Ik heb een superzachte, aan de ene kant antraciet en de andere kant wit geloof ik. Ik vermoed dat hij wel wat pillig is, werd hier gebruikt als speelkleed. Mocht je willen kan ik een foto maken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek eigenlijk een 2e boxkleed. Zou leuk zijn als het jongensachtig is. Heeft iemand nog iets?
Rookvrij/huisdiervrij huis zou ik op prijs stellen. En wasbaar. Niet van plastic.
/veeleisend
Nou.. als je dat wil doen? Pillig is niet zo erg. En je kattenupdate is ook niet zo erg danquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een superzachte, aan de ene kant antraciet en de andere kant wit geloof ik. Ik vermoed dat hij wel wat pillig is, werd hier gebruikt als speelkleed. Mocht je willen kan ik een foto maken.
Rookvrij hier, we hebben wel katten maar die hebben er niet op gelegen (ze komen niet in de woonkamer als wij er niet zijn).
Ah, er zit een (ik denk blijvende) vlek in de witte kant, zie ik nu pasquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. als je dat wil doen? Pillig is niet zo erg. En je kattenupdate is ook niet zo erg dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh die kan natuurlijk niet opgestuurd worden denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:51 schreef L-E het volgende:
Ik heb een houten werkbankje in de aanbieding! Wat kleine gebruiksporen, maar echt nog Heel Leuk.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, er zit een (ik denk blijvende) vlek in de witte kant, zie ik nu pasMaar als je die kant niet gebruikt is er niets aan de hand
Thanks. Wel jammer van de vlekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., want dat vind ik net de leukste kant
.
Ik denk er nog ff over na.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Hij kan uit elkaar dus denk van wel hoor!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:26 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Oooh die kan natuurlijk niet opgestuurd worden denk ik?
Oh echtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij kan uit elkaar dus denk van wel hoor!
Echt buikband of bekkending (smaller)? Die laatste heb ik denk ik nog wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:44 schreef mignonne het volgende:
Ik zoek een buikband. Zo eentje die flinke steun geeft niet zo'n gedrocht met voetjes er op enzo (sorry voor de liefhebbers). Ik denk maat L? geen idee van de maatvoering van die dingen.
Iemand?
Euhm... Ik heb niet per se last van mn bekken, vooral last van veel harde buiken bij het lopen en dergelijk, dus ik zoek een band om mn buik goed te ondersteunen. Om die banden onderaan zeg maar te verlichten. Doet jouwes dat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt buikband of bekkending (smaller)? Die laatste heb ik denk ik nog wel.
En in de herhaling:
Long shot.
Wij hadden een H&M strohoed in 86, een lichtgele met blauwe palmen, maar die is vandaag kwijtgeraakt
Heeft heel toevallig iemand er nog eentje met die print liggen in 86 (of iets groter) die weg mag?
Ik heb er nog een. Probeer zo even een fotootje te uploaden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik zoek eigenlijk een 2e boxkleed. Zou leuk zijn als het jongensachtig is. Heeft iemand nog iets?
Rookvrij/huisdiervrij huis zou ik op prijs stellen. En wasbaar. Niet van plastic.
/veeleisend
Wat zoek je zoal qua jongenskleding?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:46 schreef L-E het volgende:
Volgens mij is dat hetzelfde poezelige stofje als mijnes Kyara, ik vind m zo lekker!
Heeft er iemand jongenskleding in 92?
Die is leuk! Wat wil je daar voor hebben? Valt dat op te sturen eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb er nog een. Probeer zo even een fotootje te uploaden.
Deze dus
[ link | afbeelding ]
Achterkant is antrecietgrijs, zoals het middelste blok. Turquoise is iets feller als op de foto.
Ja zoiets zoek ik idd. Bij E had ik er ook zo een, volgens mij ook van Anita.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:52 schreef LadyBlack het volgende:
Mignonne, zulke buikbanden zijn bijvoorbeeld van Anita te krijgen. Mijnes doe ik momenteel liever niet de deur uit omdat ik m zelf ook veel gebruikt heb, erg prettig zijn ze
Ik ga 'elders' wat online zettenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:32 schreef Kyara het volgende:
Oh, en ik ben zelf op zoek naar jongenskleding maat 110 (boven) en 104 (onder). Ik zoek broeken, anders dan spijkerbroeken, truien, vesten, sweaters. En evt overhemd of longsleeve
Ik ga het in de gaten houdenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:27 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik ga 'elders' wat online zetten
Broeken niet want allemaal kapot gegaan tijdens het spelen.
Oh, we hadden een soortgelijk model, maar ik heb liever een van de nieuwere modellen. Die passen net wat beterquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaaks kinderwagen mag weg, hij wil er nog steeds niet aan en het ding staat in de weg.
Het is een Mutsy Transporter uit 2011. Wij hebben hem tweedehands gekocht, dus er zitten wat krassen op. Op te halen in 013 of 076. Maar ook in Baarle-Nassau en Eindhoven komen we vaak. Daarbuiten is altijd wat af te spreken.
Deze kinderwagen hebben we gekocht omdat hij ingeklapt in de kofferbak van onze Citroën C1 past, als we 1 wiel eraf halen (en dat gaat erg makkelijk). Volgens mij heeft de C1 zo ongeveer de kleinste kofferbak van alle auto's, dus hij past overal in![]()
Foto's:
[ afbeelding ]
Het handvat is in hoogte verstelbaar. Met mijn 1.63m zet ik hem op de één-na-laagste stand, mijn moeder van 1.75m zet hem één stand hoger en dan kannie nog hoger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Accessoires: Parasol met hoesje, adapters voor Maxi Cosi, adapters voor stoeltje, regenhoes, dekbed en voetenzak.
[ afbeelding ]
Extra: twee nieuwe banden, nog nooit gebruikt.
Vraagprijs: ¤125,-
Dat is goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:24 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, we hadden een soortgelijk model, maar ik heb liever een van de nieuwere modellen. Die passen net wat beter
Ik heb een witte maar dat is een xl of xxl. Ik verwacht dus wel echt iets te groot voor je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja zoiets zoek ik idd. Bij E had ik er ook zo een, volgens mij ook van Anita.
Met welke kledingmaat komt dat overeen? XL zou ook kunnen passen wellicht denk ik. Gebruik je hem niet zelf?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb een witte maar dat is een xl of xxl. Ik verwacht dus wel echt iets te groot voor je.
Hij moet officieel een maat groter dan je kledingmaat geloof ik.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Met welke kledingmaat komt dat overeen? XL zou ook kunnen passen wellicht denk ik. Gebruik je hem niet zelf?
Hmm dat is wel wat te ruim ja. Ze vallen ook niet heel klein van wat ik me herinnerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:26 schreef J0ycie88 het volgende:
46-48 geloof ik.. Kan het morgen even aan mijn vriend vragen, welke maat het is.
Makes sensequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:31 schreef J0ycie88 het volgende:
En aangezien ik de rest van de zwangerschap in bed door mag brengen ligt hij nu maar in de kast
Ohja dat kan iddquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee wat je kunt doen is even passen bij de prenatal bv. Weet je in elk geval welke maat je nodig hebt. Ik heb hem op advies van de verkoopster dus in XL gekocht omdat ik vast nog wel zou aankomen.... Maar vind hem toch ook net te ruim.
Dat is dan niet handig nee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:55 schreef Moppert het volgende:
Ik heb er 1 nodig zonder stang tussen de wielenomdat ik eigenlijk niet mag lopen met mijn gescheurde enkelbanden enzo
want door hoe ik mijn been en kruk neer moet zetten kom ik anders in de knel met die stangen, wel een goede prijs!
Als volgende week de nieuwe slaapzakken binnen zijn, heb ik er 2 in maat 60 in de aanbieding. Van isi mini. Zonder mouwen. Ze worden nu toch wel krap voor mijn meiden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:36 schreef Krisvc het volgende:
Heeft iemand toevallig nog slaapzakjes voor een meisje in de aanbieding?
L. wordt overdwars zonder dekens wakker, dus dat lijkt me geen overbodige luxe.
Ik hou me aanbevolen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Als volgende week de nieuwe slaapzakken binnen zijn, heb ik er 2 in maat 60 in de aanbieding. Van isi mini. Zonder mouwen. Ze worden nu toch wel krap voor mijn meiden.
Ik zal morgen foto's maken. Ze liggen er nu in te slapen 😊quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwprijs van deze BH's ligt tussen de 95 en 105 euro per stuk. Ik wil er graag 20 euro per BH voor of doe een goed bod, ze zijn ook te passen in 040.
