Al niet meer gekeken sinds Underwater het heeft gedroptquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar zijn die nou van?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk half verwacht dat Yuu deze trut een bezoekje zou brengen.
[ afbeelding ]
Stanleymessje-chan een slechtse meisje #doodaandeyanderementions en alerts staan uit, pm/dm mij
Je mist niet veel behalve de ontspanne jazz soundtrack. Het is nog steeds wat het was: de avonturen van een gigolo die geen diepte kan zien en zijn dove autistische vriend wiens drugverslaving gefinancierd wordt door de voorgenoemde gigolo. O en er is een prostituee de geplaagd wordt door de geest van haar dooie pooier.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Al niet meer gekeken sinds Underwater het heeft gedropt
Ore no Imouto ga Konnani Pizza Sauce Wake ga Nai.quote:
H-E-L-D.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
De video bestaat nog echt ook, Based PA works
[ afbeelding ]
NZB geen idee. Ik doe torrent en IRC.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Konichiwa*
Wat zijn de alternatieven websites om nzb binnen te halen,sinds Fanzub weg is?
* Blue_Panther_Ninja laaste grote download via Usenet( 1 anime aflevering) was op 10 februari 2015![]()
Torrentsquote:Op maandag 17 augustus 2015 13:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
NZB geen idee. Ik doe torrent en IRC.
Neuh hoor...quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:00 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oud klasgenoot van VMBO-TL school tegengekomen*
[..]
is sneller![]()
Die knopen... Moeilijk!quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Educatief. Kijken jullie dit bij scouting?
EVA is dan ook een tekenfilm die het daglicht niet kan verdragen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:02 schreef Qunix het volgende:
4 uur snachts aldaar en ze hebben het over EVA.
Doelende op Charlottequote:Op maandag 17 augustus 2015 22:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
5CM per second heb je toch wel gezien? (snow)
Ik zie ze allemaalmaal, maar geheugenverlies kan ik niet echt plaatsen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Doelende op Charlotte
nee 5cm heb ik niet gezien
Die broer die ze niet kunnen/vaag herinnerenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zie ze allemaalmaal, maar geheugenverlies kan ik niet echt plaatsen.
Haha, ''autistic heroine'' bij Air doet het hem. Waarom is Jun Maeda zo overhyped?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |