit jaar toch veel meer fifa spelen en veel meer uitgeven aan ea.
Als je even stuurt wat je hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
10 euro voor alles wat ik heb. Dan kan ik ee lekkere pizza bestellen.
Online spelen heeft mij nog nooit weten te overtuigen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 02:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb de afgelopen 6 jaar geen carrière aangeraakt. Geef mij maar lekker multiplayer!
Met carriere heb je ten minste een doel wat je kunt bereiken. Een carriere die je kunt opbouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 08:45 schreef Apekoek het volgende:
Idd, carriere, steeds tegen dezelfde scripted computer spelen
Jij hebt echt geen idee wat FUT inhoud he? Ik zou zeggen probeer het eens, je kan dan een heel jaar lang bouwen aan eigen teams met spelers die "in form" raken. Ok net anders dan carrière, maar je speelt dus online en dus niet tegen steeds dezelfde computer (ontzettend saai), een mens is veel onvoorspelbaarder om tegen te spelen dus leuker. En je kunt je eigen team bouwen, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Met carriere heb je ten minste een doel wat je kunt bereiken. Een carriere die je kunt opbouwen.
Online speel je maar elke keer beetje dom weg tegen een andere speler, beetje eentonig elke keer hetzelfde.
Vaak tegen dezelfde clubs.
Bij carriere kun je nog naar andere clubs en dus andere competitie en beker wat weer totaal anders is. Er zit een heel wereldje achter, bij online zit er helemaal niets achter dan ff een wedstrijd tegen een mens spelen.
Zal ongetwijfeld zijn charme hebben voor de online spelersgroep, maar daar behoor ik niet bij.
Ik behoor tot de groep van de campagne spelers, waar carriere ook onder valt.
Hij is gewoon fucking slecht en probeert nu een beetje te onderbouwen waarom offline spelen beter is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee wat FUT inhoud he? Ik zou zeggen probeer het eens, je kan dan een heel jaar lang bouwen aan eigen teams met spelers die "in form" raken. Ok net anders dan carrière, maar je speelt dus online en dus niet tegen steeds dezelfde computer (ontzettend saai), een mens is veel onvoorspelbaarder om tegen te spelen dus leuker. En je kunt je eigen team bouwen, wat wil je nog meer?
Het gaat niet zozeer wie de beste is. Het gaat om de beleving van het spelletje en die is bij pes anders dan bij FIFA. Het spelletje wordt anders gespeeld. Dat wil niet zeggen dat de één beter is dan de andere.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:00 schreef Toefjes het volgende:
Het is een goede zaak dat PES vooruitgang geboekt lijkt te hebben. Dan hebben we in elk geval een eerlijke keuze die we kunnen maken. Elkaar overtuigen van de beste keuze gaat trouwens denk ik niet lukken.
Is die niet gewoon zeldzaam omdat niemand m wil hebben?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een zeer zeldzame zilveren tots gekocht gisteravond. Had hem nog nooit eerder gezien op de markt. De Rechtsback uit de Saudi League die een tots kaartje heeft. Al Shahrani
Goed bezigquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een zeer zeldzame zilveren tots gekocht gisteravond. Had hem nog nooit eerder gezien op de markt. De Rechtsback uit de Saudi League die een tots kaartje heeft. Al Shahrani
Die heb ik nog, gekocht voor 24k.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Wel eens gekeken, maar wat jij zegt over carriere voorspelbaar en telkens maar hetzelfde?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:58 schreef Apekoek het volgende:
Jij hebt echt geen idee wat FUT inhoud he? Ik zou zeggen probeer het eens, je kan dan een heel jaar lang bouwen aan eigen teams met spelers die "in form" raken. Ok net anders dan carrière, maar je speelt dus online en dus niet tegen steeds dezelfde computer (ontzettend saai), een mens is veel onvoorspelbaarder om tegen te spelen dus leuker. En je kunt je eigen team bouwen, wat wil je nog meer?
Helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Op de PS4 voor FIFA 14 heb ik nog een shitload aan coins en spelers. Ik denk al met al zo rond de 35 miljoen ofzo. Zal vanavond wel even kijken hoeveel precies.
wow het is dus voor de xbox360. nvm
Offline steeds anders vinden.. Wel eens wat offline potjes gespeeld voor 50k packs. Maar de tering wat is dat saai en wat speelt dat kut zeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wel eens gekeken, maar wat jij zegt over carriere voorspelbaar en telkens maar hetzelfde?
Sorry hoor, maar hoe online fan iemand ook is, dat is echt de omgekeerde wereld.
Online is juist heel erg veel van hetzelfde.
Jij houdt van online, ik niet. Is maar goed ook dat er verschillende dingen zijn.
95% hangt gewoon de paceslet uit en rent achter een bal aan hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Offline steeds anders vinden.. Wel eens wat offline potjes gespeeld voor 50k packs. Maar de tering wat is dat saai en wat speelt dat kut zeg.
En online fut is niet het zelfde, je speelt elke wedstrijd tegen een ander team. En tegen een persoon. En elk persoon speelt weer anders. De cpu speelt juist elke wedstrijd het zelfde saaie voetbal. En is ook veel te makkelijk. Als je eenmaal wat truckjes door heb win je alles offline.
Offline vind ik juist steeds anders, andere ploegen. Je kunt van ploeg wisselen en dergelijke.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Offline steeds anders vinden.. Wel eens wat offline potjes gespeeld voor 50k packs. Maar de tering wat is dat saai en wat speelt dat kut zeg.
En online fut is niet het zelfde, je speelt elke wedstrijd tegen een ander team. En tegen een persoon. En elk persoon speelt weer anders. De cpu speelt juist elke wedstrijd het zelfde saaie voetbal. En is ook veel te makkelijk. Als je eenmaal wat truckjes door heb win je alles offline.
Kijk daar toch heel anders op. Ben met games altijd op zoek naar uitdaging en die vind ik eigenlijk alleen online. Single player gaat al snel vervelen, het is altijd dezelfde CPU die makkelijk en vaak op dezelfde manier te passeren is. Kan mij de carrières van vroeger nog wel herinneren waar ik vaak 95% van de wedstrijden won.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Online spelen heeft mij nog nooit weten te overtuigen.
Praktisch bij geen enkel spel, bij een soort spel als FIFA al helemaal niet.
Veel te eentonig, steeds zelfde idee wedstrijden terwijl je bij een carrieremodus nog doelstellingen hebt en een carriere kan hebben.
Vind ik bij andere type spellen ook, campagnes vele male interessanter omdat je ten minste iets van een doel hebt ipv elkaar simpelweg afknallen en verder niets (op vlaggetje veroveren soms na).
Iedereen zijn ding natuurlijk, maar nee dat online spelen is echt niets voor mij.
Zal het op den duur best een keer gaan proberen hoor, maar ik zal nooit iets gaan doen om het online spelen.
Er zijn gevallen bekend dat het na degradatie allemaal stroever ging. Je hebt div 1 in elk geval gehaaldquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:04 schreef realbase het volgende:
nou.. Div 1 is weer Voorbij.. niet aan mij bested blijkbaar
Div 2 wel weer 3 potjes gewonnen
ofquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:17 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wat moet ik halen PES of FIFA 16?
16quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:17 schreef Kamikazie het volgende:
fifaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:17 schreef Kamikazie het volgende:
De CPU probeert iig nog te voetballen. En spamt geen hoge steekballen naar Doumbia/Ronaldo/Bale/Messi etcquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:48 schreef Papadiouf het volgende:
Tevens is tegen de CPU spelen te makkelijk.. ook op het hoogste niveau. Zo voorspelbaar
Ik val absoluut niet in de categorie goede Fifa spelers, maar het spel draait al zo lang, als je nu nog niet weet hoe je hoge steekballen moet verdedigen is het inderdaad beter om dan maar tegen de CPU te spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De CPU probeert iig nog te voetballen. En spamt geen hoge steekballen naar Doumbia/Ronaldo/Bale/Messi etc
Waar zeg ik dat ze onverdedigbaar zijn dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik val absoluut niet in de categorie goede Fifa spelers, maar het spel draait al zo lang, als je nu nog niet weet hoe je hoge steekballen moet verdedigen is het inderdaad beter om dan maar tegen de CPU te spelen.
Ik heb bij de custom tactics de pressure op 25 staan, en agression op 95, veel meelopen met de sprintende man, het liefste in de baan dat de lage pass zou moeten komen, en je hebt geen kind aan dat soort tegenstandersquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze onverdedigbaar zijn dan?![]()
9 van de 10 verdedig je normaal gesproken ook wel. Maar net die ene bal naar de flank waar je een pasje te laat bent, of dat je net wilt druk zetten en je caught off guard bent dan zijn ze weg.
Als je tegenstander 30% balbezit heeft en niet anders doet dan de vleugels zoeken en sprinten begint dat flink te irriteren. Met name als je AI weer een lompe penal weggeeft of vanzelf ingrijpt en /of full retard gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |