abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155186661
Ik besef dat de naam van mijn account arrogant klinkt en dat is niet correct. Maar sommige mensen refereren aan bepaalde films waarin een ideale schoonzoon voorkomt en dat ze gelijkenissen tussen mij en die films zien. Maar goed, ik kijk geen films dus dat weet ik verder ook niet. Ik moest ook gewoon een nickname hebben.
pi_155186692
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:08 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Mijn vorig account dat ik heb gesloten was Domyos. Om daar nog op terug te komen, het meisje waar in het eerste topic over schreef bleek toch een goed iemand te zijn, ook al heb ik omdat ik haar niet meer zie, nog maar zelden contact. Haar gedrag was ongewenst zoals beschreven in deel 1, maar het bleek om een enkele uitspatting te gaan. Het beeld dat ik oorspronkelijk van haar had, is gelukkig hersteld aangezien ik naar Oostenrijk ben geweest. Ik was bang dat daar alles anders eraan toegaat en dat ze er andere normen op nahield, maar ik herkende haar weer zoals ik haar heb leren kennen. Door alle commotie van die topics ben ik wel even in de war geweest.

Ook mijn tweede topic onder Domyos over het vermeend gestolen geld heb ik bijgepraat met de betreffende huisgenoten, inclusief het meisje uit deel 1. Ook met hen heb ik nog sporadisch contact.
Onlangs heb ik dit nieuwe account geopend en een tijd terug vroeg ik me af of minder slimme mensen, zoals op het mbo, mogelijk simpeler zijn om mee om te gaan. Maar dat gaat het niet worden. Internetdating geeft een nare bijsmaak en heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat het online praten met anderen wel leuk was, maar niet integer.

Ik neem aan dat wel meer mannen net als ik op zoek zijn naar een betrouwbare vrouw. Vandaar dit topic.
Pas je OP dan even aan (ff een tip)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:12 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Ik besef dat de naam van mijn account arrogant klinkt en dat is niet correct. Maar sommige mensen refereren aan bepaalde films waarin een ideale schoonzoon voorkomt en dat ze gelijkenissen tussen mij en die films zien. Maar goed, ik kijk geen films dus dat weet ik verder ook niet. Ik moest ook gewoon een nickname hebben.
Naam maakt niet uit, het gaat on je inhoud (de enigen die zich storen aan jouw naam zijn ook diegenen wiens mening voor jou toch niet belangrijk zijn).
pi_155186718
Vrouwen en puur. Wat een raar en wereldvreemde visie.
pi_155186737
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:13 schreef Deckard het volgende:
Vrouwen en puur. Wat een raar en wereldvreemde visie.
lol!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:15:01 #55
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_155186747
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_155186813
Sheldon *O*
pi_155186946
quote:
Ah ja, die herinner ik mij wel.
Ts is zelf nog maagd en heeft vrijwel geen ervaring what so ever met vrouwen en kan het niet handelen als een meisje die hij leuk vind wel ervaring heeft met mannen.

Dus gewoon vanuit onzekerheid zoekt hij een "zedig" meisje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155187063
TS, mss moet je eens in een klooster gaan kijken?
Make my day!
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:29:16 #59
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_155187135
Dit topic van hem:

R&P / Vrouwelijke vriend vertoont onverwachts ongepast gedrag

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:28 schreef Domyos het volgende:
Om dit binnen de juiste context te plaatsen: Ten opzichte van de bachelor, krijg je in de twee-jarige master fase te maken met meer buitenlandse studenten. Zodoende ontmoette ik in het najaar 2013, tijdens het eerste jaar van mijn master, een Oostenrijks meisje cq. vrouw. Een leuk en aardig iemand waarmee ik kon lachen en bovendien had ik meer dan ooit iemand gevonden waarmee ik geen oppervlakkige, maar inhoudelijke boeiende gesprekken kon voeren.

Echter op het einde van mijn eerste master jaar (voorjaar 2014) toen ik met haar had afgesproken op de universiteit, kwam zij gekleed in nogal obscene kleding. Hoewel het warm was vond ik haar rokje van bedenkelijke lengte. Ik had het niet van haar verwacht en je kan je wel voorstellen dat ik me ongemakkelijk voelde om zo met haar in gezelschap te zijn. Ik ben een verdraagzaam iemand en ben zeker niet ouderwets, dus ik heb er niks van gezegd en het hierbij gelaten.

Het tweede master jaar (2014-2015) beslaat de stage en thesis. De meeste buitenlandse studenten hoeven hiervoor niet meer terug naar de universiteit in Nederland en zodoende zag ik haar niet meer. Wel hield ik contact met haar via Facebook en Skype.

Tot mijn grote verbazing zag ik enkele dagen geleden foto's van haar op Facebook van een feestje waar zij is geweest. Dus ze gaat nog uit op haar oorspronkelijke universiteit in Oostenrijk terwijl ze haar thesis schrijft! Ik vind het raar dat juist als je bijna geen student meer bent, opeens nog gaat gedragen als een student en heb sowieso nooit geweten dat ze uitging of dronk. Maar ja, wie ben ik om haar te veroordelen en het is mooi om te zien dat ze lol heeft. Ze was tenslotte zeer goed gekleed: mooie blouse, geen makeup en een bril. Ook ben ik flexibel genoeg wat betreft enkele foto's waarop ze andere mannen omarmt, hoewel deze mannen mij niet het type leken wat zij zoekt.

Helemaal opgelaten ging ik me voelen toen er ook enkele foto's bijzaten waarop ze haar mond in een soort van tuitvorm deed, poses aannam met een sexueel getinte lading zoals het een been voor het ander opzichtig plaatsen en met vingers of handen door de haren gaan en hierbij anders kijken dan normaal.

Hoe zouden jullie reageren als jullie iemand (denken te) kennen, terwijl die vervolgens ook een hele andere kant blijkt te hebben die je tot dan toe niet kent? Zijn er meerdere mensen die in een dergelijke situatie hebben gezeten als ik en wat hebben jullie gedaan? Zou ik elk contact moeten verbreken zonder iets te zeggen of moet ik haar aanspreken naar aanleiding van deze foto's?
:') :')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:31:27 #60
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_155187195
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:16 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

Aanvankelijk dacht ik dat intelligentie een indicator is van een goede vrouw, maar er waren genoeg losbandige vrouwen aan mijn universiteit te vinden. Ik denk zelfs dat minder slimme vrouwen ook minder manipulatief zijn en daardoor minder onzedig zijn.

Wat jammer nou ;(
pi_155187346
quote:
Ik ga stuk hier :D
pi_155187502
quote:
Het dikgedrukte onderschrijf ik nu niet meer, zoals al eerder vermeld hier in dit topic. Kleding is niet een indicator waar een conclusie kan uit worden afgeleid m.b.t. het gedrag van een vrouw (of man).
pi_155187585
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:31 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Wat jammer nou ;(
Hoe bedoel je?
pi_155187626
O
M
G

O
M
G

Dit moet een grap zijn...
Laat je even nakijken.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 13 augustus 2015 @ 19:54:45 #65
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_155187853
Schopje naar ONZ
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:03:16 #66
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_155188136
Jij koppelt zaken die niet bij elkaar horen.

Je kunt preuts en oneerlijk en manipulatief zijn.
Je kunt ook oversexd en trouw en eerlijk zijn.

Stiekem denk ik dat je vrouwelijke sexualiteit intimiderend vind. Waarom?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_155188230
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:03 schreef Angst het volgende:
Jij koppelt zaken die niet bij elkaar horen.

Je kunt preuts en oneerlijk en manipulatief zijn.
Je kunt ook oversexd en trouw en eerlijk zijn.

Stiekem denk ik dat je vrouwelijke sexualiteit intimiderend vind. Waarom?
In het andere topic kwam naar voren dat TS a-sexueel is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 13 augustus 2015 @ 20:09:07 #68
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_155188315
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

In het andere topic kwam naar voren dat TS a-sexueel is.
vandaar dan zou ik het ook liever niet hebben, dat een mogelijke patner wel sex wil :p

Dan zou de topictitel moeten zijn, hoe kom ik met andere aseksuele in contact. Dat lijkt me dan wel een hele goede vraag.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_155188372
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:36 schreef Beppiie het volgende:

[..]

Ik ga stuk hier :D
Ik heb lijm.
pi_155189586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 17:16 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
Een vrouw hoort preuts te zijn, anders is ze bedorven en treedt er decadentie op.
Wat bedoel je met treedt er decadentie op? :{
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
pi_155190142
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 20:46 schreef galatea het volgende:

[..]

Wat bedoel je met treedt er decadentie op? :{
Dan gaat ze roesten door al het vocht.
pi_155190532
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 18:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je een fles wasverwachter in de buurt van haar gooit en ze pakt 'm op, dan heb je raak geschoten.
:') :D
  donderdag 13 augustus 2015 @ 21:15:21 #73
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_155190831
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 19:45 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Het was een sarcastische poging om te zeggen dat ik het jammer vind dat ik niet binnen je criteria val. :') Maar serieus, als je naar iemand op zoek bent waar je nauwelijks/geen sex mee wilt, dan zul je je OP iets anders moeten opstellen. Nu kom je nogal bitter over en vrouwen die eventueel hetzelfde erin staan als jij schrik je zelfs hier mee af.
pi_155191206
De beste man heeft een punt. Laat je niet gek lullen door al die verdorven decadente one night stand bikkels op zoek naar de ware.

Met die fijnproevers valt geen land meer te bezeilen.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_155191954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 21:15 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Het was een sarcastische poging om te zeggen dat ik het jammer vind dat ik niet binnen je criteria val. :') Maar serieus, als je naar iemand op zoek bent waar je nauwelijks/geen sex mee wilt, dan zul je je OP iets anders moeten opstellen. Nu kom je nogal bitter over en vrouwen die eventueel hetzelfde erin staan als jij schrik je zelfs hier mee af.
Hoe weet jij hoe elke vrouw zich zou voelen?

Ik lees hier werkelijk de meest vreemde strategieën om aan een vrouw te komen. Nu even wachten.. nu even afstandelijk doen.. Pas op! NU JE KANS PAKKEN! Anders zit je weer gelijk in de friendzone.. Man man, mijn advies is als het zo moet, trek lekker door naar de volgende :P no pun intended..
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')