Geen Shawshankquote:
Nee. Ben geen hater. Het is een goede, degelijke film, maar geen persoonlijke favoriet en zeker geen top 100 materiaal.quote:
Mooi lijstje. Only God Forgives in de top 10, toen ik hem voor het eerst zag gaf ik het een 7, maar het blijkt toch een film te zijn die me bijblijft, voornamelijk door de audiovisuele pracht.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:11 schreef vinnypassy het volgende:
Laat ik het goede voorbeeld eens geven.![]()
Het is gewoon een film die door een breed publiek hoog gewaardeerd wordt, en dus automatisch bij veel inzendingen hoog eindigt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Shawshank Redemption is nu de Bohemian Rhapsody van de filmlijstjes, gehaat door zijn constante #1 notering.
Dat valt wel mee denk ik, het is gewoon niet mijn ding die film. Ik hou ook meer van over de top blockbusters. Waarschijnlijk zullen veel Marvel films hoog op mijn lijstje komenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Shawshank Redemption is nu de Bohemian Rhapsody van de filmlijstjes, gehaat door zijn constante #1 notering.
Een lijst waar deze twee naast elkaar staan is echt een top lijst. De ultieme vorm van eclectische smaak.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:34 schreef Spetie het volgende:
049. Tôkyô Monogatari, (Yasujiro Ozu, 1953)
050. Terminator 2: Judgment Day (James Cameron, 1991)
Dit blijft in elk geval mijn nummer één, over de rest van mijn lijst ga ik nog even diep nadenken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:51 schreef trebremmit het volgende:
29.Börn náttúrunnar (Children of Nature) 1991
Dat probleem heb ik ook.quote:
1 | http://www.imdb.com/title/tt0091288/ |
1 | [url=http://www.imdb.com/title/tt0091288/]De beste film ooit :)[/url] |
Ik heb geen Excel dus ik heb het net lekker alle 50 handmatig gedaan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:43 schreef vinnypassy het volgende:
En als je de link in kolom A hebt staan in Excel en de filmtitel in kolom B, zet dan deze formule in de eerste cel van kolom C en kopieer deze tot aan de laatste film. Dan kun je in een keer alles kopiëren en plakken op het forum ipv alles handmatig in te moeten voeren.
="[url="&A1&"]"&B1&"[/url]"
En als je het in 2 posts verdeeld?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen Excel dus ik heb het net lekker alle 50 handmatig gedaan.
Doet hij alsnog niet
Thanksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Mooie lijst!Het lijkt erop dat onze film smaak aardig overeen komen!
Prima film, maar blijft me niet zo bij en heeft me niet zo overdonderd als een aantal andere films.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
Jullie onderschatten Shawshank Redemption.![]()
Kijk de film aub opnieuw, want er is bijna geen fout te ontdekken.
Tevens valt er weinig exceptioneels aan te ontdekken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
Met overmacht de meest overschatte en meest overgewaardeerde film ooit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zie dubbelquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:06 schreef Flitspaal het volgende:
3.Salinui chueok (2003)(Joon-ho Bong)
12.Salinui chueok (2003)(Joon-ho Bong)
Exotisch lijstje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:06 schreef Flitspaal het volgende:
1.A-i-deul... (2011)(Kyu-maan Lee)
2.Il generale della Rovere(1959)(Roberto Rossellini)
3.Salinui chueok (2003)(Joon-ho Bong)
4.Insan nedir ki? (2004)(Reha Erdem)
5.Skammen (1968)(Ingmar Bergman)
6.Un long dimanche de fiançailles (2004)(Jean-Pierre Jeunet)
7.Barda (2007)(Serdar Akar)
8.Journal d'un curé de campagne (1951)(Robert Bresson)
9.El último tren (2002)(Diego Arsuaga)
10.Eve dönüs (2006)(Ömer Ugur)
11.Letter from an Unknown Woman (1948)(Max Ophüls)
12.Salinui chueok (2003)(Joon-ho Bong)
13.Neka cudna zemlja (1988)(Dragan Marinkovic)
14.Mustafa hakkinda hersey (2004)(Çagan Irmak)
15.Garage Olimpo (1999)(Marco Bechis)
16.Chichi ariki (1942)(Yasujirô Ozu)
17.Güz sancisi (2009)(Tomris Giritlioglu)
18.Bumchoiwaui junjaeng: Nabbeunnomdeul jeonsungshidae (2012)(Jong-bin Yun)
19.Sivi kamion crvene boje (2004)(Srdjan Koljevic)
20.Ajeossi (2010)(Jeong-beom Lee)
21.Günesin oglu (2008)(Onur Ünlü)
22.Güle güle (2000)(Zeki Ökten)
23.Onna no naka ni iru tanin (1966)(Mikio Naruse)
24.Beynelmilel (2006)(Muharrem Gulmez, Sirri Sureyya Onder)
25.Pongryeok-sseokeul (2006)(Ki-hyeong Park)
quote:
Dank voor het checken Drakin, zelf nog niet aan toegekomen.quote:
Is idd mis gegaan doordat ik een afgeleide van vorig lijstje nam.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:41 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
[..]
Dank voor het checken Drakin, zelf nog niet aan toegekomen.
@Flitspaal: wil je even laten weten (DM of aparte post in het topic) hoe je dit gaat aanpassen==
Done.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:36 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Is idd mis gegaan doordat ik een afgeleide van vorig lijstje nam.
Vervang nr. 12 maar door:
Ang-ma-reul bo-at-da (2010)(Jee-woon Kim)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:37 schreef vinnypassy het volgende:
Er mag nog meer komen hoor, de inbreng is dit jaar (vooralsnog) vrij karig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke sfeer inderdaad. Zou wel tof zijn als hij ook echt zijn eigen stijl gaat ontwikkelen, hoewel de invloeden van Lynch, Malick en Refn natuurlijk totaal niet verkeerd zijn.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:38 schreef Cikx het volgende:
[..]
Toevallig gisteren gekeken en moest er meteen in.Hoop dat Gosling meer films gaat maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 17:41 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Heerlijke sfeer inderdaad. Zou wel tof zijn als hij ook echt zijn eigen stijl gaat ontwikkelen, hoewel de invloeden van Lynch, Malick en Refn natuurlijk totaal niet verkeerd zijn.
Het enige waar ik nog op hoopte was een wat langer shotVan mij mag ie wat sfeer betreft wel in ditzelfde straatje blijven. Het stilistische met neonkleuren van Refn en de surrealistische/mysterieuze sfeer van Lynch vind ik beide fantastisch, maar samen gecombineerd was het voor mij nog 10 keer beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop zelf dat die zich wat meer ontwikkelt wat betreft het schrijven en de verhaalstructuur (of het verhaal niet zelf schrijven), daar valt nog heel wat te halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: die soundtrack is ook geweldig, kan hem aan een stuk door luisteren.
[ Bericht 10% gewijzigd door Cikx op 16-09-2015 19:22:39 ]
Dank, ik kom er vandaag en morgen niet aan toe, zaterdag wel waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 september 2015 11:31 schreef vinnypassy het volgende:
Omdat het aantal lijstjes nog steeds niet erg hoog is, zet ik de deadline op zondag 23.59u en zal ik nog wat mensen proberen te stalken.
---quote:Gorro schreef het volgende:
Wat wel mogelijk is, is om de films ex aequo op de eerste plaats te zetten. De films krijgen dan niet elk 100 punten, maar elk het aantal punten van de tweede plaats, zodat het aantal punten wat jij uitgedeeld hebt gelijk is aan het aantal van iemand zonder ex aequo plaatsen.
Bijna gemist, fijn dat ie uitgesteld isquote:Op donderdag 17 september 2015 11:31 schreef vinnypassy het volgende:
Omdat het aantal lijstjes nog steeds niet erg hoog is, zet ik de deadline op zondag 23.59u en zal ik nog wat mensen proberen te stalken.
Een lijst die op basis van bepaalde criteria wordt samengesteld om tot tips te komen die anders niet in de 'normale' top 100 zouden komen. Maar de verschillen tussen de lijsten worden inmiddels steeds kleiner.quote:Op maandag 21 september 2015 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat houdt de schaduwlijst eigenlijk in?
+1quote:Op donderdag 24 september 2015 10:39 schreef Ssswing het volgende:
Mag ik mijn prijs opnieuw onder de inzendingen laten verloten? Ik heb geen BR speler, anders is het zo zonde!
Zo klein dat die zo langzamerhand misschien zelfs wel afgeschaft kan worden.quote:Op maandag 21 september 2015 20:55 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Een lijst die op basis van bepaalde criteria wordt samengesteld om tot tips te komen die anders niet in de 'normale' top 100 zouden komen. Maar de verschillen tussen de lijsten worden inmiddels steeds kleiner.
Dat wil je iemand anders toch niet aan doen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:17 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
+1
Ik heb zelfs geen dvd speler. Pure downloader hier.
Is het zo'n slechte film dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wil je iemand anders toch niet aan doen.
Een puur wangedrocht.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Is het zo'n slechte film dan?
Nog niet alle adressen ontvangen. Als dit compleet is geven we alles door.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:38 schreef Spetie het volgende:
Nog steeds geen prijs ontvangen. Wanneer worden ze eigenlijk verstuurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |