SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Releases augustus
Devil's Third
Releases september
Super Mario Maker
[ Bericht 13% gewijzigd door Pheno op 13-08-2015 21:29:40 ]
Weet ik. Je veinsde enkel en alleen interesse in mijn post om zo dichter bji het topic te komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zeg net nog dat ik aan een nieuw topic werk
Volgens mij vind je dat alleen maar lekker als je gebruikt wordtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik. Je veinsde enkel en alleen interesse in mijn post om zo dichter bji het topic te komen.
Ik voel me behoorlijk gebruikt.
Backfired
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij vind je dat alleen maar lekker als je gebruikt wordt
quote:Nintendo Fires Employee For Speaking About Job On a Podcast
You may not have heard of Chris Pranger before, but he's one of the localizers that works to bring Nintendo games over to the west. He recently talked about the localization process for a small podcast, providing Nintendo fans some details about how games make it from Japan to the western world. Nintendo's response to the fan interest in the game localizing process? They fired him, of course. It's unclear what statements in specific Nintendo objected to and Nintendo, so far, hasn't explained its decision.
Was dat niet degene die aangaf dat Nintendo de dubs gewoon door het eigen personeel doet, om centjes uit te sparen en voor de 'leuk', ipv dat ze het fatsoenlijk aan professionals uitbesteden...!?quote:
Die is al maanden voor 15 euro te krijgen daar, heeft Nintendo ook weinig (lees: niks) mee te makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:45 schreef Kriegel het volgende:
Liep net even random de Intertoys binnen en daar lag Wonderful 101 voor 15 fucking euro. Had 'm nog niet dus meteen meegenomen, wellicht een tipje voor anderen.
Het geeft trouwens ook wel aan hoe wanhopig Nintendo inmiddels moet zijn met die game, normaal duurt het al drie jaar bij ze voor een exclusive überhaupt een keer een tientje goedkoper wordt. Een drop naar ¤15 na twee jaar is belachelijk zeldzaam.
Ohquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:49 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die is al maanden voor 15 euro te krijgen daar, heeft Nintendo ook weinig (lees: niks) mee te maken
Pricewatch is enkel voor online prijzen, daarom staat hij er daar niet meer bij. Online is Intertoys al uitverkocht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
OhIk zag op de Tweakers pricewatch tegelijk geen prijs onder de ¤23, dus dacht dat dit misschien nieuw was.
En natuurlijk bepalen retailers grotendeels zelf hun prijzen, maar ze gaan geen verlies draaien per verkochte game lijkt me, dus moet Nintendo de inkoopprijs ook fors hebben verlaagd. Denk ik, ik moet toegeven dat ik niet precies weet hoe dit normaliter werkt.
Maar ik bedoel, als Nintendo er allemaal echt niks over te zeggen had zou je niet altijd stokoude Mario-titels voor 39,95 zien liggen, waar heus geen enorme marge voor de retailer op zit. En W101 verkoopt voor geen meter, dus dat moet hier mee te maken hebben, toch?
Dat weet ik, maar ik vond het opvallend omdat je normaal gesproken zelden iets goedkoper aantreft in een fysieke winkel dan online.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pricewatch is enkel voor online prijzen, daarom staat hij er daar niet meer bij. Online is Intertoys al uitverkocht.
Ah ja, de bestaande voorraad zo snel mogelijk willen afbouwen, die mogelijkheid had ik even over het hoofd gezien.quote:Dat de game niet super goed heeft verkocht helpt natuurlijk bij het zakken van de prijs. Retailers willen er ook vanaf op een gegeven moment. Nintendo gaat geen geld terug geven voor ingekochte exemplaren natuurlijk, winkels verdienen gewoon minder dan.
Paar jaar terug ook Kirby's Epic Yarn (Wii) voor 15 euro gescoord bij Intertoys. Denk dat de meeste gamers toch eerder naar de bekendere gameshops gaan, of de grotere webwinkels, dan dat ze nog een fysieke speelgoedwinkel induiken..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:45 schreef Kriegel het volgende:
Liep net even random de Intertoys binnen en daar lag Wonderful 101 voor 15 fucking euro. Had 'm nog niet dus meteen meegenomen, wellicht een tipje voor anderen.
Het geeft trouwens ook wel aan hoe wanhopig Nintendo inmiddels moet zijn met die game, normaal duurt het al drie jaar bij ze voor een exclusive überhaupt een keer een tientje goedkoper wordt. Een drop naar ¤15 na twee jaar is belachelijk zeldzaam.
ik join je squad.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:08 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook Kirby's Epic Yarn (Wii) voor 15 euro gescoord bij Intertoys. Denk dat de meeste gamers toch eerder naar de bekendere gameshops gaan, of de grotere webwinkels, dan dat ze nog een fysieke speelgoedwinkel induiken..
Anyway, vandaag eindelijk wat Splatoon gespeeld sinds de grote update.. zal weer heel wat uurtjes zoet zijn! Zijn er al squads opgericht van FOK? Of loopt daar al een ander topic over toevallig? Sinds dat ik de nodige mensen van dit topic heb toegevoegd als vrienden, heb ik eigenlijk amper ooit iemand online gezien, laat staan met/tegen iemand kunnen spelen.. FOK-toernooi in Mario Kart 8 (speelt iemand sowieso nog MK8?) ook nooit iemand online gezien. Zou toch wel tof zijn om eindelijk eens met bekende onbekenden te kunnen gamen, en het later nog eens dunnetjes over te kunnen doen in een topic
Organiseer het ik doe wel meequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:21 schreef Kriegel het volgende:
Ik speel nog MK8. Fok-toernooi? Nooit gezien.
Ik ben geregeld online in Splatoon en in Smash Bros. Mario Kart niet zo meer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:08 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook Kirby's Epic Yarn (Wii) voor 15 euro gescoord bij Intertoys. Denk dat de meeste gamers toch eerder naar de bekendere gameshops gaan, of de grotere webwinkels, dan dat ze nog een fysieke speelgoedwinkel induiken..
Anyway, vandaag eindelijk wat Splatoon gespeeld sinds de grote update.. zal weer heel wat uurtjes zoet zijn! Zijn er al squads opgericht van FOK? Of loopt daar al een ander topic over toevallig? Sinds dat ik de nodige mensen van dit topic heb toegevoegd als vrienden, heb ik eigenlijk amper ooit iemand online gezien, laat staan met/tegen iemand kunnen spelen.. FOK-toernooi in Mario Kart 8 (speelt iemand sowieso nog MK8?) ook nooit iemand online gezien. Zou toch wel tof zijn om eindelijk eens met bekende onbekenden te kunnen gamen, en het later nog eens dunnetjes over te kunnen doen in een topic
En een bijna oneindige hoeveelheid om te spelenquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:19 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zag er eerst nog niet zo naar uit naar Mario Maker. Ik had Tipping Stars gekocht om even te zien of ik level builders wel wat vindt. Ik moet zeggen dat ik liever de levels speel dan maak. Maar in Maker krijg je natuurlijk veel meer om mee te werkenVoor als nog blijft mijn pre-order staan
Volgens mij had ik jou nog niet als vriend toegevoegd op Wii U.. Maar altijd goed, kijken wat de andere leden hier er van bakkenquote:
Dat dus ja, Splatoon heeft dat stokje aardig overgenomen van me. En als Mario Maker eraan komt, zal dat ook wat vaker gespeeld gaan worden.. Wat hebben wij Wii U'ers het toch zwaar, zoveel keus aan goede games! Ik denk met een glimlach terug aan 1 a 2 jaar geleden, mensen die beweren dat Wii U een flop is..quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik ben geregeld online in Splatoon en in Smash Bros. Mario Kart niet zo meer.
Darktweeningquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:48 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik jou nog niet als vriend toegevoegd op Wii U.. Maar altijd goed, kijken wat de andere leden hier er van bakkenVandaag weer de nodige uurtjes gespeeld, en kwam al een Japanner tegen van level 47
Die zal wel geen leven hebben
[..]
Dat dus ja, Splatoon heeft dat stokje aardig overgenomen van me. En als Mario Maker eraan komt, zal dat ook wat vaker gespeeld gaan worden.. Wat hebben wij Wii U'ers het toch zwaar, zoveel keus aan goede games! Ik denk met een glimlach terug aan 1 a 2 jaar geleden, mensen die beweren dat Wii U een flop is..
Anyway, volgens mij had ik jou wel al eens toegevoegd, dus altijd goed om eens samen te Splatoonen
Thanks, zal morgen ofzo wel eens toevoegen. Zo richting bed, de vakantie is weer voorbij helaaschquote:
Ja, alleen in SMB. Zou anders hee erg veel werk zijn + nu heeft die layout ook iets unieksquote:Op maandag 17 augustus 2015 16:59 schreef MhZero het volgende:
Zijn de Amiibo's in Super Mario Maker eigenlijk alleen te gebruiken in Super Mario Brothers layout? Ik had ze graag ook willen zien in de andere 3 layouts (SMB3, SMW en NSMBU)
quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:45 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
http://stars.nintendo-europe.com/?locale=nl_NL
Lolquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]ik mis 50 sterren om een setje te halen.
Gewoon bewaren en er die afscheidsmunt van halen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]ik mis 50 sterren om een setje te halen.
Ohh thanks voor de tipquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lol
Soms kan je een enquete doen als je iets gratis van de eshop download. Kan je proberen
Que ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon bewaren en er die afscheidsmunt van halen.
Munten
Met beide inloggen in de star shop, dan krijg je vanzelf een menu volgens mij. Daarna krijg je nog 750 punten cadeauquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ik zie wel dat je de club nintendo en nintendo id kunt linken, maar niet hoe. In plaats daarvan zie ik json errors
quote:
Ja, de munt staat los vermeld, maar het is de enige afbeelding die als 'bewijs' kan dienen. Hij is nog niet onthuld.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die zijn er al maar die munt is nog apart volgens mij
Ja daar zal ik ook wel niet genoeg sterren voor hebben,quote:
Ik vermoed dat de munt 750 sterren kost, dat krijg je namelijk voor het koppelen van je NNID... En de Mario-munt was ook zo duur.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja daar zal ik ook wel niet genoeg sterren voor hebben,
als scumbag nintendo nou niet sterren zou verwijderen dan had ik er nog 18.000 van de gamecube tijd
Ik heb er nooit echts iets mee gehaald geloof ik, heb wel de Zelda bonus disc nog.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de munt 750 sterren kost, dat krijg je namelijk voor het koppelen van je NNID... En de Mario-munt was ook zo duur.
En sterren uit de Gamecube-tijd... Tja, toen kocht ik er wallpapers meeToen was het echt waardeloos
dat is idd zo naai om er een houdbaarheidsdatum op te zetten. Ik ben er zoveel kwijtgeraakt omdat ze heel lang gewoon meuk haddenquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja daar zal ik ook wel niet genoeg sterren voor hebben,
als scumbag nintendo nou niet sterren zou verwijderen dan had ik er nog 18.000 van de gamecube tijd
Tja, iedereen doet het ook. Airmiles, T-Mobile Extra, zelfs een Media Markt-cadeaubon is maar 5 jaar geldigquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is idd zo naai om er een houdbaarheidsdatum op te zetten. Ik ben er zoveel kwijtgeraakt omdat ze heel lang gewoon meuk hadden
airmiles heb ik al jaaaaaren? Ik tank en gebruik ze alleen om 1x in het jaar mijn auto te wassen bij de Shell op puntenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, iedereen doet het ook. Airmiles, T-Mobile Extra, zelfs een Media Markt-cadeaubon is maar 5 jaar geldig
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
airmiles heb ik al jaaaaaren? Ik tank en gebruik ze alleen om 1x in het jaar mijn auto te wassen bij de Shell op punten
quote:Air Miles die je vóór 21 oktober 2013 spaarde zijn nog 5 jaar inwisselbaar tot 1 november 2018. Air Miles die je spaart vanaf 21 oktober 2013 zijn 3 jaar geldig. Dit staat duidelijk onderaan je saldo- en transactieoverzicht onder 'Geldigheid
Air Miles'. We zorgen ervoor dat de Air Miles die als eerste komen te vervallen als eerste ingewisseld worden. Het verlopen Air Miles saldo boeken we vanaf 1 november 2016 maandelijks af.
dan tank ik voortaan wel bij de Makroquote:
Sowieso een goed idee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan tank ik voortaan wel bij de Makro
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echts iets mee gehaald geloof ik, heb wel de Zelda bonus disc nog.
maar die kreeg je als je Mario kart, 1080, en nog een spel registreerde dacht ik.
[ afbeelding ]
dit ding
Schijnt best zeldzaam te zijn ondertussen, zie hem voor 150-200 euro te koop staan 2e handsquote:
Ja die kreeg je ook bij pre-orders, en dan kreeg je een gouden disc voor windwakerquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb alleen die Zelda bonus-disc die bij Gamecube + Windwaker zat, dus dat waren die 2 N64 Zelda games, Ocarina en Majora's Mask.
Haha serieus ? dat is me nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:42 schreef MhZero het volgende:
Die bonus disc heb ik ook nog ergens liggen. Wel leuk die waarschuwing voor framedrops in Majora's Mask.
Mijn Windwaker disc is half goud. Oh, en ik dacht dat Majora's Mask erbij zat, maar was Ocarina, plus een soort director's cut ofzo van Ocarina, of iets met speciale levels of moeilijkheidsgraad ofzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja die kreeg je ook bij pre-orders, en dan kreeg je een gouden disc voor windwaker
[..]
Haha serieus ? dat is me nooit opgevallen.
Staat het in de handleiding of als je het spel opstart ?
Ja de master Quest versie van OOT, zijn de dungeons anders en beesten moeilijker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn Windwaker disc is half goud. Oh, en ik dacht dat Majora's Mask erbij zat, maar was Ocarina, plus een soort director's cut ofzo van Ocarina, of iets met speciale levels of moeilijkheidsgraad ofzo.
Either way, die Cube + Windwaker bundle destijds voor 75 euro (of gulden) gehaald bij FRS, dus dat was het wel waard)
Draaide dan ook alleen met expansion pack op de N64 toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:42 schreef MhZero het volgende:
Die bonus disc heb ik ook nog ergens liggen. Wel leuk die waarschuwing voor framedrops in Majora's Mask.
Ja cool was dat he!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Draaide dan ook alleen met expansion pack op de N64 toch?
Net als Donkey Kong en Perfect Dark ()
GoldenEye werkte zonder expansion pack.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:55 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Goldeneye had die rode rakker ook nodig geloof ik.
Dat is het zeker niet, maarja een pc kan upscalen als je het te erg vindquote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:55 schreef Zspirit het volgende:
[..]
DK 64 is nu overigens beschikbaar voor 9 euro ofzo.
Die wil ik heel graag nog een keer spelen maar die grafics zijn geen feest natuurlijk.
Die heeft mijn vriend 2 weken geleden voor 1 euro op een rommelmarkt gevondenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb alleen die Zelda bonus-disc die bij Gamecube + Windwaker zat, dus dat waren die 2 N64 Zelda games, Ocarina en Majora's Mask.
Goldeneye werkte zonder, had ik als eerste game bij mn N64quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:55 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ja cool was dat he!
Die wil ik heel graag nog een keer spelen maar die grafics zijn geen feest natuurlijk.
Verstandigquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriend 2 weken geleden voor 1 euro op een rommelmarkt gevondenbij thuiskomst heb ik die gelijk natuurlijk ingenomen
edit: Windwaker en Ocarina dan
Windwaker was een trage kut zeil sim, daarom heb je m niet uitgespeeldquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Windwaker is erg leuk. Heb hem destijds niet uitgespeeld (weet niet meer waarom), maar zou hem graag weer eens opnieuw willen spelen. Ocarina nooit gespeeld helaas, want ik had geen N64, en op de Cube speelde ik dus liever WW en F-Zero.
Ik heb WW op WiiU gespeeld en Ocarina op 3DSquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Windwaker is erg leuk. Heb hem destijds niet uitgespeeld (weet niet meer waarom), maar zou hem graag weer eens opnieuw willen spelen. Ocarina nooit gespeeld helaas, want ik had geen N64, en op de Cube speelde ik dus liever WW en F-Zero.
Twilight princess was wel veel beter, maar WW was een prima game verder.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Windwaker was een trage kut zeil sim, daarom heb je m niet uitgespeeld
Volgens mij had The world is not enough hem wel nodig. Maar die kon bij lange na niet tippen aan Goldeneyequote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:55 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Ja cool was dat he!
Dat vond ik wel meevallen, al schijnt het in de WiiU versie allemaal wat sneller te gaan (dat varen). Volgens mij niet uitgespeeld omdat ik het toen even een poosje niet gespeeld had, en toen ik weer ging spelen, was ik er helemaal uit, dus had niet echt meer een idee waar ik mee bezig was en waar ik naar toe moest. Wat ik trouwens wel vaker heb met dit soort games.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Windwaker was een trage kut zeil sim, daarom heb je m niet uitgespeeld
DK64 had hem nodig, die kon crashen met de standaard 4mb ram die beschikbaar wasquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef VRIDZ het volgende:
Wat betreft Expansion Pack voor de N64; heb ooit ergens gelezen dat sommige spellen dat ding niet zozeer gebruiken omdat het zwaardere spellen zijn, maar omdat er bepaalde bugs in een spel zouden zitten, die alleen verholpen konden worden door zo'n ding te gebruiken. Mogelijk dat er dus paar updates van paar spellen op dat ding geïnstalleerd stonden?
Ja met de Wii-U versie kan je op windfall island bij een auctionhouse de fast-sail krijgen,quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen, al schijnt het in de WiiU versie allemaal wat sneller te gaan (dat varen).
Twilight Princess alleen beetje het begin gespeeld, maar vond het een beetje saai, en de stukken dat je in een wolf (ofzo) veranderde vond ik ook niet geweldig.
De hele bunker volhangen met remote mines en met 1 druk op de knop iedereen in multiplayer opblazenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:31 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Volgens mij had The world is not enough hem wel nodig. Maar die kon bij lange na niet tippen aan Goldeneye
Mooie tijden waren dat. Heb heel wat uren verloren aan die game! En alles leek zo realistischquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De hele bunker volhangen met remote mines en met 1 druk op de knop iedereen in multiplayer opblazen
In theorie dan, in de praktijk verdween de eerste mine weer nadat je de +- 20e neergooide![]()
Link doet het hier in ieder geval niet. Je kan wel hier de manual downloaden, als dat is wat je zoekt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:06 schreef remcheese het volgende:
Heeft iemand van jullie xenoblade op de virtual console gedownload? Elke keer als ik het spel wil starten en rechtsbovenin op handleiding klik krijg ik een 404.
Volgens de wiiu is de link:
m1.nintendo.net/docvc/RVL/EUR/SX4P/SX4P_D.pdf
Lukt het jullie wel?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Pokken tournament aangekondigd voor het westen als wiiU titel, uit overal lente 2016! Voorheen een arcade japan exclusief..
Dankjewel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Link doet het hier in ieder geval niet. Je kan wel hier de manual downloaden, als dat is wat je zoekt?
Echt? Heb drie van die schijfjes liggen..quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Schijnt best zeldzaam te zijn ondertussen, zie hem voor 150-200 euro te koop staan 2e hands![]()
Maar ik doe hem mooi niet weg, Zelda
Heeft de WII-U arcadesticks ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Pokken tournament aangekondigd voor het westen als wiiU titel, uit overal lente 2016! Voorheen een arcade japan exclusief..
?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft de WII-U arcadesticks ?![]()
Het word geport, of het word een eigen versie. Maar ik denk het eerste.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat het uit de arcades komt...
Holy shit, Tekken met pokemon?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zal er bijna een Wii U voor kopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Geweldig idee en goed uitgevoerd. Jammer van de timer inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Metroid-achtig level in Mario Maker. De maker zelf lukt het niet eens om het level te doorlopen in de toegestane tijd. Denk dat een dergelijk level mij snel gaat irriteren, juist vanwege die timer.
Metroid-achtige gameplay, waarbij je dus zoekende bent naar de volgende manier om een obstakel te passeren, is niet gebaat bij een timer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |