Hoe durf je. Niet cool DaD.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard klaagde naderhand dat ik de thee die hij tijdens de weeënstorm voor me had gemaakt helemaal niet op had gedronken.
O bah ja! M kreeg ook elk dipje volop mee, terwijl ik een waas van weeën en persen zat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:47 schreef Nikooos het volgende:
Ik maakte me alleen zorgen over de zakkende hartslag van mijn kind
Dat laatste he, ik dacht dus dat ik daar heel veel last van zou krijgen. Want bij yoga hadden we een keer 'geoefend' met persen en toen vond ik dat best wel zwaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 10:57 schreef lunapuella het volgende:
Die infuusnaald! Jaaa, zoveel haat. Bij mij wisten ze 'm ook eerst twee keer mis te prikken - drie pijnlijke plekken voor de prijs van een!![]()
Ik had verder vooral heel veel spierpijn in mijn schouders en bovenarmen, door het vasthouden van mijn knieën tijdens het persen.
Rolsquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:55 schreef Risu het volgende:
Ik had vooral last van de persdrang achteraf... Moest poepen.![]()
En help! Mijn kind rolde net van buik naar rug! Netjes gauw de camera erbij gepakt en het laatste duwtje naar de buik vastgelegd. Na twee minuten aanrommelen heb ik haar maar weer even 'gered'
Toen de foto met het kaartje, allemaal stomme foto's natuurlijk.vanmiddag nog een keer proberen, dan is ze weer fit na het slaapje.
Magoed, ik mag dus bij de box in de buurt blijven voortaan, voor de redding. Terugrollen snapt ze nog niet helemaal. Haar arm zit in de weg.
Ellende is dat ze niet in hetzelfde gat mogen prikken...... of waar een zwelling zit van het vorige infuus...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:06 schreef twist02 het volgende:
Wat goed Risu!
Tsja, lijkt me inderdaad vervelend als ze die infuusnaald nog laten zitten "voor het geval dat", maar omgekeerd is ook niet prettig hoor
Bij mij ging-ie er juist best vlot uit "want alles gaat prima" en die moest er dus halsoverkop weer terug in (want fluxus), waarbij er 2x verkeerd geprikt werdben in totaal 4x geprikt voor dat infuus
Maarrr...eerlijk is eerlijk: ik word écht niet koud of warm van naalden (bloeddonor), dus beter bij mij dan bij iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik al gefeliciteerd gezegd? Nee he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:35 schreef SaskiaR het volgende:
Ik kom ook eens binnenvallen met onze N.ora
Nu 8 dagen oud, en zooooo lief
Drinkt als een tierelier en zuigt verder ook aan alles....
Behalve als ze slaapt dan ( vannacht van 12 tot half 7, toen maar wakker gemaakt....)
Ik weet niet hoe vaak ik hier zal posten, maar ik lees wel alles mee.
Oja, en inleidingen zijn best heftig, die naald mocht er gelukkig wel snel uit. Maar de weeënstorm en de vacuumpomo waren minder fijn... Qua herstel vind ik vooral de knip irritant, ik voel me verder prima en ik wil lekker naar buiten met mn kind, maar de knip doet wel nog pijn na 10 min lopen, dus lig ik nog steeds veel in bed. Saai!
Thanksquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:38 schreef ingee het volgende:
[..]
Had ik al gefeliciteerd gezegd? Nee he?
Gefeliciteerd!
🎂!![]()
Zijn je hechtingen al geknapt? Dat kan zo'n opluchting zijn!
Heb afgelopen week meegelezen met jullie verhaal maar niet kunnen reageren. Vind het zo naar voor jullie! Ik weet van mijn middelste hoe zwaar het is (huilbaby). Heel zwaar. Je hoort het constant maar het wordt echt beter, echt! Ik hou mezelf nu ook voor "dit gaat over, dit wordt beter, erger wordt het niet" en ergens helpt dat toch bij mij. Sterktequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:10 schreef Mariposas het volgende:
Welkom nieuwe aanwas!
Wat naar die krampjes, Fuente.hier ook urenlang (hysterisch) huilen.
Het lijkt hiet trouwens beter te gaan met mijn allergeenvrij dieet. Krampjes zijn er nog, waardoor L weinig slaapt, maar hij huilt niet zo hysterisch meer en krijgt tussendoor af en toe wat rust
Ben blij dat ik uitgescheurd ben en niet geknipt. Scheur heelt sneller en mooier dan een knip. Heb Geen last van de hechtingen en knopen gehad.
M ligt al twee avonden bijna continue aan mijn borst, al drinkt ze niet de hele tijd, maar loshalen is huilen. En gisteren kreeg ik een sprong-alarm (:') ) van de Oei-ik-groei-app die ik had geïnstalleerd. En ik moet zeggen, het langer wakker zijn, je bewuster aankijken en het eerste glimlachen (als ze klaarwakker zijn en glimlachen is het geen stuipje meer toch?) begin ik ook wel te herkennen. Dus wie weet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 12:16 schreef Mariposas het volgende:
Over infuus gesproken - kan ik ook een infuus van tepel naar kind aanleggen? Hij drinkt zo vaak de laatste dagen dat m'n tepel weer gesloopt raakt.
Ja, dat is hier een beetje misgegaan in het ontwerp. Op de bank zit je niet dicht genoeg bij een stopcontact op een telefoon of tablet te gebruiken tijdens het opladenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:34 schreef Krisvc het volgende:
Ik stel ook een oplader binnen handbereik voor.
Verlengsnoer! Of zo'n draadloos oplaadding.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ja, dat is hier een beetje misgegaan in het ontwerp. Op de bank zit je niet dicht genoeg bij een stopcontact op een telefoon of tablet te gebruiken tijdens het opladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |