Ik heb hier 2 keer een 85D liggenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:26 schreef LuDann het volgende:
Mijn bh-maat is nu 85C. Denk ik. Heb met een meetlint 85 gemeten in ieder geval en heb een bh van 85C die goed zit.
Hmm, denk dat die dan weer te groot zijn misschien...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 keer een 85D liggen
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wait... What did I miss?!? Krijgt O een broertje of zusje? Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd!![]()
Oh die vind ik misschien interessant. Heb je foto's? Prijs?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:35 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 keer een 85D liggen
Ik heb veel plezier gehad van de Hunkemoller voedingsbh's! Die hebben ook nog een bandje over de borst als je m open hebt geklapt, waardoor je niet met een heel bloot decolleté zitquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Hmm, denk dat die dan weer te groot zijn misschien...
Eigenlijk moet ik de boel eens goed laten opmeten ergens, maar ik zie mezelf niet echt heel snel de stad ingaan met genezende ks en baby.
Ik denk dat de mijne in de tas met positiekleding richting vriendin is gegaan, maar ik zal morgen even graven! Ik had die maat, van hunkemoller.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:26 schreef LuDann het volgende:
Mijn bh-maat is nu 85C. Denk ik. Heb met een meetlint 85 gemeten in ieder geval en heb een bh van 85C die goed zit.
Heb je een PM gestuurd met fotos!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Zomer is denk ik voorbij![]()
Heb je foto's?
Ze kan het nog wel even aan maar zodra ze druk is kruipen alle broekspijpjes enzulks omhoog
Als Ludann 'm toch niet wil dan wil ik 'm wel!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
De BH kan ik niet meer vinden, daar was ik al bang voor. Corrigerende voedingstopje nog wel.
Deze is het:
http://www.bellyfashion.nl/voedingstop-control-black
Maat L
Als iemand interesse heeft?Heb m 1x gepast, maar de bv ging hier niet, dus verder niet gedragen. Als nieuw dus.
Ik ben misschien geïnteresseerd in de wasbare luiers, maar ik zie ze niet op de foto's. Klopt dat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:49 schreef mignonne het volgende:
Ik heb een enorme berg spul in de aanbieding, zal straks even foto's uploaden.
Een huge kledingpakket maat 92. wat ledikant-beddengoed voor meisjes en wasbare luiers en overbroekjes voor meisjes.
klopt. moest ff boodschappen doen. t zijn knalroze luiers weet niet of je een dochter of zoon had?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ben misschien geïnteresseerd in de wasbare luiers, maar ik zie ze niet op de foto's. Klopt dat?
Hehe boodschappen zijn ook belangrijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
klopt. moest ff boodschappen doen. t zijn knalroze luiers weet niet of je een dochter of zoon had?
Dratquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:14 schreef Franny_G het volgende:
De kleertjes in maat 92 wil ik wel allemaal overnemen, mignonne.
Prima! Je hebt dm terugquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:14 schreef Franny_G het volgende:
De kleertjes in maat 92 wil ik wel allemaal overnemen, mignonne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |