Edgar Davidsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Marc ooit weggaat komt de volgende lul zonder ervaring hoor
minachting van de kijkerquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is al rond het middaguur gespeeld maar de kijker moet voor de gek gehouden worde.
Ik vond het al zo gek dat ze in Perth om 4 uur snachts gingen dartsen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is al rond het middaguur gespeeld maar de kijker moet voor de gek gehouden worde.
staat gelukkig nog net geen live in beeldquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dorpsgek Marcel Maijer op je beeldscherm.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
Hey, De Sutter! Vertrouwen he, vertrouwen. Grote speler.
Jup, dacht ik vorige week al, en nu opnieuw. Loopt weer enorm te krijsen continu.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:55 schreef Downwards het volgende:
Heb nu de eerst vijf minuten gezien, maar de medicatie van René mogen ze ook wel opnieuw afstellen..
volgens mij probeer je wat te zeggen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het nieuwe format of hoe noem je dat tegenwoordig vind ik allemaal leuk en aardig hoor, daar gaat het niet om. Maar mij bekruipt zo langzamerhand wel het gevoel dat ze zichzelf ook wel heel erg grappig vinden ofzo. He? Zo van Hans Kraaij Junior die is gek, Jan Boskamp die is dik, dus daar gaan we drie kwartier grappen over zitten maken want dat vinden de mensen thuis leuk ofzo. Het zal wel weer aan mij liggen maar ik zit daar dus helemaal niet op te wachten ofzo. Uiteindelijk. Ik zie zelf ook wel dat die man dik is. Daar hoef ik tijdons de uitzending niet tien keer aan herinnert te worden. Waar of niet? Tussen alle grappen en grollen door vang je zo nu en dan een mening op over voetbal. Als je goed luistert. Geen nieuwtjes want die hebben ze niet. Maar dan denk ik dus op een gegeven moment bij me eigen van waar zit ik nou in godsnaam naar te kijken? Begrijp je wat ik probeer te zeggen of niet? Laat ook maar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |