SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Hahahaha dat is een goeiequote:
Snap het ook niet, verschillen zijn te groot. Eene keer win je idd dik andere keer lijkt de bal vast gelijmt te zijn aan de tegenstander zonder dat je er een voet tussen kunt krijgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Gisteren weer even FUT met een vriend gespeeld, waren opmerkelijke potjes. Of we wonnen met 6-0 of we verloren met 3/4-0.
Hij heeft een redelijk goedkoop team met Lewandowski, Reus en Alaba als duurste spelers. We kwamen bijna geen dure teams tegen. Af en toe een IF en soms een verdwaalde TOTS maar dat is het. Zelf speel ik altijd wel tegen een CR7, Messi en een half TOTS team...
Wij wilden gisteren Bayern Vidal halen maar die is ook niet te krijgen. Er worden momenteel niet zoveel packs gehaald... Volgens mij zijn veel mensen nog steeds aan het janken dat spelers minder waard zijn geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:15 schreef Apekoek het volgende:
Had weer eens zin een potje fut te doen sinds twee weken geleden. Wat zie ik, geen enkele toure op de markt, al zijn versies niet. Ben benieuwd hoe de price ranges gaan werken met fut16. Op deze manier in elk geval niet.
2016 gaat voor mij voor het eerst PES wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:59 schreef realbase het volgende:
ZT - wat betreft die munten -
heel lief van je ! maar hoeft niet joh.. FUT15 is dood - ben pas tegen de zomer begonnen dus ik zie het wel als een aanloop naar 16. nog 5 weekjes en 16 is er al.
Gister ook een vervelend ongeluk gehad - verwacht niet dat ik de komende 2 weken veel zal spelen, maar nogmaals thx.
mocht je in 16 nog ergens vanaf willen
hoezo pes dan ? ik heb de demo gedownload - maar nog niet gespeelt..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:11 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
2016 gaat voor mij voor het eerst PES worden![]()
Sterkte met je herstel
Sterkte, wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:59 schreef realbase het volgende:
ZT - wat betreft die munten -
heel lief van je ! maar hoeft niet joh.. FUT15 is dood - ben pas tegen de zomer begonnen dus ik zie het wel als een aanloop naar 16. nog 5 weekjes en 16 is er al.
Gister ook een vervelend ongeluk gehad - verwacht niet dat ik de komende 2 weken veel zal spelen, maar nogmaals thx.
mocht je in 16 nog ergens vanaf willen
tobe honest.. geen idee.. flauw gevallen - in een glazen vaas gevallen en een dike gapende wond op mn been over gehouden, met ingescheurde spier.. bijzonder om wakker te worden in een plas bloed en even geen idee te hebben WTF happenedquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sterkte, wat is er gebeurd?
Tevens: Ondanks het puntverlies toch een vette avond gehad op Woudenstein. 2e Helft was erg spectaculair en de sfeer in het vak was uitstekend. Alleen stond de verdediging van AZ wel vaak te schutteren bij dode spelmomenten. Al met al was een gelijkspel een terechte uitslag.
We zijn allemaal wel eens in een glazen vaas gevallen, komt goedquote:Op zondag 16 augustus 2015 09:48 schreef realbase het volgende:
[..]
tobe honest.. geen idee.. flauw gevallen - in een glazen vaas gevallen en een dike gapende wond op mn been over gehouden, met ingescheurde spier.. bijzonder om wakker te worden in een plas bloed en even geen idee te hebben WTF happened
#herkenbaar!quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel eens in een glazen vaas gevallen, komt goed
Volgens mij willen ze gewoon iedereen een goed Fifa gevoel geven, zodat we Fifa 2016 gaan kopen. Opeens promoveren we massaal naar Divisie 1quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:36 schreef realbase het volgende:
toch maar even gespeelt ! blijkbaar mindere goden online op zondagnet naar divisie 1 toe gepromoveert !
Zou me eigenlijk niet eens verbazen van EAquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze gewoon iedereen een goed Fifa gevoel geven, zodat we Fifa 2016 gaan kopen. Opeens promoveren we massaal naar Divisie 1
Desalniettemin gefeliciteerd![]()
Omdat ik fifa op de een of andere manier niet meer voor mijn lol speel.quote:
daar heb je ene punt.. net 3 potjes Div 1.. en echt alle 3 verloren door dike EAIDS. spelers die botsen - hij gelijk goal, ik krijg er niets in ( zelfs niet 1 op 1 met de keeper ) heb 10+ shots on goal en niets erin.. Keeper die raar doet - tegen goal..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Omdat ik fifa op de een of andere manier niet meer voor mijn lol speel.
Verliezen maakt mij niet uit, de manier waarop wel (EAids).
Same. Nu ook eindelijk weer een goede PES versie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Omdat ik fifa op de een of andere manier niet meer voor mijn lol speel.
Verliezen maakt mij niet uit, de manier waarop wel (EAids).
Ok, dus toch weer FIFA komend jaar dus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
ik vond die pes demo maar kut. En pes 2015 had ik gekocht om eens een keer uit te proberen. Maar die was al helemaal kut.
Ja sowieso. ook al was de gameplay van pes geweldig. Fut blijft toch het leukste om te spelen. En dat myteam van pes is best kut.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok, dus toch weer FIFA komend jaar dus?
Lolquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
PES is voor een bepaalde soort hippie-volk dat altijd voor de underdog gaat. Het type dat Matic waardevoller vind dan Hazard en een Fiat fijner vindt rijden dan een Audi.
Het is en blijft een matige budgetbakgame met een handvol developers die eraan werken. Niet serieus te nemen.
Ik speel fifa maarquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
PES is voor een bepaalde soort hippie-volk dat altijd voor de underdog gaat. Het type dat Matic waardevoller vind dan Hazard en een Fiat fijner vindt rijden dan een Audi.
Het is en blijft een matige budgetbakgame met een handvol developers die eraan werken. Niet serieus te nemen.
Beetje goedkoop scoren zo. PES heeft enorme achterstand op bijna alle fronten. Maar de game engine is veel puurder. Geen scripting, 40-45 minuut goal, last minute goal momentum en dat soort raar geouwehoer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
Toch zijn de gamefaces wel aardig tov fifa:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
Maar ik denk dat ze wel een stuk eerlijker naar hun klanten toe zijn. Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:02 schreef Confetti het volgende:
Wat zegt FUT nou over FIFA?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Speel elk jaar minder FUT. Heb dit jaar 350+ potjes gespeeld en 80-90% was nog in '14. Volgens mij tikte ik een paar jaar geleden makkelijk de 1000 potjes aan.
Spelen nu eigenlijk alleen clubs en dat is simpelweg een stuk leuker, mits je met 4 of meer spelers bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |