Of vermoord worden door junks om zijn geld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Anosmos het volgende:
Gezellug met willekeurige zwervers chillen
Of allebeiquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:12 schreef Kola het volgende:
[..]
Of vermoord worden door junks om zijn geld.
Dit dus, een paar stevige stampsessies en je zit in die taxi voor je het zelf door hebt. Liefst wel eentje met zachte bekleding ter bevordering van je revalidatie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan je in de tussentijd je achterwerk verkopen
Had ik afgelopen vrijdag ook in Heerenveen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
Daar zit ik dan., om 00:10 op het treinstation in heerenveen. Geen bus meer die rijdt, en zit hier bijna alleen. Geld voor een taxi heb ik nog wel, maar die rijden hier niet meer (of voor 200 euro)en kan ook niemand bereiken.
Lopen is ook geen optie, want het is 45km
Klacht is dus, gestrand zijn. En moeten wachten tot 6:00
Wauw, dat is best netjes van zequote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef Skv het volgende:
[..]
De NS betaalt mijn taxirit á 50 Euro gelukkig terug.
oh dan ga ik even iemand voor de trein gooienquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Had ik afgelopen vrijdag ook in Heerenveen.Er was een of ander treurig sujet voor de trein gesprongen waardoor ik vertraging had en de laatste bus miste. De NS betaalt mijn taxirit á 50 Euro gelukkig terug.
er rijden ook geen treinen meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
oh dan ga ik even iemand voor de trein gooien
ja alleen ben ik dan nog verder van huis, moet de andere kant opquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
op het moment dat je dit topic opende moest er iig nog 1 trein komen. die van 0.34u naar leeuwarden. daar had je dus iemand voor kunnen gooien of die kunnen nemen en dan de nacht doorbrengen in het bruisende uitgaansleven vaan leeuwarden.
Meeste Nederlanders hebben tegenwoordig een moderne smartphone hiermee kunnen ze ook internetten dmv het wel bekende 3G.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hoe kan je dan op internet als je niet thuis bent?
stad is dood, maar heb inmiddels een afgelegen bankje gevondenquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:06 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Meeste Nederlanders hebben tegenwoordig een moderne smartphone hiermee kunnen ze ook internetten dmv het wel bekende 3G.
TS heeft FOK! mobiel geraadpleegd voor hulp.
OT: Succes man duik anders de kroeg in bestel een lekker (alcoholisch)drankje en spreek een knappe Friezin aan en vraag na een x aantal drankjes of je bij haar kan "slapen"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |