abonnement Unibet Coolblue
pi_155339380
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 20:02 schreef Ophelia85 het volgende:

[..]

Jammer :)

Bij deze heb ik dan ook weer een dikke slaapzak zonder mouwen van 100 cm in de aanbieding.
Fazzoletti, heb je daar dan ook toevallig interesse in?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik PM je even :)
pi_155345746
Zijn er hier nog mensen met positiekleding in maat xs/s of 25/26? Of tips qua merken/winkels?

Ik heb via de wehkamp en asos verschillende merken uitgeprobeerd, maar vooral broeken zijn steeds aan de grote kant. Jurkjes van KL en mamalicious zijn qua pasvorm beter, maar qua lengte weer minder (1.60, wil het liefst geen dingen ver over de knie).. Dus ik ben een beetje zoekende waar te kopen nu :)
pi_155345838
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 18:46 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik heb wel langemouw shirtjes en leggings. Ook zomer maar daar ben je vast niet meer naar op zoek.


LB
Ik kan je post over jurkjes niet meer terug vinden. Ik heb dit jurkje mt L
(nieuw) https://m.zalando.nl/king(...)t-kl221c03a-q11.html

Er zit wel een soortvan kraagje.. Weet niet of je 'm leuk vind.

Hij is nieuw omdat hij inmiddels te wijd is bij mijn buik.
Zomer is denk ik voorbij :'(

Heb je foto's?

Ze kan het nog wel even aan maar zodra ze druk is kruipen alle broekspijpjes enzulks omhoog :')
Born to Lose, but Built to Win.
pi_155345958
Ik zoek een Yepp fietsstoeltje voor achterop :s). Liefste in blauw of zwart en omgeving 070.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 09:17:35 #205
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155346078
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:55 schreef onomatopee het volgende:
Zijn er hier nog mensen met positiekleding in maat xs/s of 25/26? Of tips qua merken/winkels?

Ik heb via de wehkamp en asos verschillende merken uitgeprobeerd, maar vooral broeken zijn steeds aan de grote kant. Jurkjes van KL en mamalicious zijn qua pasvorm beter, maar qua lengte weer minder (1.60, wil het liefst geen dingen ver over de knie).. Dus ik ben een beetje zoekende waar te kopen nu :)
H&m heeft broeken maat 34, de skinnys daarvan zaten mij goed. :Y
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155348151
Wij weten welk type kinderwagen we willen, dus ik ben nu op zoek naar een Easywalker June of Mosey. Heeft iemand die een voor een mooie prijs?

En een plaatje als voorbeeld :)



pi_155349323
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 11:25 schreef Dot. het volgende:
Wij weten welk type kinderwagen we willen, dus ik ben nu op zoek naar een Easywalker June of Mosey. Heeft iemand die een voor een mooie prijs?

En een plaatje als voorbeeld :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is dat we onze June nog gebruiken :) Nog altijd erg tevreden mee dus goede keus!
pi_155350398
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:10 schreef GotC het volgende:
Ik zoek een Yepp fietsstoeltje voor achterop :s). Liefste in blauw of zwart en omgeving 070.
Ik heb een zwarte, omgeving 020, maar er zijn een paar wachtenden voor je.
Ik hoop wel snel eea af te wikkelen, want het ligt in de weg :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_155350440
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb een zwarte, omgeving 020, maar er zijn een paar wachtenden voor je.
Ik hoop wel snel eea af te wikkelen, want het ligt in de weg :P
Ik was daardoor geïnspireerd idd :P. Mocht het niet doorgaan, geef maar een gil :)
pi_155351071
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:55 schreef onomatopee het volgende:
Zijn er hier nog mensen met positiekleding in maat xs/s of 25/26? Of tips qua merken/winkels?

Ik heb via de wehkamp en asos verschillende merken uitgeprobeerd, maar vooral broeken zijn steeds aan de grote kant. Jurkjes van KL en mamalicious zijn qua pasvorm beter, maar qua lengte weer minder (1.60, wil het liefst geen dingen ver over de knie).. Dus ik ben een beetje zoekende waar te kopen nu :)
Ja ik!! Ik ben 1.53 m met maat xs en heb van alles liggen. Alles mag weg.

Ik kan vanmiddag proberen om foto's te maken voor je? Ik heb behoorlijk wat uitgegeven aan leuke kleding, en de meeste items zien er nog goed uit. Ik ga even nadenken wat ik er nog voor wil hebben.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155351784
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 08:55 schreef onomatopee het volgende:
Zijn er hier nog mensen met positiekleding in maat xs/s of 25/26? Of tips qua merken/winkels?

Ik heb via de wehkamp en asos verschillende merken uitgeprobeerd, maar vooral broeken zijn steeds aan de grote kant. Jurkjes van KL en mamalicious zijn qua pasvorm beter, maar qua lengte weer minder (1.60, wil het liefst geen dingen ver over de knie).. Dus ik ben een beetje zoekende waar te kopen nu :)
Vanmorgen had ik je al een bericht gestuurd en nu bij deze de foto's.
Ik ben wel een stuk langer dan jij bent (1.75m) maar ik denk dat dit qua lengte best voldoet aan jouw omschrijving. Foto's zijn van einde zwangerschap. In de link staan ook nog de losse plaatjes en twee andere items. Spullen op de compilatiefoto hier zijn allemaal van Noppies. Het hemdje heb ik ook nog in donkerblauw. Deze spullen zou ik graag als set verkopen.

positiekleding

[ Bericht 2% gewijzigd door Kursor op 19-08-2015 14:39:31 ]
pi_155352248
Ik heb maat 68 te koop! Een kleine selectie:



Verder ook nog een beetje in maat 56, waaronder


en een beetje in maat 62 met onder andere

Tot slot ook nog voedingskussenhoezen, Medela Calma speen en een flessendroogrek diversen

PM gerust voor meer info :). Verzenden kan op diverse manieren of eventueel ophalen vlak onder Rotterdam.
pi_155352691
Foto's van wat positiekleding in XS en S. En jee, wat een trip down memorylane O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en betere foto's ook op aanvraag uiteraard. Sommige kleding komt op de buikfoto's niet helemaal lekker uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Phaidra op 19-08-2015 14:38:05 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155353901
Hier ook nog positiekleding.

2 jurkjes van Mamalicious

zwart jurkje met gesmokte details rond hals en zijkant buik


detail
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donkergrijs jurkje met lichtgrijs bloempatroon


¤ 5,00 per stuk of 2 voor ¤ 7,50
pi_155357413
Wat een leuk spul phaidra! Ik draag M of L dus helaas te krap.

Leuke jurkjes in m/l anyone?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155357459
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:54 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oeh, welke maat is dat jurkje? O-)
Foto's!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155357484
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Zomer is denk ik voorbij :'(

Heb je foto's?

Ze kan het nog wel even aan maar zodra ze druk is kruipen alle broekspijpjes enzulks omhoog :')
Ik kan vrijdag foto's maken!
pi_155357570
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:17 schreef Mariposas het volgende:

[..]

H&m heeft broeken maat 34, de skinnys daarvan zaten mij goed. :Y
Oh wat dom van me, helemaal niet aan de H&M gedacht :D Ga ik proberen, dankjewel!

quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:58 schreef Kursor het volgende:

[..]

Vanmorgen had ik je al een bericht gestuurd en nu bij deze de foto's.
Ik ben wel een stuk langer dan jij bent (1.75m) maar ik denk dat dit qua lengte best voldoet aan jouw omschrijving. Foto's zijn van einde zwangerschap. In de link staan ook nog de losse plaatjes en twee andere items. Spullen op de compilatiefoto hier zijn allemaal van Noppies. Het hemdje heb ik ook nog in donkerblauw. Deze spullen zou ik graag als set verkopen.
[ afbeelding ]
positiekleding
Ah ik zie net je berichtje ja, had 'm gemist vanochtend. Dankjewel voor de foto's! Het is niet helemaal mijn smaak, ik kijk nog even verder. Hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken hier :)

@Phaidra: ik pb je even :)
pi_155359240
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:27 schreef onomatopee het volgende:

[..]

Oh wat dom van me, helemaal niet aan de H&M gedacht :D Ga ik proberen, dankjewel!

[..]

Ah ik zie net je berichtje ja, had 'm gemist vanochtend. Dankjewel voor de foto's! Het is niet helemaal mijn smaak, ik kijk nog even verder. Hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken hier :)

@Phaidra: ik pb je even :)
Jammer Onomatopee dat het je smaak niet is. Ik hoop ook dat ik er iemand blij mee kan maken. Vind het toch nog steeds jammer dat ik het zelf niet meer aan kan :+.
pi_155359796
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb een zwarte, omgeving 020, maar er zijn een paar wachtenden voor je.
Ik hoop wel snel eea af te wikkelen, want het ligt in de weg :P
Ik heb gisteravond door late dienst vriend niet gesproken. Ga hem meteen belagen als hij thuis is!
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:47:45 #221
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_155360509
Oh LB ik was vergeten te posten! Ik laat de schoentjes aan me voorbij gaan. Sorry! Aan E's verkooptechniek lag het niet iig :D
  woensdag 19 augustus 2015 @ 22:45:23 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155366410
Wat is het nummer van je vriend }:|
pi_155366959
Het fietstoeltje wordt morgen opgehaald!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_155370177
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:21 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Foto's!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind 'm heel leuk maar maat M is hier echt te groot helaas ;(. Maar je kunt er vast iemand anders blij mee maken!
pi_155371906
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:03 schreef miss_sly het volgende:
Het fietstoeltje wordt morgen opgehaald!
Bedankt voor het doorgeven!

Mocht er Nou nog iemand anders een Yepp stoeltje hebben voor achterop. ....
pi_155372025
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:19 schreef Lamb29 het volgende:
Wat een leuk spul phaidra! Ik draag M of L dus helaas te krap.

Leuke jurkjes in m/l anyone?
Wait... What did I miss?!? Krijgt O een broertje of zusje? Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! :D *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_155372684
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:23 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik kan vrijdag foto's maken!
is goed!
Born to Lose, but Built to Win.
pi_155372970
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 01:01 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Vind 'm heel leuk maar maat M is hier echt te groot helaas ;(. Maar je kunt er vast iemand anders blij mee maken!
Komt goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155373196
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 01:01 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Vind 'm heel leuk maar maat M is hier echt te groot helaas ;(. Maar je kunt er vast iemand anders blij mee maken!
Ik heb een soortgelijk jurkje liggen in s, interesse? ;)

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:01:12 #230
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155374152
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:21 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Foto's!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, die is mooi! Valt ie onder of boven de knie? En wat wil je ervoor hebben? O-)
pi_155375382
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 08:53 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Komt goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
King Louie is wel heel rekbaar, dus waarschijnlijk wil die wel als je de band een beetje onder je buik langs doet. Het jurkje daarvan heb ik met buik ook wel aangehad.
pi_155375618
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:01 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Oeh, die is mooi! Valt ie onder of boven de knie? En wat wil je ervoor hebben? O-)
Boven de knie!
Wat is jou lengte? Ben zelf lang nml :+ kan m wel voor je opmeten eventueel


Dankje IMA! Dan moet t rokje vast ook kunnen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:42:56 #233
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155375957
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:24 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Boven de knie!
Wat is jou lengte? Ben zelf lang nml :+ kan m wel voor je opmeten eventueel

Zie PM. Als ik het goed gedaan heb tenminste ;)
pi_155388939
Ik ben op zoek naar voedingshemdjes en shirtjes. Maat M of 38. :)
pi_155389024
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:29 schreef LuDann het volgende:
Ik ben op zoek naar voedingshemdjes en shirtjes. Maat M. :)
Tweedehands natuurlijk prima, maar ik had ze voor ¤25/2 van h&m, die waren eigenlijk toch het fijnst! Twee per setje, ik had een paar verschillende kleurtjes/motiefjes. (Niet te koop btw ivm evt 2e ;) )
Deze dus:
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155389120
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Tweedehands natuurlijk prima, maar ik had ze voor een paar ¤ van h&m, die waren eigenlijk toch het fijnst! Twee per setje, ik had een paar verschillende kleurtjes/motiefjes. (Niet te koop btw ivm evt 2e ;) )
Bedankt voor de tip, dat zijn hemdjes? Ik zal eens even gaan kijken.
pi_155389210
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:33 schreef LuDann het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, dat zijn hemdjes? Ik zal eens even gaan kijken.
Hemdjes en ook shirts zag ik net. Ik vond de hemdjes ideaal omdat je met een gewoon shirt er overheen (dat omhoog kan) een keurige kleine opening kunt maken. Bh + hemd omlaag, shirt als laatste omhoog, baby aanleggen -> discreet voeden :Y
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155389304
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:35 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Hemdjes en ook shirts zag ik net. Ik vond de hemdjes ideaal omdat je met een gewoon shirt er overheen (dat omhoog kan) een keurige kleine opening kunt maken. Bh + hemd omlaag, shirt als laatste omhoog, baby aanleggen -> discreet voeden :Y
Oh, dat klinkt perfect. :Y
pi_155389932
Ik deed dat ook zo, maar dan met gewone hemdjes van de Hema. Nóg goedkoper :D
pi_155390047
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 20:31 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Tweedehands natuurlijk prima, maar ik had ze voor ¤25/2 van h&m, die waren eigenlijk toch het fijnst! Twee per setje, ik had een paar verschillende kleurtjes/motiefjes. (Niet te koop btw ivm evt 2e ;) )
Deze dus:
[ afbeelding ]
Kleurtjes? Ze zijn er nu alleen in zwart en wit volgens mij. En zijn inderdaad handig!
pi_155390192
Er zijn verschillende uitvoeringen zie ik, al zijn ze wat saai. Mja, dat ziet toch niemand onder je kleding. :P Ik ga een setje bestellen om eens te proberen.

Daarnaast lijkt een mooi voedingsshirt me ook fijn om te hebben, dus als iemand die nog in de aanbieding heeft...
pi_155390230
Ik zie op de site idd alleen zwart/beige nu :{ Ik had roze, stipjes, wit/grijs gestreept en eh... Grijs dacht ik. De doos is in afwachting van de verhuizing (zolder O+ ) bij m'n ouders nu.
Gewone hemdjes wel geprobeerd, maar daar kreeg ik persoonlijk de boel niet lekvrij boven gehengeld :@ Dit ging prima (in combi met Anita voedingsbh's voor de volledigheid ;) )
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155390421
Gewone hemdjes heb ik geprobeerd, dat gaat hem hier ook niet worden. :') Ik vind het al spannend om in het openbaar te gaan voeden straks, ik wil me dan zo min mogelijk zorgen hoeven maken over of het allemaal netjes en lekvrij gaat. Helemaal omdat ik ook nog met een tepelhoedje loop te klunzen.

Voedingsbh's heb ik ook nog nodig, ik heb er nu 2 maar dat zit zo'n extra ding in waar je een pad in kunt hangen. Vind ik niet handig, want mijn tepel zit niet op de plek van dat gat zeg maar. :D Ik zie dat ze die bij de H&M ook hebben, iemand daar ervaring mee?
pi_155390515
H&M pasten mij voor geen meter, en zat niet fijn (niet verder mee gekomen dan het pashokje, anders had ik met liefde wat opgestuurd ;) ). Ik heb oa Noppies en Mammae geprobeerd, maar alleen de Anita beviel echt prima. Maanden de witte en zwarte afgewisseld, daarna in de sale nog 1 bijgekocht O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155390562
Ik heb over enthousiast traphekjes besteld voor het nieuwe huis en nu heb ik het 1 over :+
Helemaal nieuw, in verpakking.
Het is deze:

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10226517/

Nieuwprijs 40 euro, wil er toch nog graag 25 voor hebben.
S. 2014
J. 2016
pi_155390634
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:02 schreef LuDann het volgende:
Er zijn verschillende uitvoeringen zie ik, al zijn ze wat saai. Mja, dat ziet toch niemand onder je kleding. :P Ik ga een setje bestellen om eens te proberen.

Daarnaast lijkt een mooi voedingsshirt me ook fijn om te hebben, dus als iemand die nog in de aanbieding heeft...
Neufmoisbelle heeft wel dingen. Wat ik niet snap is dat vrijwel alle voedingstops tegelijk ook zwangerschapstops zijn... (En duur ook wel, ik doe nu shirt omhoog, hemd omlaag)
pi_155390636
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb over enthousiast traphekjes besteld voor het nieuwe huis en nu heb ik het 1 over :+
Helemaal nieuw, in verpakking.
Het is deze:

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/10226517/

Nieuwprijs 40 euro, wil er toch nog graag 25 voor hebben.
Jaaaaa!!! Staat nog op m'n boodschappenlijstje, graaaag!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_155390725
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:09 schreef LuDann het volgende:
Gewone hemdjes heb ik geprobeerd, dat gaat hem hier ook niet worden. :') Ik vind het al spannend om in het openbaar te gaan voeden straks, ik wil me dan zo min mogelijk zorgen hoeven maken over of het allemaal netjes en lekvrij gaat. Helemaal omdat ik ook nog met een tepelhoedje loop te klunzen.

Voedingsbh's heb ik ook nog nodig, ik heb er nu 2 maar dat zit zo'n extra ding in waar je een pad in kunt hangen. Vind ik niet handig, want mijn tepel zit niet op de plek van dat gat zeg maar. :D Ik zie dat ze die bij de H&M ook hebben, iemand daar ervaring mee?
Heb gisteren een voedingsbeha gepost hier :) onder linkje positiekleding. Uit m'n hoofd Anita 80C. Nauwelijks gebruikt.
pi_155390757
Ik heb er ook nog 2 van de hema dacht ik. 80B
pi_155390785
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:15 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Jaaaaa!!! Staat nog op m'n boodschappenlijstje, graaaag!
Ik DM je even.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:21:27 #251
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155390819
En ik heb er nog 2 van Noppies :)
Maat kijk ik morgen na, liggen bij een slapende dochter op de kamer :)

Alleen gebruikt als positieBH :)
Hebben beiden fijne clips ...
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_155390930
Mijn bh-maat is nu 85C. Denk ik. Heb met een meetlint 85 gemeten in ieder geval en heb een bh van 85C die goed zit.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 21:35:31 #253
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155391255
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:26 schreef LuDann het volgende:
Mijn bh-maat is nu 85C. Denk ik. Heb met een meetlint 85 gemeten in ieder geval en heb een bh van 85C die goed zit.
Ik heb hier 2 keer een 85D liggen :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_155391776
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb hier 2 keer een 85D liggen :)
Hmm, denk dat die dan weer te groot zijn misschien...

Eigenlijk moet ik de boel eens goed laten opmeten ergens, maar ik zie mezelf niet echt heel snel de stad ingaan met genezende ks en baby.
pi_155391871
quote:
17s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 07:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wait... What did I miss?!? Krijgt O een broertje of zusje? Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! :D *O*
O+ Thanks!
Jups :D Ben heul stiekem z&g ingeslopen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155391983
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb hier 2 keer een 85D liggen :)
Oh die vind ik misschien interessant. Heb je foto's? Prijs?
Ik moet wel even goed meten dan ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 20 augustus 2015 @ 22:01:36 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155392047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hmm, denk dat die dan weer te groot zijn misschien...

Eigenlijk moet ik de boel eens goed laten opmeten ergens, maar ik zie mezelf niet echt heel snel de stad ingaan met genezende ks en baby.
Ik heb veel plezier gehad van de Hunkemoller voedingsbh's! Die hebben ook nog een bandje over de borst als je m open hebt geklapt, waardoor je niet met een heel bloot decolleté zit _O_

Enne, Hema en H&M hebben beide prima voedingssinglets waarbij je een stuk stof onder de overslag hebt, zodat je niks ziet als je zit te voeden.

Ohja, en BonPrix heeft ook veel voedingskleding!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 00:21:29 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_155396248
quote:
11s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:26 schreef LuDann het volgende:
Mijn bh-maat is nu 85C. Denk ik. Heb met een meetlint 85 gemeten in ieder geval en heb een bh van 85C die goed zit.
Ik denk dat de mijne in de tas met positiekleding richting vriendin is gegaan, maar ik zal morgen even graven! Ik had die maat, van hunkemoller.

Heb ook nog een gloednieuw corrigerend zwart voedingshemdje liggen geloof ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_155402477
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:

[..]

Zomer is denk ik voorbij :'(

Heb je foto's?

Ze kan het nog wel even aan maar zodra ze druk is kruipen alle broekspijpjes enzulks omhoog :')
Heb je een PM gestuurd met fotos!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:14:02 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_155402754
De BH kan ik niet meer vinden, daar was ik al bang voor. Corrigerende voedingstopje nog wel.

Deze is het:

http://www.bellyfashion.nl/voedingstop-control-black

Maat L

Als iemand interesse heeft? :) Heb m 1x gepast, maar de bv ging hier niet, dus verder niet gedragen. Als nieuw dus.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:28:39 #261
409579 LuDann
All the way
pi_155403015
Ik heb even geen tijd om op te zoeken of het mijn maat is, maar mag ik vast dibs roepen XM? Zal het vanmiddag even nakijken.
pi_155403086
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
De BH kan ik niet meer vinden, daar was ik al bang voor. Corrigerende voedingstopje nog wel.

Deze is het:

http://www.bellyfashion.nl/voedingstop-control-black

Maat L

Als iemand interesse heeft? :) Heb m 1x gepast, maar de bv ging hier niet, dus verder niet gedragen. Als nieuw dus.
Als Ludann 'm toch niet wil dan wil ik 'm wel!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:32:45 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_155403103
Tuurlijk! Maattabellen staat ook bij het linkje :) Prijs komen we wel uit :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_155406973
Clic babyschoenen maat 19.
Bijna niet gedragen, misschien 3x waarvan 1x buiten.
RP ¤10,-




Bunnies schoentjes maat 19.
Aangehad toen S nog kroop dus wat beschadigd op de neus.
RP ¤5,-





Nike Sunray Protect schoentjes.
Gebruikt om buiten te spelen.
Maat 18.5
RP¤5,-




[ Bericht 0% gewijzigd door Butterflower op 21-08-2015 14:39:51 ]
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:43:35 #265
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_155407328
Die Bunnies mt 19 wil ik denk ik wel Butter, ik zal straks ff voetjes meten als ze wakker is! Zou jij de schoentjes willen meten?
pi_155407834
Puntje van de grote teen tot hiel is 10½. Midden van de zool tot hiel is 11½.
pi_155436427
Ik heb een enorme berg spul in de aanbieding, zal straks even foto's uploaden.

Een huge kledingpakket maat 92. wat ledikant-beddengoed voor meisjes en wasbare luiers en overbroekjes voor meisjes.
:)
pi_155437725
Okay. Het zijn verschillende maten, maar alles valt als 92. Waarbij sommigen vallen als kleine 92 andere als ruime 92. Mijn telefoon maakt de boel een beetje flets zie ik, sorry daarvoor :')
Liefst verkoop ik alles in 1 keer, dan is richtprijs 30,- excl. verzenden. Ik heb ook nog snowboots en wat buitenspeelschoentjes er bij.

Verkocht :)


Jassen, winterjas met afneembare capuchon (ja hij is paars :o ), herfstjasje, spijkerjack en zomerjasje


zomershirts en pakje


hemden


longsleeves en twee warme huispakken.
Van dat roze goodmoodkid shirt heb ik ook nog een donkerblauwe die erbij mag.


vestjes en pyjama

shitload aan jurkjes






en random

lange broek, shortjes, muts en maillot en een legging.

[ Bericht 2% gewijzigd door mignonne op 22-08-2015 16:50:51 ]
:)
pi_155437799

klein beetje maat 74. 7,50 ex ofzo?


lila-grijs winterpak maat 74-80 5,- excl


meisjes beddengoed voor ledikant-maat.
roze hoeslaken, 2 zelfgemaakte hoeslakens en een lakentje.
5,- excl.
:)
pi_155438045
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een enorme berg spul in de aanbieding, zal straks even foto's uploaden.

Een huge kledingpakket maat 92. wat ledikant-beddengoed voor meisjes en wasbare luiers en overbroekjes voor meisjes.
Ik ben misschien geïnteresseerd in de wasbare luiers, maar ik zie ze niet op de foto's. Klopt dat?
pi_155438257
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:00 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik ben misschien geïnteresseerd in de wasbare luiers, maar ik zie ze niet op de foto's. Klopt dat?
klopt. moest ff boodschappen doen. t zijn knalroze luiers weet niet of je een dochter of zoon had?
:)
pi_155438356
De kleertjes in maat 92 wil ik wel allemaal overnemen, mignonne.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155438512
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

klopt. moest ff boodschappen doen. t zijn knalroze luiers weet niet of je een dochter of zoon had?
Hehe boodschappen zijn ook belangrijk :) Knalroze hoeft niet nee... Vind ik niet mooi (voor een meisje ook niet, maar ik ga het Sjaak niet aandoen...). Bedankt wel!!
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:22:30 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_155438547
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:14 schreef Franny_G het volgende:
De kleertjes in maat 92 wil ik wel allemaal overnemen, mignonne.
Drat :D Ik had dat vogeljurkje wel gewild :+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_155439185
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:14 schreef Franny_G het volgende:
De kleertjes in maat 92 wil ik wel allemaal overnemen, mignonne.
Prima! Je hebt dm terug :)
:)
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 17:36:42 #276
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_155440156
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een enorme berg spul in de aanbieding, zal straks even foto's uploaden.

Een huge kledingpakket maat 92. wat ledikant-beddengoed voor meisjes en wasbare luiers en overbroekjes voor meisjes.
Zijn de jurkjes ook al verkocht?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:41:43 #277
409579 LuDann
All the way
pi_155441568
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tuurlijk! Maattabellen staat ook bij het linkje :) Prijs komen we wel uit :Y.
Is mijn maat. :Y Hoeveel wil je ervoor hebben?
pi_155441735
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:36 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Zijn de jurkjes ook al verkocht?
jep het 92 pakket is helemaal weg :)
:)
pi_155441780
Ruimt lekker op Mignonne :)

Iemand nog meisjeskleding maat 128/134 (meer richting 134) in de aanbieding voor met name herfst en winter?

En Jongenskleding in maat 122/128?

Voorkeur voor een pakket oid
pi_155442636
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Ik heb hier 2 keer een 85D liggen :)
Heb jij ze nog?

Wat voor bh's zijn dat? Ik heb er nu ook 1 aan v Noppies, met beugel en iets voorgevormd.
pi_155443107
Ik zoek ook jongenskleding, maat 92/98, voor herfst/winter. :)
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:58:58 #282
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_155443973
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

jep het 92 pakket is helemaal weg :)
Jammer!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_155445989
Is er iemand geïnteresseerd in heel veel rompertjes maat 50, 50/56 en 56? Anders gaan ze woensdag naar de kringloop.
pi_155446270
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Is er iemand geïnteresseerd in heel veel rompertjes maat 50, 50/56 en 56? Anders gaan ze woensdag naar de kringloop.
Neutraal of zijn het jongensrompers? En geen, korte of lange mouwen?
pi_155446365
Slaapzakje 50/62 gevonden tussen alle kleertjes die te klein zijn.
Voor de herfst denk ik, van dat badstofspul. ¤2,50

pi_155446388
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:02 schreef Malteser het volgende:

[..]

Neutraal of zijn het jongensrompers? En geen, korte of lange mouwen?
Alle mogelijke opties die je genoemd hebt :D

(We hebben er echt onnoemelijk veel...)
pi_155446603
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Alle mogelijke opties die je genoemd hebt :D

(We hebben er echt onnoemelijk veel...)
Klinkt goed :D! Ik zoek nog wat neutrale rompers! Toevallig ook met stretch?
pi_155446735
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Malteser het volgende:

[..]

Klinkt goed :D! Ik zoek nog wat neutrale rompers! Toevallig ook met stretch?
Volgens mij zijn ze (bijna) allemaal 100% katoen. Misschien hebben we een paar stretch, maar ik denk het niet.
pi_155446933
Ik heb nog een hele berg jongenskleding in maat 50/56/62 in de aanbieding. Ik probeer ma of wo even alles op de foto te zetten.

En misschien ook nog wat meisjesspul maat 104/110.
pi_155447505
Vergeven

[ Bericht 98% gewijzigd door MevrouwCactus op 22-08-2015 21:47:01 ]
pi_155447828
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik PM je!
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:42:18 #292
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155447922
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:20 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Heb jij ze nog?

Wat voor bh's zijn dat? Ik heb er nu ook 1 aan v Noppies, met beugel en iets voorgevormd.
Ik ga morgen foto's maken, maar de eerste keus is voor Lamb29, als zij ze niet wil DM ik je :)

Het zijn iig deze .. https://m.noppies.com/nl-(...)/b743g1c420o13739s1/
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_155447958
Prima hoor 😊
pi_155448148
Wie kan mij helpen aan een winterjas jongen 92/98?

Sowieso jongenskleding 92/98?
pi_155448189
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Wie kan mij helpen aan een winterjas jongen 92/98?

Sowieso jongenskleding 92/98?
Altijd leuk, aantal jongens in dezelfde maat op Fok :+
pi_155448363
Dus er zijn heel veel jongetjes net uit 86/92? :7
pi_155448479
mrien, ik heb wel een pakket 122/128! Oudste heeft een groeispurtje gehad ontdekten we afgelopen week. Ik ga morgen eea bij elkaar zoeken en op de foto zetten voor je.
pi_155448519
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Suikertante het volgende:
Dus er zijn heel veel jongetjes net uit 86/92? :7
Er zijn ook jongetjes die net in 80 zitten en nog vanalles kunnen gebruiken oO<
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:56:05 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_155448522
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 18:41 schreef LuDann het volgende:

[..]

Is mijn maat. :Y Hoeveel wil je ervoor hebben?
Lastig! Heb er dus 33 voor betaald. Ding is ongedragen. Ehh... 20 excl verzenden?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:58:12 #300
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_155448591
quote:
12s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:55 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Er zijn ook jongetjes die net in 80 zitten en nog vanalles kunnen gebruiken oO<
Dat geldt ook voor meisjes O-)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')