[ Bericht 9% gewijzigd door SQ op 17-08-2015 10:56:52 ]disclaimer
Ik heb 2 witte winterslaapzakken maat 50/62 en 1 slaapzak 50/62 van de Hema, die met Jip en Janneke en grijs/witte strepen. Mogen weg voor ¤10,- exclusief verzendkosten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:25 schreef silliegirl het volgende:
Als er iemand nog babyslaapzakjes (voor als ze
net geboren zijn) unisex/ voor een jongetje heeft liggen, hou ik me graag aanbevolen!
Als je dat wil doen, graag!quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:56 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik heb 2 witte winterslaapzakken maat 50/62 en 1 slaapzak 50/62 van de Hema, die met Jip en Janneke en grijs/witte strepen. Mogen weg voor ¤10,- exclusief verzendkosten.
Ik kan foto's maken als je wilt.
Ziet er goed uit! Ik PM je!quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het dikst van allemaal, echt voor de winter denk ik. Met afritsbare mouwen.
[ afbeelding ]
Deze zit wat tussen de andere twee in, dus mooi voor de herfst en warmere winterdagen. Geen afritsbare mouwen.
[ afbeelding ]
Dunste van de 3, best goed voor de zomer (mits geen 30 graden) en de herfst. Met afritsbare mouwen.
had jij nou laatst mij gevraagd om info over die slaapzak maat 70, dun, met afritsbare mouwen? (snoozebaby?) ik weet niet meer wie en in welk topicquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:10 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het dikst van allemaal, echt voor de winter denk ik. Met afritsbare mouwen.
[ afbeelding ]
Deze zit wat tussen de andere twee in, dus mooi voor de herfst en warmere winterdagen. Geen afritsbare mouwen.
[ afbeelding ]
Dunste van de 3, best goed voor de zomer (mits geen 30 graden) en de herfst. Met afritsbare mouwen.
welke normale maat is dat? Ik heb een ruime 42. Wat vraag je eventueel?quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:38 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maat 31-34, 3 keer Mamalicious, 1 keer Noppies.
Ja, maar die was 75cm en ik ging op zoek naar een groterequote:Op zondag 16 augustus 2015 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
had jij nou laatst mij gevraagd om info over die slaapzak maat 70, dun, met afritsbare mouwen? (snoozebaby?) ik weet niet meer wie en in welk topic
Het is 42, maar ik durf niet te zeggen of het een ruime 42 is. Ik ben 1m81 en rond de 80 kg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke normale maat is dat? Ik heb een ruime 42. Wat vraag je eventueel?
ah dan had ik je antwoord gemist, thanksquote:Op zondag 16 augustus 2015 13:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, maar die was 75cm en ik ging op zoek naar een grotere
Ben je op zoek naar bepaalde merken of een bepaalde stijl?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:46 schreef L-E het volgende:
Volgens mij is dat hetzelfde poezelige stofje als mijnes Kyara, ik vind m zo lekker!
Heeft er iemand jongenskleding in 92?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat om geboortebad Cocon met een binnenafmeting van 125cmx95cm en is 66 cm diep.
Ik heb er ook diverse accessoires bij.
Oh! ja 3 na dato is wel wat ruim overtijdquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:20 schreef Ophelia85 het volgende:
Is dat zo? Daar heb ik toendertijd niet naar gekeken, inmiddels heb ik het bad al bijna 3 jaar in huis, dus voor nu is dat sowieso geen optie meer
Hoi Roy, dit is het vraag & aanbod topic van OUD. Ik denk dat je in Vraag & Aanbod beter op je plaats bentquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef royzegthoi het volgende:
Ben opzoek naar een Goretex buitensport jas, maat s óf m (als die klein uitvalt)![]()
Heb hier zelf een Samsung 32'' HD ready tv staan die stof hapt..
Mijn fout, als nieuweling kan het afentoe nog een doolhof zijn hierquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoi Roy, dit is het vraag & aanbod topic van OUD. Ik denk dat je in Vraag & Aanbod beter op je plaats bent
Kan gebeuren!quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:58 schreef royzegthoi het volgende:
[..]
Mijn fout, als nieuweling kan het afentoe nog een doolhof zijn hier
Heb je het sterrenpak van h&m nog? ik zie hem er niet bij staan in de map maar dat kan ook aan mn telefoon liggenquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb nog een aantal nieuwe jongenskleren online gezet:
Maat 50 met onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 50-56 met onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 56, met onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maat 62, met onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel foto's zijn niet gedraaid, dat krijgt PhotoEmmer niet voor elkaar helaas. Ik ga daar m'n best nog op doen.
Oh nee die is door Daui gedibd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:12 schreef mignonne het volgende:
[..]
Heb je het sterrenpak van h&m nog? ik zie hem er niet bij staan in de map maar dat kan ook aan mn telefoon liggen
ah das jammer!quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh nee die is door Daui gedibd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herfst/winterslaapzak zonder mouw.
mt 70cm en 80cm. 1,50 p.s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herfst/winterslaapzak met afritsbare mouwen
Prenatal mt70 cm. 2 euro ps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Herfst/winterslaapzakken mt 68/80 Hema.
Met afritsbare mouwen. 2,50 p.s.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zgan box speeltje Fisher Price
2 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tiny Love mobiel
1 muziekje doet het niet meer.. verder is hij. 5 euro
E en S vermaakten zich zo een half uur in de box (terwijl ze de box eerder echt niet leuk vonden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tiny love speelkleed
er mist 1 onderdeel vd bijtring. Verder compleet. 17,50
info;
http://www.mamaloesbabysj(...)gymini-princess.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je die winterslaapzakken met mouwen nog? Die zoek ik nog namelijk!quote:
En de tiny love? Dat wil ik nou ook wel eens meemaken.![]()
Shit, net te laat voor de Tiny love, zie ik. Als Ingee zich bedenkt wil ik hem graag, Zoequote:
Of als iemand anders nog een Tiny Love mobiel heeft liggen die vriendelijk geprijsd is dan houd ik me aanbevolen.![]()
Mocht je hier niet slagen...quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:04 schreef Burdie het volgende:
Gezocht:
- Zwemvest voor een jongen maat 1-3 jaar
- Korte broeken voor een jongen maat 86
- UV pakjes maat 92 of 98
Bij mij in t durp liggen die zwemvesten en UV-pakjes nu bij de AH met 35% sticker en dan gaat er nog een keertje 50% korting overheen.bij etos liggen ze ook in de sale hier zag ik, de pakjes dan.
:)![]()
Ja die heb ik nog! Ik stuur je een berichtjequote:Op maandag 17 augustus 2015 12:13 schreef ingee het volgende:
[..]
Heb je die winterslaapzakken met mouwen nog? Die zoek ik nog namelijk!
En de tiny love? Dat wil ik nou ook wel eens meemaken.
Is goed Ludann!![]()
Zet anders die TL maar door hoor! Mijn baby is toch al niet zo boxgebonden meer.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:21 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja die heb ik nog! Ik stuur je een berichtje
Is goed Ludann!![]()
Goed!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:26 schreef ingee het volgende:
[..]
Zet anders die TL maar door hoor! Mijn baby is toch al niet zo boxgebonden meer.
Dan stuur ik jou ook een PM Ludann![]()
![]()
Oh! Ik moet toch nog naar de AH, dus zal daar dan meteen even kijken, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mocht je hier niet slagen...
Bij mij in t durp liggen die zwemvesten en UV-pakjes nu bij de AH met 35% sticker en dan gaat er nog een keertje 50% korting overheen.bij etos liggen ze ook in de sale hier zag ik, de pakjes dan.
![]()
Ik verkoop mijn Marsupi Breeze. Kleur; lichtgrijs. Mt L.
http://www.babybij.nl/marsupi-plus-breeze-maat-l
Bij interesse maak ik een foto.
Vraagprijs 20 euro
En de marsupi plus Olive mt L. Nieuw in doos
http://www.babybij.nl/marsupi-plus-olive-maat-lSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs 40 euro.![]()
Die vestjes zijn waardeloos! Tenminste, hier werkte 't voor geen meter.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mocht je hier niet slagen...
Home is where the O+ is...![]()
Wat werkte er niet aan?quote:Op maandag 17 augustus 2015 13:40 schreef Cwen het volgende:
[..]
Die vestjes zijn waardeloos! Tenminste, hier werkte 't voor geen meter.![]()
Ja! Althans, het linkje werkt niet helemaal. Maar ik ga uit van de roze of witte met sterren zonder mouwen? Ik vind ze allebei erg leuk, dus ik heb geloof ik sowieso interesse.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Krisvc, heb vandaag geen foto's gemaakt van de slaapzakjes. Waren vanmiddag weg en nu liggen de meiden te slapen. Het zijn de slaapzakjes uit de link die ik eerder postte. Heb je daar wel interesse in, want dan zal ik foto's maken morgen.
Wat wil je er voor hebben?Want het leven is niet meer dan een sprookje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: