Hoe durf je. Niet cool DaD.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard klaagde naderhand dat ik de thee die hij tijdens de weeënstorm voor me had gemaakt helemaal niet op had gedronken.
O bah ja! M kreeg ook elk dipje volop mee, terwijl ik een waas van weeën en persen zat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:47 schreef Nikooos het volgende:
Ik maakte me alleen zorgen over de zakkende hartslag van mijn kind
Dat laatste he, ik dacht dus dat ik daar heel veel last van zou krijgen. Want bij yoga hadden we een keer 'geoefend' met persen en toen vond ik dat best wel zwaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:57 schreef lunapuella het volgende:
Die infuusnaald! Jaaa, zoveel haat. Bij mij wisten ze 'm ook eerst twee keer mis te prikken - drie pijnlijke plekken voor de prijs van een!![]()
Ik had verder vooral heel veel spierpijn in mijn schouders en bovenarmen, door het vasthouden van mijn knieën tijdens het persen.
Rolsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Risu het volgende:
Ik had vooral last van de persdrang achteraf... Moest poepen.![]()
En help! Mijn kind rolde net van buik naar rug! Netjes gauw de camera erbij gepakt en het laatste duwtje naar de buik vastgelegd. Na twee minuten aanrommelen heb ik haar maar weer even 'gered'
Toen de foto met het kaartje, allemaal stomme foto's natuurlijk.vanmiddag nog een keer proberen, dan is ze weer fit na het slaapje.
Magoed, ik mag dus bij de box in de buurt blijven voortaan, voor de redding. Terugrollen snapt ze nog niet helemaal. Haar arm zit in de weg.
Ellende is dat ze niet in hetzelfde gat mogen prikken...... of waar een zwelling zit van het vorige infuus...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:06 schreef twist02 het volgende:
Wat goed Risu!
Tsja, lijkt me inderdaad vervelend als ze die infuusnaald nog laten zitten "voor het geval dat", maar omgekeerd is ook niet prettig hoor
Bij mij ging-ie er juist best vlot uit "want alles gaat prima" en die moest er dus halsoverkop weer terug in (want fluxus), waarbij er 2x verkeerd geprikt werdben in totaal 4x geprikt voor dat infuus
Maarrr...eerlijk is eerlijk: ik word écht niet koud of warm van naalden (bloeddonor), dus beter bij mij dan bij iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik al gefeliciteerd gezegd? Nee he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:35 schreef SaskiaR het volgende:
Ik kom ook eens binnenvallen met onze N.ora
Nu 8 dagen oud, en zooooo lief
Drinkt als een tierelier en zuigt verder ook aan alles....
Behalve als ze slaapt dan ( vannacht van 12 tot half 7, toen maar wakker gemaakt....)
Ik weet niet hoe vaak ik hier zal posten, maar ik lees wel alles mee.
Oja, en inleidingen zijn best heftig, die naald mocht er gelukkig wel snel uit. Maar de weeënstorm en de vacuumpomo waren minder fijn... Qua herstel vind ik vooral de knip irritant, ik voel me verder prima en ik wil lekker naar buiten met mn kind, maar de knip doet wel nog pijn na 10 min lopen, dus lig ik nog steeds veel in bed. Saai!
Thanksquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:38 schreef ingee het volgende:
[..]
Had ik al gefeliciteerd gezegd? Nee he?
Gefeliciteerd!
🎂!![]()
Zijn je hechtingen al geknapt? Dat kan zo'n opluchting zijn!
Heb afgelopen week meegelezen met jullie verhaal maar niet kunnen reageren. Vind het zo naar voor jullie! Ik weet van mijn middelste hoe zwaar het is (huilbaby). Heel zwaar. Je hoort het constant maar het wordt echt beter, echt! Ik hou mezelf nu ook voor "dit gaat over, dit wordt beter, erger wordt het niet" en ergens helpt dat toch bij mij. Sterktequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:10 schreef Mariposas het volgende:
Welkom nieuwe aanwas!
Wat naar die krampjes, Fuente.hier ook urenlang (hysterisch) huilen.
Het lijkt hiet trouwens beter te gaan met mijn allergeenvrij dieet. Krampjes zijn er nog, waardoor L weinig slaapt, maar hij huilt niet zo hysterisch meer en krijgt tussendoor af en toe wat rust
Ben blij dat ik uitgescheurd ben en niet geknipt. Scheur heelt sneller en mooier dan een knip. Heb Geen last van de hechtingen en knopen gehad.
M ligt al twee avonden bijna continue aan mijn borst, al drinkt ze niet de hele tijd, maar loshalen is huilen. En gisteren kreeg ik een sprong-alarm (:') ) van de Oei-ik-groei-app die ik had geïnstalleerd. En ik moet zeggen, het langer wakker zijn, je bewuster aankijken en het eerste glimlachen (als ze klaarwakker zijn en glimlachen is het geen stuipje meer toch?) begin ik ook wel te herkennen. Dus wie weet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:16 schreef Mariposas het volgende:
Over infuus gesproken - kan ik ook een infuus van tepel naar kind aanleggen? Hij drinkt zo vaak de laatste dagen dat m'n tepel weer gesloopt raakt.
Ja, dat is hier een beetje misgegaan in het ontwerp. Op de bank zit je niet dicht genoeg bij een stopcontact op een telefoon of tablet te gebruiken tijdens het opladenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:34 schreef Krisvc het volgende:
Ik stel ook een oplader binnen handbereik voor.
Verlengsnoer! Of zo'n draadloos oplaadding.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, dat is hier een beetje misgegaan in het ontwerp. Op de bank zit je niet dicht genoeg bij een stopcontact op een telefoon of tablet te gebruiken tijdens het opladen
u zult begrijp[en dat dat mijn (grootste) kleuter wasquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:31 schreef ingee het volgende:
MC, hebben jullie de Oei ik Gloei ofzo? Dat zijn de verkeerde features arme Sjakie!
Verzamel ze allemaal!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Arme Sjaak, die wil in zijn eerste jaar zoveel mogelijk ziektes krijgenHij is al hard op weg zeg. Arme, arme Sjaak.
Die heeft al heel wat achter de rug. Beterschap!!!
Sorry. Not cool, maar ik moest lachen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 15:31 schreef ingee het volgende:
MC, hebben jullie de Oei ik Gloei ofzo? Dat zijn de verkeerde features arme Sjakie!
Ah wat een schattige mini! Nu al lachen in de wieg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:38 schreef SaskiaR het volgende:
Oja, plaatje erbij: http://s119.photobucket.c(...).jpg1_1.jpg.html?o=0
Noh, kijk dat dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:38 schreef SaskiaR het volgende:
Oja, plaatje erbij: http://s119.photobucket.c(...).jpg1_1.jpg.html?o=0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
10 minuutjes maar, want ik kan nog niet zo ver lopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:30 schreef LuDann het volgende:
Gefeliciteerd JM!
En Saskia, wat een schatje! En nu al in de draagzak! Jullie zijn al lekker buiten geweest?
Leuk he, die boekjes. Wij hebben de jungle staartenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:48 schreef faptist het volgende:
Nu Lucas van Chanty weg is mis ik toch wel wat foto spam..![]()
Denk je dat jij dat op je kunt nemen met vrolijke n.?![]()
Hier zijn we aan het genieten van ritselboekjes.
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 17:28 schreef JufMariska het volgende:
Yahooo!Gefeliciteerd! Het is jullie zo gegund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens jullie een heel gelukkig, stressvrij, gezond en liefdevol leven toe in je nieuwe huis.
Wanneer mogen jullie er in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Michael
Babyspam is goed!
Sjaak slacht een boom:foto vergeten te maken, maar wij aten ook broccoliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Babyspamwat een lekker bolloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
BabyspamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een expressief gezichtje!! Geweldig!
Jij bood ons inspiratie voor het ontbijt... Sjaak at rijstwafel. Dat ging er ook goed in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
foto vergeten te maken, maar wij aten ook broccoli
gratis tip van flip: die rijstwafels hebben alleen zo'n plastic verpakking he? als je nou een verpakking jodekoeken (met chocola) haalt, die leegeet, heb je een pracht van een bus voor je rijstwafels! past bijna precies; ik moest twee rijstwafels aan de vogels voeren, de rest paste in de bus van de jodekoekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Jij bood ons inspiratie voor het ontbijt... Sjaak at rijstwafel. Dat ging er ook goed in.
Oh dat hebben we hier nog staan volgens mij, van de kerst... Even opzoeken. Goede tipquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
gratis tip van flip: die rijstwafels hebben alleen zo'n plastic verpakking he? als je nou een verpakking jodekoeken (met chocola) haalt, die leegeet, heb je een pracht van een bus voor je rijstwafels! past bijna precies; ik moest twee rijstwafels aan de vogels voeren, de rest paste in de bus van de jodekoeken
Dankjulliewel! En Fap, ik schoot hier van volquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:05 schreef faptist het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Het is jullie zo gegund.
Ik wens jullie een heel gelukkig, stressvrij, gezond en liefdevol leven toe in je nieuwe huis.
Wanneer mogen jullie er in?
2,5 uur is toch best veel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:11 schreef Mariposas het volgende:
Wat jammer van zo'n bezoekje van je schoonouders, LuDann!en wat misschien helpt bij je is de bevalling uitschrijven. Ik had steeds de bevalling in m'n hoofd, gaf rust om het op te schrijven. Ook al was mijn bevalling verder niet traumatisch.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning, JM!![]()
L zweet ook snel. Zeker als hij krampaanvallen heeft. Heb m de hele dag alleen in een korte mouwen romper gehad.
Volgens mij gaat de cafeïne uit mijn koffie direct in mijn melk over. Lucas heeft vandaag weer maar 2,5 uur geslapen. Pfff...
Ik heb er eigenlijk nog maar weinig 'last' van gehad, dus het moest nog wel een keer komen. Hopelijk gaat het ook weer snel voorbij want ik ben al behoorlijk emotioneel en nu jank ik echt om allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
Fannetje, dat terugdenken en verwerken herken ik heel erg, ik heb dat een maand geleden gehad. Moest er toen steeds aan denken en heb er nu ook minder last van, lijkt het wel. En het is zeker jammer dat je niet weet hoe het met haar gaat. Het ziekenhuis mag vast ook geen gegevens geven...
Tim is toch ook een leukerd heDat petje is ook erg tof!
Mja mijne is er wat minder vrolijk op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:25 schreef Skittles het volgende:
[..]
2,5 uur is toch best veel?dat heeft mijn baby nooit gered.
Vandaag ook heel vrolijk op een kwartier slaap
wat is er mis om haar nog even bij je te houden beneden op de arm? ze is nog zo klein, ze zal mama-honger hebben , willen knuffelen .. wellicht een sprongetje of regeldag/quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:36 schreef kazy het volgende:
Pff hier is weer de strijd aan de gang om M. in slaap te krijgen. Ze is het afgelopen half uur al zeker zes keer in slaap gevallen en wordt continu wakker. Snap er niks van.. (En er zit kraamvisite beneden, lekker gezellig zo)
Da's waarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat is er mis om haar nog even bij je te houden beneden op de arm? ze is nog zo klein, ze zal mama-honger hebben , willen knuffelen .. wellicht een sprongetje of regeldag/
Misschien wil ze dat ook wel, maar niet alleen in haar bedjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:44 schreef kazy het volgende:
[..]
Da's waarHeb haar inmiddels maar weer meegenomen. Ze gaf aan duidelijk moe te zijn (althans daar ging ik van uit: gapen, ogen wrijven) vandaar dat ik haar in de wieg had gelegd om haar te laten slapen maar daar heeft ze overduidelijk geen zin in!
Het is ook best benauwd hier binnen, zal misschien wel een rol spelen.
grote kans dat ze zodadelijk wel tegen jou aan in slaap valt. tip: leg een hydrofiel in de buurt, zodat je die onder haar hoofdje kunt leggen tegen het zweten (ligt wat comfortabeler voor jou)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:44 schreef kazy het volgende:
[..]
Da's waarHeb haar inmiddels maar weer meegenomen. Ze gaf aan duidelijk moe te zijn (althans daar ging ik van uit: gapen, ogen wrijven) vandaar dat ik haar in de wieg had gelegd om haar te laten slapen maar daar heeft ze overduidelijk geen zin in!
Het is ook best benauwd hier binnen, zal misschien wel een rol spelen.
+1!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:32 schreef NotTheSame het volgende:
Aaah knappe Tim, mini IMA, Sjaak die zonder motorzaag stronken sloopt, Michael in de wasbak, lezende Ro, mini-SaskiaR en alle andere foto's waar ik overheen gekeken heb![]()
![]()
![]()
!
Hier wil het tijgeren niet meer zo. Duurt hem te lang denk ik. Dus meneer besluit sinds enkele dagen handjes en knietjes te gebruiken. Hij gaat nog niet vooruit, maar wiebelt er aardig op los en zet z'n handjes naar voren als hij iets wil pakken dus ik denk dat het geen weken meer gaat duren. Hij is potjandorie net 7 maanden oud
.
Op die leeftijd (misschien wel tot 3 maanden... Hihi ) lag ze altijd bij me.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:36 schreef kazy het volgende:
Pff hier is weer de strijd aan de gang om M. in slaap te krijgen. Ze is het afgelopen half uur al zeker zes keer in slaap gevallen en wordt continu wakker. Snap er niks van.. (En er zit kraamvisite beneden, lekker gezellig zo)
Wat een schatje!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:15 schreef Fannetje het volgende:
En fotospam? Ik doe mee!
[ afbeelding ]
Ik ben de laatste dagen ineens heel erg bezig met Tims eerste week. Soort verwerking lijkt het wel. Ik droom ook steeds over de vrouw met wie ik in de familiekamer heb zitten praten. Jammer dat ik nooit meer zal weten hoe het met haar kindje gaat.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Dankjulliewel! En Fap, ik schoot hier van vol
Euh maar dat raden ze ook af aan alle kanten. Ik heb die tip zelfs al eens via zo'n nieuwsbrief gehadquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en persoonlijke mijlpaal: Vandaag was ik bij de kapper en ik heb ein-de-lijk na de bevalling weer een kapsel waar ik me goed bij voel. Ik had zo'n spijt van het afknippen. Ik vind eigenlijk dat de verloskundige pasbevallen moeders goed moet instrueren dat ze het eerste jaar na de bevalling NIKS met hun haar doen dat in de categorie "enigszins radicaal" valt. Ik zie het namelijk iedereen om me heen doen en iedereen krijgt spijt
![]()
.
Nou, dit was in de familiekamer van het ziekenhuis in Veldhoven. Dus dat lijkt me lastig te achterhalen. Ik weet alleen de namen van haar kinderen nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:28 schreef faptist het volgende:
Hebben jullie geen Facebook pagina van de verloskunde afd ?
Hier zie ik geregeld oproepjes voorbij komen. Succes!
Tis een meisjequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:28 schreef faptist het volgende:
[..]
Op die leeftijd (misschien wel tot 3 maanden... Hihi ) lag ze altijd bij me.
Ze sliep op m'n arm/kussen.
Heerlijk. Zorgde voor zo min mogelijk stress en ik heb m'n dochter er heel goed door leren kennen.
Misschien ook wat voor jullie?
Nu slaapt ze trouwens gewoon in haar wiegje. Of op de bank. Of waar ik haar dan ook maar neerleg dus je ' verpest 'haar/ hem (sorry) echt niet
Hier iemand die wat minder gevoelig is voor prikkels denk ik. Ze ligt nu op mijn buik in coma, en wij kijken tv.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:31 schreef kazy het volgende:
Ha jij ook al een buikslapertje IMA!
Ik zat me net nog te bedenken dat alle keren dat ik heb geprobeerd haar 's avonds (voor +/- 23 uur) in de wieg te leggen mislukten. Alle keren lag ze continu te pruttelen en wilde ze niet slapen. Voorlopig houden we haar maar lekker bij ons 's avonds. Stuk gezelliger voor ons. Alleen slaapt ze dan niet echt (ondanks slaapsignalen).
Ik probeer nog steeds uit te vinden wat ze prettig vindt qua slapen, maar het blijft lastig. Ze lijkt sowieso snel geprikkeld door geluid waardoor de woonkamer niet echt een fijne slaapplek is (tenzij we de tv/radio uitzetten denk ik). Aan de andere kant vindt ze alleen slapen in de wieg op onze slaapkamer ook niet tof, behalve 's nachts dan. Nouja, we komen er wel (ooit)!
Haha ik hobbel er ook achteraan. Typen met 1 hand werkt niet zo snel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:35 schreef Cholula het volgende:
Ik blijf maar achter posts aan hobbelen.![]()
Kazy: Frits komt niet in slaap in zijn eentje en dat is ook niet erg (vind ik). Heel soms benauwd het me dat ik sowieso drie kwartier bezig ben om hem te laten slapen, maar aan de andere kant is het ook fijn om op die manier samen tot rust te komen.
Mijn kapster heeft me behoedquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja en persoonlijke mijlpaal: Vandaag was ik bij de kapper en ik heb ein-de-lijk na de bevalling weer een kapsel waar ik me goed bij voel. Ik had zo'n spijt van het afknippen. Ik vind eigenlijk dat de verloskundige pasbevallen moeders goed moet instrueren dat ze het eerste jaar na de bevalling NIKS met hun haar doen dat in de categorie "enigszins radicaal" valt. Ik zie het namelijk iedereen om me heen doen en iedereen krijgt spijt
![]()
.
Heel herkenbaar, al slaapt ze tegenwoordig overdag weer meer. Ik laat d'r soms even 10 minuten jengelen (alleen als het echt jengelen is, niet als het duidelijk huilen is) en dan valt ze uiteindelijk toch in slaap.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:42 schreef kazy het volgende:
[..]
Tis een meisje
Tot +/- vorige week deed ik het ook zo, maar sinds een paar dagen vertikt ze het ineens om overdag echt goed te slapen (gemiddeld in totaal 3 uurtjes op een dag). Ook in mijn armen niet meer. Ja aan de borst eventjes en dan is ze al snel weer wakker (maar ze blijft wel gapen enzo dus ik denk dat ze toch moe is). Nu dus wat vaker de wieg geprobeerd, maar die wil ze ook niet echt. Het zal wel een fase zijn, maar het is zo jammer dat je als ouder dan ook niet meer weet hoe of wat. De gebruiksaanwijzing is ineens gewijzigd ofzoIk ga er maar vanuit dat het wel goed komt uiteindelijk
Gelukkig gaan de nachten goed.
Ik heb inhammen zo groot als een kalende man. Komt dat niet meer goed? Wordt het nog erger?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn kapster heeft me behoeddie zei: Lieverd, als ik je haar te kort knip dan kan je t niet meer vast doen, en als t dan gaat uitvallen word je heel ongelukkig. We gaan t leuk met laagjes doen, wel een lok, en een beetje laten groeien.
Ben er heel blij mee
M heeft dat ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:27 schreef faptist het volgende:
[..]
Ik heb inhammen zo groot als een kalende man. Komt dat niet meer goed? Wordt het nog erger?
Het wordt vlgs mij beter. Er komt van dat nieuee babyhaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:27 schreef faptist het volgende:
[..]
Ik heb inhammen zo groot als een kalende man. Komt dat niet meer goed? Wordt het nog erger?
Saar is van 31-7 en op 31-12 heb ik t kort geknipt omdat ik leip werd vd plukken in mn borstel en t putje... en toen had ik spijt...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef faptist het volgende:
Na een paar weken? 3,5 maand na de bevalling had ik nog een mooie bos haar, maar nu lijkt het net alsof ik uit woede m'n jaren eruit getrokken heb wanneer ik m'n haren inmasseer met shampoo.
Wanneer ik nu m'n haren borstel trek ik naderhand net zo'n dikke bos uit de borstel als normaal in anderhalve week ofzo. Me no likey.
Maar kort haar staat je fan-tas-tischquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Saar is van 31-7 en op 31-12 heb ik t kort geknipt omdat ik leip werd vd plukken in mn borstel en t putje... en toen had ik spijt...maar goed heeft hier dus ook wel even geduurd.
Gefeliciteeeeeerd!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:15 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Maar kort haar staat je fan-tas-tischÉcht!
Ik wil m'n haar ook weer korter knippen. S trekt er continu aan () en het valt nog steeds vreselijk uit
Na 9 maanden nog ja, ik dacht dat ik uitgezwangerd zou moeten zijn?!
Drukke dagen hier (oma jarig, vriend jarig, ik jarig, baby meets enzo) dus ik lees nog wel mee enover jullie babies. Wat een mini's nog! Ik zou bijna nog een keer willen
Bitzj please.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:14 schreef ingee het volgende:
Ik ben ook in de rui met de katten mee. Maarrr... Morgen naar de kapper! En dan opletten dat het niet kort en rood wordt![]()
(Fap, jij hebt veel katten toch, haren jullie ook zo leuk met zijn allen?)
Ik heb geen waaier (die was nog weer 35 euroquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:58 schreef Crumpette het volgende:
Bijlezen heb ik opgegeven maar:
voor JM en het huis!
voor het kapsel en bijbehorend hooft van Razz!
ik moet ook naar de kapperhaaruitval is weer terug naar "normaal tempo" zeg maar, maar mijn lengte bestaat nu uit 10 zielige plukjes.
Leuk dat je kleuradvies hebt gehad DaD! ga je nou binnenkort met zo'n waaier shoppen enzo? Was je erg verrast door de adviezen die je kreeg?
Minke heeft inmiddels bruine ogen, begon wel blauw maar dat was wel al meteen heel donker blauw. Het veranderde ergens in het eerste jaar. Feddes ogen zijn nu al veel lichter dan die van Minke toen dus verwacht dat hij wel lichtere (blauw of grijs zoals zijn vader) ogen krijgt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 00:13 schreef faptist het volgende:
Zijn er hier trouwens baby's met bruine ogen?
Zo ja, wanneer veranderde dat?
M'n man en ik hebben beide bruine ogen en hoewel ik al sinds de geboorte zeg dat ze bruine ogen krijgt... Blijft iedereen om ons heen volhouden dat ze grijs worden/ blijven.
Had ik ook. Helaasch. Echt zo erg dat mn mensen me er over aanspraken, voor als je nog niet zelfbewust genoeg was zeg maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:27 schreef faptist het volgende:
[..]
ghehe en dat jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn kapster heeft me behoeddie zei: Lieverd, als ik je haar te kort knip dan kan je t niet meer vast doen, en als t dan gaat uitvallen word je heel ongelukkig. We gaan t leuk met laagjes doen, wel een lok, en een beetje laten groeien.
Ben er heel blij mee
Waarom niet? Het gaat er toch om dat jij tot rust komt/ dat ze jou ontlast? Dat gebeurt op deze manier niet echt...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:28 schreef LuDann het volgende:
Wat leuk IMALijkt me echt super om complimentjes van vreemden te krijgen over
jouw baby
Ik word helemaal gek van onze kraam. Ze lult zo ontiegelijk veel, mijn hoofd loopt ervan om. Ze praat meer dan dat ze werkt, s'ochtends duurt opstarten gewoon een uur. Mja, niet echt een genoeg reden om een ander te vragen lijkt me...
Dit had ik ook. Werd er zoooo moe van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:28 schreef LuDann het volgende:
Wat leuk IMALijkt me echt super om complimentjes van vreemden te krijgen over
jouw baby
Ik word helemaal gek van onze kraam. Ze lult zo ontiegelijk veel, mijn hoofd loopt ervan om. Ze praat meer dan dat ze werkt, s'ochtends duurt opstarten gewoon een uur. Mja, niet echt een genoeg reden om een ander te vragen lijkt me...
Ik ga ook neg na de voeding en ik moet altijd eerst even met de auto en in de maxicosi valt ze altijd meteen in slaap. En daarna slaapt ze in de doek of kinderwagen wel verder, zeker als je ermee loopt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:05 schreef SaskiaR het volgende:
Wij willen langzaamaan met onze meid vaker naar buiten. Maar hoe doe je dat?
Normaal is het ritme nu 1 uur wakker voor voeding enzo, en dan 2 tot 3 uur slapen. Kan je dan meteen na de voeding naar buiten gaan? En als ze dan niet slaapt onderweg, is dat dan erg? Dan mist ze een heel slaapje zegmaar. Of maakt het allemaal niet zoveel uit en moeten we gewoon gaan wanneer wij willen?
Dat ligt er denk ik een beetje aan of ze onderweg ook slaapt, hoe snel ze van de leg is als als dat niet zo is en of ze nadien bijslaapt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:05 schreef SaskiaR het volgende:
Wij willen langzaamaan met onze meid vaker naar buiten. Maar hoe doe je dat?
Normaal is het ritme nu 1 uur wakker voor voeding enzo, en dan 2 tot 3 uur slapen. Kan je dan meteen na de voeding naar buiten gaan? En als ze dan niet slaapt onderweg, is dat dan erg? Dan mist ze een heel slaapje zegmaar. Of maakt het allemaal niet zoveel uit en moeten we gewoon gaan wanneer wij willen?
Lief dat je ernaar vraagt. Ik herstel goed en snel, maar te langzaam naar mijn zin natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 13:41 schreef Selvaria het volgende:
Ik kan het me voorstellen LuDann, maar het is jouw (jullie) week en dus jouw 'feestje'. Wat vindt je man er van?
Hoe gaat het verder overigens?
Ja, voor die paar uurtjes zou ik het laten gaan dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:43 schreef LuDann het volgende:
Aargh! B_N is juist erg tevreden over d'r, wil zelfs even een bioscoopbonnetje voor haar gaan halen als bedankje.Ook blijkt zij morgen nog te komen, maandag die ander en dan dinsdag zij weer. Hij wil dus liever niet bellen, al mag ik mijn gang gaan als ik dat wil. Mja, misschien heeft hij wel een punt dat ik gewoon door slaapgebrek snel geïrriteerd ben. Ik denk dat ik haar morgen maar gewoon ga vragen om wat minder te lullen dan. Ze is er tenslotte vanaf nu nog maar halve dagen.
[..]
Lief dat je ernaar vraagt. Ik herstel goed en snel, maar te langzaam naar mijn zin natuurlijk.Borstvoeding is echt een rottig puntje nog, maar afgelopen nacht is aanleggen met tepelhoedje gelukt. Lukte alleen niet goed, dus nu een blaar.
![]()
Verder is het genieten.
De kapper komt bij mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:09 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb nou visioenen van Always die heel ongelukkig en nurks bij de kapper zit
Ja, maar dan zou ik dat ook kak vinden. Niks me-timen, beetje proberen op afstand te voorkomen dat ze te tv/mekaars hoofd inslaan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:15 schreef AwayTL het volgende:
[..]
De kapper komt bij mij. Ik heb kinderen, zij rammelende eierstokken. Iedereen blij (behalve de eierstokken) .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik86, je zal nooit meer de deur uit gaan zonder zooi!![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:15 schreef ingee het volgende:
Ik heb een vent die nog gekker is op knuffelbeesten dan een kleuter.
Dan krijg je dit:Oh jawel hoor, nog 1 keer om het te proberen, want al die zooi is toch niet nodig? En net die keer heb je een mega kakjepakje en kan je nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik86, je zal nooit meer de deur uit gaan zonder zooi!![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef JufMariska het volgende:
Wij aten weer 's blauwe bessen vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Nope, de mannen blijven thuis.. Anders ingewikkeld met de trein enzo, omdat ik 26 al (met auto) een bruiloft heb. Sowwyquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:14 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]![]()
Komt L. ook mee de 27ste? Ik wil hem graag ontmoeten
Oh jammerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:17 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Nope, de mannen blijven thuis.. Anders ingewikkeld met de trein enzo, omdat ik 26 al (met auto) een bruiloft heb. Sowwy
Liefje! Met zijn wielrennersarmpjes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:07 schreef JufMariska het volgende:
Wij aten weer 's blauwe bessen vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Lol! Dat valt me nu pas opquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Liefje! Met zijn wielrennersarmpjes..
Ja en heb ook een filmpje van z'n nieuwe geluidjes! Alleen op dit moment alleen nog wat internet over op m'n mobiel, dus kan het nog niet uploaden.. Maar na woensdag kunnen we weer los en zitten we waarschijnlijk hele dagen online om de schade in te halen, denk ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 06:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gevalletje, wat tof, de nieuwe features van Q! Heb je nog een leuke foto van hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu puinruimen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:00 schreef ingee het volgende:
Even een snelle impressie van de maaltijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu puinruimen.geweldig!!!
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:00 schreef ingee het volgende:
Even een snelle impressie van de maaltijd:R. For president.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu puinruimen.
Wat een geweldig expressief meisje heb je toch. Ik word zo gelukkig van je foto updates. Dankjewel!
[emo]
Hier gaat het even wat minder. Met Ro gaat alles voortreffelijk, maar met mij als moeders is er emotioneel van alles stuk.
Ik heb opeens door dat ik na volgende week weer moet gaan werken en ondanks mijn lange verlof heb ik daar nog absoluut geen zin in. Sterker nog, ik zie er enorm tegen op.
Hoe kan ik nou weg gaan bij m'n kleine meid?
Ik hou me nu constant bezig en zo gauw ik maar even niks te doen heb; huilz.
Voel me ook schuldig naar m'n collega's toe, omdat ik niks gedaan heb voor m'n werk. -Duh je had verlof- maar toch
[/emo]
Ik moet daar altijd zo vreselijk om lachen (mits niet écht huilen).quote:Op zondag 16 augustus 2015 07:50 schreef Shopaholic1984 het volgende: Ze trekken nu allebei van die zielige pruillipjes als ze huilen.
Wij ook hoorquote:Op zondag 16 augustus 2015 08:06 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Ik moet daar altijd zo vreselijk om lachen (mits niet écht huilen).Wel altijd gevolgd door troosts uiteraard.
Hangt er van af, heeft hij het flesje ook zelf klaargemaakt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 09:34 schreef DJMO het volgende:
Mijn baby heeft net een fles op. 60cc afgekolfde melk met rijstbloem. Hij hield de fles zelf vast; telt dat ook als rapley
Kookt jouwes zelf de broccololler?quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:20 schreef ingee het volgende:
[..]
Hangt er van af, heeft hij het flesje ook zelf klaargemaakt?
Broccololler? Die van mij kookt een sterrenmaaltijd voor ons, dekt de tafel op conform de etiquette en doet vanzelfsprekend de afwas.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Kookt jouwes zelf de broccololler?kun je die ook bij mij langssturen?
Razz beterschap met je pluisjezo naar als ze ziek zijn.
Ja, gek he, al die domme papiertjes.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Beterschap voor de zieke baby's. DaD, hoe is het bij jullie? Nog bij de HAP beland?
Oh, ik kan me voorstellen dat dat met baby wat minder is JM, zo'n festival. Maar gelukkig is het maar 1 keer!
Oh en is er in 2015 geen handigere oplossing voor die inentingen dan dat ze in één keer alle vaccinatiekaartjes voor de eerste 14 maanden als losse papiertjes opsturen en dat wij die dan niet kwijt moeten raken?
Hier een visitedag!
Precies wat ik moest horen. Dankjewel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:20 schreef ingee het volgende:
Arme I en A
Beterschaap!
En alle geluidsoverlasters.![]()
Fap: werken is net als na een zomervakantie. Je ziet er gruwelijk tegenop, maar na een dag is het of je nooit weg bent geweest.
En dan mag je onderweg naar huis je baby weer ophalen!
quote:Op zondag 16 augustus 2015 12:01 schreef JufMariska het volgende:
+1 voor team Mariposas![]()
Ik geniet zó van mijn werk en ben echt een leukere thuisblijver als ik af en toe een paar uur/half dagje/dagje /nachtje weg ben
quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:43 schreef ingee het volgende:
Maar wij zijn dol op buiten lopende bijna dreumesjes hoor!
Ideale verhuisoplossing!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:38 schreef mousemicky het volgende:
Stapel zware boeken in t karretje en gaaaaan!
Slim!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:38 schreef mousemicky het volgende:
Stapel zware boeken in t karretje en gaaaaan!
Nooit te vroeg om een extra taal te leren!quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
Had ik al gezegd dat Melba van opa en oma een Vtech Telefoon heeft gehad. Uit Frankrijk. In t Frans?maar Melba is er wel erg gek op dus
Hij was en is nog steeds een lichtgewichtje. Nou zitten er in rijstebloem nauwelijks calorieen, dus daar hoef ik het niet voor te doen, maar door hem nu vast aan de structuur van pap te laten wennen, kan ik hem straks makkelijker aan de echte brinta krijgen hoop ik.quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:23 schreef faptist het volgende:
Djmo
Waarom krijgt Michael aangelengde borstvoeding?
[/1e kindje]
Ze proppen veel te veel woordjes in een zin in t frans...quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:07 schreef Crumpette het volgende:
Hehe kwak die telefoon gaat W in het engels krijgen op vakantietoch he, in een andere taal vind ik het veel minder ernstige mishandeling van mijn gehoorgang.
Wij hebben er twee, eentje boven en eentje beneden/luiertas. Die hebben we nu 1,5 maand en zijn allebei meer dan halfvol. Maar we gebruiken het niet dagelijks, alleen bij onverklaarbare huils.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:50 schreef ingee het volgende:
Hoe lang doen jullie met een flesje dentinox?
Ohquote:Op zondag 16 augustus 2015 15:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..], IK OOK!
Plaatje bij het praatje (met speldje)
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |