stoerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jonge, ik lees die televaag toch heel niet
Hiermee wel de eerste van NL geloof ik: Toespraak van Tarik Z. geopenbaard
Was overal hoor,m er was zelfs gister al een topic over.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jonge, ik lees die televaag toch heel niet
Hiermee wel de eerste van NL geloof ik: Toespraak van Tarik Z. geopenbaard
wat?quote:
Gelukkig niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet gedaan :p
Ja das waar, maar ik zag dat topic pas vandaagquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Was overal hoor,m er was zelfs gister al een topic over.
Maargoed, 1 puntje er bij dan.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wat?
[..]
Gelukkig niet?
Ik heb wel ooit met een petje rondgelopen (op straat gevonden) dat felgeel en felgroen was en er stond met grote rode letters op "MARIUANA".
Reacties waren wel grappig verder
De rennende rukker aangehoudenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg maar LTVDKtjes, Elfjes, Yokitjes en Fylaxjes, waarom staat dit nieuws nog niet op de FP?
Het word denk ik dezequote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De rennende rukker aangehouden
Lijkt mij prima.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het word denk ik deze
http://www.slotenspeciaal(...)lot-art4-150-cm.html
Is goed toch?
Ja, dat is Danny, het is jullie taak.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het bericht staat allang online man. We hebben ene Danny voor ons aan het werk gezet:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga me maar weer aanmelden voor de FP, want jullie hebben geen hart voor de zaak.
Tijd klopt niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het bericht staat allang online man. We hebben ene Danny voor ons aan het werk gezet:
Je opmerking komt dus, zoals zo vaak, als mosterd na de maaltijd.
quote:
Ja waar is ze eigenlijk? Heeft die serieuze discussie van de week haar laten schrikken ofzo?quote:
Ja, via de ING site.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb nieuwe bankpas gekregen met dat contactloos betalen. Kan dat ook uitgeschakeld worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |