Wat is wat allemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
LTKVD, wat is dat allemaal in je UI?
Hij doet net alsof hij een hele intieme relatie heeft met Yasmin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
LTKVD, wat is dat allemaal in je UI?
Dat hartje met die penis er in ofzo, of wat is het?quote:
En niemand vindt het leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij doet net alsof hij een hele intieme relatie heeft met Yasmin.
Dat is een schets van de UI van Fatimaquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat hartje met die penis er in ofzo, of wat is het?
Dat is een slang ...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Penis...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat nou weerquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een schets van de UI van Fatima
Oja, nu je het zegt...quote:
Nee omdat Njos dat zegt slimmerik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat nou weerVorige week helemaal hysterisch doen omdat ik hem weer terugveranderde en nu dit?
Uh jawel hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt...
Hm, nee.
Lijkt meer op een op andere vibrator, of butplug ofzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt...
Hm, nee.
Staat er in jouw UI nou LTKVD aan het einde?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Staat er in jouw UI nou LTKVD aan het einde?
Hebben jullie nu een rela dan? Of is het alleen voor op FOK?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt...
Hm, nee.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben jullie nu een rela dan? Of is het alleen voor op FOK?
Jullie zijn getrouwd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Wij hebben net zon relatie als die van Specu en Uccie.
LDTKV vind dit niet leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Hm, je had beter gewoon de slang kunnen gebruiken ipv de contour.quote:
Het is toch duidelijk een cobra?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, je had beter gewoon de slang kunnen gebruiken ipv de contour.
Dat groen vloekt toch keihard met het roodquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm, je had beter gewoon de slang kunnen gebruiken ipv de contour.
Nou dat is bijzonder dan, cause everybody loves Uccie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Als het zo duidelijk was had ik het niet voor een penis of buttplug aangezien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk een cobra?
....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het zo duidelijk was had ik het niet voor een penis of buttplug aangezien.
Dat komt omdat je gewoon een viespeuk bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als het zo duidelijk was had ik het niet voor een penis of buttplug aangezien.
Nou, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Klopt, a dirty mind is a joy forever.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat komt omdat je gewoon een viespeuk bent.
Ga jij nou maar racen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt daar een obsessie voor. Dan is de link makkelijk gelegd natuurlijk.
Hehehehequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:22 schreef Specularium het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)andse_toeristen.html
.
Terecht ook, schijtwijf.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:23 schreef YokiKater het volgende:
Die komt daar echt nooit meer vanaf heh.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, a dirty mind is a joy forever.
Dit ziet er zeker uit als een mooie reis.quote:donderdag 13 augustus 2015 @ 23:53 • 285
Njosnavelin
Ja is ook echt geweldig daar, echt heel bijzonder om mee te mogen maken. We waren er 2,5 week in totaal, daarvoor ook nog 2 weken in de VS.
Doe LTKVD de groetjes.quote:
quote:
Wel wat boutjes?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:33 schreef YokiKater het volgende:
Er is verdomme geen moer aan de hand.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg allemaal quote-alerts van andere users, wat is deze
Danny vond het zo zielig dat je eenzaam was, dus hij geeft je wat aandachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
Van wie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
Hoezoquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
Uit dat China explosie topic.quote:
het viel hier wel mee hoor. Toen ik op mn werk (binnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh. Fijn dat je veilig thuis bent.
Ja dat, al leek het wel naar een bepaalde post te linken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ze jou gequote hebben maar als je klikt is die post er niet meer?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:37 schreef d4v1d het volgende:
Beetje druppelregen en soms een lichtflits. De donder hoorde je amper
Ja, altijd die illusie weer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het viel hier wel mee hoor. Toen ik op mn werk (binnen) was ging het er een stuk erger aan toe.
Dat is meestal met een quote-alert he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat, al leek het wel naar een bepaalde post te linken?
Je verwacht het niet ..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is meestal met een quote-alert he.
Ja maar ik werd niet gequote vriend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is meestal met een quote-alert he.
Naar welke post linkte het dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik werd niet gequote vriend.
Beter zeg je niet madpanda, vriend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Mensen die hun zin met vriend afsluiten zijn altijd madpanda.
Tokkiepanda.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Wollah vriend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Beter begin jij zinnen niet met beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Beter zeg je niet madpanda, vriend.
Hier ook man, not normal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:41 schreef anonymoussie het volgende:
Het flitst hier nog steeds volop.
Zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter begin jij zinnen niet met beter.
JAAAAHAAA, FIJN JONGEN.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:41 schreef anonymoussie het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]Af en toe gewoon een stroboscoop hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Bek dicht, Fred.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
JAAAAHAAA, FIJN JONGEN.
KOOP EEN TAART EN STEEK HEM IN JE HOL OFZO.!!!11
NEE, GODVERDOMME NEEE1quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Onweert het bij jullie ook? #wateenweer
Ja. Disco.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wilde eigenlijk Flashing Lights hier neerzetten, maar dan komt Elkhenkering gelijk weer met een tl;dr vol met splitsquotes over hoe enorm kut Kanye wel niet is. Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:41 schreef anonymoussie het volgende:
Was ik al door dat vieze plaatje uit de UI van LTKVD.quote:
Nee, dat kan gewoon in het kort.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Flashing Lights hier neerzetten, maar dan komt Elkhenkering gelijk weer met een tl;dr vol met splitsquotes over hoe enorm kut Kanye wel niet is. Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Ik denk dat Harry dit stiekum wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk Flashing Lights hier neerzetten, maar dan komt Elkhenkering gelijk weer met een tl;dr vol met splitsquotes over hoe enorm kut Kanye wel niet is. Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Ik ook. En ik moet vroeg op anders wordt Uc pissig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik had nu al een uur moeten slapen, maar dat gaat nu gewoon niet.
Okquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik denk dat Harry dit stiekum wel leuk vindt.
Sinds de recordpoging van Fylax heb ik haar niet meer gezien.quote:
I PUSH MY FINGERS INTO MY EEEEEEEEEEEEYEEEEEEEESS!!!quote:
Hebben jullie haar kwijtgemaakt?quote:
Ik zal er alles aan doen om haar terug te vindenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben jullie haar kwijtgemaakt?
Die vervelende blaag is dus hoofdverdachte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds de recordpoging van Fylax heb ik haar niet meer gezien.
Dat vond zij ook niet zo leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vervelende blaag is dus hoofdverdachte.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sinds de recordpoging van Fylax heb ik haar niet meer gezien.
Nou ja, ik wilde seizoen 2 volgen maar MTV is kut met schedule dus ben ik gestoptquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He Felix. Kijk jij weleens naar Ex on the Beach?
Hoi flikflax.quote:
Begrijpelijk wel ja. Maar ik zie liever moemoe hier, daar kun je tenminste nog een zinnig gesprek mee voeren met reacties die uit meer dan drie woorden bestaan.quote:
''Toevallig''quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:08 schreef Fylax het volgende:
lol toevallig open ik dit topic zie ik mn eigen naam
met mij ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel ja. Maar ik zie liever moemoe hier, daar kun je tenminste nog een zinnig gesprek mee voeren met reacties die uit meer dan drie woorden bestaan.
Ik ken alleen Duality en Wait and Bleed, wat een nummersquote:
LTKDVquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel ja. Maar ik zie liever moemoe hier, daar kun je tenminste nog een zinnig gesprek mee voeren met reacties die uit meer dan drie woorden bestaan.
Als ze maar normaal doet over haar ster.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan ben je straks blindquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
I PUSH MY FINGERS INTO MY EEEEEEEEEEEEYEEEEEEEESS!!!
Ik heb liever dat zij het over haar ster heeft dan die blaag over de zijne.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze maar normaal doet over haar ster.
xDquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe maar niet. Dan ben je straks blind
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken alleen Duality en Wait and Bleed, wat een nummersWat een energie.
Daar heb je een punt, gelukkig heeft Fylax zich vandaag bezig gehouden met muziek uploadenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb liever dat zij het over haar ster heeft dan die blaag over de zijne.
morgenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, gelukkig heeft Fylax zich vandaag bezig gehouden met muziek uploaden
De blaag, dus die blaag, iets met betrekkelijk voornaamwoord.quote:
Op MTV UK komt 's nachts wel es die marathon. Die Jess heeft aparte ogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde seizoen 2 volgen maar MTV is kut met schedule dus ben ik gestopt
ga seizoen 3 wel weer volgen
hoezo
Nee dat durf ik niet, doe jij het voor me?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax al klappen gegeven met zijn gedrag?
Graagquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet, doe jij het voor me?
Dat .... kind, dat blaag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De blaag, dus die blaag, iets met betrekkelijk voornaamwoord.
blaag (de; m,v; meervoud: blagen)quote:
Die conclusie trek jij.quote:
Wolvenogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Op MTV UK komt 's nachts wel es die marathon. Die Jess heeft aparte ogen.
[ afbeelding ]
Wil hij Uccie hiermee uit de tent lokken ofzo?quote:
Dan schrik je je toch helemaal de tyfus elke keer?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Op MTV UK komt 's nachts wel es die marathon. Die Jess heeft aparte ogen.
[ afbeelding ]
Dat gebeurt toch al. Voordat die de TV aan ziet ziet hij z'n eigen weerspiegeling in het zwartquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan schrik je je toch helemaal de tyfus elke keer?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:28 schreef Fokker89 het volgende:
Welke oen schopt dat topic nou weer omhoogIk was toen waarschijnlijk dronken ofzo.
Weinig mensen kunnen zo posten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:05 schreef arjan1112 het volgende:
Meisjes met een bril zijn juist super geil.
Slechte klacht
Doei.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:30 schreef d4v1d het volgende:
Nougoed, ik ga slapen.
Ben d'r helemaal klaar mee, wat 'n kuttopic Fokker
Trustequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:30 schreef d4v1d het volgende:
Nougoed, ik ga slapen.
Ben d'r helemaal klaar mee, wat 'n kuttopic Fokker
Die post heel af en toe nog in normale topics.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Dacht even dat Arjan hier gepost had.
Schattig dat je een reden voor edit had opgegeven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had nog wel meer goeie topics
KLB / Genaait door een hoer
Ja, dat is een bijzonder mysterie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Toen postte haywood nog, die is daarna verdwenen.
Goeie post dit welquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
oh dan ga ik even iemand voor de trein gooien
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:35 schreef Specularium het volgende:
Ik moest wel lachen om die foto van Rob Oudkerk.
Nee, jij mag dat niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe es ff normaal, Harry.
Mag ik haar niet groeten omdat ze 14 is.
Sjezus Harry.
Links of rechts?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
Ik heb opeens enorme pijn aan m'n zij, het doet echt heel veel pijn bij kleinste bewegingen en ademen.
geen grapjes aub want vind dit echt niet grappig
En een matige kutdrummer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
Specu haat Metallica want hij vindt Lars een Gnoom.
Ja, zo heb je elke week wel wat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
Ik heb opeens enorme pijn aan m'n zij, het doet echt heel veel pijn bij kleinste bewegingen en ademen.
Gvd, 16.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Doe es ff normaal, Harry.
Mag ik haar niet groeten omdat ze 14 is.
Sjezus Harry.
Jij groet me niet eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij mag dat niet.
Met je gedrag.
Om half 2 naar de doker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, zo heb je elke week wel wat.
Flikker eens op met die kutklachten, als er echt wat is ga je naar een dokter. of laat je opnemen. Jij hebt altijd wel wat.
Heb je symptomen even gegoogled.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:37 schreef Fylax het volgende:
James moet ik ook al niet trouwens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:38 schreef YokiKater het volgende:
Specu haat Metallica want hij vindt Lars een Gnoom.
Ja, er is gewoon een dokterspost in je buurt hoor.quote:
Zit je toevallig al 16 uur vastgeroest achter je toetsenbord?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:39 schreef Fylax het volgende:
Het is wel ook een beetje aan de rugkant, niet alleen de zijkant, wel helemaal onder
Ja ik ben ook bang. Fokker dm'de net dat die me gaat verkrachten als ik niet aardig tegen hem doequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
ff geen grapjes maken??? ik ben al heel erg bang....
Nee ik was net ff beneden drinken pakken en toen liep ik naar boven en kwam de pijn opeens..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit je toevallig al 16 uur vastgeroest achter je toetsenbord?
Doe eens normaal tegen Fred.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik ben ook bang. Fokker dm'de net dat die me gaat verkrachten als ik niet aardig tegen hem doe
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik was net ff beneden drinken pakken en toen liep ik naar boven en kwam de pijn opeens..
Gebrek aan conditie, dan is zo'n trap een hele uitputtingsslag.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee ik was net ff beneden drinken pakken en toen liep ik naar boven en kwam de pijn opeens..
Dat kan het echt niet zijn....quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebrek aan conditie, dan is zo'n trap een hele uitputtingsslag.
Hoe kan dat, die jongen die sport toch heel veel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebrek aan conditie, dan is zo'n trap een hele uitputtingsslag.
Zat waarschijnlijk gewoon nog wat fapsel op je zij van vorige week, dat is nu door je huid naar binnen getrokken via je poriën. Daardoor heb je nu pijn.quote:
Maar was dit de eerste keer vandaag dat je naar beneden liep?quote:
Ben jij nou echt 12?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zat waarschijnlijk gewoon nog wat fapsel op je zij van vorige week, dat is nu dolr je huid naar binnen getrokken via je poriën. Daardoor heb je nu pijn.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar was dit de eerste keer vandaag dat je naar beneden liep?
Neem desnoods een pijnstiller en ga lekker op bed liggen. Het is geen blindedarmonsteking, en je pist ook geen bloed neem ik aan? En als je er echt heel veel last van hebt of het niet vertrouwd dan ga je morgen lekker even langs de huisarts. En die doet geen kut, hahaha, want ze zullen toch eerst bloed moeten prikken of zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
ff geen grapjes maken??? ik ben al heel erg bang....
heb net even geplast en er was geen bloedquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neem desnoods een pijnstiller en ga lekker op bed liggen. Het is geen blindedarmonsteking, en je pist ook geen bloed neem ik aan? En als je er echt heel veel last van hebt of het niet vertrouwd dan ga je morgen lekker even langs de huisarts. En die doet geen kut, hahaha, want ze zullen toch eerst bloed moeten prikken of zo.
Chill man. Regel 1; zolang je nog kan denken, praten en posten op FOK! dan is het niet levensbedreigend.
Posten op FOK! is geen goed criterium, dat kan prima in een terminale fase.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neem desnoods een pijnstiller en ga lekker op bed liggen. Het is geen blindedarmonsteking, en je pist ook geen bloed neem ik aan? En als je er echt heel veel last van hebt of het niet vertrouwd dan ga je morgen lekker even langs de huisarts. En die doet geen kut, hahaha, want ze zullen toch eerst bloed moeten prikken of zo.
Chill man. Regel 1; zolang je nog kan denken, praten en posten op FOK! dan is het niet levensbedreigend.
Met je infantiele instelling.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij mag dat niet.
Met je gedrag.
Mee eens hoor, het is niet mijn favoriete band .. eerder wat emotionele banden met wat nummers en zeker in deze periode. En Kirk is wel een god, maar ik hou dan ook meer van gitaren dan van drums.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
James moet ik ook al niet trouwens.
Ja verdomme, wie gaat er nu dan muziek uploadenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Posten op FOK! is geen goed criterium, dat kan prima in een terminale fase.
Uploaden naar wat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja verdomme, wie gaat er nu dan muziek uploaden
Zelfs ik ben sneller en ik stel meestal alles uit en ben mega chaotischquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja verdomme, wie gaat er nu dan muziek uploaden
Heb je nog wat vreemde muziek nodig die je toch nooit gaat draaien?quote:
Ja, maarja fylax is morgen dood, dan krijg jij wel wat extra ruimte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zelfs ik ben sneller en ik stel meestal alles uit en ben mega chaotisch
Nee, als je echt fout gaat dan doe je geen kut meer .. als je gewoon kan internetten en je loopt ook niet te brabbelen dan valt het allemaal best mee en is het niet accuut.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Posten op FOK! is geen goed criterium, dat kan prima in een terminale fase.
Oh mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maarja fylax is morgen dood, dan krijg jij wel wat extra ruimte.
Ohja, je bent dood aan het gaan, en ondertussen promoot je even je FP berichtje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:48 schreef Fylax het volgende:
Ferry Doedens aan het repeteren voor Grease goed herschreven wel
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gitaarspel is echt dope zo live.
Om 2 uur 's nachts in de NWS SC dingen verwachtenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:55 schreef Fylax het volgende:
ubedankt dat jullie zo serieus zijn -.-
Deze versie is ook wel dope van enter sandman.quote:
Ja dan niet he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog wat vreemde muziek nodig die je toch nooit gaat draaien?
Deze versie is nog erger.quote:
Alsof mijn moeder nou nog met mij naar de huisarts gaat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:57 schreef Specularium het volgende:
Niet naar de huisarts gaan maar klagen op een forum.
En dan ook nog na al 10x hetzelfde riedeltje gehad te hebben, met soortgelijke of andere klachten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:57 schreef Specularium het volgende:
Niet naar de huisarts gaan maar klagen op een forum.
Ik ben serieus anders had ik wel ingegrepen. Je gaat niet dood Fylax, echt niet. En als je je zorgen maakt dan ga je morgen gewoon even langs de huisarts.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:55 schreef Fylax het volgende:
ubedankt dat jullie zo serieus zijn -.-
Enter Sandmanquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze versie is ook wel dope van enter sandman.
Die verwacht dat jij al 3 uur ligt te slapen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof mijn moeder nou nog met mij naar de huisarts gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |