quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:49 schreef dimmak het volgende:
Voor mij de komende tijd even geen feestjes. Ik heb gister mijn been op 3 plaatsen gebroken.
Klote manquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:49 schreef dimmak het volgende:
Voor mij de komende tijd even geen feestjes. Ik heb gister mijn been op 3 plaatsen gebroken.
Sterkte, ik weet helaas hoe het voeltquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 16:49 schreef dimmak het volgende:
Zeker weten, de sfeer is gewoon totaal anders als het droog is en het zonnetje schijnt. Nu is iedereen zeiknat, probeert overal te schuilen en de tenten zijn bomvol zodat je amper bewegingsruimte hebt!quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het zou de pret niet mogen drukken, maar dat doet het toch wel.. ook meegemaakt op Tomorrowland dit jaar. Fokking irritant wel.
Precies dit dus. Waren met de auto heen en die mensen wilden niet mee terug dus hebben mijn vriend en ik gewoon lekker de trein terug gepakt met z'n 2!quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:57 schreef dimmak het volgende:
Jammer van de regen dan. Af en toe een buitje overleef je wel. Maar de hele dg is gewoon kut
Buiten de regen om was het wel goed hoor, alleen ja de tent van Loudness bijvoorbeeld was echt veel te druk, kon amper bewegen. Qua sets, ik weet het niet zo goed want heb meeste van de tijd verscholen gezeten in het midden van het terrein bij het eten geloof ik. En de Mainstage was karig hoor vond ik... Q overtreft echt altijd qua stages en ook dit jaar zeker weer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb met Tomorrowland op de zaterdag tot 17u met een maat in onze tent gezeten op de campingde he-le dag stortregen.
Maar was het buiten de regen wel tof? Goeie sets, leuke stages en shows?
Wildstylez snapt hetquote:Want door het hardere karakter van de hardstyle is het voor jou lastiger muziek te maken?
‘Het zit zo: als ik naar een festival ga, dan hoor ik graag opbouwende tracks die tot een climax komen. Maar even belangrijk is dat het een positieve toon heeft. Als ik in het zonnetje sta met een biertje dan heb ik niks met moeilijke teksten die over de hel gaan, dan ben je mij meteen kwijt. Daarom heb ik alles wat positiever laten klinken, zonder de zachtere housekant op te gaan.’
Sowieso, Rootsquote:Op maandag 17 augustus 2015 15:45 schreef mstx het volgende:
http://www.mysteryland.nl(...)verhaal-achter-zijn/
[..]
Wildstylez snapt het
Hopen dat die set van Noisecult en Zairon online komen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:10 schreef Sethje het volgende:
Ondanks de regen zwaar genoten op DB.
Zairon, niet normaal wat een dikke set. Openen met Dont let it go, vervolgens alle dikke zatox klappers vanaf 2006. Heerlijk. Alphaverb vervolgens ook weer geweldig. REMEMBER (L)
zondag nog de after meegepakt. Dikke set met veel oude hits van Noisecult. Top.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:10 schreef Sethje het volgende:
Zairon, niet normaal wat een dikke set. Openen met Dont let it go, vervolgens alle dikke zatox klappers vanaf 2006. Heerlijk. Alphaverb vervolgens ook weer geweldig. REMEMBER (L)
Geweldige plaat! Lekker sfeervol!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
wat vinden we trouwens van Solar, dikke track van Bass Modulators en Noisecontrollers?
Top plaat! Vind NC en BM sowieso erg fijne producties maken. Geen homofiel year of summer gezang, geen kettingzaag geluid, maar wel vernieuwendquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
wat vinden we trouwens van Solar, dikke track van Bass Modulators en Noisecontrollers?
Inderdaad ondanks de regen zwaar genoten!quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:10 schreef Sethje het volgende:
http://www.hardnews.nl/li(...)unday-closing-party/quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hopen dat die set van Noisecult en Zairon online komen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:19 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://www.hardnews.nl/li(...)unday-closing-party/
kingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:57 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd zo bescheiden, die jongen.
Ohquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef -Menn0- het volgende:
Gewoon een grapje, hij was onderweg naar Kings of Hardstyle.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OhEn ik maar blaten zonder context
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Uiteindelijk ook z'n vlucht gemist.
Klinkt beter met het mixen, er is een afbouwend geluid ipv dat het ineens stilvalt als je op dat moment het andere nummer stopt.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:58 schreef robuust89 het volgende:
Echt ELKE plaat heeft tegenwoordig die "psssh pssh psssh"![]()
(vanaf 6 seconden)
Iets anders, waarom "haat" iedereen Mandy, maar niet Korsakoff of Miss K8?
hele toffe trackquote:
Gewoon white noise toch.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klinkt beter met het mixen, er is een afbouwend geluid ipv dat het ineens stilvalt als je op dat moment het andere nummer stopt.
quote:
Was het zo vet ja?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:13 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een trauma aan Qbase over gehouden 2 jaar geleden.
Super feest.quote:
bericht van Lose Your Mind op Hardtraxxquote:We hopen met een week of 2 de eerste informatie over De Tijdmachine te kunnen geven.
De Tijdmachine blijft gewoon in Amsterdam.
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 23 september 2015 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bericht van Lose Your Mind op Hardtraxx
Ik ben er ookquote:Op woensdag 23 september 2015 11:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga trouwens in november naar Euphoria in Tilburg! Dat wordt mijn eerste hardstylefeest dat helemaal niet op early/tijdmachine/raw gericht is sinds september 2012!
Ik merk dat ik de nieuwere euforische hardstyle weer wat leuker begin te vinden, dus ik ben erg benieuwd wat ik van dit feest ga vinden.
Gezelligquote:Op woensdag 23 september 2015 11:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben er ook![]()
En inderdaad de euforische platen van de laatste maanden vind ik ook prima te pruimen.
Ik zou deze recente sets aanradenquote:Op woensdag 23 september 2015 11:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ken nog niet echt veel platen, maar hopelijk kan ik wel lekker mee gaan in de sfeer.
Hehe, had toevallig die tweede al opstaan.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zou deze recente sets aanraden![]()
https://soundcloud.com/menno-janssen-2/august-2015
https://soundcloud.com/qd(...)-by-cyber-episode-79
https://soundcloud.com/jerrie-bruins/jro-sunshine-diamantjes-9
me 2, wel jammer dat het Amsterdam blijft want dat is best een eindje rijden...quote:
Welke realistische optie zou voor jou beter zijn dan? Utrecht is niet echt dichterbij toch?quote:Op woensdag 23 september 2015 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, wel jammer dat het Amsterdam blijft want dat is best een eindje rijden...
ik woon in Haaksbergen (iets onder Enschede), dus Utrecht is al een heel stuk beterquote:Op woensdag 23 september 2015 12:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Welke realistische optie zou voor jou beter zijn dan? Utrecht is niet echt dichterbij toch?
En Zwolle is niet realistisch natuurlijk!
Ja ik stond toen een halve avond naast je man! Je vriendin was toen niet lekker oid en was naar het hotel.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon in Haaksbergen (iets onder Enschede), dus Utrecht is al een heel stuk beteren Zwolle trouwens ook
vorig jaar beide avonden geweest, toen nachtje Amsterdam gedaan
Dit dus, de hardstyle van tegenwoordig is een stuk beter dan die van een paar jaar terug:quote:Op woensdag 23 september 2015 11:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben er ook![]()
En inderdaad de euforische platen van de laatste maanden vind ik ook prima te pruimen.
zeker welquote:Op woensdag 23 september 2015 15:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Overigens volgende week naar XQ Holland
Gvd nog steeds op zoek naar kaartjesquote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef sandertjuh het volgende:
XQ Holland, ik kan niet wachten!
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:29 schreef luukert het volgende:
Eerst zaterdag voor delete vip maar eens naar de brabanthallen
Unlockedquote:Op donderdag 24 september 2015 00:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Van de dokter moet ik ook langzaam weer meer gaan bewegen. Dus ik ben stiekem alweer opzoek naar een feestje ergens eind Oktober. Het festival seizoen was op deze manier een flop.
Jep.. Hopen dat ran-d dn adaro wat nieuwe platen vsn hun nieque show draaien, maar dat zal vast niet zonder hun maskerquote:Op woensdag 23 september 2015 18:29 schreef luukert het volgende:
Eerst zaterdag voor delete vip maar eens naar de brabanthallen
Klinkt vet!quote:Op maandag 28 september 2015 16:35 schreef ReMcOrE het volgende:
zaterdag naar The Reunion geweest in Zak, jaaaaaaren geleden dat ik daar wasgemiddelde leeftijd was aardig hoog, maar de sfeer was prima, het geluid goed en de platen meer dan top
![]()
van Noemi - In My Dreams tot naar Boys Interface![]()
de huis-DJ's (die van toen waren er nu ook) draaiden prima, setje van Pavo was heer-lijk, Dana snapte echt niks van het concept
en Freddy F. + Bobby V. gingen weer mooi terug naar de jaren t/m 2010
Tong, je hebt hier niks te zoeken denk ik.quote:Op maandag 28 september 2015 16:38 schreef tong80 het volgende:
Nog ennuser dier eerder XTC slikte famn ik ?
Dit is het hardstyle topic. Het xtc topic is een deurtje verderquote:Op maandag 28 september 2015 16:38 schreef tong80 het volgende:
Nog ennuser dier eerder XTC slikte famn ik ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |