Creme of met een sparkle?quote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef Mss het volgende:
Chicks, ik ben op zoek naar een mosterdgele nagellak. Heeft iemand tips?
Waar?quote:Op donderdag 5 november 2015 20:04 schreef mirannie het volgende:
Voor de liefhebbers: Rimmel nagellak van 3,99 voor 0,99 t/m aanstaande zaterdag
Sally Hansen Butterscotch? Formule is zelfs prima! En anders Pretty & Polished In The Buff.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Creme! Hoewel een mooie shimmer ook baas is.
hoeveel kost zo'n gellak nou? en is hij makkelijk te verwijderen weer?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:58 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk kleurtje, mooie nagels ook.
Mijn nagels zijn helaas niet zo lang, maar heb wel een nieuw kleurtje gel nagellak.
[ afbeelding ]
Deze van Pinkgellac zijn ¤15 per stuk, maar altijd 2+1 gratis, dus eigenlijk ¤30 voor 3 stuks. Ik heb nog nooit zulke fijne gellak gehad (heb 3 merken geprobeerd en weer doorverkocht, rommel). De toplaag even open vijlen en dan de nagels weken in watjes met nagellakremover (met aceton) en dan laat het vanzelf los na een paar minuten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hoeveel kost zo'n gellak nou? en is hij makkelijk te verwijderen weer?
Top! Ik ga het eens proberen, dankjewelquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:04 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Deze van Pinkgellac zijn ¤15 per stuk, maar altijd 2+1 gratis, dus eigenlijk ¤30 voor 3 stuks. Ik heb nog nooit zulke fijne gellak gehad (heb 3 merken geprobeerd en weer doorverkocht, rommel). De toplaag even open vijlen en dan de nagels weken in watjes met nagellakremover (met aceton) en dan laat het vanzelf los na een paar minuten.
Dankjewelquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:58 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk kleurtje, mooie nagels ook.
Mijn nagels zijn helaas niet zo lang, maar heb wel een nieuw kleurtje gel nagellak.
[ afbeelding ]
Wat heb jij mooie lange nagelsquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:15 schreef DjinN het volgende:
Schopje!
Kon het niet laten weer een lakje te kopen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |